kaasuun pakattu

kyllä mä oon vahvasti sitä mieltä että se oon kaasuun pakattu ainakin silloin kun pierasee vaikka purkkiin ja sulkee sen uudestaan.

7

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olinko eka?

Törmäsin tälläiseen Tudorin ajan herkkuun, kuin Portugalilaiset Pierut. Näitä Shakespieri ja veteli naamariinsa. Suomessa ei ole kukaan valmistanut vielä koskaan. Tässä Shakespierin perinnesäätiön resepti:
      https://www.shakespeare.org.uk/explore-shakespeare/blogs/farts-portingale/

Voisit kehitellä eri maiden versioita näistä pieruherkuista. Sinähän olet muistaakseni kokki. ! Perustaisit sitten Mankkaalle pieruravintolan. Kun kehittelet näitä maiden mukaan nimettyjä pieruja, niin olkoon sinulle inspiraation lähteenä nämä pieru- uutiset: https://www.youtube.com/watch?v=Uk8Y_WXfLUc

• Kyllä olit.

Kyllä sitä aina uutta tykkää kokeilla kotikokkina. Varsinkin noita etelä-eurooppalaisia erikoisuuksia.. Tähän mennessä kokeilin siis tehdä purkkipierusilakkaa. Vertaa ruotsalaisten hapankalaan surrströmmingiin mitä oon aina halunnut kokeilla mutten uskaltanu räjähdysvaaran takia. Katotaan kuinka kaasu kehittyy purkissa. Meneekö jatkoon?.

Mankkaan entisen kaatopaikan pierut höyryävät ja päästävät purkauksiaan vieläkin. Varsinkin nyt kun golfaajat tekevät kenttiinsä yhä syvempiä kuoppia (ja isompia) onnistuakseen paremmin pallon upotuksessa. Vai miten sitä golfmaailmassa sanotaan? Jos ei metriseen kuoppaan osu pallolla niin sitte millä? Mielestäni kyllä pienoista huijauksen makua.

Sinne voisi olla kyllä hyvä perustaa ravintola. Eihän kotikaan oo kuin kilometrin päässä. Siis se omakotitalo ei tää penthouse.

Oon sijottanu muuten revenioon, harviaan, uponoriin ja kemiraan.. rahastoja unohtamatta. Maailma normalisoituu kyllä viiden vuoden päästä ja oon jo hyvästi voitoilla. Pörssi ei kaadu kuin maailmanloppuun.

• pervokki kirjoitti:

Kyllä olit.

Kyllä sitä aina uutta tykkää kokeilla kotikokkina. Varsinkin noita etelä-eurooppalaisia erikoisuuksia.. Tähän mennessä kokeilin siis tehdä purkkipierusilakkaa. Vertaa ruotsalaisten hapankalaan surrströmmingiin mitä oon aina halunnut kokeilla mutten uskaltanu räjähdysvaaran takia. Katotaan kuinka kaasu kehittyy purkissa. Meneekö jatkoon?.

Mankkaan entisen kaatopaikan pierut höyryävät ja päästävät purkauksiaan vieläkin. Varsinkin nyt kun golfaajat tekevät kenttiinsä yhä syvempiä kuoppia (ja isompia) onnistuakseen paremmin pallon upotuksessa. Vai miten sitä golfmaailmassa sanotaan? Jos ei metriseen kuoppaan osu pallolla niin sitte millä? Mielestäni kyllä pienoista huijauksen makua.

Sinne voisi olla kyllä hyvä perustaa ravintola. Eihän kotikaan oo kuin kilometrin päässä. Siis se omakotitalo ei tää penthouse.

Oon sijottanu muuten revenioon, harviaan, uponoriin ja kemiraan.. rahastoja unohtamatta. Maailma normalisoituu kyllä viiden vuoden päästä ja oon jo hyvästi voitoilla. Pörssi ei kaadu kuin maailmanloppuun.

Toivottavasti nyt Revlon ja muut irtisanovat väkeä oikein porukalla ja lisäksi lakkauttavat kannattavia tehtaita, niin sinunkin osakkeesi arvo nousee ja osinkoa ropisee! Tapani Harvialle terveiset, että lopettisi jo sen kärvistelyn Suomessa ja siirtäisi tehtaansa Kiinaan. Oli yllätys, ettei salkustasi löytynyt Altiaa tai Mankkaan Golf oy:n osakkeita!

• Anonyymi

Hirmuista, mutta tutkittua tietoa on nauta -ja etenkin lammaseläinten kaasunpurkaukset ilmakehään. Nehän pössyttävät ruohosta saatavalla energiallaan aika pahasti pilaten ilmakehää.

• Ruoho kasvaa nopeammin, kun nautaeläimet ja muut tuholaiset niitä katkovat. Kasvava ruoho sitoo puolestaan enemmän hiilidioksidia, kuin naudat ehtivät paukutella. Tämä ilmiö tunnetaan paremmin puista eli kun puita hakkaillaan, niin uudet, tilalle kasvavat puut sitovat enemmän hiilidioksidia ja sademetsät pelastuvat!

Jeesus kehotti pesemään jalat aina ennen ruokailua, mutta kädet olivat "naturel", Olisiko tässä lääke koronan leviämiseen?

• Anonyymi

Nukkuessa ei kannata pistää peittoa kovin tiukalle kehosi ympärille. Muuten olet kaasuun pakattu ja se on paloturvallisuusriski. Tiesittekö, että pieru palaa valtavalla liekillä hetken, jos altistuu liekille?

• Pieruverkkarit ovat nyt nuorison ja muuten vain muotitietoisten naisten parissa päivän ykkösjuttu. Teinit haluaa tietysti tiettyä merkkiä ja ne merkkipieruverkkarit ovat todella kalliita. Siinä moni yksinhuoltajaäiti kauhistuu, kun teini tulee pyytämään viittäsataa uusiin pieruverkkareihin.

Olinko vika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      70
      4640
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      106
      4112
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3700
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2901
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2653
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2602
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2587
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1967
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1938
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      253
      1818
    Aihe