"Tie mulle näytä Amorellaan, sinne kuulun kuin puolukat hilloon!"

"Minä vain paahdan keskikaistaa. Lepopaikan huomaan, pysähdyn mä tuskin juomaan."

Jambalaya ystävät!!! Edellisessä zippo- viestiketjussa tuli 500 viestiä täyteen, joten avasin nyt uuden.

Lupailevat intiaanikesää alkavaksi viikoksi. Jo eilen meidän taloyhtiömme puutarhakeinussa keinutteli itseään rusoposkinen inkkari ja minä meinasin, että mitähän toikin meinaa? Oli niin kylmää vielä, että inkkarin ruho oli kananlihalla.

70- luvulla kaikki oli mutkattomampaa. Tukkien annettiin kasvaa vapaasti, eikä isoveli valvonut. Ulosteen hajuunkin keksittiin lisäaine, jota itse Karpo tässä mainostaa: https://www.youtube.com/watch?v=kqux_BHtW6Y
Karpon paras hetki oli kuitenkin Einari Keski- Pörhölän haastattelu:
https://www.youtube.com/watch?v=zJtxCYIj9as

Vieläkö se kaksipäinen vasikka on Luonnontieteellisen museon ylimmällä parvella?

Aalto teki sutta ja sekundaa. Ei silti uskalleta näitä rumiluksia purkaa, koska Aalto oli akateemikko. Kauppatorin laidalla on Enso- Gutzeitin rakennus, joka peittää näkymän Uspenskin Katedraalille ja muistuttaa yleistä suurkäymälää ainakin ulkoapäin. Paimolan Parantola masentaa olemuksellaan karaistuneimmankin mielen. Finlandia. talon seinistä on tippuillut marmori jo 45- vuotta.

Olen kahviaddiktio ja ratti. Usein, kun olen reissussa ja en viitsi käydä juomassa huonoa, laihaa kahvia, kahvilasta, niin ostan energiajuoman. Olen kokeillut monia merkkejä, mutta mistään ei saa lähellekkään samanlaisia kiksejä, kuin kahvista. Eivät ne edes oikeasti virkistä yhtään, eivätkä ole hyvänmakuisia. Vieläkö tunnet jonkun, joka kaataa kahvinsa tassille ja ryystää sen siitä, itsesi lisäksi?

Vois ne jättää sen Amarillon siihen hotelliksi - näyttäisi olevan kaunilla paikalla. Tai sitten upottaa se siihen lähistölle sukellusturistien hotelliksi. Mitäs sille Costa Concordelle kävi? Vieläkö makaa salla kylellä?

9

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköös se Danny jo asu ja resua siellä Amarellassa? Niettä mitäpä sinne enää laittaa tuppautuen. Emäntänsäkin lähti kai lätkiin täsä hiljan, notta. Sauhukoskelle luvattiin jo räntäsadett niin että kyllä tämäkin syksy tästä panee kehittyen.

    • Anonyymi

      Amor-ellasta ja sen tiestä on moneksi. Nysse se nököttää kivillä Järsön saaren rannassa Kirkkonummen piirikunnassa.

      Joku makneetti vetää tuon turistilautan kiville taas ja taas.

    • Anonyymi
    • Merirosvoryhmä Alfons Håkans irrotti sitten laivan rannasta ja otti sen lasteineen haltuunsai. Rekkojen ja niiden lastien omistajilta vaadittiin lunnaita tai ne eivät näe enää koskaan niitä. Viking suostui maksamaan lunnaat uusina kympin seteleinä, jotka toimitettiin yöllä Veritas- stadionin Blomberginaukion puoleiseen päätyyn. Toivottavasti rahoilla hankitaan nyt Intterille uusia hyökkääjiä.

      Aiempi kommentoija voisi pitää tästä! Persiinalaisella torilla. Siinä on tunnelma kuin kamelikaravaanissa: https://www.youtube.com/watch?v=kR5wim0obXk

      Ja tietysti hän pitää huuhaa- sedän karvaisesta kamelista:
      https://www.youtube.com/watch?v=ubCcQkZQFhg

      • Anonyymi

        Tuo merirosvoryhmä Alfåns Håkans on todella ehtaa roskrobotti takuu irvailua vai voisiko sitä ihan satiiriksi kuvailla.
        Erinomaisen osuva kuvaus.
        Onkin ihan ihmeteltävä miten yksi hinaajan vuokrausyhtiö on päässyt lähes monopolinomaiseen asemaan Suomen merenkulun ja merenkulkuhallituksen suosituimmuus listalla.
        Miten oikein asiakkaita ja monopoleja hankitaan. Siinäpä ihan bottiluokan kysymys.


    • OOO_OO_OO amazing grace...

      Onpas Vikingin sedät keksineet nerokkaan tavan saada vakuutusrahoja, näinä aikoina, kun ihmiset eivät reissaa ja vuoroja on vähennetty.

      Koskahan Silja tajuaa jutun juonen? No Alfons Håkans taas vaan paikalle ja laiva Amorellan viereen, Naantalin korjaustelakalle....Vielä on muutama alus liikenteessä Vikingillä, mutta pian ne ovat Naantalissa.

      Ja Håkans taas pyytää rekkojen omistajilta lunnasrahoja tai muuten aluksen rekat dumpataan mereen.

      • Anonyymi

        Tämä Silja-mikä se ny olikaan kiville joutumiin oli kovan tuulen syytä. Kun kaasua olo kipparilla vähemmän. Tuuli siehen isoon laivaan pääs niin kovaa puhaltaan.
        Alus vaan valus kiville. Jatkoon kippari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Silja-mikä se ny olikaan kiville joutumiin oli kovan tuulen syytä. Kun kaasua olo kipparilla vähemmän. Tuuli siehen isoon laivaan pääs niin kovaa puhaltaan.
        Alus vaan valus kiville. Jatkoon kippari!

        Vanha kansanviisaus liikemiehillä "konkurssi hyvä, mutta tulipalo parempi". Laivahommissa kivelleajo korvaa tulipalon.


    • Anonyymi

      Pyörii kuin puolukka hillossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe