Isac Elliotin uusi biisi Ghost on juuri julkaistu ja se löytyy ainakin jo streemauspalveluista. Onko tässä seuraava suomalainen jättihitti? Mahdollisesti.
Isac Elliot - Ghost julkaistu
15
51
Vastaukset
- Anonyymi
Anna sen soida ja useasti. Nostetaan historiallisesti suomalaista englanninkielistä musiikkia streemauspalveluiden kuunnelluimmat listan kärkipaikkal numero 1!
- Anonyymi
Muitakin uusia hyviä youtubessa, mutta ihmeen vähän katseluja. Ei tullut supertähteä niin kuin ennakoivat, ainakaan vielä, joten tuskin tuleekaan enää. Tuskin tulee Robinistakaan, mutta pärjäävät kuitenkin.
Isaac voisi vaihtaa hiustyyluä, ei oikein kaunis tuollainen jyrkkä raja puolitakaraivossa. Turhan kotonaleikatun näköinen, vaikka itsekin leikkaan, julkkiksena kävisin ammattilaisella. Eipä siinä mitään jos itse tykkää.- Anonyymi
Tässä paljon parempi hiusmalli, myös pitkät hiukset voisi sopia.
https://www.youtube.com/watch?v=BtMq7RGwyOQ&pbj=1 - Anonyymi
Aika näyttää. Ei tarvinne kuin yhden biisin joka räjähtää isosti soimaan jokapaikassa. Näin kävi Darudelle, Bomfunkille ja The Rasmukselle ja Himillekin. Elliot kuitenkin tähän asti menestynein popmieslaulaja ulkomailla.
Mutta laadukkaita biisejä tullut kuitenkin 2020.
Jos vertaa Robiniin niin ainakaan itselleni Benefits ei lähtenyt yhtään ainoastaan se ensimmäinen englanninkielinen sinkku toimi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää. Ei tarvinne kuin yhden biisin joka räjähtää isosti soimaan jokapaikassa. Näin kävi Darudelle, Bomfunkille ja The Rasmukselle ja Himillekin. Elliot kuitenkin tähän asti menestynein popmieslaulaja ulkomailla.
Mutta laadukkaita biisejä tullut kuitenkin 2020.
Jos vertaa Robiniin niin ainakaan itselleni Benefits ei lähtenyt yhtään ainoastaan se ensimmäinen englanninkielinen sinkku toimi.Lisäys. Suomesta vain on edelleen hiton vaikea breikata kansainvälisesti. Jos Isac olisi ruotsalainen puhtaasti ja siellä loisi uraa saattaisi hän olla jo Zara Larssonin suuruinen poptähti. Ruotsissa radiokanavat tajuavat rummuttaa nämä Larssonit sun muut kansantietoisuuteen, joka kuuntelee niitä spotifysta ja kun iso nimi ruotsissa ja menestyy streemauksissa myös ulkomailla kiinnostutaan.
- Anonyymi
Kyseistä kappaletts ovat Suomessa soittaneet kirjoitushetkellä vain Ylex 1 kerta ja Sea FM 2 kertaa.
New music first - Anonyymi
Kuulostaa ihan Bieberilta. Onko se sitten hyvä vai huono mut pitäis varmaan saada jonkun tunnetun nimen kanssa biisi tehtyä jos meinaa breikata koska tällästä on jo kuultu.
- Anonyymi
Mielipiteensä ja makunsa kullakin. Mielestäni paljon parempaa kuin Bieber ja tää 2020 julkaistu tuotanto on yllättävänkin freesiä. Toki että saman tyylisiä on, mutta itse pystyn kuulemaan sen omanalaisuuden ja persoonallisuuden jossain määrin. Tärkein kuitenkin on että kuulostaa hyvältä.
Niitä isoja nimiäkään ei saa yhteiseen biisin, jos ei ole riittävästi nimeä tai henkilökohtaisesti tunne oikenlaista porukkaa.
Toisaalta isojen varsinkaan jennki nimien kanssa musiikin tekeminen ei ole aina juhlaa. Tämän totesi karulla tavalla Apocalyptica tehdessään kappaleen Brent Smithin Shinedown laulajan kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteensä ja makunsa kullakin. Mielestäni paljon parempaa kuin Bieber ja tää 2020 julkaistu tuotanto on yllättävänkin freesiä. Toki että saman tyylisiä on, mutta itse pystyn kuulemaan sen omanalaisuuden ja persoonallisuuden jossain määrin. Tärkein kuitenkin on että kuulostaa hyvältä.
Niitä isoja nimiäkään ei saa yhteiseen biisin, jos ei ole riittävästi nimeä tai henkilökohtaisesti tunne oikenlaista porukkaa.
Toisaalta isojen varsinkaan jennki nimien kanssa musiikin tekeminen ei ole aina juhlaa. Tämän totesi karulla tavalla Apocalyptica tehdessään kappaleen Brent Smithin Shinedown laulajan kanssa.Paras tilanne onkin että ne huipputuottaja nimet tai artistit lähestyy itse yhteistyön tiimoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras tilanne onkin että ne huipputuottaja nimet tai artistit lähestyy itse yhteistyön tiimoilta.
Suomessakin on aika monta huipputuottajaa mikäli uskomme mediaa.
- Anonyymi
Isac Elliot debytoi Spotify top 50 listalla saman tien sijalla 42. Kyseinen sijoitus on todella kova Suomen spotify listalla englaninkielistä musiikkia tekevälle Lähinnä kyseisellä listalla on suomenkielistä tai sitten suurimmilta ulkomaisilta nimiltä. Harvoin kotimaista.
- Anonyymi
Todellakin erittäin kova saavutus kuten sanot. Eipä usein suomalaista englanninkielistä päädy top 50 spotifyssa Suomen streematuimpiin. Kertoo että Isac Elliotin uutuus on jäätävän kova biisi.
- Anonyymi
Tavallinen rallatus.
https://www.youtube.com/watch?v=y_lOcXG3jvo - Anonyymi
Riittävän paska biisihän tuo on, muutama miljoona markkinointiin niin ehkä siitä tulee hitti.
- Anonyymi
Mikä biiis toi Tavallinen rallatus oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468