Uuden näytöksen aika. Taas.

Jotkin saattoivat kuvitella KHO:n päätöksen olevan jonkinlainen päätepiste kiistaan samaa sukupuolta olevien vihkimiskäytäntöihin.

Ei ole vaan kiista ottaa nyt uusia kierroksia ja alkaa näytös... Niin mikä, kukaan ei taida muistaa monesko näytön on jo meneillään?

Tämähän on kuin Salkkarit, käänteitä täynnä, eikä pääty koskaan. Ja aivan todellista. 😂

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirkko voi olla ajamassa itseään sellaiseen yhteiskunnalliseen marginaaliin, jossa sen arvomaailma ajautuu yhä kauemmas ympärillä vallitsevista arvoista.

      Seksuaalivähemmistöistä tasa-arvoisina lähimmäisinä kirkon ei kannata enää mainita mitään, sille väitteelle ei ole katetta.

    • Anonyymi

      Kommentti aloitukseen:

      Niin, lgbt -ideologien roskavöäki ei vaikene ennenkuin heidän suunsa tukitaan lopullisesti. MItä se vaatii, jää nähtäväksi. Kahdesti se on jo tehty, Vapaus- ja talvisodassa, mutta kummankin kerran jälkeen, kun vuosia oli kulunut, lohikäärme taas nosti päätään lantakasan keskeltä. Se elää ja voi hyvin tänä päivänä.

      Miltä tuntuu kuulua em. roskaväkeen?

      • Anonyymi

        Kukahan se tässä nyt kuuluukaan siihen "roskaväkeen"? Kysynpä vaan.


      • Anonyymi

        Et kai sinä kuvittele olevasi kristitty? Et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sinä kuvittele olevasi kristitty? Et ole.

        Hän on aitouskova, nenukille läheistä sukua mielenladultaan ja aivan eri asia kuin kunnon kristitty.


    • Anonyymi

      Jossakin vaiheessa länsimainen ihmisoikeuskäsitys ja vanhoilliset uskonnolliset käsitykset väkisinkin törmäävät kovasti toisiinsa. Ehkä se tapahtuu juuri nyt.

      • Anonyymi

        Kirkko ei ole kuitenkaan niin patavanhoillinen kuin usein luullaan. Ylen tutkimuksen mukaan vain kolmannes papeista suhtautuu sateenkaariparien vihkimiseen ehdottoman kielteisesti eikä vihkisi heitä missään tilanteessa. Muutos siis kytee ja kasvaa kirkon sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkko ei ole kuitenkaan niin patavanhoillinen kuin usein luullaan. Ylen tutkimuksen mukaan vain kolmannes papeista suhtautuu sateenkaariparien vihkimiseen ehdottoman kielteisesti eikä vihkisi heitä missään tilanteessa. Muutos siis kytee ja kasvaa kirkon sisällä.

        No Yle nyt "tutkii" mitä homopropagandistit haluaa. Ei niillä ole mitään painoarvoa kun käskyt tulee suoraan Setan päämajasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirkko ei ole kuitenkaan niin patavanhoillinen kuin usein luullaan. Ylen tutkimuksen mukaan vain kolmannes papeista suhtautuu sateenkaariparien vihkimiseen ehdottoman kielteisesti eikä vihkisi heitä missään tilanteessa. Muutos siis kytee ja kasvaa kirkon sisällä.

        Aivan, mielipidetasolla konservatiivit ovat jo sotansa hävinneet, niin kansan kuin pappienkin enemmistö on puoltavalla kannalla. Ja jollakin aikavälillä se tarkoittaa, että asiat muuttuvat, ikuisesti ei voi yleistä mielipideilmastoa vastaan menestyksekkäästi pyristellä.

        Tämä nähtiin naispappeudenkin kohdalla, jarrutettiin ja jarrutettiin mutta lopulta oli pakko luovuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Yle nyt "tutkii" mitä homopropagandistit haluaa. Ei niillä ole mitään painoarvoa kun käskyt tulee suoraan Setan päämajasta.

        Heh, vakioargumenttiinne kun tulos ei miellytä. Monet muut tutkimukset kuitenkin antavat samanlaisia tuloksia. Salaliittoko?


    • Joku piispa, en muista nyt kuka intoutui jo julkisuudessa kommentoimaan, kuinka tilanne selkeytyy nyt.

      Tavallaan kyllä: Nyt jakolinjat muodostuvat selkeiksi. Enää ei voi vetäytyä en savuverhon taakse, että tilanne on juridisesti epäselvä. On valittava puolensa.

      • Anonyymi

        Sinäkin olet jo valinnnut puolesi, -takapuolen. Kun et naisille kelpaa. Nyt yrität täällä saada muilta hyväksyntää häiriökäyttäytymisellesi mutta ole huoletta: enemmistö ei tule KOSKAAN hyväksymään taipumuksiasi! Teille nauretaan! Joka paikassa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet jo valinnnut puolesi, -takapuolen. Kun et naisille kelpaa. Nyt yrität täällä saada muilta hyväksyntää häiriökäyttäytymisellesi mutta ole huoletta: enemmistö ei tule KOSKAAN hyväksymään taipumuksiasi! Teille nauretaan! Joka paikassa!

        Olet erehtynyt. Tosin ymmärtäähän tuon sekaannuksen. Meneehän tuossa vähemmästäkin sekasin kun itselläsi on tuo takapuoli kokoajan mielessä.

        Enemmistö taitaa hyväksyä homotkin siinä missä muutkin. Tuo väite, että naureskelisitte ei pidä paikkansa. Tuo energiamäärä mitä käytätte persauksista jankuttamiseen kyllä todistaa ihan muusta kuin naureskelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet jo valinnnut puolesi, -takapuolen. Kun et naisille kelpaa. Nyt yrität täällä saada muilta hyväksyntää häiriökäyttäytymisellesi mutta ole huoletta: enemmistö ei tule KOSKAAN hyväksymään taipumuksiasi! Teille nauretaan! Joka paikassa!

        Olen kolmen lapsen isä ja kolmen isoisä.
        Kun itse olin nuori, ei homoseksualisuudesta puhuttu muutoin kuin vitsinä. Vaikka olen konservatiivi, niin suhtautumiseni homoseksuaalisuuteen on selvästi muuttunut siitä, mitä se oli 40 vuotta sitten. Olen itse umpihetero, mutta hyväksyn homoseksuaalit tasa-arvoisina ihmisinä. Lapsilleni ei tietenkään tulisi mieleenkään arvioida ihmistä seksuaalisen suuntautumisen mukaan.
        Maailma muuttu. Eräät ihmiset eivät kykene muuttumaan mukana ja he jäävät valittamaan katkeruuttaan, kuten sinä.

        Tutkimustietoa suomalaisista vuodelta 2016.

        Väite: Homoilla/lesboilla pitäisi olla vapauselää haluamallaan tavalla.
        Samaa mieltä 81 %.
        Eri mieltä: 8 %.

        Väite: Häpeäisi homoa/lesboalähisukulaistaan.
        Samaa mieltä 8%
        Eri mieltä: 83 %.

        Arvioin prosentit pylväskaaviosta. Enemmistö on ajat sitten hyväksynyt homoseksuaalit. Sinä ole muinaismuisto, joka edustaa vajaata 10 %:a kansasta. Saman verran on evoluutioteorian kieltäjiä. Taitavat olla samaa porukkaakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kolmen lapsen isä ja kolmen isoisä.
        Kun itse olin nuori, ei homoseksualisuudesta puhuttu muutoin kuin vitsinä. Vaikka olen konservatiivi, niin suhtautumiseni homoseksuaalisuuteen on selvästi muuttunut siitä, mitä se oli 40 vuotta sitten. Olen itse umpihetero, mutta hyväksyn homoseksuaalit tasa-arvoisina ihmisinä. Lapsilleni ei tietenkään tulisi mieleenkään arvioida ihmistä seksuaalisen suuntautumisen mukaan.
        Maailma muuttu. Eräät ihmiset eivät kykene muuttumaan mukana ja he jäävät valittamaan katkeruuttaan, kuten sinä.

        Tutkimustietoa suomalaisista vuodelta 2016.

        Väite: Homoilla/lesboilla pitäisi olla vapauselää haluamallaan tavalla.
        Samaa mieltä 81 %.
        Eri mieltä: 8 %.

        Väite: Häpeäisi homoa/lesboalähisukulaistaan.
        Samaa mieltä 8%
        Eri mieltä: 83 %.

        Arvioin prosentit pylväskaaviosta. Enemmistö on ajat sitten hyväksynyt homoseksuaalit. Sinä ole muinaismuisto, joka edustaa vajaata 10 %:a kansasta. Saman verran on evoluutioteorian kieltäjiä. Taitavat olla samaa porukkaakin.

        "Sinä ole muinaismuisto, joka edustaa vajaata 10 %:a kansasta."

        Jep. Ja painon voi laittaa sanalle "vajaata", koska se kuvaa tuota sakkia niin monella eri tavallakin vielä.


    • Kirkosta tuli nyt demokratian puutteen takapajula.

      Joku hiippakunta rankaisee samaa sukupuolta olevien vihkijöitä.
      Joku hiippakunta on sallinut sen ja muut hiippakunnat on siltä väliltä.

      • "demokratian puutteen"
        Piti sanoa "tasa-arvon puutteen".

        Uusi näytös on alkanut, jossa kirkko on suuri häviäjä ja äärikristityille häviö on vieläkin kamalampi.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        "demokratian puutteen"
        Piti sanoa "tasa-arvon puutteen".

        Uusi näytös on alkanut, jossa kirkko on suuri häviäjä ja äärikristityille häviö on vieläkin kamalampi.

        Peku; mites junaleikit puppelihommissa heman kanssa?


      • Anonyymi

        Ryntääkö kirkko KHO:n päätöksen myötä etulinjaan Päivin rinnalle?


    • Anonyymi

      Tosiaan "salkkarit" on mtv pahin homokiihotus sarja.
      Uskon että osa sarjan käsikirjoittajista on natsihomoja.

      • Anonyymi

        Salkkarit on kuule niinkuin pyhäkoulumatskua verrattuna Ylen ympäriviikkoiseen pakkohomotuspropagandaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Salkkarit on kuule niinkuin pyhäkoulumatskua verrattuna Ylen ympäriviikkoiseen pakkohomotuspropagandaan.

        Sinusta on varmaan tullut jo homo, jos kerran pakkohomotus on niin väkevää ollut.


    • Anonyymi

      Itseriittoisuutenne on pettänyt teidät.
      Lk11:30 Sillä niinkuin Joonas tuli niiniveläisille merkiksi, niin Ihmisen Poikakin on oleva merkkinä tälle sukupolvelle.
      11:31 Etelän kuningatar on heräjävä tuomiolle yhdessä tämän sukupolven miesten kanssa ja tuleva heille tuomioksi; sillä hän tuli maan ääristä kuulemaan Salomon viisautta, ja katso, tässä on enempi kuin Salomo.

    • Anonyymi

      Kirkko on teatterikerho siellä roolit vaihtuvat kaiken aikaa.. 😆

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1924
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1636
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1451
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1120
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      958
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      952
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      924
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe