Tyttärensä törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu Seydou Kouanda oli kuntavaaliehdokkaana Oulussa vuonna 2004. Sdp:n listoilla ehdokkaana ollut mies ei saanut kuitenkaan riittävästi ääniä kaupunginvaltuustoon pääsemiseksi.
Vastaukset 20
- Anonyymi
Ja tällä "uutisella"Persu siirtää huomion pois vasaracasesta?
- Anonyymi
Demari heiluu lihanuijalla ja persu vasaralla.
- Anonyymi
🤭😄😆😂🤣😭
- Anonyymi
Eli aivan tavanomainen demari.
- Anonyymi00009
Tuiki tavallinen.
- Anonyymi
Tuiki tavallinen demari.
- Anonyymi
Eikö demareista löydy oikeasti mitään uudempaa, persujen pedareita oli useampi kunta- ja aluevaaliehdokkaina jokunen viikko sitten.
- Anonyymi
Kouanda, yksi suosituimmista demareista.
- Anonyymi00010
Lelu-Ramin ohella.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lelu-Ramin ohella.
Ja Husun.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja Husun.
Sekä Baltzarin.
- Anonyymi
Tuiki tavallinen demari.
- Anonyymi00011UUSI
Perheministeri ainesta.
- Anonyymi00012UUSI
Antin hallitukseen, ilman muuta.
- Anonyymi00013UUSI
Tuski oli tuolloin tuomittuna kun oli ehdokkaana?
- Anonyymi00014UUSI
Niinkö? No eipä se demareita haittaisi, vaikka olisikin. Sosiaalidemokraatti Tarja Halonen teki Veijo Baltzarista kulttuurineuvoksen, vaikka petostuomio oli. Jatketaanko sitten Näkkäläjärvestä?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niinkö? No eipä se demareita haittaisi, vaikka olisikin. Sosiaalidemokraatti Tarja Halonen teki Veijo Baltzarista kulttuurineuvoksen, vaikka petostuomio oli. Jatketaanko sitten Näkkäläjärvestä?
Kuntavaaleissa persuilla oli 2 pedofiilia listoilla.
Miten Rydman? - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuntavaaleissa persuilla oli 2 pedofiilia listoilla.
Miten Rydman?Poliisin mukaan lukien pyhimys. Miten Näkkäläjärvi?
- Anonyymi00019UUSI
poppamies oli neuvonut ..
- Anonyymi00020UUSI
-27 Sdp:n eduskuntavaaliehdokas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052990Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71903- 42790
- 62730
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39484Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446