Rumien pitäisi olla nöyrempiä ja ymmärtää oma paikkansa

Anonyymi

Niin, rumien ihmisten pitäisi olla nöyrempiä ja ymmärtää oma paikkansa, eikä typerästi tavoitella tai edes haaveilla jotain mihin eivät rahkeet riitä.
Jollei ole siunattu hyvällä ulkonäöllä pitäisi ymmärtää kompensoida sitä hyvillä arvoilla, jollei ymmärrä niin on tyhmä ja tyhmyys laskee tasoa entisestään.
Lisäksi fantasioimalla jostain mitä ei ikinä saa vain masentuu ja huonontaa omaa elämäänsä entisestään.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua on ainakin viime aikoina kiusattu ulkonäöstäni ihan tarpeeksi,

Parempi kun en näyttäydy missään.
      Puolisoa en koskaan saa,

Noh jos edes joku joskus pussaisi, kai mun
      Täytyy siitäkin maksaa. Ruman naisen elämä on sama kuin kuoleman tuomio.

• Anonyymi

Kuka olet sanomaan kellekään miten tulisi elää? Haluaisitko että minä puuttusiin sinun elämään?

• Anonyymi

Koko ihmisen elämä on sitä että joku käskee ja määräilee, jollei muuta niin valtiovalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko ihmisen elämä on sitä että joku käskee ja määräilee, jollei muuta niin valtiovalta.

Eikö olisi järkevämpää että jokainen määräisi omasta elämästään eikä toisten? Kuvittele nyt että aloittaja käskee miten minun tulee elää ja minä käsken miten sen tulee elää.. Kumpikin tyytymättömiä. Vähän kuin ostais toisilleen epämieluisat lahjat kun kumpikin voisi ostaa samantien itselleen sellaiset lahjat kuin haluaa.. kumpikin olis tyytyväinen. Vai onko se niin että osa ihmisistä haluaa puuttua toisten elämään mutta ei sallisi sitten toistepäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olisi järkevämpää että jokainen määräisi omasta elämästään eikä toisten? Kuvittele nyt että aloittaja käskee miten minun tulee elää ja minä käsken miten sen tulee elää.. Kumpikin tyytymättömiä. Vähän kuin ostais toisilleen epämieluisat lahjat kun kumpikin voisi ostaa samantien itselleen sellaiset lahjat kuin haluaa.. kumpikin olis tyytyväinen. Vai onko se niin että osa ihmisistä haluaa puuttua toisten elämään mutta ei sallisi sitten toistepäin?

Menes kertomaan tuo päättäjille ym. virkamiehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päättäjille ja virkamiehille voi kertoa omat mielipiteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kun en koe että siellä kukaan estää tavoittelemasta jotain minkä katson tärkeäksi. Vrt mitä aloittaja sanoi:

"eikä typerästi tavoitella tai edes haaveilla jotain mihin eivät rahkeet riitä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päättäjille ja virkamiehille voi kertoa omat mielipiteensä.

Ja kuinkas paljon se auttaa, yhtä vähän kuin täällä.

• Anonyymi

Harmi vain, että moni nuori ja kaunis nainen ei ymmärrä paikkaansa tulevana rumana eikä ole nöyrä.

• Anonyymi

Mutta kun se kaunis on myös silmänräpäyksen päästä ruma.

• Anonyymi

Niinpä. Ulkoinen kauneus on katoavaista. Sitä paitsi vain pieni osa (0,1 %) ihmisistä on kauniita.

• elämme suvaitsuuden aikaa , eli hyväksykäämme toisiamme.

kuka on määrittelemään rumuuden tai kauneuden, lopulta olemme tomuna jossain kaikki joku päivä.

• Anonyymi

En kyllä ymmärrä aloituksen pointtia.
      Itsellä ainakin on paras ikinä tapaamaani nainen, omasta olemuksestani täysin riippumatta. Ihan ekana päivänä deittipalvelussa tutustuttiin, kummallakaan ei ollut edes profiiliuvaa. Hyvin pian tiesin löytäneeni jotain todella harvinaista ja arvokasta.

Pitää vaan uskaltaa. Ei kukaan tule kotoa etsimään. Paitsi minut töihin, mut se on toinen juttu.

• Ensiksi: Ei pidä puuttua toisten asioihin ! Toiseksi: Ei ketään saa luokitella "rumaksi".
      Vaikka joku ei olisikaan yhtä fiksun näköien kuin minä, niin ei siihen kenenkään maailma kaadu.

• Jälkkäri-istuja

Siis minä en pilkkaa sellaisia, jotka eivät ole yhtä miellyttävän näköisiä kuin minä olen. Suhtaudun myönteisesti kaikkiin ihmisiin.

• Rumille voisi myös myöntää aseenkantoluvat ja luvan kaataa ylpistyneitä nirppanokkia 🕺🥂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3462
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2119
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      77
      1971
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1358
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1326
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1287
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe