Miksi Toca Boca pelissä katoaa vaatteet, ja talo tyhjenee?

Anonyymi

Miksi näin käy, ja miten tämän voi estää?

59

5541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla vaatteet katoavat

    • Anonyymi

      Mulla ei tule kuin yksi hahmo sinne flooplepaikkaan hahmonluonnin jälkeen. Mitä teen vai korjautuuko itse

      • Anonyymi

        Minulla on sama ongelma


      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        Sun täytyy vaan nollata sun maailma niin kaikki tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy vaan nollata sun maailma niin kaikki tulee!

        Onko joku selvittänyt miten voi korjata sellaisen vian jossa taloon pitäisi laitaa lisää tavaraa mutta talo sanoo että ”talo on täynnä” vaikka talo on tyhjä


    • Anonyymi

      mulla lagaa ja mun koirat katos ja niit ei oo enää koko maassa haluun ne takas

      • Anonyymi

        toi ei oo onneks niin paha kuin se että kaikki talot katoaa ja tavarat. Harmi että koirasi katosi 😇


    • Anonyymi

      Mulla katos vaatteet kun poistin taloni ärsyttää siinä omi kaikki hienot vaatteet😒

      • Anonyymi

        Oliko ne vaatteet siellä talon sisällä? Koska sit kokeile mennä kaatopaikalle siellä pelissä


      • Anonyymi

        Kaikki, (suurin osa) åitäis löytyä sieltä roskis paikasta ja kaikki goft kaupasta otetut löytyy sieltä!!


    • Anonyymi

      Mun pikkusiskolla katos tyypit eikä tuu mitenkää takasin!

      • Anonyymi

        Mut heitetään kokoajan pois pelistä kun yritän mennä johonkin rakennukseen😡 mulle on vielä ostettu talokin
        TIETÄÄKÖ JOKU MITEN KORJATA😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut heitetään kokoajan pois pelistä kun yritän mennä johonkin rakennukseen😡 mulle on vielä ostettu talokin
        TIETÄÄKÖ JOKU MITEN KORJATA😭

        𝘫𝘦𝘱 , 𝘮𝘶𝘭𝘭𝘢 𝘰𝘯 𝘪𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘮𝘢 🙁.


    • Anonyymi

      Digidigi kertoo kohtalonne?

    • Anonyymi

      Moikka! Voisin kutsuu itseäni aika isoks toca tietäjäks joten jos haluatte kiittäkää tähän kommenttiin tiedän kysymykset nii mä voin vastaa teille😇

      • Anonyymi

        Hahmot katoaa oon luono varmaa 4 hahmoo ja vaa kaks tulee siihe ns rivii mis on kaikkii hahmoi en käsitä


      • Anonyymi

        Moi!Osaatko sä sitten auttaa mua siinä että ne h&m vaatteeet on kadonnut multa niin osaatko auttaa miten ne saa takaisin??


      • Anonyymi

        Tiiätkö miksi toca life poistaa esineet tai esineitä sun talosta?


      • Anonyymi

        Tytön talo ja kaikki tyypit oli poissa. Puolen vuoden "työ" meni hukkaan.. Nollaaminen ei auta


      • Anonyymi

        Minulla hävisi kaikki tavarat sieltä postitoimistosta. Miten saan ne takas?


      • Anonyymi

        Miksi mun hahmot kotisi ja on jatkunut viikon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla hävisi kaikki tavarat sieltä postitoimistosta. Miten saan ne takas?

        Sama


      • Anonyymi

        Mull katoo kaikki mun tyypit mitä mä oon tehny mut mull näkyy vaa 2 mitä oon tehny vaik oon tehny 30. Miks?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        Nollaa maailma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö miksi toca life poistaa esineet tai esineitä sun talosta?

        Koska toca bocassa sinulla voi olla huono ”netti” yk ja sitten se tekee niin nollaa maailmasi niin kaikki on taas fine!😁👍🏻


      • Anonyymi

        miks mun talo, tavarat ja ukkelit katos, peli heitti ulos ja mitään ei ollu ku menin takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytön talo ja kaikki tyypit oli poissa. Puolen vuoden "työ" meni hukkaan.. Nollaaminen ei auta

        minulla sama juttu.


      • Anonyymi

        Multa ktos ilmais lahja pikast talon mukana vaatteet ja en saa niitä tkas


      • Anonyymi

        Mun kaikki tavarat vaan katos paikoista ja ne on tyhjiä🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miks mun talo, tavarat ja ukkelit katos, peli heitti ulos ja mitään ei ollu ku menin takaisin

        Jos ne ei oo tallentunu niin ne joutuu tehä uusiks


    • Anonyymi

      Eli siis sain siel posti paikas ihan perinteisesti lahjan mut seuraavana päivänä se oli kadonnut ja siis haluun sen takas voisko joku auttaa??

    • Anonyymi

      Minne ne tavarat katoo jos sä laitat ne vahingossa semmoseen roskikseen siinä pelissä?

      • Anonyymi

        Sinne mistä otit ne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne mistä otit ne

        Joskus ne tulee myös kaatopaikalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ne tulee myös kaatopaikalle!

        Mulla katos kaikki vaatteet ja ne ei ole kaato paikalla


    • Anonyymi

      Sama

    • Anonyymi

      Laittakaa ihminen taloon niin ei nollaudu talo

    • Anonyymi

      Mullekkin tapahtui tollee😢 Nyt pelottaa et tyhjentää sen taas jos rakennan😭

    • Anonyymi

      Siis mun Toca vaan yhtäkkiä sammui ja kun mä menin sinne uudestaan niin kaikki mun kamat oli kadonnut ja kaikki paikat ja hahmot näytti samalta ku sillon kun sä aloitat tocan ja mun posti toimisto oli ihan tyhjä siellä ei ollu mitään ja mun kaikki crumpetsit oli kadonnu

    • Anonyymi

      Mulla on sillee ett mull on 30 tyyppii ja mä oon tehny ne valmiiks ja sit kun mä meen pelaa nii ne ei oo siel paikas ja mull on vaa 2 tyyppii näkyvis mitä oon tehny

    • Anonyymi

      Jos nollaa pelin nii katoaako kaikki packit mitä oon ostanu ?

    • Anonyymi

      Kirjaudu toca boca nettiin.

    • Anonyymi

      Voiko toca Bocaa pelata kahestaa

    • Anonyymi

      Miten toca boca lahjat saa takaisin

    • Anonyymi

      Terve!! Olen pelannut tocaa seuraavat 5.vuotta ja voisin kutsua itseäni ammatilaiseksi toca tietäjäksi!! Jos haluatte tietää esim: mitä käy jos pistan tocan!? Niin minulta löytyy vastaus!! 💚 Olen aina kun muistan niin tarkistamassa olenko saanut kyssäreitä eli kysymyksi pataan kiehumaan!!!!!!!!!! Olen valmis vastaamaan kaikkiiin kysymyksiin! Btw, Kiltti tilatkaa itz_ludde, yritetään saada se 100tilaajaan!! (Youtubessa :)) Mutta siis!! Kiitos tulevista kysymyksistä!!

    • Anonyymi

      Tein ehkä semmoiset 2-3h taloani vaivalla ja nyt kaikki on poistunut siitä talosta ja nyt meni motivaatio sen pelaamiseen😞en jaksa nähdä vaivaa tyhjään😶

    • Anonyymi

      Minulla katoaa vaatteet ja lisäosat ja kaikki ostamani rakennukset. Kauppa näyttää, että niitä ei ole ja että ne pitää ostaa uudelleen.

    • Anonyymi

      En osaa tehdä itse vatteita

    • Anonyymi

      Mua ärsyttää kun ne tavarat jotka ovat siellä lahja paikassa niin just mun lempi tavarat katos😭

    • Anonyymi

      Minulla lähti kaikki tavarat talosta ja nyt niitä ei ees ole

    • Anonyymi

      Mulla nollautu taalot ja tyypit. Voiko mitenkään saada takas?

    • Anonyymi

      Mulla nollautui talot ja tyyppien vaatteet. Voiko mitenkään saada juttuja takaisin?

    • Anonyymi

      Sen saa pois kun nollaa oman maailman.😊

    • Anonyymi

      Mulla on käyny silleen kerran mut kun yritän mennä johonkin paikkaan niin mut heitetään ulos koko pelistä

    • Anonyymi

      en tiedä

    • Anonyymi

      En tiiä mullaki ja kun yrittää mennä taloon nii sitte se heittää ulos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe