Niin, rumien ihmisten pitäisi olla nöyrempiä ja ymmärtää oma paikkansa, eikä typerästi tavoitella tai edes haaveilla jotain mihin eivät rahkeet riitä.
Jollei ole siunattu hyvällä ulkonäöllä pitäisi ymmärtää kompensoida sitä hyvillä arvoilla, jollei ymmärrä niin on tyhmä ja tyhmyys laskee tasoa entisestään.
Lisäksi fantasioimalla jostain mitä ei ikinä saa vain masentuu ja huonontaa omaa elämäänsä entisestään.
Rumien pitäisi olla nöyrempiä ja ymmärtää oma paikkansa
16
64
Vastaukset
- Anonyymi
Mua on ainakin viime aikoina kiusattu ulkonäöstäni ihan tarpeeksi,
Parempi kun en näyttäydy missään.
Puolisoa en koskaan saa,
Noh jos edes joku joskus pussaisi, kai mun
Täytyy siitäkin maksaa. Ruman naisen elämä on sama kuin kuoleman tuomio. - Anonyymi
Kuka olet sanomaan kellekään miten tulisi elää? Haluaisitko että minä puuttusiin sinun elämään?
- Anonyymi
Koko ihmisen elämä on sitä että joku käskee ja määräilee, jollei muuta niin valtiovalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ihmisen elämä on sitä että joku käskee ja määräilee, jollei muuta niin valtiovalta.
Eikö olisi järkevämpää että jokainen määräisi omasta elämästään eikä toisten? Kuvittele nyt että aloittaja käskee miten minun tulee elää ja minä käsken miten sen tulee elää.. Kumpikin tyytymättömiä. Vähän kuin ostais toisilleen epämieluisat lahjat kun kumpikin voisi ostaa samantien itselleen sellaiset lahjat kuin haluaa.. kumpikin olis tyytyväinen. Vai onko se niin että osa ihmisistä haluaa puuttua toisten elämään mutta ei sallisi sitten toistepäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi järkevämpää että jokainen määräisi omasta elämästään eikä toisten? Kuvittele nyt että aloittaja käskee miten minun tulee elää ja minä käsken miten sen tulee elää.. Kumpikin tyytymättömiä. Vähän kuin ostais toisilleen epämieluisat lahjat kun kumpikin voisi ostaa samantien itselleen sellaiset lahjat kuin haluaa.. kumpikin olis tyytyväinen. Vai onko se niin että osa ihmisistä haluaa puuttua toisten elämään mutta ei sallisi sitten toistepäin?
Menes kertomaan tuo päättäjille ym. virkamiehille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menes kertomaan tuo päättäjille ym. virkamiehille.
Päättäjille ja virkamiehille voi kertoa omat mielipiteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menes kertomaan tuo päättäjille ym. virkamiehille.
Ei tarvitse kun en koe että siellä kukaan estää tavoittelemasta jotain minkä katson tärkeäksi. Vrt mitä aloittaja sanoi:
"eikä typerästi tavoitella tai edes haaveilla jotain mihin eivät rahkeet riitä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättäjille ja virkamiehille voi kertoa omat mielipiteensä.
Ja kuinkas paljon se auttaa, yhtä vähän kuin täällä.
- Anonyymi
Harmi vain, että moni nuori ja kaunis nainen ei ymmärrä paikkaansa tulevana rumana eikä ole nöyrä.
- Anonyymi
Mutta kun se kaunis on myös silmänräpäyksen päästä ruma.
- Anonyymi
Niinpä. Ulkoinen kauneus on katoavaista. Sitä paitsi vain pieni osa (0,1 %) ihmisistä on kauniita.
elämme suvaitsuuden aikaa , eli hyväksykäämme toisiamme.
kuka on määrittelemään rumuuden tai kauneuden, lopulta olemme tomuna jossain kaikki joku päivä.- Anonyymi
En kyllä ymmärrä aloituksen pointtia.
Itsellä ainakin on paras ikinä tapaamaani nainen, omasta olemuksestani täysin riippumatta. Ihan ekana päivänä deittipalvelussa tutustuttiin, kummallakaan ei ollut edes profiiliuvaa. Hyvin pian tiesin löytäneeni jotain todella harvinaista ja arvokasta.
Pitää vaan uskaltaa. Ei kukaan tule kotoa etsimään. Paitsi minut töihin, mut se on toinen juttu. Ensiksi: Ei pidä puuttua toisten asioihin ! Toiseksi: Ei ketään saa luokitella "rumaksi".
Vaikka joku ei olisikaan yhtä fiksun näköien kuin minä, niin ei siihen kenenkään maailma kaadu.Siis minä en pilkkaa sellaisia, jotka eivät ole yhtä miellyttävän näköisiä kuin minä olen. Suhtaudun myönteisesti kaikkiin ihmisiin.
Rumille voisi myös myöntää aseenkantoluvat ja luvan kaataa ylpistyneitä nirppanokkia 🕺🥂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429