Hyvää yötä

Anonyymi

Ootte rakkaita ❤️

ST

76

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei me olla sinun lapsia. Olet ärsyttävä.

    • Anonyymi

      Jep. Käy ärsyttäväksi pidemmän päälle.


      LS

      • Anonyymi

        Mutten saa sitä muuksi muutettua kuinka Jumalalle ootte niin rakkaita. Me emme voi käsittää sitä rakkauden määrää. Ihan valtava. Ja kuinka kallis on jokainen ihminen. Yli ymmärryksen käyvää. Kiitos Isä!
        Nyt käsi jo tärrää.
        Hyvät yöt.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutten saa sitä muuksi muutettua kuinka Jumalalle ootte niin rakkaita. Me emme voi käsittää sitä rakkauden määrää. Ihan valtava. Ja kuinka kallis on jokainen ihminen. Yli ymmärryksen käyvää. Kiitos Isä!
        Nyt käsi jo tärrää.
        Hyvät yöt.

        ST

        No...se on vaan semmoinen juttu, että se sun ajatus siitä, ei perustu todellisuuteen. Sinä uskot sen olevan niin, mutta onko se niin, on toinen juttu.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No...se on vaan semmoinen juttu, että se sun ajatus siitä, ei perustu todellisuuteen. Sinä uskot sen olevan niin, mutta onko se niin, on toinen juttu.

        LS

        Usko riittää L. S, pelkkä usko, eikö ole valtava asia? Ihan käsittämätön.
        Hirvee olo, nyt pitää poistua.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko riittää L. S, pelkkä usko, eikö ole valtava asia? Ihan käsittämätön.
        Hirvee olo, nyt pitää poistua.

        ST

        Kaikenlaista voi uskoa. Vaikka ufoihin. Snaijaat sä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista voi uskoa. Vaikka ufoihin. Snaijaat sä.

        LS

        Noup 👽

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko riittää L. S, pelkkä usko, eikö ole valtava asia? Ihan käsittämätön.
        Hirvee olo, nyt pitää poistua.

        ST

        USKOTKO UUTEEN TIELIIKENNELAKIIN?

        Uusi tieliikennelaki 1.6.2020
        Tieliikenteen toimivuuden ja turvallisuuden kannalta on tärkeää, että voimme luottaa siihen, että kaikki tienkäyttäjät noudattavat liikennesääntöjä. Uudessa tieliikennelaissa mukaan on tuotu myös ennakointivelvollisuus.

        NOUDATATKO JUMALAN KÄSKYJÄ VAIKO TIELIIKENNELAKIA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutten saa sitä muuksi muutettua kuinka Jumalalle ootte niin rakkaita. Me emme voi käsittää sitä rakkauden määrää. Ihan valtava. Ja kuinka kallis on jokainen ihminen. Yli ymmärryksen käyvää. Kiitos Isä!
        Nyt käsi jo tärrää.
        Hyvät yöt.

        ST

        " Me emme voi käsittää sitä rakkauden määrää. "

        Muka kaikkivaltias ja äärimmäisen rakastava olento ja silti omaksi kuvakseen luomista ihmisistä Hän heittää 99 % ikuiseen kidutukseen.

        Jokin tuossa yhtälössä mättää pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Me emme voi käsittää sitä rakkauden määrää. "

        Muka kaikkivaltias ja äärimmäisen rakastava olento ja silti omaksi kuvakseen luomista ihmisistä Hän heittää 99 % ikuiseen kidutukseen.

        Jokin tuossa yhtälössä mättää pahasti.

        Tuo rakkaus lässytys on pelkkää teeskentelyä.En koskaan ole tuntenut jumalan rakkautta,se kärsimyksen määrä,mitä olen kokenut,kun olen häneen uskonut on niin mieletöntä,ettei voi olla rakastava.Lähelläni oleva,on niin petollinen,haureellinen,valehteleva,sanoo pitävänsä itseään muita parempana,kertoo,miten on taas kivaa,on välinpitämätön minun kärsimystäni kohtaan,näin itse sanoo.Ei ole oikeudenmukaista jumalaa.Hän palkitsee väärintekijät,kärsiville hän antaa lisää,sadisti!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rakkaus lässytys on pelkkää teeskentelyä.En koskaan ole tuntenut jumalan rakkautta,se kärsimyksen määrä,mitä olen kokenut,kun olen häneen uskonut on niin mieletöntä,ettei voi olla rakastava.Lähelläni oleva,on niin petollinen,haureellinen,valehteleva,sanoo pitävänsä itseään muita parempana,kertoo,miten on taas kivaa,on välinpitämätön minun kärsimystäni kohtaan,näin itse sanoo.Ei ole oikeudenmukaista jumalaa.Hän palkitsee väärintekijät,kärsiville hän antaa lisää,sadisti!!!!!!

        Sinuako kohdellaan huonosti? Nyt suututtaa. Ketään ei saa kohdella huonosti.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rakkaus lässytys on pelkkää teeskentelyä.En koskaan ole tuntenut jumalan rakkautta,se kärsimyksen määrä,mitä olen kokenut,kun olen häneen uskonut on niin mieletöntä,ettei voi olla rakastava.Lähelläni oleva,on niin petollinen,haureellinen,valehteleva,sanoo pitävänsä itseään muita parempana,kertoo,miten on taas kivaa,on välinpitämätön minun kärsimystäni kohtaan,näin itse sanoo.Ei ole oikeudenmukaista jumalaa.Hän palkitsee väärintekijät,kärsiville hän antaa lisää,sadisti!!!!!!

        Aina emme ymmärrä kaikkea, muttei Jumalan teot ole pahoja eikä hän ole paha.
        Maailmassa on monenlaista pahuutta, kärsimystä ja sairautta.
        Raamatussa lujeekin, että maailmassa teillä on oleva ahdistus.
        Voikko pyrkiä eroon tuosta läheisestä ihmisestä, joka kohtelee sinua noin hirvittävän väärin?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina emme ymmärrä kaikkea, muttei Jumalan teot ole pahoja eikä hän ole paha.
        Maailmassa on monenlaista pahuutta, kärsimystä ja sairautta.
        Raamatussa lujeekin, että maailmassa teillä on oleva ahdistus.
        Voikko pyrkiä eroon tuosta läheisestä ihmisestä, joka kohtelee sinua noin hirvittävän väärin?

        ST

        Mitä sä nyt olet vailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä nyt olet vailla?

        En mitään. Kunhan vain ihmettelen maailmaa. Mitä pitäisi olla vailla?
        Jos joku pitäisi mainita niin kotiapu tekis nyt poikaa.
        On tuota pihahommaa ja remonttia.
        Oisin maksaakkin, mutten paljoa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina emme ymmärrä kaikkea, muttei Jumalan teot ole pahoja eikä hän ole paha.
        Maailmassa on monenlaista pahuutta, kärsimystä ja sairautta.
        Raamatussa lujeekin, että maailmassa teillä on oleva ahdistus.
        Voikko pyrkiä eroon tuosta läheisestä ihmisestä, joka kohtelee sinua noin hirvittävän väärin?

        ST

        Kyllä,hän on ollut ystäväni,taitava esiintyjä,nyt olen saanut voimaa,ei tule enää minun elämääni.Hän on käyttänyt hyväksi heikkouttani,kun olen ollut sairas.Nyt olen vahvempi,nyt lähtee tämä peto elämästäni!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,hän on ollut ystäväni,taitava esiintyjä,nyt olen saanut voimaa,ei tule enää minun elämääni.Hän on käyttänyt hyväksi heikkouttani,kun olen ollut sairas.Nyt olen vahvempi,nyt lähtee tämä peto elämästäni!!!!!!!!

        Kyllä. Kerran hän satuttaa sinua niin ei kannata jäädä siihen, jos vain kykenet erottautumaan.
        Se ei ole välttämättä helppoa, se on pitkä tie.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rakkaus lässytys on pelkkää teeskentelyä.En koskaan ole tuntenut jumalan rakkautta,se kärsimyksen määrä,mitä olen kokenut,kun olen häneen uskonut on niin mieletöntä,ettei voi olla rakastava.Lähelläni oleva,on niin petollinen,haureellinen,valehteleva,sanoo pitävänsä itseään muita parempana,kertoo,miten on taas kivaa,on välinpitämätön minun kärsimystäni kohtaan,näin itse sanoo.Ei ole oikeudenmukaista jumalaa.Hän palkitsee väärintekijät,kärsiville hän antaa lisää,sadisti!!!!!!

        Ymmärrän tuskasi. Olen itse kokenut samankaltaista, mm. uskovaisiksi itseään kutsuneilta. Oma kärsimykseni on ollut hirvittävä. Jumalan oikeudenmukaisuuteen uskominen on ollut koetuksella. Jumala laittoi kerralla liikaa kannettavaksi.

        Yritän nähdä nämä asiat maailman laajuisesti, en vain oman yksilöni tasolta.

        Maailma on syntiinlankeemuksen tilassa ja on satoja miljoonia, jopa miljardeja ihmisiä, lapsia ja aikuisia , myös eläimiä, luonto, jotka kokevat omaa helvettiään.

        Mutta jos me, maailman pahuuden uhrit lopulta "voitamme", ajattele mikä voitto se on! Helpommalla päässeet vielä kerran kadehtivat meitä. Taistelimme kovimnassa pätsissä! Ja voitimme.

        Siltikin... tuska voi olla meillä kovakin. Tämä opettaa, ei yksin alistumaan, vaan myös itse taistelemaan, sotimaan itsensä puolesta. Ajattelen tällöin VT:n israelilaisia: hekin pistivät vihollisiaan matalaksi ja Jumala tuki heidän taistelujaan! Mekin voimme oppia taistelemaan, emme yksin mäkättämään kuin pikku karitsat, odottaen ihmeitä Jumalalta.

        Karitsakin voi oppia puremaan sutta nilkasta: "Hush, paha susi! Pois, tai puren sua lisää!"

        Mutta: "Kerran vielä tulee toisenlainen aika / jolloin sortovalta vahva lannistuu!"...


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja jumalattoman hyvää päivää kaikille!

      • Anonyymi

        mitä ihmeen päivää yöllä on?


      • Anonyymi

        Olen. Kyllä olen. Itserakas olen.
        Tarjoan kahvia tai teetä vierailleni kotona. En käy seurakunnissa. En käy kirkoussa,. Varmasti pitäisi käydä.
        Tämä tunne ei lähde pois minusta tämä rakkaus, ihan hirveetä.
        Te ootte kaikki niin ihania ja kalliita Jumalalle.
        Ihania ihmisiä.
        Synti erottaa ihmisen Jumalasta.
        Mutta kerran taivaassa näemme kasvoista kasvoihin.
        Kiitos Jumalalle!!

        ST


      • Anonyymi

        Tuo kuva oli mahtava. Tykkäsin kovasti. Ihana ja herättää monenlaisia tunteita kuin lukisin sielunmaisemaa ja sen myrskyjä.
        Tulee mieleen kertomus, jossa Jeesus oli opetuslapsineen veneellä myrskyssä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuva oli mahtava. Tykkäsin kovasti. Ihana ja herättää monenlaisia tunteita kuin lukisin sielunmaisemaa ja sen myrskyjä.
        Tulee mieleen kertomus, jossa Jeesus oli opetuslapsineen veneellä myrskyssä.

        ST

        Markus 4
        4:35 Ja sinä päivänä hän illan tultua sanoi heille: "Lähtekäämme yli toiselle rannalle."
        4:36 Niin he laskivat kansan luotaan ja ottivat hänet mukaansa, niinkuin hän venheessä oli; ja muitakin venheitä oli hänen seurassaan.
        4:37 Ja nousi kova myrskytuuli, ja aallot syöksyivät venheeseen, niin että venhe jo täyttyi.
        4:38 Ja itse hän oli peräkeulassa ja nukkui nojaten päänaluseen. Ja he herättivät hänet ja sanoivat hänelle: "Opettaja, etkö välitä siitä, että me hukumme?"
        4:39 Ja herättyään hän nuhteli tuulta ja sanoi järvelle: "Vaikene, ole hiljaa." Niin tuuli asettui, ja tuli aivan tyven.
        4:40 Ja hän sanoi heille: "Miksi olette niin pelkureita? Kuinka teillä ei ole uskoa?"
        4:41 Ja suuri pelko valtasi heidät, ja he sanoivat toisillensa: "Kuka onkaan tämä, kun sekä tuuli että meri häntä tottelevat..

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markus 4
        4:35 Ja sinä päivänä hän illan tultua sanoi heille: "Lähtekäämme yli toiselle rannalle."
        4:36 Niin he laskivat kansan luotaan ja ottivat hänet mukaansa, niinkuin hän venheessä oli; ja muitakin venheitä oli hänen seurassaan.
        4:37 Ja nousi kova myrskytuuli, ja aallot syöksyivät venheeseen, niin että venhe jo täyttyi.
        4:38 Ja itse hän oli peräkeulassa ja nukkui nojaten päänaluseen. Ja he herättivät hänet ja sanoivat hänelle: "Opettaja, etkö välitä siitä, että me hukumme?"
        4:39 Ja herättyään hän nuhteli tuulta ja sanoi järvelle: "Vaikene, ole hiljaa." Niin tuuli asettui, ja tuli aivan tyven.
        4:40 Ja hän sanoi heille: "Miksi olette niin pelkureita? Kuinka teillä ei ole uskoa?"
        4:41 Ja suuri pelko valtasi heidät, ja he sanoivat toisillensa: "Kuka onkaan tämä, kun sekä tuuli että meri häntä tottelevat..

        ST

        Sinä kopioit kirjaa vuosisatojen takaa.
        Et ole nähnyt tapahtuvaksi, muuta kuin uskot vain jonkin tapahtuneen ja se saa sinut ihan uhkumaan ja puhkumaan palstalle rakkautta. Mikä sen rakkauden todellisuus olisi todellisuudessa. Sitähän ei voi todistaa täällä, miten paljon sitä rakkautta on. Pelkkiä sanoja vailla todisteita, realiteettia..

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Kyllä olen. Itserakas olen.
        Tarjoan kahvia tai teetä vierailleni kotona. En käy seurakunnissa. En käy kirkoussa,. Varmasti pitäisi käydä.
        Tämä tunne ei lähde pois minusta tämä rakkaus, ihan hirveetä.
        Te ootte kaikki niin ihania ja kalliita Jumalalle.
        Ihania ihmisiä.
        Synti erottaa ihmisen Jumalasta.
        Mutta kerran taivaassa näemme kasvoista kasvoihin.
        Kiitos Jumalalle!!

        ST

        Miten sä et muka saa tuota sairasta ns. rakkautta pois sisältäsi? Ei se 💌 rakkautta voi olla. Ethän sä edes tiedä kenelle sä kirjoitat! Joko nyt helpottaa. Ei se ihan varmasti Jumalasta tule kerran sanot että" ihan hirveetä".


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Miten sä et muka saa tuota sairasta ns. rakkautta pois sisältäsi? Ei se 💌 rakkautta voi olla. Ethän sä edes tiedä kenelle sä kirjoitat! Joko nyt helpottaa. Ei se ihan varmasti Jumalasta tule kerran sanot että" ihan hirveetä".

        Ei se voi olla rakkautta. Täällä voi olla lie mitä kaheleita ja ja mitä hullummaksi viestit menee, sitä suuremmalla volyymilla st:n rakkaus jutut vaan kasvaa eksponentiaalisesti.

        Ymmärrän häntä kuitenkin. Ihminen voi pettää itseään.

        LS


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Miten sä et muka saa tuota sairasta ns. rakkautta pois sisältäsi? Ei se 💌 rakkautta voi olla. Ethän sä edes tiedä kenelle sä kirjoitat! Joko nyt helpottaa. Ei se ihan varmasti Jumalasta tule kerran sanot että" ihan hirveetä".

        Rakastan jokaista ihmistä kun katselen heitä Jumalan luomina joka itsekkin olen.
        Näen heidät silloin ihanina.
        Vaikken tuntisikaan.
        Noin se vain on, eikä sille mitään voi.
        Ehkä asian hirveäksi tekee se, etrei kaikki ihmiset tiedä sitä, kuinka kovasti häntä rakastetaan, Jumala rakastaa.
        Kiitos Arska, että kuuntelit.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se voi olla rakkautta. Täällä voi olla lie mitä kaheleita ja ja mitä hullummaksi viestit menee, sitä suuremmalla volyymilla st:n rakkaus jutut vaan kasvaa eksponentiaalisesti.

        Ymmärrän häntä kuitenkin. Ihminen voi pettää itseään.

        LS

        Ei kommentoitavaa. Kuuntelen kuitenkin ❤️

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kopioit kirjaa vuosisatojen takaa.
        Et ole nähnyt tapahtuvaksi, muuta kuin uskot vain jonkin tapahtuneen ja se saa sinut ihan uhkumaan ja puhkumaan palstalle rakkautta. Mikä sen rakkauden todellisuus olisi todellisuudessa. Sitähän ei voi todistaa täällä, miten paljon sitä rakkautta on. Pelkkiä sanoja vailla todisteita, realiteettia..

        LS

        Niin, juuri niin. Eikö Jumala ole ihmeellinen?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, juuri niin. Eikö Jumala ole ihmeellinen?

        ST

        Täytyy ymmärtää tätä raukkaa,on niin mennyt yli tuo uskonnollisuus.Jos hän tulisi ja sanoisi minulle rakastavansa minua,juoksisin pakoon,koska pelkäisin naisena,että hänellä on pahat mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kommentoitavaa. Kuuntelen kuitenkin ❤️

        ST

        Elät satumaassa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ymmärtää tätä raukkaa,on niin mennyt yli tuo uskonnollisuus.Jos hän tulisi ja sanoisi minulle rakastavansa minua,juoksisin pakoon,koska pelkäisin naisena,että hänellä on pahat mielessä.

        🤣🤣🤣🤣

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät satumaassa.

        LS

        En pidä raamattua satukirjana ja uskon Jumalaan. Uskotko sinä Jumalaan? Ainakin aikaisemmin uskoit. Onko tuo asia muuttunut elämässäsi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä raamattua satukirjana ja uskon Jumalaan. Uskotko sinä Jumalaan? Ainakin aikaisemmin uskoit. Onko tuo asia muuttunut elämässäsi?

        ST

        En tiedä siitä...mutta ymmärrän paremmin, ettei mikään mikä itseään kutsuisi rakkaudeksi olisi sadisti. Mietin vielä sitä, että onko niin, että kuolemme ja maadumme ja olemme vain pitkälle kehittynyt eläinlaji. En siis varmuudella osaa sanoa, ehkä minustakin on hitunen agnostikkoa, kun en varmaksi osaa sanoa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä siitä...mutta ymmärrän paremmin, ettei mikään mikä itseään kutsuisi rakkaudeksi olisi sadisti. Mietin vielä sitä, että onko niin, että kuolemme ja maadumme ja olemme vain pitkälle kehittynyt eläinlaji. En siis varmuudella osaa sanoa, ehkä minustakin on hitunen agnostikkoa, kun en varmaksi osaa sanoa.

        LS

        Juu 🤔 Minä en näe Jumalaa sadistiksi. Mutta jos näet noin niin ihan loogista silloin ajatella tuosta asiasta kuin sinä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä siitä...mutta ymmärrän paremmin, ettei mikään mikä itseään kutsuisi rakkaudeksi olisi sadisti. Mietin vielä sitä, että onko niin, että kuolemme ja maadumme ja olemme vain pitkälle kehittynyt eläinlaji. En siis varmuudella osaa sanoa, ehkä minustakin on hitunen agnostikkoa, kun en varmaksi osaa sanoa.

        LS

        Tämä on todella hämmästyttävää,olen aivan samanlaisissa ajatuksissa ollut.Tuntuu,että kyseenalaistan kaiken.Vuosikymmeniä helluntaissa olleena,tuntuu,ettei mitään ollutkaan.Minulle ei hallelujaa hokemiset riitä,olen kuin heräämössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu 🤔 Minä en näe Jumalaa sadistiksi. Mutta jos näet noin niin ihan loogista silloin ajatella tuosta asiasta kuin sinä.

        ST

        Niin, jos ei näe sadistisena vieraiden kansojen murhaamista Jumalan ohjeistuksella, käskee ottamaan nuoria tyttöjä orjiksi...tappaa omaa kansaansakin silmittömästi, muuttaa suolapatsaaksi ihmisen, joka vilkaisee taakseen... pitää eläinuhrien tuottamasta suloisesta tuoksusta...pitääkö vielä listata ...jos se ei ole sadismia, niin mikä sitten?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos ei näe sadistisena vieraiden kansojen murhaamista Jumalan ohjeistuksella, käskee ottamaan nuoria tyttöjä orjiksi...tappaa omaa kansaansakin silmittömästi, muuttaa suolapatsaaksi ihmisen, joka vilkaisee taakseen... pitää eläinuhrien tuottamasta suloisesta tuoksusta...pitääkö vielä listata ...jos se ei ole sadismia, niin mikä sitten?

        LS

        Sadisti nauttii tekemisestään ja hänen päämääränsä on arvelluttavat, pääsääntöisesti pahat.
        Jumalan teot sitävastoin ovat sellaisia, jotka pyrkuvät ohjaamaan ihmiskuntaa kohti pelastusta ja taivaankotia.
        En näe Jumalan töissä ja sadistin töissä samaa tarkoitusta, päinvastoin.
        Näen Jumalan työt hyviksi ja sadistin työt pahoiksi.
        Ne ovat minulke kuin 2 ääripäätä.
        Toistensa vastakohtia täysin.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadisti nauttii tekemisestään ja hänen päämääränsä on arvelluttavat, pääsääntöisesti pahat.
        Jumalan teot sitävastoin ovat sellaisia, jotka pyrkuvät ohjaamaan ihmiskuntaa kohti pelastusta ja taivaankotia.
        En näe Jumalan töissä ja sadistin töissä samaa tarkoitusta, päinvastoin.
        Näen Jumalan työt hyviksi ja sadistin työt pahoiksi.
        Ne ovat minulke kuin 2 ääripäätä.
        Toistensa vastakohtia täysin.


        ST

        Jos pitäisi mainita pahin sadisti niin se on saatana, Jumalan hyvyyden vastakohta.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadisti nauttii tekemisestään ja hänen päämääränsä on arvelluttavat, pääsääntöisesti pahat.
        Jumalan teot sitävastoin ovat sellaisia, jotka pyrkuvät ohjaamaan ihmiskuntaa kohti pelastusta ja taivaankotia.
        En näe Jumalan töissä ja sadistin töissä samaa tarkoitusta, päinvastoin.
        Näen Jumalan työt hyviksi ja sadistin työt pahoiksi.
        Ne ovat minulke kuin 2 ääripäätä.
        Toistensa vastakohtia täysin.


        ST

        Itseasiassa Raamatussa se ns hyvä Jumala, on paljon sadistisempi kuin saatana. Raamatussa on paljon todistusaineistoa Jumalan pahoista teoista. Saatanan ainut pahe näyttää olevan se, että halusi olla ihailtu kauneudestaan jne. Pikkujuttu...kun taas Jumala, suistaa ihmisiä helvettiin, ilman sääliä, Raamatun mukaan, katuu vain sitä, että epäonnistuu täydellisessä luomistyössään alati.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa Raamatussa se ns hyvä Jumala, on paljon sadistisempi kuin saatana. Raamatussa on paljon todistusaineistoa Jumalan pahoista teoista. Saatanan ainut pahe näyttää olevan se, että halusi olla ihailtu kauneudestaan jne. Pikkujuttu...kun taas Jumala, suistaa ihmisiä helvettiin, ilman sääliä, Raamatun mukaan, katuu vain sitä, että epäonnistuu täydellisessä luomistyössään alati.

        LS

        Entä syy? Miksi mitäkin asioita tapahtuu? Jos uskoo henkimaailman olemassa oloon kuten minä, niin näkee niin, että taistelut tapahtuvat henkimaailmassa hyvän ja pahan välillä.
        Meille ihmisille taas, niin me näemme tämän näkyväisen.
        Jos näkisimmekin kaiken näkymättömän niin ymmärtäisimme paremmin syy seuraus suhteita.
        Voi ressi, en pysty jatkamaan enempää. Palaan myöhemmin jos jaksat kuunnella.
        Minulla on tässä yks juttu, yksi ihminen, joka tuli tähän. Vartavasten. lapsi. Purkaa huoliaan.
        Palataan L. S

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitäisi mainita pahin sadisti niin se on saatana, Jumalan hyvyyden vastakohta.

        ST

        Saatanan pahuudesta ei ole mitään näyttöä. Jumalasta sen sijaan näyttöä on runsaasti, jos vaikka pitää raamattua jollain tapaa totena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä syy? Miksi mitäkin asioita tapahtuu? Jos uskoo henkimaailman olemassa oloon kuten minä, niin näkee niin, että taistelut tapahtuvat henkimaailmassa hyvän ja pahan välillä.
        Meille ihmisille taas, niin me näemme tämän näkyväisen.
        Jos näkisimmekin kaiken näkymättömän niin ymmärtäisimme paremmin syy seuraus suhteita.
        Voi ressi, en pysty jatkamaan enempää. Palaan myöhemmin jos jaksat kuunnella.
        Minulla on tässä yks juttu, yksi ihminen, joka tuli tähän. Vartavasten. lapsi. Purkaa huoliaan.
        Palataan L. S

        ST

        Varsinainen äiti Theresa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinainen äiti Theresa.

        LS

        Niimpä 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinainen äiti Theresa.

        LS

        Ei, en ole. Elän ihan kaueessa paskassa ja puristuksessa sekä paineissa.
        Ajatukseni ovat kauheita.
        Ainoa lohtu on Jumalassa ja toivo Jeesujsessa Kristuksessa.
        Periksi ei saa antaa koskaan.
        Mitä enemmän kuristetaan niin sitä enemmän panen vastaan.
        Älä sinäkään luovuta ❤️

        ST


    • Anonyymi

      Mietin, että ajatelkaapa sitä, miten kaikki ovat olleet viattomia pieniä vauvoja ja miten heistä muokkautuu aikuisia.
      Luin tuossa tyttären vanhaa kirjettä hänen ollessaan 7 vuotias.
      Kirje oli osoitettu minulle.
      Kelasin hänen kouluvuosiaan läpi miettien samalka omaa osuuttani ja sitä, kuinka olen ollut hänen tukenaan tai olenko osannut olla.
      Jälkeenpäin ajateltuna, olen yrittänyt, mutten kaikkiseltaan osannut.
      Vetää hiljaiseksi.
      Niin on jokaisen lapsen laita
      Kyllä se elämä voi sattua ja satuttaa.


      ST

      • Anonyymi

        Jumala on luonut ihmiset, hän on Isä.
        Ei varmasti tunnu hänestäkään hyvälle, kun omat lapset satuttavat niin itseään kuin toisiaan.


        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on luonut ihmiset, hän on Isä.
        Ei varmasti tunnu hänestäkään hyvälle, kun omat lapset satuttavat niin itseään kuin toisiaan.


        ST

        Tarkoitatko sitä tytärtäsi, joka on biseksuaali? Satuttaako se sinua? Älä puhu hänelle uskostasi, pieni"rakkaudellinen "ohje vaan.
        Kirjoitit että pahin sadisti jonka tiedät on(Jumalan luoma) saatana. Että se on vastuussa kaikesta pahasta. Miksi Jumala ei kaikkivaltiaana vain tuhoa sitä?
        Elikkä miksi mielestäsi Jumala sallii pahuutta?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä tytärtäsi, joka on biseksuaali? Satuttaako se sinua? Älä puhu hänelle uskostasi, pieni"rakkaudellinen "ohje vaan.
        Kirjoitit että pahin sadisti jonka tiedät on(Jumalan luoma) saatana. Että se on vastuussa kaikesta pahasta. Miksi Jumala ei kaikkivaltiaana vain tuhoa sitä?
        Elikkä miksi mielestäsi Jumala sallii pahuutta?

        Ei minun tarvitse puhua siittä hänelke, koska hän tietää uskostani, sillä olen ollut uskovainen hänen syntymästään saakka.
        Hän tietää tarkkaan miten uskon.
        Tänään kävikin tässä tytön kanssa, johon hänellä on suhde.
        Hän tietää, että rakastan häntä. Ei meidän välit muutu sen takia, että hän on bi.
        Olen miettinyt samaa, että miksi Jumala sallii pahan ja olen tyytynyt siihen johtopäätökseen, että kaikken Jumalan töiden päämäärä on pelastaa mahdollisimman moni taivaaseen, muusta en ymmärrä.
        Enkä osaa vastata kysymykseesi, mutta tunnen sen painolastina, kun katson maailmaa, että tapahtuu pahoja asioita, eivätkä siltikään ihmiset käänny Jumalan puoleen vaan päinvastoin ovat häntä vastaan.
        Ymmärrettävää kuitenkin, miten vaikeaa voi olla uskoa siihen näkymättömään ja etenkin kun tapahtuu pahoja asioita maailmassa.

        ST

        ST


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä tytärtäsi, joka on biseksuaali? Satuttaako se sinua? Älä puhu hänelle uskostasi, pieni"rakkaudellinen "ohje vaan.
        Kirjoitit että pahin sadisti jonka tiedät on(Jumalan luoma) saatana. Että se on vastuussa kaikesta pahasta. Miksi Jumala ei kaikkivaltiaana vain tuhoa sitä?
        Elikkä miksi mielestäsi Jumala sallii pahuutta?

        Niin, ei satuta, että tytör on bi seksuaali. Hän on ihana ja rakastan häntä. . Olen jättänyt tuonkin bi seksuaali asian Jumalan käsiin ja elän sekä toimin ihan normaalisti sen tiedon kanssa, eikä se tunnu painolastina. Tytär sanoo uskovansa Jumalaan kuitenkin. Jätän hänet Jumalan käsiin tuon asian suhteen. Minun tehtäväni on rakastaa häntä ja olla tukena arjessa siinä missä pystyn.
        Asia, josta kirjoitin sivuaa toisen tyttären koulukiusaamista että miten hänen luottamuksensa ja viattomuudensa sai kovaa kohtelua.


        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei satuta, että tytör on bi seksuaali. Hän on ihana ja rakastan häntä. . Olen jättänyt tuonkin bi seksuaali asian Jumalan käsiin ja elän sekä toimin ihan normaalisti sen tiedon kanssa, eikä se tunnu painolastina. Tytär sanoo uskovansa Jumalaan kuitenkin. Jätän hänet Jumalan käsiin tuon asian suhteen. Minun tehtäväni on rakastaa häntä ja olla tukena arjessa siinä missä pystyn.
        Asia, josta kirjoitin sivuaa toisen tyttären koulukiusaamista että miten hänen luottamuksensa ja viattomuudensa sai kovaa kohtelua.


        ST

        Varmaan on joo ihana ihminen. Sä oot paljon kivempi kun et esitä mitään marttyyriä tai muuta kun oot.
        Oot oma vähän surullinen,ja vähän kipeä ihminen. Vai vieläkö sulla on sitä huimausta ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei satuta, että tytör on bi seksuaali. Hän on ihana ja rakastan häntä. . Olen jättänyt tuonkin bi seksuaali asian Jumalan käsiin ja elän sekä toimin ihan normaalisti sen tiedon kanssa, eikä se tunnu painolastina. Tytär sanoo uskovansa Jumalaan kuitenkin. Jätän hänet Jumalan käsiin tuon asian suhteen. Minun tehtäväni on rakastaa häntä ja olla tukena arjessa siinä missä pystyn.
        Asia, josta kirjoitin sivuaa toisen tyttären koulukiusaamista että miten hänen luottamuksensa ja viattomuudensa sai kovaa kohtelua.


        ST

        Mitä ajattelet asioista, kun uskovat sanovat, että ihmiset, jotka eivät uskoneet Jeesukseen, joutuvat uskovien mukaan kadotukseen?

        Onhan helpompi olla armollinen läheisilleen kuin muille ihmisille?

        LS


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Varmaan on joo ihana ihminen. Sä oot paljon kivempi kun et esitä mitään marttyyriä tai muuta kun oot.
        Oot oma vähän surullinen,ja vähän kipeä ihminen. Vai vieläkö sulla on sitä huimausta ollut?

        En ole marttyyri, vaan etuoikeutettu kun olen saanut lapseni. En koe ansainneeni heitä ja olen heistä kiitollinen. Ei ole aihetta marttyyriuteen vaan kiitollisuuteen, vaikka tuovat mukanaan huolta.
        Muistan, että sinulla on tyttäresi, lapsesi kohdalla omat huolesi. Miten hän voi? Ja millainen tilanne on nyt? Ei ole tietenkään pakko vastata.
        On ollut huippausta mutta se on parempana kiitos kysymästä.

        ST

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet asioista, kun uskovat sanovat, että ihmiset, jotka eivät uskoneet Jeesukseen, joutuvat uskovien mukaan kadotukseen?

        Onhan helpompi olla armollinen läheisilleen kuin muille ihmisille?

        LS

        Ajattelen, että noin se on, että ilman Jeesusta menee kadotukseen, mutten voi ketään osouttaa sormella arvioiden hänen henkilökihtaista uskoaan siinä suhteessa, onko hän taivaskelpoinen vai ei.
        Kukaan ei voi toisen sydämmen tilaa tietää tai henkilökohtaista suhdetta Jumalaan.

        Voi olla, että läheisilleen on helpompi olla armollinen kuin muille.
        Mutta tuo homoseksuaalisuus liippaa niin läheltä, koska tunnen useita niin homoja kuin leboja, että myös bi seksuaaleja, jotka ovat minulle läheisiä, joten olen jättänyt noiden suuntauksien edustajat Jumalan käsiin. En voi itse mitään heidän suuntautumisilleen ja kuitenkin rakastan heitä ihmisinä, en ymmärrä miksi en voisi hyväksyä heitä ihmisinä sellaisine kuin he ovat, vaikka pidän homoutta syntinä.

        Miten sinä koet Jeesuksen, onko hän se portti taivaaseen?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen, että noin se on, että ilman Jeesusta menee kadotukseen, mutten voi ketään osouttaa sormella arvioiden hänen henkilökihtaista uskoaan siinä suhteessa, onko hän taivaskelpoinen vai ei.
        Kukaan ei voi toisen sydämmen tilaa tietää tai henkilökohtaista suhdetta Jumalaan.

        Voi olla, että läheisilleen on helpompi olla armollinen kuin muille.
        Mutta tuo homoseksuaalisuus liippaa niin läheltä, koska tunnen useita niin homoja kuin leboja, että myös bi seksuaaleja, jotka ovat minulle läheisiä, joten olen jättänyt noiden suuntauksien edustajat Jumalan käsiin. En voi itse mitään heidän suuntautumisilleen ja kuitenkin rakastan heitä ihmisinä, en ymmärrä miksi en voisi hyväksyä heitä ihmisinä sellaisine kuin he ovat, vaikka pidän homoutta syntinä.

        Miten sinä koet Jeesuksen, onko hän se portti taivaaseen?

        ST

        Raamattu ei hyväksy homoutta, vaikka sinä tai minä sen hyväksyisimmekin.

        Sen vuoksi, en voi uskoa moniin Raamatun oppeihin itselleni sopivina. Ja olen rehellinen ja jos sinä olisit rehellinen, et voisi sinäkään.

        Niin, sehän on vastaus kysymykseesi, eikö niin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei hyväksy homoutta, vaikka sinä tai minä sen hyväksyisimmekin.

        Sen vuoksi, en voi uskoa moniin Raamatun oppeihin itselleni sopivina. Ja olen rehellinen ja jos sinä olisit rehellinen, et voisi sinäkään.

        Niin, sehän on vastaus kysymykseesi, eikö niin.

        LS

        Kirjoitinkin mielestäni juuri noin, etten hyväksy homoutta, vaan pidän sitä syntinä, mutta hyväksyn homot kyllä, ihmisinä.
        Ei ole tarvetta epärehellisyyreen asian suhteen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen, että noin se on, että ilman Jeesusta menee kadotukseen, mutten voi ketään osouttaa sormella arvioiden hänen henkilökihtaista uskoaan siinä suhteessa, onko hän taivaskelpoinen vai ei.
        Kukaan ei voi toisen sydämmen tilaa tietää tai henkilökohtaista suhdetta Jumalaan.

        Voi olla, että läheisilleen on helpompi olla armollinen kuin muille.
        Mutta tuo homoseksuaalisuus liippaa niin läheltä, koska tunnen useita niin homoja kuin leboja, että myös bi seksuaaleja, jotka ovat minulle läheisiä, joten olen jättänyt noiden suuntauksien edustajat Jumalan käsiin. En voi itse mitään heidän suuntautumisilleen ja kuitenkin rakastan heitä ihmisinä, en ymmärrä miksi en voisi hyväksyä heitä ihmisinä sellaisine kuin he ovat, vaikka pidän homoutta syntinä.

        Miten sinä koet Jeesuksen, onko hän se portti taivaaseen?

        ST

        Pyydän sitä anteeksi, että tyttäresi tilanteen osalta asiaa olen käsitellyt. Jos olisin sinä, se olisi jo itsessään uskon kriisi. Miten jotakuta jota rakastaa pitäisi jo Mooseksen ja Jumalan lain mukaan tuomita. Ja jos uskot että Jumala on aina sama ja ikuinen, eikä muutu ihmisten oikuista, se Mooseksen lain olisi tullut riittää...jos siis Jumala näkyy jo siellä lakien asettajana...kiveen hakatut säädökset eivät olleet ainoita lainkohtia, vaikka moni asiaa kiertää sen kautta, että jokin on voimassa, kaikki ei...niin Jumalan lait eivät muutu tai hän ei tiedä mitä milloinkin tekee...kyse on ihmisten laista kulloisenkin ajatusten mukaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei hyväksy homoutta, vaikka sinä tai minä sen hyväksyisimmekin.

        Sen vuoksi, en voi uskoa moniin Raamatun oppeihin itselleni sopivina. Ja olen rehellinen ja jos sinä olisit rehellinen, et voisi sinäkään.

        Niin, sehän on vastaus kysymykseesi, eikö niin.

        LS

        En ymmärtänyt, että mihin kysymykseeni tuo oli vastaus 🤔
        Kyllä minä oikeasti rakastan homojakin, minkäs sille teen.
        En ymmärrä miksi en rakastaisi heitä sen takia, että he ovat homoja, en kykene käsittämään miksei?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt, että mihin kysymykseeni tuo oli vastaus 🤔
        Kyllä minä oikeasti rakastan homojakin, minkäs sille teen.
        En ymmärrä miksi en rakastaisi heitä sen takia, että he ovat homoja, en kykene käsittämään miksei?

        ST

        Älä käsitä...ehkä et vain halua käsittää...aivot lyö jarrun päälle tuollaisessa kompatiöanteessa, luonnollista sekin. Jää rauhaasi ja elä elämäsi onnellisena.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä käsitä...ehkä et vain halua käsittää...aivot lyö jarrun päälle tuollaisessa kompatiöanteessa, luonnollista sekin. Jää rauhaasi ja elä elämäsi onnellisena.

        LS

        Kompatilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä käsitä...ehkä et vain halua käsittää...aivot lyö jarrun päälle tuollaisessa kompatiöanteessa, luonnollista sekin. Jää rauhaasi ja elä elämäsi onnellisena.

        LS

        Eli jatkan heidän rakastamistaan edelleenkin. Kiitos, rauhaa myös sinulle ja kiitos kun jaoit aikaa kanssani.
        Levollista yötä ❤️
        Olen oikeasti kiukkuinen vanha akka, älä käsitä väärin kirjoituksiani.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän sitä anteeksi, että tyttäresi tilanteen osalta asiaa olen käsitellyt. Jos olisin sinä, se olisi jo itsessään uskon kriisi. Miten jotakuta jota rakastaa pitäisi jo Mooseksen ja Jumalan lain mukaan tuomita. Ja jos uskot että Jumala on aina sama ja ikuinen, eikä muutu ihmisten oikuista, se Mooseksen lain olisi tullut riittää...jos siis Jumala näkyy jo siellä lakien asettajana...kiveen hakatut säädökset eivät olleet ainoita lainkohtia, vaikka moni asiaa kiertää sen kautta, että jokin on voimassa, kaikki ei...niin Jumalan lait eivät muutu tai hän ei tiedä mitä milloinkin tekee...kyse on ihmisten laista kulloisenkin ajatusten mukaan.

        LS

        Kyllä ne raamatunkin mukaan muuttuivat Jeesuksen sovintouhrin kautta, säädökset.
        Mitä autuuteen tulee niin se ei ole tietenkään ansaittavissa hyvin teoin, jos olisi, cei Jeesustakaan olisi tarvittu.
        Silti on kehoitettu tekemään parannus.
        Väsyttää. Eikö sua jo nukuta?

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jatkan heidän rakastamistaan edelleenkin. Kiitos, rauhaa myös sinulle ja kiitos kun jaoit aikaa kanssani.
        Levollista yötä ❤️
        Olen oikeasti kiukkuinen vanha akka, älä käsitä väärin kirjoituksiani.

        ST

        Sinun kiukkusi kyllä näkyy. Ja se on sellainen homma että jos sanot homoparille että pidät heidän touhuja syntinä... Et voi sanoa sillä se mitätöi tuon 💌 rakkautesi, jota mainostat.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Sinun kiukkusi kyllä näkyy. Ja se on sellainen homma että jos sanot homoparille että pidät heidän touhuja syntinä... Et voi sanoa sillä se mitätöi tuon 💌 rakkautesi, jota mainostat.

        Nooo, ei sitä mainostaa tarvitse.
        Mikä fiilis tänään?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooo, ei sitä mainostaa tarvitse.
        Mikä fiilis tänään?

        ST

        Täällä yksi,jonka ajatukset ovat tällaisia.En tiedä sinusta ST,mutta minä olen lopen väsynyt olemaan äititheresana,joka ymmärtää,kuuntelee kaikkien murheita.Minun kärsimyksiäni,murheitani ei haluta kuunnella.Kuten eräs sanoi,kun sairastuin vakavasti,ei huoleta,sinä aina selviät.Haluan olla heikko,vahvuuteen sairastuu.Olen loppuunpalanut,mutta onnellinen,saan levätä.En halua olla roskapussi,jolle oksennetaan kaikki törky ja sitten heitetään pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi,jonka ajatukset ovat tällaisia.En tiedä sinusta ST,mutta minä olen lopen väsynyt olemaan äititheresana,joka ymmärtää,kuuntelee kaikkien murheita.Minun kärsimyksiäni,murheitani ei haluta kuunnella.Kuten eräs sanoi,kun sairastuin vakavasti,ei huoleta,sinä aina selviät.Haluan olla heikko,vahvuuteen sairastuu.Olen loppuunpalanut,mutta onnellinen,saan levätä.En halua olla roskapussi,jolle oksennetaan kaikki törky ja sitten heitetään pois.

        Joo, ei sinun tarvitse olla. Tunnet itse itsesi parhaiten.
        On hyvä että huolehdit itsestäsi nyt ja annat itsellesi lepoa.
        Olet oikeassa minunkin mielestäni, ettei kannata suorittaa väkusin mitään, siittä ei seuraa hyvää itselle eikä muille.
        Ole ihan vapaa ja ihana kun otit tuon puolen esille. Tuo oli hyvin tärkeä pointti ja ensiarvoisen tärkeä huomio.
        Suorittaminen pois ja omaa kehoaan ja mieltään kuunnellen sekä rukoillen elää tätä elämää.
        Olen sitä mueltä, cettä Jumala on antanut elämän myös siksi, että siittä voi myös nauttia. Pitää rakastaa myös itseäön niin että tekee myös sellaisia asiouta, jotka voimaannuttavat ja tuovat mielihyvää.
        Ihminen tarvitsee myös omaa aikaa ja tilaa ❤️


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei sinun tarvitse olla. Tunnet itse itsesi parhaiten.
        On hyvä että huolehdit itsestäsi nyt ja annat itsellesi lepoa.
        Olet oikeassa minunkin mielestäni, ettei kannata suorittaa väkusin mitään, siittä ei seuraa hyvää itselle eikä muille.
        Ole ihan vapaa ja ihana kun otit tuon puolen esille. Tuo oli hyvin tärkeä pointti ja ensiarvoisen tärkeä huomio.
        Suorittaminen pois ja omaa kehoaan ja mieltään kuunnellen sekä rukoillen elää tätä elämää.
        Olen sitä mueltä, cettä Jumala on antanut elämän myös siksi, että siittä voi myös nauttia. Pitää rakastaa myös itseäön niin että tekee myös sellaisia asiouta, jotka voimaannuttavat ja tuovat mielihyvää.
        Ihminen tarvitsee myös omaa aikaa ja tilaa ❤️


        ST

        Niin lisään kirjoitusvirheistäni huolimatta, että ihana kuulla, että olet onnellinen.
        Se on voimaannuttava tunne.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin lisään kirjoitusvirheistäni huolimatta, että ihana kuulla, että olet onnellinen.
        Se on voimaannuttava tunne.

        ST

        Oikeesti,tunsin,että täytyi tuo sinulle kirjoittaa,tiedän kun uupuu täysin,mutta Jumala on pysäyttänyt näin.Meidän ei tarvitse aina jaksaa.Kirjoitin tuon,pitää rakastaa myöskin itseään,mutta poistin sen,itsetuntoni tarvitsee parantumista.Iso hali sinulle.🤗🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti,tunsin,että täytyi tuo sinulle kirjoittaa,tiedän kun uupuu täysin,mutta Jumala on pysäyttänyt näin.Meidän ei tarvitse aina jaksaa.Kirjoitin tuon,pitää rakastaa myöskin itseään,mutta poistin sen,itsetuntoni tarvitsee parantumista.Iso hali sinulle.🤗🤗

        🤗🤗 Niinpä, aika on työn ja aika levon.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗🤗 Niinpä, aika on työn ja aika levon.

        ST

        Lisään saarnajan kirjasta vaikka tuttujahan nämä raamatun jakeet ovat sinulle.

        12 Minä tulin tietämään, ettei heillä ole muuta onnea kuin iloita ja tehdä hyvää eläessänsä
        3:13 Mutta jokaiselle ihmiselle on sekin, että hän syö ja juo ja nauttii hyvää kaiken vaivannäkönsä ohessa, Jumalan lahja.
        3:14 Minä tulin tietämään, että kaikki, mitä Jumala tekee, pysyy iäti. Ei ole siihen lisäämistä eikä siitä vähentämistä. Ja Jumala on sen niin tehnyt, että häntä peljättäisiin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään saarnajan kirjasta vaikka tuttujahan nämä raamatun jakeet ovat sinulle.

        12 Minä tulin tietämään, ettei heillä ole muuta onnea kuin iloita ja tehdä hyvää eläessänsä
        3:13 Mutta jokaiselle ihmiselle on sekin, että hän syö ja juo ja nauttii hyvää kaiken vaivannäkönsä ohessa, Jumalan lahja.
        3:14 Minä tulin tietämään, että kaikki, mitä Jumala tekee, pysyy iäti. Ei ole siihen lisäämistä eikä siitä vähentämistä. Ja Jumala on sen niin tehnyt, että häntä peljättäisiin.

        ST

        "hän syö ja juo ja nauttii hyvää kaiken vaivannäkönsä ohessa, Jumalan lahja."

        On lupa nauttia Jumalan lahjoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "hän syö ja juo ja nauttii hyvää kaiken vaivannäkönsä ohessa, Jumalan lahja."

        On lupa nauttia Jumalan lahjoista.

        Jess,ei tarvitse hyväksyä sitä,mitä minulle on aina hoettu,sinun on kannettava ristisi,oka on lävistänyt sydämmesi,ym.kauheuksia.Ihan kuin päälleni olisi luettu kirouksia.Ole oivaltamassa jotain,haluan nauttia.👏👏


    • Anonyymi

      Kiitos. Taas on yksi armon päivä takana. Se on mennyt todella loistavasti Kristuksessa. Uskoa ja armoitusta on juuri niin paljon kuin Isä on antanut. En matki ketään, esim. sairaiden parantajia. Vaikka heitä useita tunsin ja tunnen. Ei nyt raamattutuntia.

      • Anonyymi

        Totta, päivä kerrallaan. Kiva kuulla, että on mennyt loistavasti.

        ST


    • Anonyymi

      I love you, too! 💕

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe