IL meni boikottiin VÄLITTÖMÄSTI!

Anonyymi

En edes sylkäise tuota lehteä kohti!!!

(tunkekaa rekisteröitymispakkonne hanuriinne)

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voivoi. Eikö persupoika pysty enää oksentamaan ihmisvihaansa nimettömänä Iltalehteen?

      • Anonyymi

        Päinvastoin Ääripunavihersosialistivasemmistolainen. Persulle riittää twitter


      • Anonyymi

        Sulla vaikuttaa olevan jonkinlaisia pakkomielteitä persuista, onkohan toi ihan tervettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vaikuttaa olevan jonkinlaisia pakkomielteitä persuista, onkohan toi ihan tervettä?

        Persuilunhan haistaa jo kaukaa. Ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vaikuttaa olevan jonkinlaisia pakkomielteitä persuista, onkohan toi ihan tervettä?

        Se on päättänyt uhrata elämänsä tälle palstalle ja vihakirjoittelulle persuista. Ei sellainen ole henkisesti terveen ihmisen toimintaa.


      • Anonyymi

        Persuja taas haukuttu, ja ihmisviha osoitettu jollekin "toiselle". Onko tyyppi sama tapaus kun profetiat palstalla se joka haluaa ihmisten kysyvän häneltä, koska "tietää ratkaisut kaikkiin nykyajan ongelmiin"? Kun tyypiltä kysyttiin hänen julistautumisestaan Suomen profeetaksi, vastaus oli "entäs sitten?" ja "jokainen saa tekeytyä miksi haluaa", ja "trolleja riittää".
        Eli haluaa rajattoman oikeuden valehteluun. Narsisti siis?


    • Anonyymi

      Rekisteröitymispakko tuli vihervasemmistolaisten harjoittaman spammaamisen ja häiriköinnin vuoksi.

      • Anonyymi

        Mutta ei missään nimessä s24 Natopalstan häirikön "paha venäjä, pahat persut" -häiriköinnin vuoksi? Sen ukon tietää kota koko maailma, aivan kuten hän sanoo Venäjästä: "Koko maailma tietää..."


    • Oli IL:n uutisaiheena mikä tahansa, niin kommentoinnista tuli persufanaatikkojen spämmäämistä.

      • Anonyymi

        Kummajuttu. Kun persuja arvostellaan, iskee joku aina peukutusta. Onko se sama tyyppi peukuttamassa itseään saadakseen edes jotain tuke väitteilleen?


    • Anonyymi

      Tuntematta paremmin IL:n asiaa, en itsekään anna tietojenkalastelijoille ilmaiseksi yhteystietojani ja identiteettitietojani.

      En rekisteröidy mihinkään mitä netissä on. Pelkkää tietojenkalastelua ja identiteettivarkauskien yritystä.

    • Anonyymi

      Mitä pienemmät yhteiskunnat, sitä paremmat rekisterit. Vallankäytöstä ja etenkin sen himosta johtuvat toiminnot ei niin pohdituta.

    • Anonyymi

      Mksei kukaan puutu siihen, että monille palstoille saa kirjoittaa ainoastaan Facebookin kirjautumisen kautta?????
      On se niin saatanan väärin, että pitää kuulua johonkin upporikkaan amerikanjuutalaisen jolpin klubiin, että saa Suomessa kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Mm. verkkouutiset lehteen tuo pätee. Toisaalta vaikuttaisi olleen aikoinaan puolillaan natokannattajia ja venäjävihaajia, kunnes eräs venäläinen Sergei Jermilov pisti kovalla kovaa vastaan.
        Venäjäviha oli tuolla palstalla sellaista, että porukat antoi siellä kilpaa toisiaan ilmi "Venäjän trolleina": "Käykääs kattomassa Teron profiili. Jos tää ei oo Pietarin trolli niin mikä on".
        Mahtoi monilla itsetunto kohota, mutta kuka uskoisi, että tuossa haukutussa venäjäntrollitehtävässä voisi toimia yksinomaan suomalaisia?

        Toisaalta kansalaiset tykkää lukea virallisia lehtiä, koska onhan ne hyvin tehty. IS mielipidepalstalla saisi olla laskuri, joka kertoo paljonko aikaa esittää mielipide. Toisaalta siellä peukuttaminen on turhaa. Kun katsoo millaiset mielipiteet pääsee ykkösiksi, alkaa epäilyttää, että peukutuksia manipuloidaan. Se on kyllä mahdollista, enkä ihmettelisi, jos sitä joku tekisikin.

        Toisaalta naurattaa ihmisten lapsellisuus. Kun jossain näkyy epäkohta, he aloittavat "boikotin". Viimeksi selko homma oli siinä sianlihakiistatapauksessa: "Yli-Rahnasto yllättyi, kun sai Snellmanilta irtisanomissopimuksen. Hän oli arvostellut yhtiötä."

        Mielipiteet täynnä Snellmannin tuotteita vastustavia mielipiteitä, kunnes yllättävä soraääni ,eli joku, jolla oli todellakin asiaa sanottavanaan:
        "Vitsikästä on se, että mies itse sanoo tuossa, että Snellman maksaa paremmin kuin muut. Vielä vitsikkäämpiä ovat nämä täällä boikotista höpöttävät hölmöt...
        Käytännössä boikotti tarkoittaisi, että he haluavat ostaa sellaisia tuotteita, joista tuottajalle on maksettu huonommin kuin Snellmannin tuotteista.
        Sen minkä näitä kommenttipalstoja lukiessa oppii, on se fakta, että ihmiset eivät osaa lukea ja että monella ei ole minkäänlaista älyllistä kapasitettia."

        Tämä on tosi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Mm. verkkouutiset lehteen tuo pätee. Toisaalta vaikuttaisi olleen aikoinaan puolillaan natokannattajia ja venäjävihaajia, kunnes eräs venäläinen Sergei Jermilov pisti kovalla kovaa vastaan.
        Venäjäviha oli tuolla palstalla sellaista, että porukat antoi siellä kilpaa toisiaan ilmi "Venäjän trolleina": "Käykääs kattomassa Teron profiili. Jos tää ei oo Pietarin trolli niin mikä on".
        Mahtoi monilla itsetunto kohota, mutta kuka uskoisi, että tuossa haukutussa venäjäntrollitehtävässä voisi toimia yksinomaan suomalaisia?

        Toisaalta kansalaiset tykkää lukea virallisia lehtiä, koska onhan ne hyvin tehty. IS mielipidepalstalla saisi olla laskuri, joka kertoo paljonko aikaa esittää mielipide. Toisaalta siellä peukuttaminen on turhaa. Kun katsoo millaiset mielipiteet pääsee ykkösiksi, alkaa epäilyttää, että peukutuksia manipuloidaan. Se on kyllä mahdollista, enkä ihmettelisi, jos sitä joku tekisikin.

        Toisaalta naurattaa ihmisten lapsellisuus. Kun jossain näkyy epäkohta, he aloittavat "boikotin". Viimeksi selko homma oli siinä sianlihakiistatapauksessa: "Yli-Rahnasto yllättyi, kun sai Snellmanilta irtisanomissopimuksen. Hän oli arvostellut yhtiötä."

        Mielipiteet täynnä Snellmannin tuotteita vastustavia mielipiteitä, kunnes yllättävä soraääni ,eli joku, jolla oli todellakin asiaa sanottavanaan:
        "Vitsikästä on se, että mies itse sanoo tuossa, että Snellman maksaa paremmin kuin muut. Vielä vitsikkäämpiä ovat nämä täällä boikotista höpöttävät hölmöt...
        Käytännössä boikotti tarkoittaisi, että he haluavat ostaa sellaisia tuotteita, joista tuottajalle on maksettu huonommin kuin Snellmannin tuotteista.
        Sen minkä näitä kommenttipalstoja lukiessa oppii, on se fakta, että ihmiset eivät osaa lukea ja että monella ei ole minkäänlaista älyllistä kapasitettia."

        Tämä on tosi.

        Tarkistin mielenkiinnosta. Verkkouutisiin voi kirjautua ihan normaalisti, tai halutessaan Facebookin tai Twitterinkin kautta. Se ei kuitenkaan ole pakotettua.


    • Anonyymi

      Että mitä? Iltalehden keskusteluissa on ollut kirjautumispakko vuosikausia!

      • Anonyymi

        Joo, mutta mielipiteiden lukemiseenkin täytyy kirjautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta mielipiteiden lukemiseenkin täytyy kirjautua.

        Luultavasti, jotta mielipiteiden mukana tullutta tietoa ei kopioitaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta mielipiteiden lukemiseenkin täytyy kirjautua.

        Ei tarvitse.


    • Anonyymi

      Kuopion rakohammas näyttää siellä nyt "taitonsa", kun potkittiin Ilta-Sanomista pois.

    • Anonyymi

      Sinänsä millään lehdellä ei ole velvollisuutta edes antaa kommentointimahdollisuutta. Osassa paikoissa kommentointimahdollisuus on poistettu kokonaan, koska siellä on ollut spämmäämistä ja trollailua. Ainakin blogeissa ei usein voi kommentoida kuin lähettämällä sähköpostia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe