Niin siis minähän olen kuppikokoa L
https://www.finbudobest.com/tuote/miesten-alasuoja-2/
Entäs te?
Lineri joutuu tietenkin kuppinsa teetättämään tilaustyönä..
Samoin kuin ätmit.. 😬
Miehen kuppikoko
27
78
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän teidän naisten kuppikokoa noin mitata.
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Pitääkö minun näyttää sinulle mun rinnan ympärys mitat??????
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 mä näytin myös ihan vaan sivusta vaan
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Taidat olla hieman "hämmentynyt"...😮
Taitaa toi tyyppi vastailla itselleen 🙄
xLiner
Rinnanympärykseni on toista metriä. En kuitenkaan käytä edes urheiluliivejä.
Timppa luulin että olisit jotenkin tukena kun toi webpis vinoilee täällä palstalla meille nuorille naisille 🍒
Wwuwuw kirjoitti:
Joo.. no nyt kysyttiinkin asiasta, mitä sä et ole seisoviltes nähnyt vuosiin..😮
Tuo oli hyvä. Vähän piristystä eläkeläisen arkeen. Onneksi puoliso on hyvin tienaava ja saattaahan SE joskus humpsahtaa SINNE. Mites sinulla itselläsi?
Totta kerroakseni, olen elon aikana nähnyt ja kokenut hieman isompia ja hieman pienempiä meloneja. Vaikka naiset luulevat, niin ei se ole mikään kynnyskysymys. Kantakoot jokainen rintansa/manboobsinsa ihan ylpeänä.TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Tuo oli hyvä. Vähän piristystä eläkeläisen arkeen. Onneksi puoliso on hyvin tienaava ja saattaahan SE joskus humpsahtaa SINNE. Mites sinulla itselläsi?
Totta kerroakseni, olen elon aikana nähnyt ja kokenut hieman isompia ja hieman pienempiä meloneja. Vaikka naiset luulevat, niin ei se ole mikään kynnyskysymys. Kantakoot jokainen rintansa/manboobsinsa ihan ylpeänä.Öö.. no edellen on puhe jostain...minkä sä vissiin ootkin jo unohtanu..
Autuaita ovat..
- Anonyymi
Taiat olla sellane koppikuku, entä mimin yläpää.
XXL. :)
Wwuwuw kirjoitti:
Elvistelijä..😤
Heh, no mun sausage on aika pitkä ja paksu (jo levossakin). Pallit ei ole kyllä erityisen suuret eikä pitkät. :D
J-76 kirjoitti:
Heh, no mun sausage on aika pitkä ja paksu (jo levossakin). Pallit ei ole kyllä erityisen suuret eikä pitkät. :D
No mä laitan mun vitjat rusetille kesäsin..
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ei teillä naisilla ole sausagea.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No mä laitan mun vitjat rusetille kesäsin..
Ei teillä täti-ihmisillä ole vitjoja.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Täällä mitään tätejä ole.
Sinä olet täti-ikäinen nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet täti-ikäinen nainen.
Ole vaan. Täti-ikää ei ole olemassakaan. Täti on isän tai äidin sisko.
- Anonyymi
Kukaan ei uskalla neppailla mua munille...
xLiner- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei edes strutsit.. 😮
Hö! Tällä varustuksella ei oo mitään tekemistä strutsien kanssa 😠 Vaikka palstapojilla onkin kananmunat..
xLiner
- Anonyymi
Onkohan noissa edes se kuppi eri kokonen vaan vain vyötärönauha?
J-76 kirjoitti:
Niinpä. Vatsanympärysmittaa oletan.
Aikuisten ja lasten kokoja tietysti oltava eri kokoisia kuppejakin. Mutta noin muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394