nainen ilahtuisitko

Anonyymi

ja olisit iki onnellinen jos mies ostaisi tai rakentaisi sinulle kotiin kunnon siivouskärryt johon mahtuu siivous purnukoita liinoja moppi lastaa ikkunoihin lattioihin niin siinä olis kaikki mitä nainen tarvitsee kotonaan

63

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä varten on kuule siivouskaappi olemassa.

      • Uskotko jos sanon että hienossa asunnossani ei ole siivouskaappia?

        Sille ei ole yksinkertaisesti tilaa missään.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Uskotko jos sanon että hienossa asunnossani ei ole siivouskaappia?

        Sille ei ole yksinkertaisesti tilaa missään.

        (hirn)

        Niin

        Eikä siivoojatkaan ole mitään kaappeja.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Uskotko jos sanon että hienossa asunnossani ei ole siivouskaappia?

        Sille ei ole yksinkertaisesti tilaa missään.

        (hirn)

        Jaa.. et sentäs siivouskaapissa asu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa.. et sentäs siivouskaapissa asu.

        En

        Joo siis tää on siinä mielessä pirullista tämä kaupunkiasuminen, että periaatteessa se pohjapiirustus, joka ammoin piirrettiin, on sama kuin tänään. Kaappitilaa saisi lisää vain puhkomalla seiniä naapurin puolelle.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        En

        Joo siis tää on siinä mielessä pirullista tämä kaupunkiasuminen, että periaatteessa se pohjapiirustus, joka ammoin piirrettiin, on sama kuin tänään. Kaappitilaa saisi lisää vain puhkomalla seiniä naapurin puolelle.

        (hirn)

        Ensimmäisen lisäyksen toinen momentti:

        Aikoinaan, kun naiset siivoilivat, niin heillä oli harja ja rikkakihveli. Jos halusi vetää ihan kirkkaaksi, niins itten konttailtiin rätin kanssa pitkin nurkkia.

        Siivouskaappi on luultavasti jokin 60-luvun keksintö imurille.

        (reps)


      • Anonyymi

        mut kärryn saa mukaan kaikkialle eli ei tarvi hakea kaapista edes takaisin eli helpottaa siivoilua


      • Funeau kirjoitti:

        En

        Joo siis tää on siinä mielessä pirullista tämä kaupunkiasuminen, että periaatteessa se pohjapiirustus, joka ammoin piirrettiin, on sama kuin tänään. Kaappitilaa saisi lisää vain puhkomalla seiniä naapurin puolelle.

        (hirn)

        Se kannattaa tehdä vasta kun naapuri lähtee lomareissulle. Näin korona-aikana siihen voi kyllä mennä vähän aikaa, mut sitten ku lähtee, ni pistä pikaisesti toimeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mut kärryn saa mukaan kaikkialle eli ei tarvi hakea kaapista edes takaisin eli helpottaa siivoilua

        Jos asuu kakskerroksisessa talossa, ni kärrien vieminen yläkertaan ei oo ihan iisiä.


    • Anonyymi

      Mihin mä tarviin mun yksiössä siivouskärryä?? Ja mihin sen laittaisin??

      Siivoustarvikkeet kyllä kulkee mukana, enkä mä tarvi ikkunanpesutarvikkeita jos esim. pyyhin lattioita.

      • Anonyymi

        mutta kärryssä on kaikki ja kun muutat isompaan kotiin niin karryn voi viedä keittiöön olkkariin eli siinä kaikki ja aina missä siivousta tarvitaan niin ne on mukana kätevästi on imuria liinaa luutia moppia lastaa kondomeja ym niin kondomejakin voi tarvita niin lempi halut voi iskeä kesken siivouksen ja ettei tule lisää suttaajia ja varmasti siivouksen lomassa voit antaa miehelle suukivat tai kunnon sessio niin kärrystä löytyy kaikki ja helppo kuljettaa sitä pitkin ja poikin kotia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kärryssä on kaikki ja kun muutat isompaan kotiin niin karryn voi viedä keittiöön olkkariin eli siinä kaikki ja aina missä siivousta tarvitaan niin ne on mukana kätevästi on imuria liinaa luutia moppia lastaa kondomeja ym niin kondomejakin voi tarvita niin lempi halut voi iskeä kesken siivouksen ja ettei tule lisää suttaajia ja varmasti siivouksen lomassa voit antaa miehelle suukivat tai kunnon sessio niin kärrystä löytyy kaikki ja helppo kuljettaa sitä pitkin ja poikin kotia

        Siivoustarvikkeita varten on tosiaan se siivouskaappi. Siivoan yleensä "vaiheittain" enkä tosiaan roudaa kaikkia siivouksessa tarvitsemiani välineitä mukana vaan vien/ haen sitä mukaan kun en tarvitse enää jotain ja tarviin jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoustarvikkeita varten on tosiaan se siivouskaappi. Siivoan yleensä "vaiheittain" enkä tosiaan roudaa kaikkia siivouksessa tarvitsemiani välineitä mukana vaan vien/ haen sitä mukaan kun en tarvitse enää jotain ja tarviin jotain muuta.

