Pankaa mieleen. Vantaan 11v tajuttomuuteen

Anonyymi

Laumapahoinpitely olisi pysynyt Salassa ! Jos ei siskonsa oisi tätä Julkisuuteen tuonut ! Poliisi ei kerro / Kuten ei pelastuslaitos. Kaikki kunnia tälle kauniille siskolle. Jota muuten koulun rehtori moitti siitä. Että asian paljasti. Hävytöntä. Välitön fudu moiselle suvakkipaskalle !

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikilla ole siskoa samassa koulussa esim.

• Anonyymi

Odotan vielä MV-lehden uutista lisätiedoista koskien pahoinpitelijöiden taustaa.

• Todennäköisesti olisi. Sehän tässä on ollut yksi ongelma; koulukiusaamisen vähättely - ihan jo sillä, että sitä kutsutaan kiusaamiseksi.

Esimerkiksi nuorisotutkija Kiilakoski vuonna 2010:

”En pysty vastaamaan kysymykseen, koska meillä ei ole Suomessa luotettavia tilastoja kouluväkivallasta. Edes raskaammista tapauksista kuten puukotuksista ei ole valtakunnallista tilastoa, tieto pitää raapia kasaan erilaisista lehtijutuista. Se tiedetään, että koti ja koulu ovat ne kaksi paikkaa, joissa nuoret kokevat eniten väkivaltaa.”

”Tämä on ongelma, jota ei ole tunnistettu, ja kouluväkivallan käsite on verrattain uusi ja löyhämerkityksinen. Sellainen käyttäytyminen, mikä armeijassa olisi simputusta tai nakkikioskilla törkeä pahoinpitely, kirjataan koulussa kiusaamiseksi. Sikäli kuin ylipäätään kirjataan.”

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/nuorisotutkija-tomi-kiilakoski-kouluvakivaltaa-vahatellaan/

• Anonyymi

Kouluväkivaltaa todellakin mitätöidään ja vähätellään. Ja sitä on vähätelty vuosikymmeniä.

Näyttää olevan tärkeämpää eduskunnassa jopa käsitellä suomalaisten huonoa huumoria. Joulupossujen nimet? Vieraslajit?

Aikuisten ihmisten tulisi vähän kestääkin huonoa huumoria, mutta KAIKKIEN lasten tulee saada käydä koulua turvallisesti.

• Anonyymi

Kun minun poikaani kiusattiin toistuvasti koulussa ja koulumatkalla, niin rehtori ei viitsinyt edes vastata lukuisista soittopyynnöistä huolimatta.

• Anonyymi

Minua aikanaan meinattiin kiusata. Epäonnistuivat . Alkoivat pelkäämään minua .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua aikanaan meinattiin kiusata. Epäonnistuivat . Alkoivat pelkäämään minua .

Sitten ihmetellään suureen ääneen kun on väkivaltaa - mikän muu ei enää auta ei koulu eikä kokoomusta äänestävät op.paskat

• Anonyymi

Ennen häiriköt erotettiin kaulusta ja siirrettiin nuppilahojen erityiskouluun, nykyään kiusattu ja pahoinpidelty siirretään toiseen kouluun ja luonnevikaiset saavat mellastaa seuraavien uhrien kanssa kuten ennenkin. Tätä tämä Ruotsista valunut liberalismi ja intersektionaalinen feminismi teettää.

• Anonyymi

Tarkkailuluokat takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4288
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2744
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2502
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe