Omituinen juttu.

Anonyymi

Miksi maailmanluokan tasokkaimmat ja hauskimmat komedian esittäjät/tuottajat ovat ateisteja?

33

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä hommassa ei saa pipo olla kireellä.

    • Anonyymi

      Ricky Gervais, Jonah Hill, Woody Allen,... kaikki juutalaiset koomikot...

      • Vaikka juutalaisissa paljon ateisteja onkin, eivät kyseiset ryhmittymät kuitenkaan ihan täysin yksi yhteen ole. Esimerkiksi minä en ole juutalainen ja toisaalta aika moni ortodoksijuutalainen taitaa olla teisti...


      • Larry David, Jeff Garlin, Jerry Seinfeld, Ted Danson, Richard Lewis.


      • Jerry Zucker, David Zucker, Jim Abrahams.


    • Anonyymi

      Asioiden syvyyteen pitää nähdä.

    • Anonyymi

      Jos komedian esittäjä/tuottaja ei ole ateisti, niin hän on siis huono alallaan? Muuttuuko paremmaksi, jos hylkää deluusionsa (uskon jumalharhoihin)?

    • Anonyymi

      Todellakin yleisin hihhuleissa havaittava yhteinen piirre on kehno tai täysin puuttuva huumorintaju.
      Eihän sitä muuten Draamatun kaltaista tarukokoelmaa voisi mauramatta lukea.

      • Huumorintajuttomat hihuttajat palvovat juutalaisia, joilla on maailman paras huumorintaju. Epäpyhempää allianssia on vaikea kuvitella.


    • Anonyymi

      Palstan suomi24, evankelisikojen jutut ovat pelottavan koomisia jo itsessään.
      Ikihiljaiset Obajat, SamiA_neitin ja vaihtuivien marisioiden unohtuineiden avauksiensa
      kera.
      Niitä saa lukea innolla, kunnes avaaja poistaa ne tappiolle väittelyssä jääneenä
      1213

    • Anonyymi

      Cherlie Chaplin, Muster Buster Keaton. Täydellisiä spiritualisteja, eivät lakihenkisiä, mutta Jumala sydämessä

    • Anonyymi

      Erittäin koreatasoinen huumori välittyy Kill Joy ILL

    • Anonyymi

      > Miksi maailmanluokan tasokkaimmat ja hauskimmat komedian esittäjät/tuottajat ovat ateisteja?

      Tarkoitatko, että ateistit ovat koomisia, kun tekevät itsestään narreja omilla valheellisilla väitteillään?

      Minun mielestäni ateisteilla on huono huumorintaju.

      • Anonyymi

        vaihdetaan Raamattua pornolehtiin. Anteeksi vaan. Fikus väkeä. ei saa tuomita mutta ihan järjetöntä hommaa.


    • Anonyymi

      Raamattu on tärkeä peruspilari ja varmasti jokainen ateistikin toivoisi, että Jeesus voisi olla tällä hetkellä läsnäolevana. Kumma juttu voisiko se olla totta tänään teknologian aikakaudella, vai jääkö pelkäksi myytiksi. Aivan kuten muutkin historiassa. On kuitenkin todennäköistä että tässä maailmassa on korkeammilta ulottuvuuksilta vieraita. Jatkossa. Se varmasti lämmittäisi jokaisen päätä. Kaikki elävät olennot maailman kaikkkeudessa etsivät Jumalaa. Voidaan olla kiitollisia lähettiläästä joka ilmestyi ihmisen muodossa.

      • Anonyymi

        Teistit ovat tahattomasti ja tylaäpäisesti koomikoita.
        Et sinäkään naurata 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teistit ovat tahattomasti ja tylaäpäisesti koomikoita.
        Et sinäkään naurata 🥱

        tylsäpäisesti...


      • Anonyymi

        ateisti,maailmassa on valitettavasti katkeruutta ja siksi ollaan vihamiliisejä kaikkia uskontoja uskovia ja Jumalaa kohtaan. Jeesus varmasti pelastaisi kaikki ateistit läsnäolollaan. Eivät kaikki ihmiset tyrkytä omaa uskoaan. Se näkyy heistä muutenkin. Ilo rakkaus ja hyväntahtoisuus paistaa kyllä läpi.


    • Anonyymi

      Komedian keinoin tehdään pilkkaa toisista ihmisistä ja asetetaan heidät naurunalaisiksi. Vaikka koomikko tekisi itsestään naurettavan rooleissaan, niin katsojat eivät tulkitse komediaa siten eikä niin ole tarkoituskaan: katsojat nauravat sille roolihahmolle, jota koomikko esittää. Komedia on siten pahasta, koska sen avulla pilkataan tavallisesta poikkeavia ja epänormaaleja ihmisiä.

      Koska ateistit ovat maailman pahimpia ihmisiä muslimien rinnalla, niin ei liene ihme, että he ovat komiikan ja parodian mestareita? Sen tarkoitushan on satuttaa ja loukata muita ihmisiä, joten tietenkin ateistit ovat parhaita sillä saralla. Uskovainen kristitty ei moiseen pysty, koska on hyvä ihminen (humaani) tai ainakin pyrkii siihen. Ateistin pyrkimykset ovat aina päinvastaiset: vahingoittaa ja loukata toista ihmistä.

      • >Komedia on siten pahasta, koska sen avulla pilkataan tavallisesta poikkeavia ja epänormaaleja ihmisiä.

        Vittu, tässä on oma kiero logiikkansa.

        Lohduttaudun sillä, että komedia pelaa pääasiassa yksilöillä, jotka ovat fiktiivisiä ja joille nauretaan sellaisina yksilöinä, joita ei ole oikeasti olemassa, joskin samantapaisia on.

        Tarkkaan ottaen Alec Baldwinkaan ei SNL:ssä esitä Donald Trumpia, vaan fiktiivistä karikatyyria Donista. Silti Don on raivoissaan ohjelmalle ja Alecille, koska narsisti ei osaa nauraa itselleen vaan ainoastaan muille.


      • Anonyymi

        tämän päivän komiikassa on edelleen piirteitä, missä terveet ihmiset vammaisia tai vähän hitaampia ihmisiä näyttelevät...siis alistetaan- samat näyttelijät sekaantuvat alaikäisiin. kysymys kuuluukin, ovatko he oikeasti kristittyjä, vai onko tilapäisesti keltainen aalto lyönyt myrskun hyrskyn päänupissa. Erittäin huonoa mainosta siihen elokuva-teatterimaailmaan


      • Anonyymi

        Jos Allahia tai muslimia huumorintajuisesti käsittelet, pääsi hiekassa lojuvaan kamelinpaskaan putoaa, verestä punaiseksi maan värjää.


      • Anonyymi
        Repe.Ruutikallo kirjoitti:

        >Komedia on siten pahasta, koska sen avulla pilkataan tavallisesta poikkeavia ja epänormaaleja ihmisiä.

        Vittu, tässä on oma kiero logiikkansa.

        Lohduttaudun sillä, että komedia pelaa pääasiassa yksilöillä, jotka ovat fiktiivisiä ja joille nauretaan sellaisina yksilöinä, joita ei ole oikeasti olemassa, joskin samantapaisia on.

        Tarkkaan ottaen Alec Baldwinkaan ei SNL:ssä esitä Donald Trumpia, vaan fiktiivistä karikatyyria Donista. Silti Don on raivoissaan ohjelmalle ja Alecille, koska narsisti ei osaa nauraa itselleen vaan ainoastaan muille.

        Älä nyt vittu viitsi puhua paskaa ja olla tyhmempi kuin oikeasti olet, Hehhuli! Tietenkin jokainen roolihahmo esittää jotakin vastinetta todellisuudessa ja on siten SUORAAN pilkkaa sellaista ihmistä kohtaan.

        Muistanet miten Pirkka-Pekka pyyteli anteeksi aiempia roolejaan ja monet muut vanhat "vitsit" on poistettu rasistisina jopa tuotenimistä, vaikka ne eivät vitsejä olekaan vaan "rasistista vihaa" sisältäviä vihjauksia stereotypioista...

        Se, mitä kirjoitin on faktaa pilkulleen, ja koska et voi sitä mitenkään kieltää, niin ...

        <<>Komedia on siten pahasta, koska sen avulla pilkataan tavallisesta poikkeavia ja epänormaaleja ihmisiä. ...

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16568399/omituinen-juttu-#comment-104256462

        Näin sitä vedetään alta kölin ja kyykytetään hehhulivajakkia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Allahia tai muslimia huumorintajuisesti käsittelet, pääsi hiekassa lojuvaan kamelinpaskaan putoaa, verestä punaiseksi maan värjää.

