VALKAISSEET KARITSAN VERESSÄ!

Anonyymi

Tämä on Johanneksen ilmestys!
Siis apostoli Johanneksen!
” Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”
Ilm 7:14

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sieniä syötyään saavuttaa tuollaisen sekavuustilan?

      • Anonyymi

        Mitä sieniä söit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sieniä söit?

        Viimeksi söin kanttarelleja kermaan muhennettuna mutta enpä minä tuollaista soopaa kirjoitellutkaan. Johannes veti varmaan vähän tuhdimpaa tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi söin kanttarelleja kermaan muhennettuna mutta enpä minä tuollaista soopaa kirjoitellutkaan. Johannes veti varmaan vähän tuhdimpaa tavaraa.

        Niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sieniä söit?

        En tykkää sienistä! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi söin kanttarelleja kermaan muhennettuna mutta enpä minä tuollaista soopaa kirjoitellutkaan. Johannes veti varmaan vähän tuhdimpaa tavaraa.

        Ethän sinä muuta kirjoitakaan kuin soopaa. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi söin kanttarelleja kermaan muhennettuna mutta enpä minä tuollaista soopaa kirjoitellutkaan. Johannes veti varmaan vähän tuhdimpaa tavaraa.

        Sitä punaista, jossa on valkoisia pilkkuja en suosittele sinulle.


      • Anonyymi

        Ei Raamattua joka tyyppi opi ymmärtämään sieniäkään nielemällä


    • Anonyymi

      Johannes puhui Pyhässä Hengessä!

      • Anonyymi

        Epäilemättä, siis oli pöllyssä.


      • Anonyymi

        Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

        Voisitko kertoa mitkä vaatimukset Hän asetti Kaikkivaltiaana lupauksensa lunastamiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kertoa mitkä vaatimukset Hän asetti Kaikkivaltiaana lupauksensa lunastamiseksi?

        Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.

        Uskollisia Jeesuksen seuraajia!


    • Anonyymi

      Valkoviini on karitsan verta 🤣

      • Anonyymi

        No ei ole. Sinä taisit nyt sitten kuitenkin syödä niitä sieniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole. Sinä taisit nyt sitten kuitenkin syödä niitä sieniä.

        Näkeehän sen jo sen päästä


    • Anonyymi

      Johannekselta vahva ilmaus!

    • Anonyymi

      Just noin!

    • Anonyymi

      He olivat niitä kristittyjä marttyyrejä, jotka teloitettiin antikristuksen toimesta vaivan aikana.He odottivat Jumalan luona, paluutaan Jeesuksen kanssa, tuhatvuotisen valtakunnan ruhtinaiksi.

    • Anonyymi

      Voi jeesus tuon veren kanssa sottaamista. Se tekee mun Koskenkorvastakin, jotain ällöttävää vaaleanpunaista samppanjaa.

      • Anonyymi

        Tekeekö? Mistä sait veren?


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle Johanneksesta!

    • Anonyymi

      Kieltämättä pakanoille hullutusta.

      • Anonyymi

        Kuinkahan sitten teille käy, kun tämä tulee toteutumaan kirjaimellisesti!
        KR 1933/-38, Hebr. 10:29
        kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan,
        joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan
        ja pitää epäpyhänä liiton veren,
        jossa hänet on pyhitetty,
        ja
        pilkkaa
        armon
        Henkeä!


    • Anonyymi

      Johanneksen jälkeen kristityt kyllä valkaisivat vaatteensa "pakanakansojen" verellä

      • Anonyymi

        Ja tekevät edelleen niin...
        Ristiretkien aikana söivät, ei laittomuus elä epäpyhällä hengellä...
        http://www.katekismus.fi/sakramentit/37.html
        Nykyisin tilanne on toisin, rahaa on millä rahoittaa kehitysmaihin suutautunutta laittomuutta vaikka siellä olisi tarvetta ruokaan ja lääkkeisiin niin kristittyjen lähetystyö vie sinne laittomuudellaan noitarovio kuolemaan syyttömiä ihmisiä, lapsiakin kiduttamalla tappaen.
        Olette varmaan ylpeitä todellisen Herranne palvelijoina ja kustantajana varojen käytöstä.
        Näin sitä laittomuuden tukijoille mainetta hankitaan...
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"


    • Anonyymi

      Ilmestyksistä en mene takuuseen mutta Jehovien uskonto on outo mitä järkeä on kehua pelastusta ja samalla odottaa maailmanloppua. Mihin ne ovien takana seilaavat hihittelevät naiset joutuu kun se maailmanloppu tulee jos tulee. Korona on ainakin poistanu ne oven takaa. Entä jos ne onkin matkalla puhumaan pelastuksesta Jahve tietää heti kuka on Jehova ja kuka ei mistä tietää ettei satu virhettä pelastaakin viime tipassa ei Jehovan ja mistä tietää että nyt on maailman loppu kun ei seuraa tiedotusvälineitä.

    • Kaada vähän viiniä vaatteillesi, niin huomaat, etteivät ne valkoisiksi muutu, vaan tahriintuvat.

    • Anonyymi

      Se veren kanssa läträäminen on pakanallisten kristittyjen syntinen himo:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      Ja kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesu

    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Profeetta Jesajan kautta teille kaikille tiedoitetaan 66:23-24
      Joka kuukausi uudenkuun päivänä
      ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua,
      sanoo Herra.
      Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita,
      jotka ovat luopuneet minusta;
      sillä heidän matonsa [synnin himo] ei kuole,
      eikä heidän tulensa sammu,
      ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Luuk. 10:13-16
        Voi sinua, Korasin!
        Voi sinua, Beetsaida!
        Sillä jos ne voimalliset teot,
        jotka teissä ovat tapahtuneet,
        olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa,
        niin nämä jo aikaa sitten olisivat säkissä
        ja tuhassa istuen tehneet parannuksen.
        Mutta Tyyron ja Siidonin on oleva tuomiolla helpompi kuin teidän.
        Ja sinä, Kapernaum, korotetaankohan sinut hamaan taivaaseen?
        Hamaan tuonelaan on sinun astuttava alas.
        Joka kuulee teitä,
        se kuulee minua,
        ja joka hylkää teidät,
        hylkää minut;
        mutta joka minut hylkää,
        hylkää hänet,
        joka on minut lähettänyt."
        Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten
        ja sanoivat:
        "Herra,
        riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden."
        Joka kuulee teitä,
        se kuulee minua,
        ja joka hylkää teidät,
        hylkää minut;
        mutta joka minut hylkää,
        hylkää hänet,
        joka on minut lähettänyt."


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe