Hei,
Kuinka paljon teiltä on imetty rasvaa miltäkin alueelta? Minkä kokoisia olette (pituus ja paino)?
Harkitsen rasvaimuun menemistä. Etenkin kainolan ja allien seudun rasvamäärät kiinnostaa, mutta myös vatsa/kyljet.
Kiitoksia kaikille jo etukäteen mikäli viitsitte vastailla :)
Rasvaimun määrät
7
373
Vastaukset
- Anonyymi
Onko jollain tiedossapoistettua rasvamäärää?
- Anonyymi
10-14 litra kerrallaan -Body Jet rasvaimu
- Anonyymi
Turvallinen määrä on 3-6 litra kerrallaan
- Anonyymi
jotkut poistavat 10 litra kerralaan
- Anonyymi
Hei, multa poistettu kymmenisen vuotta sitten reisien ulkosyrjistä molemmista pari voipakettia rasvaa.
Viime joulukuussa poistettiin rasvaimulla kaksoisleuka.
Molempiiin toimenpiteisiin hyvin tyytyväinen. - Anonyymi
Rasvaimun määrä riippuu paljon kohteesta eli paljonko on järkevää poistaa. Tätä voi arvoida etukäteen mm ultraäänitutkimuksella ja kudospaksuusmittareilla. Tärkeitä rasvaimussa on toki ulkonäöllinen tulos eikä poistetun rasvan määrä. On myös huomioitavaa että moni ilmoittaa poistetun rasvan määrän olevan se mitä kaikkea on poistettu rasvaimun yhteydessä. Tästä suuri osa on kuitenkin nestettä. Keräysastissa on kuitenkin helppo nähdä mikä osa on sitä todellista rasvaa kun se nousee kauniisti nesteen pinnalle. Ja tämä voidaan dokumentoida vielä kuvalla (mitä moni tekee), jotta voidaan oikeasti kertoa mitä poistettiin. Turvallinen todellisen rasvan poistomäärä on riippuvainen ihmisen kokonaismassasta ja rasvan määrästä. Jollakin se voi olla 1 litra, mutta yleensä kyse on 2-4 litrasta. Isojen poistojen jälkeen on hyvä tarkistaa hemoglobiini ja veren elektrolyytit (kalium ja natrium) ettei niissä ole merkittäviä muutoksia.
- Anonyymi
47v, 158cm, 60kg, vatsa/kyljet/häpykumpu, 2,8l, Body jet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549