Lakkoilevat sosialistit ja vasurit, kusee omaan nilkkaan

Lakkoiltiin 6 minuutin takia sekin maksoi miljardeja.
Neuvostoliiton prosesseista aina sanottiin, että "iso maa iso minuutti". Sitten on toinen sanonta, että "on tehty vennääks" tai "homma on ryssitty".
Kävi AY lakotkin kommunisti tyyliin, ei mitään hyötyä, haittaa vain työntekijöille, verraten entisiin sopimuksiin.

Siihen kommunistit ja sosialistit on opetettu ja sen he osaavat: EU:n yhteishankintana tehtäviin maskikauppoihin ilmoittautumiseen meni kuukausi. Hyvä stm! Juna meni jo!

Tämäkin tapaus vain korostaa ja lisää yhteiskunnan epätasa-arvoa, joka sosialistisessa maassa tosiasiassa on: yltäkylläisyydessä elävä ylimystö, jolla on esim. maskit ja kansa, jolla ei ole. Kaikkein eniten kärsii vähäosaiset. Puheet on puheita, jotka tyhmä kansa nielee, mutta totuus on toinen. Se on melkoinen dilemma sosialismissa, jonka hyvyyttä kirkkain silmin selitetään.

Toinen esimerkki on valmiin soten kaataminen vuosi sitten tekaistuin syin. Asiaa tahallaan palloteltiin kommunistin johtaman ja demarinaisten koheltaman perustuslakivaliokunnan ja Kiurun johtaman sotevaliokunnan välillä. Hidastelua ja tekaistuja syitä. Omamielisiä "asinatuntijoita" tuotiin kerta toisensa perään jarruttaen ja vieden aikaa. Siinä ei annettu kansalle mahdollisuutta parempaan hoivaan, vaan sen pitää seisoa jonoissa ja olla nurisematta. Se on Rinteen, sittemmin Marinin, Kiurun ja Pekosen markkinamalli!

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä vaahtoat vanhoista asioista kun uusiakin on enemmän kuin tarpeeksi?
      Terveuden- ja sairaanhoitoa ei ikinä pidä tehdä markkina vetoiseksi bisnekseksi niin kuin oikeisto haaveilee, siinä mallissa saavat hoitoa vain ne joilla on rahaa. Nykyään ihan omakohtaisesti keottuna olen saanut vaativaa erkoissairaanhoitoa nopeasti aina kun olen tarvinnut, vaikka olen persaukinen eläkeläinen.
      Työssä käyvillä on työterveyshuolto, jonka senkin yhteiskunta maksaa ja ihan ilman jonoja.
      Neukkula se kummittelee oikeiston elämässä, vaikka se on ollut historiaa pitkän aikaa, ihan niin kuin he ikävöisivät aikaa Neuvostoliiton kanssa.

• Anonyymi

Nii, eihän hallituksen tekemiä asioita pidä muistella tulee viisikolle paha mieli.
        Ennätyksellinen rahan lapiointi on menossa, pudjettikin paisui viimehetkillä vaivaisen reilun kolmanneksen

• Anonyymi

"ihan niin kuin he ikävöisivät aikaa Neuvostoliiton kanssa."

Hyvin paljon yhteistä löytyy entisen Neuvostoliiton ja nykyisen Suomen Kokoomuksen ajatuksista ja toimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii, eihän hallituksen tekemiä asioita pidä muistella tulee viisikolle paha mieli.
        Ennätyksellinen rahan lapiointi on menossa, pudjettikin paisui viimehetkillä vaivaisen reilun kolmanneksen

Ennätyksellinen rahan lapiointi on todellakin menossa ja sitä laipioidaan myös oman maan yrityksille ja yrittäjille, mutta kertooko siitä kukaan? No eipä ei valitetaan ja vikistään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennätyksellinen rahan lapiointi on todellakin menossa ja sitä laipioidaan myös oman maan yrityksille ja yrittäjille, mutta kertooko siitä kukaan? No eipä ei valitetaan ja vikistään!

Jos korona aikana olisi Sipilä puikoissa niin Suomessa kuolisi nälkään puolet suomalaisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      111
      1658
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      1092
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      200
      1032
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      908
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      35
      802
    6. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      754
    7. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      37
      736
    8. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      721
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      233
      713
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      693
    Aihe