        Juuri näin. Palstan ateistiraukat eivät tosissaan uskalla edes muslimeja pilkata, kun pelkäävät, mutta krisseleitä (jotka ovat jumalharhaisia) on niin helppo pilkata, kun "ne kääntävät toisen poskensa" eivätkä puolustaudu mitenkään rasistisia vihapuheita vastaan...

        ja ateistien pohjaton pahuus on jälleen kerran toteen näytetty - ja pelkuruus: eivät homorunkut edes maataan puolusta, saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vittu viitsi puhua paskaa ja olla tyhmempi kuin oikeasti olet, Hehhuli! Tietenkin jokainen roolihahmo esittää jotakin vastinetta todellisuudessa ja on siten SUORAAN pilkkaa sellaista ihmistä kohtaan.

        Muistanet miten Pirkka-Pekka pyyteli anteeksi aiempia roolejaan ja monet muut vanhat "vitsit" on poistettu rasistisina jopa tuotenimistä, vaikka ne eivät vitsejä olekaan vaan "rasistista vihaa" sisältäviä vihjauksia stereotypioista...

        Se, mitä kirjoitin on faktaa pilkulleen, ja koska et voi sitä mitenkään kieltää, niin ...

        <<>Komedia on siten pahasta, koska sen avulla pilkataan tavallisesta poikkeavia ja epänormaaleja ihmisiä. ...

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16568399/omituinen-juttu-#comment-104256462

        Näin sitä vedetään alta kölin ja kyykytetään hehhulivajakkia...

        Valitettavasti uskovaiset eivät ole tavallisesta poikkeavia ja epänormaalia.
        Todellisuus on kuin kauhukomediaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Palstan ateistiraukat eivät tosissaan uskalla edes muslimeja pilkata, kun pelkäävät, mutta krisseleitä (jotka ovat jumalharhaisia) on niin helppo pilkata, kun "ne kääntävät toisen poskensa" eivätkä puolustaudu mitenkään rasistisia vihapuheita vastaan...

        ja ateistien pohjaton pahuus on jälleen kerran toteen näytetty - ja pelkuruus: eivät homorunkut edes maataan puolusta, saatana.

        Sun ajattelun tasosta kertoo kaiken, olettaessasi mm. että kristityt ovat jonkinlainen rotu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jope Ruonansuu oli yksi parhaista koomikoista ja RIP rauha hänen sielulleen. Ei tarvitse vetää haavoja auki, mutta kyllä imitointi oli joskus aika törkeää. Samoin toinen imitaattori. Presidenttejä kuten Tarja Halosta kohtaan. Jotakin saattaa naurattaa kovastikin ja varmasti. Kuitenkin käytetään toisen ihmisen habitusta rahan tekoon. Toki ammattilaisen ottein. Mutta joku raja pitäisi olla kaikesta ammattilaisuudesta huolimatta. Se on käytännössä pilkkaa loppumetreillä.

      • Anonyymi

        Julkisuudessa olevat ihmiset joutuvat kokemaan myös tämän puolen. Paljon mediassa puhuvat ihmiset ovat ensimmäisenä tapetilla. On hienoa, että jo edesmenneistä ihmisistä nostetaan joskus hyviä puolia esiin. Kuten laulaja Kikka, joka koki armottoman bisnessmaailman vaikutuksen henkilökohtaisesti ja jota olin todistamassa, siksi näin lujat kirjaimet. Ihmisiä käytetään hyväksi ja muokataan markkinoille. Joku sortuu ja moni on sortunut.


      • Anonyymi

        Hän oli vain suomalaisittain yksi parhaista.
        Ei missään tapauksessa maailmaluokan tekijä.


    • Anonyymi

      Älykkäät ihmiset eivät yleensä ole uskovaisia ja tuossa hommassa ei passaa sädekehän puristaa päätä.

      Toisaalta esimerkiksi Radio Patmos tuottaa aivan hulvattomia satiireja uskovaisista. Ääninäytelijät ovat tosi uskottavia ja pokka pitää vaikka tarinat ovat ihan räävittömiä.

    • Anonyymi

      miksi helvetissä ateistit kuuntelevat patmosta. se on uskovien kanava. ateistien pitäis kuunnella vain kohinaa

      • Anonyymi

        Mutta kun patmos on itsessään tosiasiassa kohinaa, joten antaa palaa vaan kamut jos ootte masokisteja tai krapulassa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe