Se kertoo VALKOISTEN maahanmuuttajien tarinaa ja lämpimistä sekä terveistä perhearvoista.
Siinä ei ole esiinny homoja eikä muitakaan pervertikkoja ja siksi tämä sarja on poistettu useilta alustoilta.
Syinä on käytetty rasismia.
Olen usein suhtautunut kriittisesti YLEn ohjelmatarjontaan mutta tämän sarjan rohkeasta näytöstä annan sille runsaat kiitokset.
Nuorempaa polvea tämä sarja ei ehkä sytytä mutta se on eräs maailman merkkiteoksista:
https://areena.yle.fi/1-50497639
Globalistien vihatuin lännensarja kautta aikain!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maija Vilkkumaakin inhoaa sarjaa. Laulaa ettei tahdo olla, 'Ingelssin Laura' (vai mikä se nimi oli?)
Tuo perheen isää näytellyt mies muuten kuoli AIDS:iin. Se on eri juttu kuin sarjan arvomaailma.- Anonyymi
Niin? Miten sekoitat erään näyttelijän kuoleman sarjan arvomaailmaan? Melkoinen vasurimaisen kieron typerä vedätys!
Vihjaatko henkilön olleen homo? Etkö tiedä, että AIDS: iin on kuollut yhtä paljon heteroja? Ja tuon taudin voi saada ihan normaalissa yhdynnässä. Ja jopa ilman yhdyntääkään.
- Anonyymi
Pieni Talo Preerialla on todellakin valkoisten vastaisten rasistien yksi inhokkisarja.
Siinä on liian vähän ei- valkoisia, ei yhtään homoa, ei kristinuskon vastaisuutta, tuskin ollenkaan väkivaltaa, ei seksillä mässäilyä, ei poliittista sanomaa jne.
Eli sanalla sanoen sarjasta puuttuu uusmarxistinen arvomädätys kokonaan! Täytyyhän sellaisessa sarjassa olla jotain pahasti vialla...;-)- Anonyymi
Kyllä Persut ovat yksinkertaista porukkaa. Olikohan se elämä 1860-luvun Amerikassa ihan noin siistiä ja siloiteltua.
- Anonyymi
nehän on mamuja...
- Anonyymi
siis hyvä esimerkki siitä miten maa vallataan kun päästetään maahan...
nim.Ruotsi nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797