Milloinhan saamme sen nähdä? Onkohan se laitonta?
https://www.is.fi/musiikki/art-2000006632761.html
Saara Aalto haluaisi esiintyä alasti.
26
1102
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö YLE voi esittää sen konsertin?
- Anonyymi
Tottakai joku seksikäs latino vois niin tehdä. Mutta hyi helkatti joku tolkku tommosella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai joku seksikäs latino vois niin tehdä. Mutta hyi helkatti joku tolkku tommosella.
Tuohan on todellista kehopositiivisuutta.
- Anonyymi
Kaikkihan me olemme joka hetki alasti vaatteidemme alla 🤔
- Anonyymi
Saaralla on kyllä hyvä peppu siihen esiintymiseen.
- Anonyymi
Itse pitäisin Saarana pöksyt jalassa. Ei seksuaalisuudestaan huolimatta tarvitse kaikkea paljastaa vaikka sitä asiaa tuputtava media olisi sitä mieltä.
- Anonyymi
Hän itse on sitä mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän itse on sitä mieltä.
En hakua nähdä Saaraa alasti.
- Anonyymi
Saarassa on tarpeeksi kestämistä ihan vaatteet päällään
- Anonyymi
Itsensä paljastelija, moraaliton kusipäävouhka, ja takuulla vihreä.
- Anonyymi
Jälleen yksi tähtönen, jonka ura on housussa ilman vilautusta.
- Anonyymi
Enemmin minä kattoisin lavalla vaikka alastonta Eerika Wikmannia, kuin lesotyttöjen pariskunnan toista puolikasta.
- Anonyymi
Monet clubit haluavat mielellään toteuttaa Saara Aallon unelman välittömästi, jo vaikka ensi viikonloppuna.
Hakusanoilla "nude singer club" löytyy lukuisia paikkoja, joissa nainen saa laulaa mikrofoniin omia mielikappaleitaan, täysin alastomana. - Anonyymi
Kaikki muut kortit on jo pelattu.
Kun sekään ei auta musiikkiuralla, pitää siirtyä aikuisviihteen puolelle?- Anonyymi
Viiruhuuli n.s edusti suomea. Että tuolloin hävetti
- Anonyymi
Nuori nainen vielä. Mutta ei enää jaksanut painaa Warner Music levy-yhtiön "oravanpyörässä", kuten Saara Aalto asian ilmaiseen.
Tuollainen oman levy-yhtiön perustaminen on suunnilleen typerintä mitä saattaa tällaisessa esiintyvän musiikin koronatilanteessa tehdä.
Esiintymistilaisuuksia ja hommia ei ole tarjolla hyvillekään laulajille. Saati sitten Saaran tapaiselle, muiden kappaleita imitoivalle leimalliselle kopioijalle. - Anonyymi
Inhoan Saaraa ihmisenä, mutta kuolaan hänen pepulleen.
- Anonyymi
Milloinhan repäisee?
- Anonyymi
Onkohan karvaton?
- Anonyymi
Kaikki keinot on käytettävä, että häntä ei unohdeta. Oisko tuo pitänyt tehdä jo euroviisuissa?
- Anonyymi
Meri ensin käänsi Saaran lesboksi, nyt Saara haluaa kokeilla taas jotakin uutta.
- Anonyymi
Useat lesboiksi nuorina kääntyneet kääntyvätkin takaisin 30...40 ikävuoden välissä.
Halutaan perustaa perinteinen perhe, isä, äiti ja lapsia, ja siihen tarvitaan normaali heterosuhde. Eiköhän se Saarakin tähän käännökseen vielä taivu kuitenkin.
- Anonyymi
MEETOO
Eikö se alasti esiintyminen ole naisen esineellistämistä?
Mitä sanoo siihen femakot ja naisasianaiset?!- Anonyymi
Kun nainen tekee sen itse, tulee ulkopuolisen esineellistämisen arvolle inflaatio. Alastomuudesta tulee yhdentekevä asia. Eikä naisen käytöksen sääntely pukeutumisen arvostelulla enää onnistu.
- Anonyymi
ihmetellyt miksi sateenkaari julkkisten puoliso on usein huomattavan ruma?
tuoha peruna näyttää toinen
yhtä ruma oli tämän mikä tyttö se oli joka nuorena playboy?
sillä oli ruma nuorempi nainen kunnes erosivat
mitne en muista? kata! - Anonyymi
Saara Aalto nähdä Alastomana Kaunis nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574