Hillittömään roinamiseeni kohdistuneet madonluvut antavat ensimmäisiä oireita realisoitumisestaan.
Aloitin viime vuosikymmemen alkupuolella massiivisen testogeelin käytön lekurin määräämässä muodossa ja mitassa. Kahta pitempää taukoa lukuun ottamatta olen päivittäin hieronut yhden geelipussukallisen vatsaani ja olkapäihini.
Tällä palstalla jostakin syystä ilkeämieliset naturaalit povasivat minulle kaameaa tulevaisuutta.
Nyt on havaittavissa ensimmäinen merkki kaameudesta. Kivekseni eivät ole suostuneet kutistumaan mutta viime kuukausina on ollut havaittavissa, että kivesten tuottama kirkas siittiöneste on vähenemään päin.
Ejekulaatio on aikaisempaa tiukemmassa mutta onneksi tuntemukset ovat aikaisempaa vahvempia.
Ikäluokkani 70v vaimo ei ole pahoitellut tuota koska odottelee "helpompia" aikoja.
Treenissä olen siirtymässä nuorison suosimalle "pienet painot, pitemmät sarjat" linjalle.
Tänään kokeilin toisen kerran tuota periaatetta normitangon hack-kyykyssä.
Olen tavallisesti tehnyt sen kapeana pyramidina, toistoja väventäen, kilpja lisäten ja sama alaspäin. 5 x --- 1 ----5.
Nyt tein 5 x 10 toistoa 20% yli oman painon. Varmuuden vuoksi seisten 10 cm:n korokkeella. 7:s nosto alkoi jo tottumattoman alareisiä hapottamaan.
Lopuksi mavea 2 x 10 samalla.
Oma painoindeksi on 27,8 .
Tehoa vaativiin suoritteisiin kuten esimerkiksi rinnallevetoon tuo nuorison hitaasti pieniä ja paljon ei sovellu. Korvaan sen tekemällä joskus rystypuolen hauiskääntöjä kainalot tutettuna.
Täytän vasta 77v ja panee ajattelemaan miten terve olisinkaan jos en olisi tuhonnut elimistöäni hillittömällä roinaamisella.
Nyt kaikki tuomiopävän pahantahtoiset natut. Kiljukaa riemusta!
Lisätkää totaalista pelottelua ja valistusta!
Pahansuopien naturaalien (vahingon)ilon päivä.
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko vähän pöpi. Ei ketään kiinnosta sinun asiasi. Kun lukee tuotostasi niin ilmeisesti kuvittelet olevasi jotenkin tunnettu. Aika vainoharhaista tekstiä.
Vainoharhaisuus on muuten yksi roinaamisen haitoista.
Niinkuin myös siemenneste missä ei siitiöitä ole tai eivät löydä perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1153605Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801341GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys521303- 831222
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351152- 601087
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn291070- 54931
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39912- 67898