JEESUS ON MAAILMAN VALKEUS!

Anonyymi

Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."
Joh 8:12

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.”

    • Anonyymi

      Joo! Kaikkivaltias Jeesus kieltää uskomasta laittomuuden herroihin, profeettoihin jne ja silti ne kristittyt luottaa Paavalin jumalaan ja Barjeesukseen.
      Oliskohan kyseessä mielen sairaaloinen tila jonka uskot uskomuksineen saa aikaan!!!
      En usko Saatanaa jumalana enkä Barjeesusta syntien (synti on laittomuus ja laittomuus on Lain vastainen rikos ja rikoksia ei edes Kaikkivaltias Jeesus sovittanut joten pelustuksen toivo on saanut totuuden mukaisuuteen vahvan eston... Vaikka on se tie auki pelastukseen heille jotka sen ymmärtävät ja toimivat sen mukaan...

      • Anonyymi

        Toisaalta onhan se kuitenkin niin, että kaikki mahdolliset osatekijät huomioon ottaen voinemme todeta ainakin osittain, poissulkematta muita todennäköisesti asiaan liittyviä ja vaikuttavia yksityiskohtia, sanoa, että sitähän ei ainakaan voi olla huomioonottamatta. Toisaalta nekin seikat, jotka niin mielellämme unohdamme tai välillisesti sivuutamme, katsantokannasta tietenkin riippuen, ainakin hetkellisesti, sijoittaa kehällisten seikkojen tuntumaan, jos mahdollista. Vai mitä sinä itse olet asiasta mieltä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta onhan se kuitenkin niin, että kaikki mahdolliset osatekijät huomioon ottaen voinemme todeta ainakin osittain, poissulkematta muita todennäköisesti asiaan liittyviä ja vaikuttavia yksityiskohtia, sanoa, että sitähän ei ainakaan voi olla huomioonottamatta. Toisaalta nekin seikat, jotka niin mielellämme unohdamme tai välillisesti sivuutamme, katsantokannasta tietenkin riippuen, ainakin hetkellisesti, sijoittaa kehällisten seikkojen tuntumaan, jos mahdollista. Vai mitä sinä itse olet asiasta mieltä???

        Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta onhan se kuitenkin niin, että kaikki mahdolliset osatekijät huomioon ottaen voinemme todeta ainakin osittain, poissulkematta muita todennäköisesti asiaan liittyviä ja vaikuttavia yksityiskohtia, sanoa, että sitähän ei ainakaan voi olla huomioonottamatta. Toisaalta nekin seikat, jotka niin mielellämme unohdamme tai välillisesti sivuutamme, katsantokannasta tietenkin riippuen, ainakin hetkellisesti, sijoittaa kehällisten seikkojen tuntumaan, jos mahdollista. Vai mitä sinä itse olet asiasta mieltä???

        Kyllä joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti.

        Aivan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta onhan se kuitenkin niin, että kaikki mahdolliset osatekijät huomioon ottaen voinemme todeta ainakin osittain, poissulkematta muita todennäköisesti asiaan liittyviä ja vaikuttavia yksityiskohtia, sanoa, että sitähän ei ainakaan voi olla huomioonottamatta. Toisaalta nekin seikat, jotka niin mielellämme unohdamme tai välillisesti sivuutamme, katsantokannasta tietenkin riippuen, ainakin hetkellisesti, sijoittaa kehällisten seikkojen tuntumaan, jos mahdollista. Vai mitä sinä itse olet asiasta mieltä???

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”

        Valkaisseet verellä! Jumalan hulluutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta onhan se kuitenkin niin, että kaikki mahdolliset osatekijät huomioon ottaen voinemme todeta ainakin osittain, poissulkematta muita todennäköisesti asiaan liittyviä ja vaikuttavia yksityiskohtia, sanoa, että sitähän ei ainakaan voi olla huomioonottamatta. Toisaalta nekin seikat, jotka niin mielellämme unohdamme tai välillisesti sivuutamme, katsantokannasta tietenkin riippuen, ainakin hetkellisesti, sijoittaa kehällisten seikkojen tuntumaan, jos mahdollista. Vai mitä sinä itse olet asiasta mieltä???

        Niin siis että mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkaisseet verellä! Jumalan hulluutta!

        Mutta toimii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkaisseet verellä! Jumalan hulluutta!

        No jo on ollut hullutusten huippu.


    • Anonyymi

      Ei pimeässä mitään näe jeesuskin pelkäsi pimeää ja päivällä vain kulki.

    • Anonyymi

      TÄLLAISTA TUOLLA JÄLLEEN TÄNÄÄN
      Anonyymi
      Pahus. Sunia ei löytynyt.
      Raju eksytys torjuttu!
      Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
      PoistatinTeuvon aloituksen.
      Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
      Teinppyynnönpois
      Okkultismi (Aivopieru) ei kuulu Raamattuun.
      Poistattakaa Teuvon aloitukset.
      Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
      Poisperkele palstalta
      Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
      Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
      Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
      Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
      Teuvo Suni on kukistettu.

      • Anonyymi

        Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.


    • Anonyymi

      Kovat luulot itsestään oli jeesuksella ja kuitenkin kuoli eikä ihan varmasti tule takaisin.

      • Anonyymi

        Tuli ja tulee, tämä on satavarmaa o:)


    • Anonyymi

      Kyllä on kivaa että yöllä on pimeää. En kaipaa tuollaista Petteripunakuonoa mihinkään.

    • Anonyymi

      Palvokaamme siis Aurinkoa jumalana. Aamen.

      • Anonyymi

        Tyhmä palvoo polkupyrän satulaa, mutta oikean Jumalankin voi löytää, jos anoa osaa


    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle!

    • Anonyymi

      Tuossa suhteissa itse luotan LEDeihin.

    • Olla vain totuudellisesti ja rehellisesti.
      Ei tarvetta kantaa salaisuuksia.

      Yksityisyys on pimeyden lasten puolustusmekanismeja.
      Ette te piilossa ole.

      Kaikki on esillä, Jumala näkee kaiken!

      • Anonyymi

        Jumala näkee kaiken - entäpä sitten. Hänen tiedonkäsittelykapasiteettinasa kusahti aikaa sitten.
        Mutta oikeasti, kaiken tekemäsi hän toki näkee ja noteeraa, sillä mielikuvitusjumalasi asustaa mielikuvituksessasi, korviesi välissä, vieden siellä tilaa joltain hyödylliseltä. Se että miljoonilla on samankaltainen mielikuvitusystävä ei tee siitä yhtään sen todellisemppaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala näkee kaiken - entäpä sitten. Hänen tiedonkäsittelykapasiteettinasa kusahti aikaa sitten.
        Mutta oikeasti, kaiken tekemäsi hän toki näkee ja noteeraa, sillä mielikuvitusjumalasi asustaa mielikuvituksessasi, korviesi välissä, vieden siellä tilaa joltain hyödylliseltä. Se että miljoonilla on samankaltainen mielikuvitusystävä ei tee siitä yhtään sen todellisemppaa.

        Luuletko että yksi laji maan päällä istuu kaiken tiedon ja vallan päällä?
        Kutsuu itseään älykkääksi.... kuulostaa lähinnä narsistiselta pöyhkeilijältä.
        Luuletko että kaikki universumin liikkeet tapahtuu ihmisen käskystä?
        Luuletko että ihminen pitää koossa materiaa?

        Maasta ihminen tullut on ja sinne palaa.
        Vaan onko mielesi vapaa vai sidottu typeryyksiin?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Luuletko että yksi laji maan päällä istuu kaiken tiedon ja vallan päällä?
        Kutsuu itseään älykkääksi.... kuulostaa lähinnä narsistiselta pöyhkeilijältä.
        Luuletko että kaikki universumin liikkeet tapahtuu ihmisen käskystä?
        Luuletko että ihminen pitää koossa materiaa?

        Maasta ihminen tullut on ja sinne palaa.
        Vaan onko mielesi vapaa vai sidottu typeryyksiin?

        Kiitos. Erittäin hyvä määritelmä äpäräkultin jumalasta:

        "Luuletko että yksi istuu kaiken tiedon ja vallan päällä?
        Kutsuu itseään älykkääksi....
        kuulostaa lähinnä narsistiselta pöyhkeilijältä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Erittäin hyvä määritelmä äpäräkultin jumalasta:

        "Luuletko että yksi istuu kaiken tiedon ja vallan päällä?
        Kutsuu itseään älykkääksi....
        kuulostaa lähinnä narsistiselta pöyhkeilijältä."

        Homo Sapiens kyseessä.


    • Anonyymi

      Aurinko on valkeus ja elämän antaja*, palvokaamme siis sitä. Jos haluat kutsua mollukkaa Jeesukseksi niin ole hyvä vaan.
      *Poislukien kemosynteesi

    • Anonyymi

      Sinua, Jeesus, piinattiin,
      alttiiksi itses annoit,
      ja piikkikruunuin kruunattiin,
      syntimme kuorman kannoit.
      On ruumis piesty, runneltu
      ja pääsi pyhä pilkattu,
      haavoista verta vuoti.

    • Anonyymi

      Jeesus opetti että jokainen pääsee Taivaaseen, joka ottaa vastaan Hänen sijaisuhrinsa ansion.
      Joka tulee uskoon ja ottaa sen päälle kadteen, pelastuu.
      Markuksen evankeliumi 16:16.

      Tästä selviää tarkemmin:
      https://Jeesus-on-Herra.com/

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe