Miksi suomalainen oikeisto on tyhmistynyt?

Anonyymi

Oikeisto on muuttunut keskenkasvuisiksi pikkupojiksi, jotka mankuvat mulle mulle ää-tättää. Mitään yhteiskunnallista sanomaa oikeistolla ei ole, eikä se kykene analysoimaan yksinkertaisintakaan ongelmaa muuten kuin sutiviiksi-menetelmällä: se on jonkun, siis vasemmiston, syy.

Väestön ikääntyminen on vasemmiston syy. Eliniän piteneminen on vasemmiston syy. Suorittavan tuotannollisen työn väheneminen on vasemmiston syy. Maaseutukuntien velkaantuminen on vasemmiston syy. HUS:n jonot ja Jorvin surkea kyky palvella päivystyksessä on vasemmiston syy.

Miten? No SITEN. ÄÄÄ-TÄTTÄÄ!

Ainakin se h*ton AY-liike haluaa aina saada edes kymmenesosan palkkaa siitä, että elättää oikeiston.ö Kohtuutonta. Eihän ne Intiassakaan saa. Ja sitten kun ne verottaa. Ei saisi verottaa, kun ahkera insinööri tai professori tekee sisätöitä eikä osaa edes laskea, mutta silti twiittaa asiasta kuin alakoululainen. Asiasta kuin asiasta.

Tämäkö twiittien, ulostulojen ja otsikoiden oikeisto on se osa kansaamme, jonka pitäisi onnistua pitämään taloutemme pyörimässä? Ihanko oikeiasti? Nuo ruikuttavat hölmöt, jotka eivät osaa edes sitä, mitä heille toivottavasti on koulutuksessaan opetettu? Puhumattakaan, että itse osaisivat päätellä yhtään mitään. Yksinkertainen yhtäkönjohtaminenkaan ei onnistu. Eipä sitä tosin rivipersun tasoinen kokoomuksenkaan äänestäjä tietenkään ymmärtäisi.

Voisi tosiaan olla parempi vaihtaa vasemmisto johtamaan myös talouselämää. Me olemme tosiaan lirissä, jos johtajisto sielläkin on noin onnetonta tasoa kuin tämän päivän oikeisto on.

Ja nyt sitten joku itäeuroopasta matalaa verotustaan ja sen lietsomaa täystyöllisyyttä tänne Suomeen pakoon lähetynyt voi tulla huutamaan tuohon jatkoksi vaikka CAPS LOCK pohjassa esimerkiksi KOMMUNISMI tai paremman puutteessa SOSIALISMI. Minä ymmärrän sen, että jos koko ikänsä elänyt vain sellaisissa järjestelmissä, ei edes tunnista mitään muita.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      WORD! Nykypäivän arkkitehdit haluu rakentaa jotain punatiilitaloja. Eikai niille muuta enää opetetakaan.

      • Anonyymi

        Avaajana lisään, että Word. on paska ohjelmisto. Käytän OpenOfficea.-
        Voisitko pitää atk-pupun poissa avauksestani

        poistoon!


      • Anonyymi

        Microsoft Word Uusin versio 2020


    • Anonyymi

      pikkupojiksi on todella taantuneta kun kyselytunti meni koulu kiusaamisesta itkemiseen kyselytunnilla
      t. avaaja

    • Anonyymi

      Kaikki on kommareiden ja vassareiden syytä. Byää!

      • Anonyymi

        Persulit oli vuosia hallituksessa ja se mitä saivat siellä aikaan, 35000 kotoutettavaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe