Muslimit vihaavat Anter Yasaa, koska Yasa paljastaa

Anonyymi

islamin mädännäisyyksiä ja takapajuisuutta.

Yaşan mukaan esim. homofobia on erittäin yleistä muslimiyhteisöjen kesken. Ylen Docventuresissa kerran esiintynyt Yaşa kertoi, että islamismin vaaroista on puhuttava realistisesti, eikä ongelmatapauksia pidä ohittaa rasistiksi leimautumisen pelossa. Suvakit taas haluavat, että siitä vaietaan.

10

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekularismin aktiivinen edistäminen tahtoo aina suututtaa ääriuskovaiset; he haluavat maan lainsäädännön noudattelevan heidän uskontonsa oppeja. Ääri-islamista ja muista uskontojen lieveilmiöistä on tärkeää puhua, vaikka se herättääkin vastustusta.

      Aabrahamilaisten uskontojen vaikutus seksuaalivähemmistöjen kohtelulle on surullista katsottavaa. Meillä on päästy asiassa paljon eteenpäin, mutta silti tasa-arvoisen avioliittolain tiimoilta jouduttiin jatkuvasti kuuntelemaan uskovien kommentteja siitä, että avioliiton pitäisi olla sallittua vain sen mukaan, mitä heidän uskontonsa mukaan on hyväksyttyä.

    • Anonyymi

      Lokakuussa 2016 Yaşa toi julkisuuteen ”Aleppon lelusalakuljettajana” tunnetun suomensyyrialaisen Rami Adhamin jihadistikytkökset. Yaşa toimitti Helsingin Sanomille aineistoa, joka sisälsi muun muassa arabiankielisiä tekstiviestejä sekä kuvakaappauksia Adhamista jihadistijärjestö Islamic Frontin jäsenten kanssa. Helsingin Sanomien julkaiseman jutun jälkeen Adhamin toiminnasta aloitettiin poliisitutkinta ja hän erosi itse SDP:stä.

      Vuoden 2019 eduskuntavaalien jälkeisenä päivänä Yaşa julkaisi blogissaan SDP:n vastavalitun kansanedustajan Hussein al-Taeen vuosina 2011–2014 sosiaaliseen mediaan kirjoittamia viestejä, joissa muun muassa solvattiin homoseksuaaleja, juutalaisia ja somaleja.[9] Suomen Tietotoimisto oli kysynyt al-Taeelta viesteistä jo syksyllä 2018, mutta niistä nousi kohu vasta Yaşan nostettua asian esille. The Jerusalem Postille antamassaan haastattelussa Yaşa piti al-Taeeta turvallisuusuhkana tämän Venäjä- ja Iran-mielisten lausuntojen vuoksi.

    • Anonyymi

      Tuollaisia yasoja kyllä tarvitaan.

    • Anonyymi

      Muslimeissa on persuja samassa määrin kuin muissakin kansanryhmissä.

      • Anonyymi

        Totuudenpuhujia pitää siis hiljentää, ootte te vasurit sekaisin. Väkivalta ratkaisu asiaan kuin asiaan ...


    • Anonyymi

      Vieläkö nykyaikana on noin alkeellista, kuin islamilaisuus. Kommunismikin kuollut jo aikoja sitten lännestä.

      • Anonyymi

        Suomestakin kommunismi Halosen mukana ja kassatytön tuulatellessa, kabitalistien rahoja ja myös velkarahoja, joita villarikommunistin mielestä, muka ei tarvitse poiskaan maksaa.
        Niin se vaan islam on kumallisen merkillistä, uskonnot yleensäkin, joita on tosi paljon, mutta kommunismissa ei jumalia tunneta, johtaja, tiktaaktori on jumala ja Kiinassa raamattu on Maon punainen kirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomestakin kommunismi Halosen mukana ja kassatytön tuulatellessa, kabitalistien rahoja ja myös velkarahoja, joita villarikommunistin mielestä, muka ei tarvitse poiskaan maksaa.
        Niin se vaan islam on kumallisen merkillistä, uskonnot yleensäkin, joita on tosi paljon, mutta kommunismissa ei jumalia tunneta, johtaja, tiktaaktori on jumala ja Kiinassa raamattu on Maon punainen kirja.

        Islam täynnä vihaa, naisfobiaa, vartalofobiaa, naisen seksuaalisen nautinnon fobiaa, länsimaiden fobiaa, vapauden fobiaa, kauneuden fobiaa, koirafobiaa..ja kaikkeen ratkaisu on viha ja väkivalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam täynnä vihaa, naisfobiaa, vartalofobiaa, naisen seksuaalisen nautinnon fobiaa, länsimaiden fobiaa, vapauden fobiaa, kauneuden fobiaa, koirafobiaa..ja kaikkeen ratkaisu on viha ja väkivalta.

        Hyvä kommentti, paikkansa pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam täynnä vihaa, naisfobiaa, vartalofobiaa, naisen seksuaalisen nautinnon fobiaa, länsimaiden fobiaa, vapauden fobiaa, kauneuden fobiaa, koirafobiaa..ja kaikkeen ratkaisu on viha ja väkivalta.

        Ja silti suvakit komppaa näitä, erikoista!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe