Sukupuolineutraalit liikennemerkit maksavat Seinäjoella miljoonia

Anonyymi

Helsinki jo aloitti ja Seinäjokikin joutuu aloittamaan jopa kymmenien miljoonien järjettömän hankkeen:
https://www.is.fi/autot/art-2000006644176.html

Kiitos viherfeministit!

Miksi muuten hahmot ovat mustia? Sehän on rasismia. Merkit on uusittava sateenkaaren värisiksi.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suojatiemerkit menevät vielä uusiksi. Musta henkilö kävelemässä. Rasistinen merkki.

      • Anonyymi

        voi vittu totta kai piti isänmaalisen kansanseinäjokisen vetää toi kortti..eikä korkeinoikeus antanu luvan lopettaa teidät...heh heh


      • Anonyymi

        Tuon sosiaaliturvatunnuksiin kivitettävän miljardin euron jälkeen alkaa rumba, kun ihmiset eivät muista uutta tunnustaan. Rampataan edestakaisin hakemassa sitä.

        Kuuluuko tuohon miljardiin ajokorttien jne. uusimiset?


      • Anonyymi

        Voi olla että ajatus tuosta tunnuksen muutoksesta on hyvä, mutta nyt on kyllä monta muuta ja paljon tärkeämpää asiaa mihin pitäisi keskittyä.

        Onko Suomella:vatio, kunnat, yritykset ja ihmiset, varaa tehdä kaikkea mahdollista just nyt. Valtavat kustannukset kaikille tunnuksen muutoksesta. Yli miljardi!!

        Voisiko hallitus nyt yrittää tehdä jotain muutakin kuin vain jakamalla rahaa ja nostamalla kustannuksia?


    • Anonyymi

      Voi helvetti! Asiat ovat jo olleet pitkään huonosti, mutta nyt mennään jo liian pitkälle! Kuinkakohan monta köyhää voisi ruokkia sillä rahalla mikä menee tähän liikennemerkkipelleilyyn?

    • Anonyymi

      Vihreiden kyky hoitaa ja priorisoida yhteisiä asioita vaikuttaa aika heikolta. Edustavatko he todellakin edelleen niin vahvaa osaa kansasta että voivat jatkaa asioiden hoitajana ?
      Eikö saman tien voida antaa valtion kassasta (valtiolle otettavasta lisälainasta) jokaiselle kansalaiselle 1000€/kk käteen. Jos kerran valtion rahaa voi käyttää miten sattuu niin kyllä sitä ihan kansalaisille voisi jakaa ja kulutuksen (etenkin alko) kautta se päätyy veroina pian takasin valtiolle.
      Liikennemerkit vaihtuu ja paperitehtaat lopettaa, tarttis tehdä jotain...

    • Anonyymi

      Tonni kuussa pitää taata italialaisille. EI siitä Suomeen riitä. Italialaiset ovatkin viisaita kun ovat alkaneet puhua EU erosta ja siksi saivatkin suurimman potin. Suomessa taas sanotaan ettei erosta saa puhua ettei muut suutu ja Suomi menetä "vaikutusvaltaansa"

    • Anonyymi

      Eikö niihin vanhoohin merkkiihin voisi tussilla piirtää pallit ja rinnat olis molemmat sukupuolet esillä tulis halavaksi

    • Anonyymi

      Mites seinäjoki näillä ulkomaan ilmaisilla asukit, pitääkös noissakin pyrkiä vaasan kanssa määris kilpailemaan seurauksista piittaamatta, oletekos valmiit rahoittamaan itse tämän touhun näiten yll'pion ja vääristymien tapojen sietämiset
      - näyttää seinäjoella olevan viimeiset kortit pelissä

      • Anonyymi

        Polkevat surutta ihmisoikeuksia ja sananvapautta.
        Yle on yksi pahimmista pesäkkeistä mihin tämä vihervasuriaate on pesytynyt.


    • Anonyymi

      Kannabiksen käyttö ei ole suotavaa, Vihreät on siitä hyvä esimerkki. Psykoosit vaurioittavat aivoja ja ajatuksen juoksu sen jälkeen, on juuri tälläistä, mitä saamme nyt politiikassa seurata.

    • Anonyymi

      Onko musta henkilö liikennemerkissä rasistinen merkki? Jos olisin mustaihoinen niin en ainakaan itse loukkaantuisi. Pitääkö sen sateenkaaren värinen olla vai? Millä tavalla se on rasistinen!? Pitää tämä hallitus saada nurin ja äkkiä! Se raha mikä menee liikennemerkkipelleilyyn voitaisiin käyttää paremminkin. Nälkää näkeviin ja muihin joilla ei ole kunnon kotia tai jotain muita ongelmia rahan kanssa. Ja jos rahaa jää yli niin teiden kunnostukseen. Esim täällä Seinäjoella on monet tiet huonossa kunnossa.

    • Anonyymi

      Tuossa on tätäpäivää.

      > EU määrää hallitus nöyristelee

    • Anonyymi

      Vihervasurien sukupuolineutraalius-propaganda tulee kalliksi veronmaksajille.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tästä ilveilystä voi kylläkin kiittää Anne Berneriä.


    • Montako hävittäjää tuolla mustien pikku-ukkojen toisenlaisiksi vaihtamisen hinnalla saisi? 64?
      Pitäisikö tällaisena korona-aikana jotenkin priorisoida, että mihin veronmaksajien miljardit käytetään?
      Näistä merkeistä ja sosiaaliturvatunnusten muuttamisesta pitäisi ehdottomasti järjestää kansanäänestys, että haluammeko me tätä todella!

    • Anonyymi

      Vihervasemmistolaisuus tulee kalliksi. Turpeen käytön lopettaminen ym. kaikki vihervasemmistolaisuuden aikaansaannosta.

      • Anonyymi

        Milloin Suomen kansa herää tämän päivän todellisuuteen ettei tällä hallituspohjalla saada aikaan muuta kuin velkaa, älyttömiä muutoksia jotka maksavat miljardeja, työttömyys vain lisääntyy ja yritystoiminta kurjistuu. Tämä hallitus ei osaa hoitaa Suomen asioita niin kuin aikasemmat, taludellinen tilanne vain huononee ja seuraavalle hallitukselle jää kohtuuttoman iso urakka hoitaa asiat edes siedettävällä tasolla etteivät meidän jälkipolvet tule näkemään nälkää. Tätä menoa seuraava hallituksen korjausliikkeet varmasti tuntuvat ja hallitus saa varmasti lempinimiä kiristävästä talouden hoidosta joka on kuitenkin PAKKO TEHDÄ.
        Herätkää ennen kuin on liian myöhäistä.


    • Anonyymi

      Mä oon mies, mä oon nainen. Olen suvaitsevainen. Oon poika, jota piti pitää paikoillaan. Mul on tyyli androgyyni, olen ruotsalainen hen. Hyvä biisi sukupuolten erojen kaventumisesta https://youtu.be/dNVNwizffg4

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe