Niin se vaan on. Ulkonäkö on rakkautta ja sen takia ihmiset seurustelee että kumppani on komea tai kaunis.
Ulkonäkö on kemia
66
<50
Vastaukset
Heh, harvemmin tapaa ihmistä joka haluaa seurustella "komean" tai sanotaanko vaan miesmäisen naiseksi syntyneen kanssa. :D
- Anonyymi
Tuliko hyvä olo kun sait purkaa mieltäsi. Kukaan ei valitse miksi syntyy. Itsekin olen nainen jolla voimakkaat kasvonpiirteet ja kyllä minua sanotaan kauniiksi sekä komeaksi. Ja aina on ollut miehiä. Eikä ole rumimpia olleetkaan.
Vaikka ulkonäkö ei todellakaan ole tärkein asia.
Anteeksi vain, mutta kommenttisi loukkasi pahasti. Anonyymi kirjoitti:
Tuliko hyvä olo kun sait purkaa mieltäsi. Kukaan ei valitse miksi syntyy. Itsekin olen nainen jolla voimakkaat kasvonpiirteet ja kyllä minua sanotaan kauniiksi sekä komeaksi. Ja aina on ollut miehiä. Eikä ole rumimpia olleetkaan.
Vaikka ulkonäkö ei todellakaan ole tärkein asia.
Anteeksi vain, mutta kommenttisi loukkasi pahasti.Kyllä purin itseäni ja puhuin itsestäni. Olen miehekäs piirteiltäni naiseksi, pitää lihoa jotta näyttää naiselle. Hoikkana muistutan isääni ihan liikaa. :)
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Kyllä purin itseäni ja puhuin itsestäni. Olen miehekäs piirteiltäni naiseksi, pitää lihoa jotta näyttää naiselle. Hoikkana muistutan isääni ihan liikaa. :)
Joskus vaan pitää miettiä mitä anonyymistikin kirjoittaa.
Kaikki on hyviä sellaisena kuin on. Ja kenelle ei kelpaa, niin se on ihan sama. Anonyymi kirjoitti:
Joskus vaan pitää miettiä mitä anonyymistikin kirjoittaa.
Kaikki on hyviä sellaisena kuin on. Ja kenelle ei kelpaa, niin se on ihan sama.No eihän tuossa kirjoituksessa ollut mitään pahaa? Tottahan se on, miehet on naisellisten piirteiden perään ja naiset miehisten piirteiden perään. Harvemmin hetero miehet esimerkiksi tykkää meistä vähän jolpin näköisistä naisista. :D
Nuorena oli hyvin harvassa ne pojat, jotka ihastuivat minuun. Kun katselen nuoruuskuviani ymmärrän syynkin, näytän ihan teinipojalta.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
No eihän tuossa kirjoituksessa ollut mitään pahaa? Tottahan se on, miehet on naisellisten piirteiden perään ja naiset miehisten piirteiden perään. Harvemmin hetero miehet esimerkiksi tykkää meistä vähän jolpin näköisistä naisista. :D
Nuorena oli hyvin harvassa ne pojat, jotka ihastuivat minuun. Kun katselen nuoruuskuviani ymmärrän syynkin, näytän ihan teinipojalta.Ei periaatteessa ollut,
mutta minä nyt vain satuin tekstiin tarttumaan, kun koen itsekin omaavani miehekkäät kasvot, ja välillä sitä vaikea hyväksyä,
vaikka ei minulla ole koskaan miehen saaminen ollut vaikeaa.
Kauneus on katoavaista.
Sisin ratkaisee.
Sitä vain nykypäivänä kovat paineet ulkonäöstä, kun kaikkien pitäisi olla samasta muotista. J-76 kirjoitti:
No eihän tuossa kirjoituksessa ollut mitään pahaa? Tottahan se on, miehet on naisellisten piirteiden perään ja naiset miehisten piirteiden perään. Harvemmin hetero miehet esimerkiksi tykkää meistä vähän jolpin näköisistä naisista. :D
Nuorena oli hyvin harvassa ne pojat, jotka ihastuivat minuun. Kun katselen nuoruuskuviani ymmärrän syynkin, näytän ihan teinipojalta.Jos ei olisi ollut jo teininä B-kupin rintoja ei mua tytöksi olisi kukaan älynnyt, kuin kankkujen mallia katsomalla ja peitin ne kankkuni aina pitkien paitojen alle. :P
Sori jos loukkasi, en minä kuitenkaan susta puhunut anonyymi. Ihan vaan yleisesti mistä miehet/naiset pitää ja itsestäni nyt kuitenkin pääasiassa mitä tulee kokemusperään tuosta ulkonäöstä suhteessa kemiaan. Kemia ei ole ulkokuoren varassa.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Että voisko se kemia kuitenkin olla jotain muuta, kun ulkokuorta?
Tottakai ja onkin muuta kuin ulkonäköä.Tosin on joku piirre tai joku mikä viehättääet huomaa toisen ja tulee wau tää on mun juttu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei periaatteessa ollut,
mutta minä nyt vain satuin tekstiin tarttumaan, kun koen itsekin omaavani miehekkäät kasvot, ja välillä sitä vaikea hyväksyä,
vaikka ei minulla ole koskaan miehen saaminen ollut vaikeaa.
Kauneus on katoavaista.
Sisin ratkaisee.
Sitä vain nykypäivänä kovat paineet ulkonäöstä, kun kaikkien pitäisi olla samasta muotista.Sinua siis harmittaa miehekkäät kasvosi? Minua taas ei yhtään omani, mielummin melkein korostankin miehekkäitä piirteitäni, kun että pyrkisin naisellistumaan, pidän niistä piirteistäni. Siksi mua naurattaakin tämä koko juttu. Jos miehekkyys harmittaa, voihan sitä koittaa meikillä vähän tuunata?
Hmm, ei mullekaan varsinaisesti vaikeaa ole ollut, mutta mun on pitänyt itse olla se aloitteellinen. Jos olisin jättänyt aloitteet niille miehille, luultavasti olisin edelleen yksin. :D
Kasvot on miehekkäät, mutta kroppa on ollut ihan naisellinen vähän pyöristyttyäni, mikä onkin ehkä mun pelastus, jos niin haluaa ajatella että jostain kohdasta miehenkin on täytynyt tykätä. :D
Pelkän naamatalun kanssa olisin pulassa.
Nojuu, sisin ratkaisee mullakin loppujen lopuksi.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Jos ei olisi ollut jo teininä B-kupin rintoja ei mua tytöksi olisi kukaan älynnyt, kuin kankkujen mallia katsomalla ja peitin ne kankkuni aina pitkien paitojen alle. :P
Sori jos loukkasi, en minä kuitenkaan susta puhunut anonyymi. Ihan vaan yleisesti mistä miehet/naiset pitää ja itsestäni nyt kuitenkin pääasiassa mitä tulee kokemusperään tuosta ulkonäöstä suhteessa kemiaan. Kemia ei ole ulkokuoren varassa.Itselläni nyt vain sattuu olla huono päivä ja silloin kaikki asiat kertaantuu.
Omaat terveen itsetunnon, hienoa. 🙂
Itselläni ei sellaista ole, senpä vuoksi inhoan kaikkea ulkonäköön viittaavia arvosteluja.
Mukavaa päivää sulle. ☺️ Anonyymi kirjoitti:
Tottakai ja onkin muuta kuin ulkonäköä.Tosin on joku piirre tai joku mikä viehättääet huomaa toisen ja tulee wau tää on mun juttu.
Ehkä se miten synkaaa toisen kanssa, kun rupeaa juttusille ja juttelee. :)
Luulen, että olen siksi päässyt parisuhteisiin, että olen osannut alkaa juttelemaan ja pitää puhetta yllä ja silleen avoimesti kyennyt kertomaan itsestäni ja puhumaan toisen kanssa hänestäkin. Ulkonäön varassa en olisi pitkälle pötkinyt. :)- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Sinua siis harmittaa miehekkäät kasvosi? Minua taas ei yhtään omani, mielummin melkein korostankin miehekkäitä piirteitäni, kun että pyrkisin naisellistumaan, pidän niistä piirteistäni. Siksi mua naurattaakin tämä koko juttu. Jos miehekkyys harmittaa, voihan sitä koittaa meikillä vähän tuunata?
Hmm, ei mullekaan varsinaisesti vaikeaa ole ollut, mutta mun on pitänyt itse olla se aloitteellinen. Jos olisin jättänyt aloitteet niille miehille, luultavasti olisin edelleen yksin. :D
Kasvot on miehekkäät, mutta kroppa on ollut ihan naisellinen vähän pyöristyttyäni, mikä onkin ehkä mun pelastus, jos niin haluaa ajatella että jostain kohdasta miehenkin on täytynyt tykätä. :D
Nojuu, sisin ratkaisee mullakin loppujen lopuksi.Niin, minulla on huono itsetunto vaikken edes tiedä miksi niin on. 🙄
Saan kyllä kehuja ulkonäöstäni, mutta sitä pahemmalta kaikki tuntuu. Typerää, mutta mieli on kiero.
En hirveästi meikkaa, tykkään luonnollisuudesta ja pukeudun nätisti.
Aloitteita en koskaan ole tehnyt, se jää miesten varaan. Olisihan niitä jos ei olisi arka. 😔 - Anonyymi
Ilmankos sinä palstalla viihdyt.
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni nyt vain sattuu olla huono päivä ja silloin kaikki asiat kertaantuu.
Omaat terveen itsetunnon, hienoa. 🙂
Itselläni ei sellaista ole, senpä vuoksi inhoan kaikkea ulkonäköön viittaavia arvosteluja.
Mukavaa päivää sulle. ☺️Okei. Joskus on huonoja päiviä. 🤗
Hmm, en ole minäkään aina omannut tervettä itsetuntoa. Tosin mun itsetuntoni kipupisteet ei ole liittyneet ulkonäköön, muuten kuin rintoihin, joista itse en ole koskaan perustanut. Mielummin olisin tyyppiä rinnaton AA, kun rintava.
Voisin vaihtaa jonkun kanssa, joka vastaavasti kaipaisi enemmän rintoja itselleen. Harmi kun ei voi vaihtaa. :)
Mutta muuten mulle on aina ollut ihan ok olla tämän näköinen, kun olen. Ei vaivaa ei häiritse. Mutta itsetunto asiat on tulleet enempikin sairasteluista. Olen kokenut olevani muita heikompi ja lapsena tyhmempi siksi, kun jäin koulusta poissaolojen vuoksi helkkaristi opetuksessa jälkeen. Ja pärjäsin sen vuoksi heikommin niissä asioissa, missä muut oli tietonsa saaneet ja oppineet. Ja mulla oli tyhjä aukko, koskaan kuullutkaan koko asiasta.
Ja koulukiusaamisen vuoksi itsetunto sai kolhuja, vaikka samaan aikaan myös vahvistui. Nyt ei enää sitä millään kiusaamisella saa murrettua, itsetuntoani ja itsevarmuuttani.
Vaikka edelleen olen ujonlainen, mutta peitän sen sujuvasti. Yleensä sitä ei kukaan usko, kelle kerron olevani ujo. Kun ujouteni ei kuitenkaan estä mua menemästä epämukavuusaluielleni ja kohtaamaan ihmisiä, se vaan nostaa vähän painetta. :)
Mukavaa päivää sullekin. :)Anonyymi kirjoitti:
Niin, minulla on huono itsetunto vaikken edes tiedä miksi niin on. 🙄
Saan kyllä kehuja ulkonäöstäni, mutta sitä pahemmalta kaikki tuntuu. Typerää, mutta mieli on kiero.
Aloitteita en koskaan ole tehnyt, se jää miesten varaan. Olisihan niitä jos ei olisi arka. 😔Hyväksy vaan arkuutes, kuten ujoudenkin. On ihan ok olla arka ja ujo, eikä haittaa vaikka sen joku huomaa. Ei haittaa vaikka änkyttää, ei haittaa vaikka punastuu, ei haittaa vaikka nielee kielensä ja menee hämilleen.
Se on paljon söpömpää, kun leuhka maailmanvalloittaja esiintyminen. :P
Usein ihmiset kuitenkin on ymmärtäväisiä ja suhtautuu nätisti arkuuteen ja ujouteen. Sen tuomiin punoituksiin ja änkytyksiin.Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos sinä palstalla viihdyt.
Mielummin palstalla, kun känniääliönä baareissa tai juoksemassa jotain helvetin ihmissirkusta suorittamassa. :)
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Mielummin palstalla, kun känniääliönä baareissa tai juoksemassa jotain helvetin ihmissirkusta suorittamassa. :)
Täällä kukaan ei näe sun miesmäisyyttäsi ja saat uskotella itsellesi olevan hyvinkin haluttu vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kukaan ei näe sun miesmäisyyttäsi ja saat uskotella itsellesi olevan hyvinkin haluttu vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Heh, ei näe paitsi joskus muokkaamattomista. Jos sattuu hoksaamaan mikä sellainen on. :D
Haluttu? En ole todellakaan haluttu, siitähän minä juuri haastelin hetki sitten. :)- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Sinua siis harmittaa miehekkäät kasvosi? Minua taas ei yhtään omani, mielummin melkein korostankin miehekkäitä piirteitäni, kun että pyrkisin naisellistumaan, pidän niistä piirteistäni. Siksi mua naurattaakin tämä koko juttu. Jos miehekkyys harmittaa, voihan sitä koittaa meikillä vähän tuunata?
Nojuu, sisin ratkaisee mullakin loppujen lopuksi.Pelkän naamataulun kans olis todellakin pulassa. Ei ois jalkoja käsiä eikä sydäntä! Olis se vaikeeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minulla on huono itsetunto vaikken edes tiedä miksi niin on. 🙄
Aloitteita en koskaan ole tehnyt, se jää miesten varaan. Olisihan niitä jos ei olisi arka. 😔Tyypillinen nainen. Miehet ne yleensä tekeeki alotteet. Mut kyl moni mies toivos et oma nainenkin koskus vähä näkis vaivaa ja tekis alotetta. Varsinki pitemmissä parisuhteissa.
T.mies - Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Niin jotenki vähempi lieveilmiöitä paltalla kuin jos oikeesti känniääliönä toilailisit ties mitä kusipäistä hommaa.
Vaikka ei sen puoleen, minuun iskee paljo enennäm jopa baarikärpäsen lähetyminen ja kaikki randomit oudot kuin se et rauhassa juttelee pitkästyttävän hitaasti kaikkee kuulumisia. Ärsyttää sellanen syvällisyys eikö voi vaa liitää pintaa se on paljo enämpi mun mieleen. Mutta meitä ihmisiä on niiiin moneksi. Antakaamme koirien elää rauhassa!
- Anonyymi
Juo lisää viinaa niin saat sinäkin vaimon.
- Anonyymi
Ulkonäkö on kemia ja vesi on molekyyli, näin se menettelee.
- Anonyymi
Makunsa kullakin. Jollekin toiselle komeaksi koettu ei ole sitä lainkaan toiselle.
- Anonyymi
"Niin se vaan on. Ulkonäkö on rakkautta ja sen takia ihmiset seurustelee että kumppani on komea tai kaunis"
Niinpä. Suomi, ja koko maailma on täynnä toinen toistaan kauniimpia naisia ja toinen toistaan komeampia miehiä. He seurustelevat, he ovat jopa naimisissa!
MINÄKIN olen kaunis! :D On pakko olla sillä olen seurustellut ensimmäisen kerran jo 14-vuotiaana, ja sen jälkeen.
Onhan tuo pakko uskoa, enhän muuten olisi seurustellut enkä mennyt naimisiin! Tulkaa nyt väittämään muuta! :D - Anonyymi
Happikin on kyllä molekyyli, O2, ei ole atomi, esiintyy kaksittain. Vety ja helium taitavat olla yksinäisiä partikkeleita.
- Anonyymi
Tuoksu on molekyylejä. Kun haistaa esim suklaata sen molelökyylit leijailevat nenäsi kautta sinuun ja olet periaatteessa jo saanut osan siitä suklaasta itsellesi. Hmmm...molekyyleistä tuskin lihoaa joten on psrempi haistella suklaata kuin syödä sitä. :)
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa välttis kun tapaa sen mis on jotain jota ei osaa selittää eli kemiaa.Toki alus voi olla joku näkö piirre juttu mikä viehättää tai ääni tai muisto jostain.Katsoo ympärilleen pareja ei kaikki ole hyvännäköisiä ja kauniita.
- Anonyymi
Tämä Argenton tanssikoulu-elokuva Suspiria, jännittävää kun ne opiskelijat tanssikoulussa kuuntelevat oven takaa askelia lasken että jossain on salaovi mihin nuo opettajat aina yöllä menevät hoitamaan noitamenojaan yöllä... sitten löytävät sellaisen salaoven....
- Anonyymi
Taisit kirjottaa väärään ketjuun mut ei se haittaa. Älä koskaan (tai ainakaan vielä) paljasta sitä salaovea älä edes itsellesi. Muuten sen salaus katosa ja sitä ei voi enää rehellinen lapsi selittää että käy vain salaovilla. Jos luulee itsekin käyvänsä salaovella eikä tiedä 110% varmuudella tituutta in helpompi tämän luontoiselle ihmiselle. Olen kyllä tottunut valehtelemaan ja se on minusta iha ok mut silti se pieni pieni lopullinen tiedon puuttuminen on oikein hyvä minulle. Nyt vielä.
- Anonyymi
ihmisen ulkonäkö on valtaosa siitä mitä toinen kokee. Ensikatse ratkoo kaiken, ja voi jopa ajaa ihmisen turmioon parivalinnassa. Hyvin harva skippaa ulkonäön ja tarttuu ihmiseen ihmisenä. *puhun kokemuksesta*
- Anonyymi
Kaikki kun eivät ole sellaisia että valitsevat ihmisen ensikatseen takia. Ihmisessä pitää olla paljon enemmän kuin pelkkä ulkonäkö tai ensikatseen merkitys. Keskustelua ja yhdessä vietettyä aikaa, silloin vasta tietää haluaako jakaa elämänsä ja aikansa sen ihmisen kanssa.
Pohjanmaalla on ainakin ollut tapana kehua näyttävän näköistä naista tämän selän takana toteamalla että siinäpä komia emäntä. ; )
Millä tavalla olette "komeita"? Niinkuin Martina Aitolehti, jolla minunkin mielestäni on miehekkäät piirteet vai Markus Kuotesaho?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/870b8d3f-b855-49a2-80cb-d6d5b340a091- Anonyymi
:D :D mutta kuitenkin sit lopulta...antaa kaikkien olla rauhassa sitä mite ne haluaa
- Anonyymi
Kauheita kauhuelokuvia... Amityville-talo, sellainen tuota muistuttava oli joskus olemassa, on tuhoutunut jo, olin hetken sellaisessa asumassa tyttöjen kanssa... sitten bussissa näin erään naisen, oli samaan aikaan asumassa siinä jutussa, menin viereen istumaan.
En ajatellut sen enempää, mutta sitten kumpikin naurahti: sinä olet tuo ja minä olen niin HAH, Amityvillen talosta :D Ulkonäöllä on merkitystä, kun kiinnostutaan jostain ihmisestä. Tosin jokaiselle se on erilainen... kuka tykkää mistäkin...
Kiinnostumisen jälkeen tutustutaan ihmisessä muuhunkin. Pelkkä ulkoinen habitus ei monelle riitä, vaan ihmisessä on oltava muutakin miellyttävää, että asiat menee eteenpäin.
Ulkoiseen asuun vaikuttaa myös käyttäytyminen. Hymyilevä, kohtelias ja rento taatusti vaikuttaa positiivisemmin kuin murjottava, tökerö ja jäykkä olemus.- Anonyymi
Eipä sitten kovin vahvoissa kantimissa ole elämä.
- Anonyymi
Kannattaa, on tytöillekin hyvä vihje: persikoita purkeissa, tietystikään niitä peltipurkkeja ei kokonaan kannata suolistoon ahmia, vaan purkkien sisältä niitä persikan puolikkaita :D
Jos iho tuntuu kuivalle niin vaikuttavat kyllä sellaiseen nopeastikin sitten, tuollaiset muutamia tuhansia kilojakin kun persikoita, aprikooseja, nektariineja ahmii suihinsas _D- Anonyymi
Pitää silti muistaa välii muutaki ku persikoita. Voi syyä välii vähä epäterveelisempää esim munkkeja. Sillä munkki päivässä pitää pyllyn pyöreänä...arnoldsin mainos ollu joskus kai :) Elkää naiset varsinkaa ottako nii vakavasti itsejänne. Kelpastte kyl hyvin miehille kun vaa ootte aurinkoisia!
- Anonyymi
Oikein uusi lempiruoka: purkit, tyttöset ahmivat peltiä naamaansa, vaikka tarkoitus olisi ollut syödä se sisältö mitä on sisällä.
- Anonyymi
Vain robotti ruttunen käyttää kehonsa rakennusaineeksi peltipurkkeja!!!
- Anonyymi
Kaikki naiset jotka etsii seuraa tindereistä ja muista deittisovelluksista, he katsovat ulkonäköö ja pyyhkivät vasemmalle jos naama miellytä. Ulkonäkö on kemia, ei tule tutustumista miehen kanssa jos ei ulkonäkö miellytä.Sillä ei ole väliä onko nainen itse kaunis missi vai ruma pullukka niin nainen katsoo sitä ulkonäköö ja pyyhkii vasemmalle kaikkien rumien ätmien kohdalla.
- Anonyymi
Katson kyllä ulkonäköö , ei saa olla lihava nainen vaikka itse olen. Mutta olenkin tosi mukava ja kohtelen naista hyvin niin halua siksi kauniin naisen.
- Anonyymi
Aaa...tiedän kuka oot mä näin sut siinä keltasen kirjaston luona viime viikolla. Jos tunnistat...kaaduin rotvallin reunaan ja mua sattu tosi paljo.
- Anonyymi
Söpöjä tyttöjä James Bond -elokuvissa, sellaisia joita tekisi mieli hoitaa :)
- Anonyymi
Hyvä esimerkki on ensitreffit alttari ohjelmassa kun miralle ja emmalle valittii paljon itseään tasokkaammat miehet. Sitten viime jakso oli pelkkää riitelyä ja pahansuopaa kuittailua.
- Anonyymi
Molokki eli molekyyli hoh noniin höpiö.
Kun itse kehitän voileipäkeksien päällysteitä elokuvien katselua varten tämä ABBA tonnikala paste onkin hyvääkin taitaa olla parempaa kuin nuo mätitahnajutut.
Hyviä naposteltavia juttuja :) - Anonyymi
Molekyylin lempinimi joops onkin Molokki.
- Anonyymi
Minä aavistelen sellaista että jollain tytöllä jota pystyisin kunnioittamaan niin kovin ikäviä aikoja olisi näköpiirissä vähään aikaan silloin. Molekyylit ja Molotit ja muuta hassua.
- Anonyymi
Molekyyli voisi olla myös mokkula lempinimeltään, aineyhdiste, mokkula.
- Anonyymi
Voisi naiset alentaa rimaa ja kelpuuttaa niitä tavis miehiä niin tavis iehet pääsee seurustelee ja voivat perustaa perheen.
- Anonyymi
Ei naisille kelpaa tavis miehet.
- Anonyymi
En ole komea joten en seurustele. En halua aiheuttaa naisille pahaa oloa sillä etten ole heidän mielestä rakkauden arvoinen joten jäin seurustelun ulkopuolelle jo 1990 lubulla.
- Anonyymi
Eihän sinun tarvitse olla HEIDÄN mielestään rakkauden arvoinen. Riittää kun olet yhden mielestä. Et sä naisia tarvi vaan yhden joka sua kestää.
- Anonyymi
Molekyyli on Mokkula. Tai Router.
- Anonyymi
Kemia on aivan jotain muuta kuin ulkokuori ja rakkautta ei ole kemia eikä ulkokuori.
- Anonyymi
Jotenkin niin huvittavia tyttöjen huvittavat höpötykset, tahallisesti tietysti ovat sellaisia, mutta niin itseäni huvittavat paljon tyttöjen höpötykset :)
- Anonyymi
Onhan se. Pitää tuntua fyysisesti.
- Anonyymi
Ei se pelkästään riitä.
Minusta kemia on henkistä/psyykkistä/fyysistä yhteisymmärrystä ja viehtymystä. Samalla aallonpituudella olemista.
- Anonyymi
Sen takia minullakin on varattu aika kauneusleikkaukseen, koska pistiäinen pisti patin poskeeni.
- Anonyymi
Osittain totta mutta pitää siinä olla muutakin.
Osittain totta. Kauneus on katsojan silmässä. Onhan tuolla ulkona pareja jos jonkinlaisia. Ei kaikki ole missien ja mallien kanssa. Jokaisella on ne omat ulkonäkömieltymyksensä. Onko se muka väärin, että niitä on? Sellaisiakin on, joita kiinnostaa enemmän vaikka äly kuin ulkonäkö. Ihastumiseen vaikuttaa paljon muukin, kuin ulkonäkö. Katseet ennen kaikkea. Katseella saa pään sekaisin toiselta.
- Anonyymi
Kyllä, ihan oikeassa olet. Miehillä jotka sairastaa naisviha tautia, ei ole ulkoista, eikä sisäistä kauneutta. On vain vihaa naisia kohtaan.
- Anonyymi
Mutta kun se on niin, että kauneus tai komeus on katsojan omissa silmissä. Ei sitä ulkopuoliset voi määritellä. Kaikkia komeat ei kaikista ole komeita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965