        niin säästyy aika ja vaiva kun joutuu ramppaamaan jatkuvasti siivouskaapilla eli ne on hankittu tai tehty sinulle rakkaudella ja helpottaaksesi sinua ja kuinka kätevää esim laitat pyykkiä koneeseen ja pyykinpesupulveria tippuu lattialle niin nou hätätä kärryt vierellä ja voi siivota ne heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin säästyy aika ja vaiva kun joutuu ramppaamaan jatkuvasti siivouskaapilla eli ne on hankittu tai tehty sinulle rakkaudella ja helpottaaksesi sinua ja kuinka kätevää esim laitat pyykkiä koneeseen ja pyykinpesupulveria tippuu lattialle niin nou hätätä kärryt vierellä ja voi siivota ne heti

        Käytän nestemäistä pyykinpesuainetta eikä mene ohi pesuainelokeron.


    • Anonyymi

      Jokainen nainen toivoo mahdollisimman monta neliötä ja 2/4 lankusta itsetehdyt siivouskärryt joissa kottikärryn kumirenkaat. Pitäähän elämässä olla jokin tarkoitus, heh heh.

      AsianVierestä

      • Kumma kun kukaan ei ole vielä ehdottanut päältä ajettavaa siivouskaappia.

        Outoa porukkaa.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kumma kun kukaan ei ole vielä ehdottanut päältä ajettavaa siivouskaappia.

        Outoa porukkaa.

        (hirn)

        Mä ehdotan päältä ajettavaa moppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ehdotan päältä ajettavaa moppia.

        Automaatti ruohonleikkuria en enää ehdota, koska se ajoi minua takaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Automaatti ruohonleikkuria en enää ehdota, koska se ajoi minua takaa.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kumma kun kukaan ei ole vielä ehdottanut päältä ajettavaa siivouskaappia.

        Outoa porukkaa.

        (hirn)

        Kotiin sopisi paremmin sivusta työnnettävä malli.
        Onhan niitä jo imureita jotka kaahailevat lattialla ilman ihmisohjausta. Näpyttelee vain ajan et siivoaa päivittäin silloin kun itse on poissa kotoa kotoa. Laite ajelee lopuksi telakalle latautumaan. Paremmat siivousominaisuudet mitä naisilla, naiset eivät välillä lataudu ja ilmenee outoa käyttäytymistä, ei siihen mitkään huollotkaan auta. Seuraavaksi markkinoille tullee lattianpesukone samoilla älyominaisuuksilla mitä nyt nuo imurit toimivat. Siivoavat sitten kimpassa, imuri edellä ja pesulaite perstuntumassa. Saas nähdä osaavatko touhuta paremmin kimpassa mitä siivoava pariskunta.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotiin sopisi paremmin sivusta työnnettävä malli.
        Onhan niitä jo imureita jotka kaahailevat lattialla ilman ihmisohjausta. Näpyttelee vain ajan et siivoaa päivittäin silloin kun itse on poissa kotoa kotoa. Laite ajelee lopuksi telakalle latautumaan. Paremmat siivousominaisuudet mitä naisilla, naiset eivät välillä lataudu ja ilmenee outoa käyttäytymistä, ei siihen mitkään huollotkaan auta. Seuraavaksi markkinoille tullee lattianpesukone samoilla älyominaisuuksilla mitä nyt nuo imurit toimivat. Siivoavat sitten kimpassa, imuri edellä ja pesulaite perstuntumassa. Saas nähdä osaavatko touhuta paremmin kimpassa mitä siivoava pariskunta.

        AsianVierestä

        Mjaa

        Siis meneekö noi botti-imuttajat kynnyksien yli?


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Siis meneekö noi botti-imuttajat kynnyksien yli?

        Kuule, kysy vaan mistä ne ei mene! Se on versioitu Vol. 2 panssarivaunusta. S...na, että saa pelätä prismaperjantaina klo 21 jälkeen.


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Siis meneekö noi botti-imuttajat kynnyksien yli?

        Se menee volkkarinkin yli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se menee volkkarinkin yli.

        Ai hurja.

        (huh huh)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Siis meneekö noi botti-imuttajat kynnyksien yli?

        Eikös kynnyksiin lyö varpaansa? Kannattaa poistaa ne karkeasti moottorisahalla ja tasoittaa vuolupuukolla. Tuon homman jäljet voi sitten siivota Xiaomilla. Testissä se imuroi matosta 4,1 grammaa pimpankarvoja, muutoin ihan puhtaasta matosta.

        https://www.youtube.com/watch?v=nNv1vYapIpE

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä ehdotan päältä ajettavaa moppia.

        Onhan niitä päältä ajettavia lattianhoito- ja pesukoneita ja, mut ne taitaa olla inasen liian isoja normaali-ihmisen asuntoon.


    • Anonyymi

      Kaikkien naisten lempilahja merkkipäivänä on...sukat.
      Sitten esim. 50-vuotishääpäivänä, 2 paria sukkia.
      - Eräästä elokuvasta tuo on.

      Wonder Woman olisi hyvä tyttöystävä.

      • Anonyymi

        Älä yllytä naisia uskomaan sarjakuvahahmoihin. Sillä tuskin on myönteisiä vaikutuksia?


    • Anonyymi

      Suorastaan vttu villiintyisin!

      • Anonyymi

        uskon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskon

        ...toivon ja rakastan! ❤️😂


    • Anonyymi

      Tekisin kuperkeikan, haarahypyn ja kaksoisvoltin taaksepäin kerien.

      • Anonyymi

        varmasti tekisit olis se niin mukava yllätys ja lahja ja mieluinen


    • Anonyymi

      ...ja samalla mies ilmoittaa, että: ”kunhan siivoat muualla niin minä pesen vessan tästä sata vuotta eteenpäin rakas”, niin ilahtuisin, suorastaan ajaisin kulta sillä siivouskärryllä ylinopeutta yksiössämme! Pus ❤️

      • Anonyymi

        ei saa ajaa ylinopeutta missään ja jos kiirusta pitää niin ei tule hyvin siivottua


      • Anonyymi

        Hmm...”ylinopeutta yksiössämme”, se olisi seuraavan runokirjan nimeksi melkoisen hyvä 🤔


      • Mikä siinä vessan siivoamisessa nyt on niin ihmeellistä?
        Mä kyllä suostuisin tohon diiliin.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mikä siinä vessan siivoamisessa nyt on niin ihmeellistä?
        Mä kyllä suostuisin tohon diiliin.

        Minä kakin, sinä luuttuat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kakin, sinä luuttuat.

        Mutta sohvalle ei kukaan kakkaa tee eikä kyökkiin :)


    • Anonyymi

      Aina kun telkussa pyörisi jääkiekko, hiihtokisat Kalevan kisat ...rullaisi vaunu töllöttimen eteen 😂

      • Anonyymi

        varmasti näkisit itsekkin kisat paremmin kun eivät olisi edessäsi tv een edessä mutta kun esim karkkimuruset tippuu niin helppo siivota katselun jälkeen kun vaunut sohvan vierellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmasti näkisit itsekkin kisat paremmin kun eivät olisi edessäsi tv een edessä mutta kun esim karkkimuruset tippuu niin helppo siivota katselun jälkeen kun vaunut sohvan vierellä

        Mukaan luetaan Uljas Kandolinin elokuvat, myös silloin siivouskärry vyöryy näköradion eteen. 😂


      • Mun telkkarista ei koskaan tuu tollasia ohjelmia.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mun telkkarista ei koskaan tuu tollasia ohjelmia.

        Se on kumma, että sulla välillä on se TV ja välillä ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kumma, että sulla välillä on se TV ja välillä ei.

        On mulla telkkari, mutta mun telkkarista ei koskaan tule urheilua.
        Kaukosäätimestä on helppo vaihtaa kanavaa.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        On mulla telkkari, mutta mun telkkarista ei koskaan tule urheilua.
        Kaukosäätimestä on helppo vaihtaa kanavaa.

        Viime viikolla sanoit ettei ooo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla sanoit ettei ooo!

        Sekoitat nyt johonkin toiseen. Katsoin äsken logiani, ja tiistaista lähtien oon ollu täällä. Sitä ennen käväisin pikaisesti heinäkuussa, pikaisesti kesäkuussa ja aktiivisena toukokuussa.


    • Anonyymi

      Hotellinjohtajako tässä hakee kerrossiivoojaa ja kehuu välineitään 😂

    • Anonyymi

      Kivalta kuulostaa, jos asunnossasi on myös hissi, jolla pääsen toiseenkin kerrokseen.

    • Anonyymi

      Ilahtuisin ja olisin ikionnellinen, jos mies imuroisi, pesisi lattiat ja ikkunat ja pyyhkisi pölyt. Muut kerran viikkoon, mutta ikkunat riittää kerran vuoteen. Mä hoidan sitten sen toisen kerran viikkoon ja vuoteen.

      • Niin sitä aina sanotaan. Mut sit jos löytäisit sellasen miehen, niin takuulla ois jotaan muuta pielessä. Ja vaikkei oiskaan, ni et ois silti tyyväinen.


    • Anonyymi

      Kulta kiltti, älä osta. Mulla on kyllä aikaa käydä siivouskomerolla mutt, jos on pakko; Ihan mielelläni mä käytän sun golfkärryjäsi, jos kärryjä siis pitää käyttää.
      trollikka

    • Anonyymi

      Syntyykö ihminen tälle helvetilliselle planeetalle
      kokeakseen kotona tällaisen ihmissuhteen?

      Siivouskärryt. Kuka niitä kaipaa?
      Mies itse? Jos tykkäät, saathan sä rakentaa sellaisen ja sitten laitat ne telkkarin tilalle.

      Eikä ne kamat voi olla kaapissa ja otta esille, kun tarvitaan?

    • Anonyymi

      Kuule. Moni nainen ei kaipaa siivousvälineitä ensinkään. Eivät ole siivouksen himoharrastajia.

      Siivousvälineet ovat minulla hienosti siivouskaapissa. Siivoaminen on rentouttavaa, ja fengshuit alkaa virrata kodissa. Kun siivoaa, kodissa ei saa olla miestä eikä muutakaan väkeä. Muuten se ei rentouta, vaan päinvastoin.

    • Anonyymi

      Siivouskärryt kotiin? Laitossiivoojien juttu nuo kärryt.

    • Anonyymi

      En kyllä tykkäisi. Mä nyt mitään siivouskärryjä haluaisi.
      Ei se koti nyt mikään laitos ole.
      Siivouskaappi on sitä varten.
      Mies voi ostaa vaikka koruja kärryjen sijasta. 🤣

    • Anonyymi

      Jos mies kehittyisi hieman ja siivoaisi itse . Miksi jonkun toisen pitäisi se hänelle tehdä?

    • Anonyymi

      Naisystävälle tai vaimolle lahjaksi tuollainen hieno, huipputekninen laite Philipsiltä: https://www.philips.fi/c-p/BRL130_00/satinshave-advanced

      Jalkakarvoja vartem kone oikein, High-Tech SatinShave tasaista laatua.

      Tyttöystävä ajattelisi että: onkohan tämä vihje johonkin asiaan? Mutta jos ei olisi vihje vaan hieno lahja pelkästään ja hieno laite kauneuden hoitoon.

    • Anonyymi

      Olisi typerä sanonta sitten kun nainen avaa lahjapaketin, yllättyy: jaha täällä on partakone?

      - Ei se ole miesten partakone, se on naisten partakone, ajattelin että tasavertaisuuden vuoksi sinullakin pitäisi olla partakone.

      Voisi sopia johon Speden-sketseihin, mutta jos itse ostaisin, sanoisin että: se on vain lahja sääresi ovat aivan riittävän kauniit ilman tuollaista konettakin, mutta ajattelin että jos haluaisit kokeilla tuollaista.

    • Anonyymi

      Elokuva mihin liittyivät sukkapari naiselle lahjaksi, oli sellainen tilanne: joku hieno japanilainen ravintola missä pitää ottaa kengät pois ennen kuin menee sisälle, niin mieskaveri tuijotti pitkään naisen jalkaa kun oli ottanut kengän pois jalasta: sukassa on reikä.

      Mies sanoi että: joo emme tulekaan nyt tänään tähän ravintolaan, anteeksi vaivastanne, menemme ravintolaan jossa saa pitää kengät jalassa.

      Ja sitten tuli seuraavana syntymäpäivänä uudet sukat hienossa paketissa lahjaksi naiselle.

    • Anonyymi

      Tuli mieleen että monellekohan toimitusjohtaja-ätmille vieläkin äiti ostaa ja valikoi vaatteet aivan alushousjakin myöten aina joululahjoiksi heh.

      Itselläni on vähän kuin harrastuksenakin keräillä erivärisiä kauluspaitoja, kahdesta uudesta väristä olen kiinnostunut: vaaleanvihreä sekä pinkki, nämä puuttuvat vielä kokoelmistani.

      Erityisesti pidän kahdesta: joulupaitani on tummasilkkipurppura, ja musta, erilaisella kauluksella oleva Ukko-paita.

      Tavallaan keräilen kauluspaitoja sinänsä. Erilaisissa tilanteissa pitää olla erilainen kauluspaita.

    • Nehän olis vaan tiellisinä, kun siivoomaan alkaa.

    • Anonyymi

      Minä ainakin pukeudun erittäinkin hyvin kaikkiin tärkeisiin tapaamisiin, ihmettelen että jotkut vain villapilp-pipo-päässä menevät.

      Itseasiassa olen moittinutkin joitain, että pitäisi nyt pukeua kunnollisesti, virkamiehillekin, eikä vain villahousuihin sentään. vitun pelle-hermallinne näytätte ja pipot päässä kuin kannabis-ihmisillä, verkkarit jalassa jne...

      Pitäisi vähän ryhdistäytyä tuon valtion hallinnonkin ja PUKEUTUA ASIALLISESTI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe