Moikka! Onko kellään kerrottavaa näistä kyseisistä minipillereistä, sillä minun pitäisi tänään aloittaa popsimaan ja en oikein löydä paljoa tietoa juuri Azalian käyttäjien kokemuksista. Netistä lukenut että jollekkin tulee helvetinmoiset kuukautiskierrot ja joillakin alkaa joistakin minipillereistä masentamaan ja hiuksia lähtemään. Olen alipainoinen, joten haluaisin että pillereistä tulisi edes jonkin verran painoa lisää ja iho on siinä ja tässä kunnossa niin en tiedä auttaako vai huonontaako nämä pillerit ihon asemaa?
Azalia minipillerit
Anonyymi
1
291
Vastaukset
- Anonyymi
Sä varmasti tiedät että jokaisella ihmisellä on oma keho ja se miten reagoi pillereihin niin on yksilöllistä,Se että joillekin tulee sivuoireita pillereistä ei tarkoita että sinulle tulee tai sitten voi olla että tuleekin.Itselläni ei ole kyseiset minipillerit käytössä,mutta cerazette (minipillerit) eivät aiheuta mulle mitään sivuoireita ja joillekin aiheuttaa.Joten aika näyttää mitä pillerit sulle tekee.Koska jos tänne yksi joka käyttää samoja pillereitä ei kerro siitä miten sun keho reagoi.Ymmärrät sen varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161