Vanattarantie muutos 40km/h rajoitus!?!

Anonyymi

Tietääkö joku missä tämä älypää istuu joka on päättänyt muuttaa KOKO vanattarantien matkan rajoitukseksi 40 km/h.
Onko kunnan sekopäitä vai valtion taholta?
Ei ole montaa vuotta kun koko pätkälle saatiin pyörätie niin nyt hidastetaan työmatkaliikennettä aivan turhaan!! Pudotus 60-40 on kolmasosa lisää aikaa. Hyvä pyörätie eikä kouluja matkalla joten rajoitus nostettava 70 kmh mieluumin 80kmh!

Mihin soitan?

4

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinunlaisien kaahareitten takia piti alentaa nopeutta. Lähde aikaisemmin liikkeelle niin ehdit sinne töihin ja et aiheuta kohelluksellasi muille tienkäyttäjille vaaraa.

• Anonyymi

Huumejakelijat joita tiellä kulkee aiheutti kaahaamisellaan useita vaaratilanteita. Mustat kombi mersut, kultanen farmari golf ym.

• Anonyymi

Vihreät näitä nopeuksia haluavat tiputtaa. Toiminta on hyvin salakähmäistä, tänään pudotetaan nopeutta tietyllä pätkällä ja ensi viikolla jossakin muualla. Tällä tavoin saadaan rajoitukset alennettua vähitellen lähes kaikkialla. Tämä sopii niin hyvin vihreiden autoilun vastaiseen ideologiaan.

• Anonyymi

Kyllä se syy on kaahareitten jotka ei välitä muusta kun itsestään ja koslastaan.Turpaan annan jos kiinni saan sellaisen kaaharin ettei tunne vaikka kuinka rippikuvaa äiteensä rypistää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe