Miksi näin käy, ja miten tämän voi estää?
Miksi Toca Boca pelissä katoaa vaatteet, ja talo tyhjenee?
64
6290
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla vaatteet katoavat
- Anonyymi
Mulla ei tule kuin yksi hahmo sinne flooplepaikkaan hahmonluonnin jälkeen. Mitä teen vai korjautuuko itse
- Anonyymi
Minulla on sama ongelma
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Sun täytyy vaan nollata sun maailma niin kaikki tulee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytyy vaan nollata sun maailma niin kaikki tulee!
Onko joku selvittänyt miten voi korjata sellaisen vian jossa taloon pitäisi laitaa lisää tavaraa mutta talo sanoo että ”talo on täynnä” vaikka talo on tyhjä
- Anonyymi
mulla lagaa ja mun koirat katos ja niit ei oo enää koko maassa haluun ne takas
- Anonyymi
toi ei oo onneks niin paha kuin se että kaikki talot katoaa ja tavarat. Harmi että koirasi katosi 😇
- Anonyymi
Mulla katos vaatteet kun poistin taloni ärsyttää siinä omi kaikki hienot vaatteet😒
- Anonyymi
Oliko ne vaatteet siellä talon sisällä? Koska sit kokeile mennä kaatopaikalle siellä pelissä
- Anonyymi
Kaikki, (suurin osa) åitäis löytyä sieltä roskis paikasta ja kaikki goft kaupasta otetut löytyy sieltä!!
- Anonyymi
Mun pikkusiskolla katos tyypit eikä tuu mitenkää takasin!
- Anonyymi
Mut heitetään kokoajan pois pelistä kun yritän mennä johonkin rakennukseen😡 mulle on vielä ostettu talokin
TIETÄÄKÖ JOKU MITEN KORJATA😭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut heitetään kokoajan pois pelistä kun yritän mennä johonkin rakennukseen😡 mulle on vielä ostettu talokin
TIETÄÄKÖ JOKU MITEN KORJATA😭𝘫𝘦𝘱 , 𝘮𝘶𝘭𝘭𝘢 𝘰𝘯 𝘪𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘮𝘢 🙁.
- Anonyymi
Digidigi kertoo kohtalonne?
- Anonyymi
Moikka! Voisin kutsuu itseäni aika isoks toca tietäjäks joten jos haluatte kiittäkää tähän kommenttiin tiedän kysymykset nii mä voin vastaa teille😇
- Anonyymi
Hahmot katoaa oon luono varmaa 4 hahmoo ja vaa kaks tulee siihe ns rivii mis on kaikkii hahmoi en käsitä
- Anonyymi
Moi!Osaatko sä sitten auttaa mua siinä että ne h&m vaatteeet on kadonnut multa niin osaatko auttaa miten ne saa takaisin??
- Anonyymi
Tiiätkö miksi toca life poistaa esineet tai esineitä sun talosta?
- Anonyymi
Tytön talo ja kaikki tyypit oli poissa. Puolen vuoden "työ" meni hukkaan.. Nollaaminen ei auta
- Anonyymi
Minulla hävisi kaikki tavarat sieltä postitoimistosta. Miten saan ne takas?
- Anonyymi
Miksi mun hahmot kotisi ja on jatkunut viikon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla hävisi kaikki tavarat sieltä postitoimistosta. Miten saan ne takas?
Sama
- Anonyymi
Mull katoo kaikki mun tyypit mitä mä oon tehny mut mull näkyy vaa 2 mitä oon tehny vaik oon tehny 30. Miks?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
Nollaa maailma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiätkö miksi toca life poistaa esineet tai esineitä sun talosta?
Koska toca bocassa sinulla voi olla huono ”netti” yk ja sitten se tekee niin nollaa maailmasi niin kaikki on taas fine!😁👍🏻
- Anonyymi
miks mun talo, tavarat ja ukkelit katos, peli heitti ulos ja mitään ei ollu ku menin takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytön talo ja kaikki tyypit oli poissa. Puolen vuoden "työ" meni hukkaan.. Nollaaminen ei auta
minulla sama juttu.
- Anonyymi
Multa ktos ilmais lahja pikast talon mukana vaatteet ja en saa niitä tkas
- Anonyymi
Mun kaikki tavarat vaan katos paikoista ja ne on tyhjiä🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miks mun talo, tavarat ja ukkelit katos, peli heitti ulos ja mitään ei ollu ku menin takaisin
Jos ne ei oo tallentunu niin ne joutuu tehä uusiks
- Anonyymi
Mitä pitää tehdä jos postista katoaa kaikki tavarat
- Anonyymi
Mulla on hävinny kaikki mun ostokset, miten saan ne takasin. Joku sanoi että menee kaupassa ihan alas ja siellä on nappi jossa lukee palauta ostokset mutta ei ollut
- Anonyymi
Eli siis sain siel posti paikas ihan perinteisesti lahjan mut seuraavana päivänä se oli kadonnut ja siis haluun sen takas voisko joku auttaa??
- Anonyymi
Minne ne tavarat katoo jos sä laitat ne vahingossa semmoseen roskikseen siinä pelissä?
- Anonyymi
Sinne mistä otit ne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne mistä otit ne
Joskus ne tulee myös kaatopaikalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ne tulee myös kaatopaikalle!
Mulla katos kaikki vaatteet ja ne ei ole kaato paikalla
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Laittakaa ihminen taloon niin ei nollaudu talo
- Anonyymi
Mullekkin tapahtui tollee😢 Nyt pelottaa et tyhjentää sen taas jos rakennan😭
- Anonyymi
Siis mun Toca vaan yhtäkkiä sammui ja kun mä menin sinne uudestaan niin kaikki mun kamat oli kadonnut ja kaikki paikat ja hahmot näytti samalta ku sillon kun sä aloitat tocan ja mun posti toimisto oli ihan tyhjä siellä ei ollu mitään ja mun kaikki crumpetsit oli kadonnu
- Anonyymi
Mulla on sillee ett mull on 30 tyyppii ja mä oon tehny ne valmiiks ja sit kun mä meen pelaa nii ne ei oo siel paikas ja mull on vaa 2 tyyppii näkyvis mitä oon tehny
- Anonyymi
Jos nollaa pelin nii katoaako kaikki packit mitä oon ostanu ?
- Anonyymi
Kirjaudu toca boca nettiin.
- Anonyymi
Voiko toca Bocaa pelata kahestaa
- Anonyymi
Miten toca boca lahjat saa takaisin
- Anonyymi
Terve!! Olen pelannut tocaa seuraavat 5.vuotta ja voisin kutsua itseäni ammatilaiseksi toca tietäjäksi!! Jos haluatte tietää esim: mitä käy jos pistan tocan!? Niin minulta löytyy vastaus!! 💚 Olen aina kun muistan niin tarkistamassa olenko saanut kyssäreitä eli kysymyksi pataan kiehumaan!!!!!!!!!! Olen valmis vastaamaan kaikkiiin kysymyksiin! Btw, Kiltti tilatkaa itz_ludde, yritetään saada se 100tilaajaan!! (Youtubessa :)) Mutta siis!! Kiitos tulevista kysymyksistä!!
- Anonyymi
Tein ehkä semmoiset 2-3h taloani vaivalla ja nyt kaikki on poistunut siitä talosta ja nyt meni motivaatio sen pelaamiseen😞en jaksa nähdä vaivaa tyhjään😶
- Anonyymi
Minulla katoaa vaatteet ja lisäosat ja kaikki ostamani rakennukset. Kauppa näyttää, että niitä ei ole ja että ne pitää ostaa uudelleen.
- Anonyymi
En osaa tehdä itse vatteita
- Anonyymi
Mua ärsyttää kun ne tavarat jotka ovat siellä lahja paikassa niin just mun lempi tavarat katos😭
- Anonyymi
Minulla lähti kaikki tavarat talosta ja nyt niitä ei ees ole
- Anonyymi
Mulla nollautu taalot ja tyypit. Voiko mitenkään saada takas?
- Anonyymi
Mulla nollautui talot ja tyyppien vaatteet. Voiko mitenkään saada juttuja takaisin?
- Anonyymi
Sen saa pois kun nollaa oman maailman.😊
- Anonyymi
Mulla on käyny silleen kerran mut kun yritän mennä johonkin paikkaan niin mut heitetään ulos koko pelistä
- Anonyymi
en tiedä
- Anonyymi
En tiiä mullaki ja kun yrittää mennä taloon nii sitte se heittää ulos
- Anonyymi
miksi toca worldissä lahjakorttimaku ei toimi ja syntymävuosi ei mene läpi
- Anonyymi
Voitekko autaa mun toca boca tavarat katosivat posti paikalta nii voitekko autaa asian kanssa
- Anonyymi
Mulla maailman nolaaminen ei auta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk338082Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213420Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_222392Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521630Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291477PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1841455- 1461345
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport561224Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1821127- 431080