Pankaa mieleen. Vantaan 11v tajuttomuuteen

Anonyymi

Laumapahoinpitely olisi pysynyt Salassa ! Jos ei siskonsa oisi tätä Julkisuuteen tuonut ! Poliisi ei kerro / Kuten ei pelastuslaitos. Kaikki kunnia tälle kauniille siskolle. Jota muuten koulun rehtori moitti siitä. Että asian paljasti. Hävytöntä. Välitön fudu moiselle suvakkipaskalle !

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikilla ole siskoa samassa koulussa esim.

• Anonyymi

Odotan vielä MV-lehden uutista lisätiedoista koskien pahoinpitelijöiden taustaa.

• Todennäköisesti olisi. Sehän tässä on ollut yksi ongelma; koulukiusaamisen vähättely - ihan jo sillä, että sitä kutsutaan kiusaamiseksi.

Esimerkiksi nuorisotutkija Kiilakoski vuonna 2010:

”En pysty vastaamaan kysymykseen, koska meillä ei ole Suomessa luotettavia tilastoja kouluväkivallasta. Edes raskaammista tapauksista kuten puukotuksista ei ole valtakunnallista tilastoa, tieto pitää raapia kasaan erilaisista lehtijutuista. Se tiedetään, että koti ja koulu ovat ne kaksi paikkaa, joissa nuoret kokevat eniten väkivaltaa.”

”Tämä on ongelma, jota ei ole tunnistettu, ja kouluväkivallan käsite on verrattain uusi ja löyhämerkityksinen. Sellainen käyttäytyminen, mikä armeijassa olisi simputusta tai nakkikioskilla törkeä pahoinpitely, kirjataan koulussa kiusaamiseksi. Sikäli kuin ylipäätään kirjataan.”

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/nuorisotutkija-tomi-kiilakoski-kouluvakivaltaa-vahatellaan/

• Anonyymi

Kouluväkivaltaa todellakin mitätöidään ja vähätellään. Ja sitä on vähätelty vuosikymmeniä.

Näyttää olevan tärkeämpää eduskunnassa jopa käsitellä suomalaisten huonoa huumoria. Joulupossujen nimet? Vieraslajit?

Aikuisten ihmisten tulisi vähän kestääkin huonoa huumoria, mutta KAIKKIEN lasten tulee saada käydä koulua turvallisesti.

• Anonyymi

Kun minun poikaani kiusattiin toistuvasti koulussa ja koulumatkalla, niin rehtori ei viitsinyt edes vastata lukuisista soittopyynnöistä huolimatta.

• Anonyymi

Minua aikanaan meinattiin kiusata. Epäonnistuivat . Alkoivat pelkäämään minua .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua aikanaan meinattiin kiusata. Epäonnistuivat . Alkoivat pelkäämään minua .

Sitten ihmetellään suureen ääneen kun on väkivaltaa - mikän muu ei enää auta ei koulu eikä kokoomusta äänestävät op.paskat

• Anonyymi

Ennen häiriköt erotettiin kaulusta ja siirrettiin nuppilahojen erityiskouluun, nykyään kiusattu ja pahoinpidelty siirretään toiseen kouluun ja luonnevikaiset saavat mellastaa seuraavien uhrien kanssa kuten ennenkin. Tätä tämä Ruotsista valunut liberalismi ja intersektionaalinen feminismi teettää.

• Anonyymi

Tarkkailuluokat takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6104
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3053
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2213
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1788
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1783
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50