Tämä on Johanneksen ilmestys!
Siis apostoli Johanneksen!
” Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”
Ilm 7:14
VALKAISSEET KARITSAN VERESSÄ!
33
133
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sieniä syötyään saavuttaa tuollaisen sekavuustilan?
- Anonyymi
Mitä sieniä söit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sieniä söit?
Viimeksi söin kanttarelleja kermaan muhennettuna mutta enpä minä tuollaista soopaa kirjoitellutkaan. Johannes veti varmaan vähän tuhdimpaa tavaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi söin kanttarelleja kermaan muhennettuna mutta enpä minä tuollaista soopaa kirjoitellutkaan. Johannes veti varmaan vähän tuhdimpaa tavaraa.
Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sieniä söit?
En tykkää sienistä! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä muuta kirjoitakaan kuin soopaa. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä punaista, jossa on valkoisia pilkkuja en suosittele sinulle.
- Anonyymi
Ei Raamattua joka tyyppi opi ymmärtämään sieniäkään nielemällä
- Anonyymi
Johannes puhui Pyhässä Hengessä!
- Anonyymi
Epäilemättä, siis oli pöllyssä.
- Anonyymi
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
Voisitko kertoa mitkä vaatimukset Hän asetti Kaikkivaltiaana lupauksensa lunastamiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa mitkä vaatimukset Hän asetti Kaikkivaltiaana lupauksensa lunastamiseksi?
Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.
- Anonyymi
Niinhän se on kristittyjen Herraa Jumaloivilla:
2.Korinttolaiskirje:11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
Lue ja järkiinny:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.
Uskollisia Jeesuksen seuraajia!
- Anonyymi
Valkoviini on karitsan verta 🤣
- Anonyymi
No ei ole. Sinä taisit nyt sitten kuitenkin syödä niitä sieniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole. Sinä taisit nyt sitten kuitenkin syödä niitä sieniä.
Näkeehän sen jo sen päästä
- Anonyymi
Johannekselta vahva ilmaus!
- Anonyymi
Just noin!
- Anonyymi
He olivat niitä kristittyjä marttyyrejä, jotka teloitettiin antikristuksen toimesta vaivan aikana.He odottivat Jumalan luona, paluutaan Jeesuksen kanssa, tuhatvuotisen valtakunnan ruhtinaiksi.
- Anonyymi
Voi jeesus tuon veren kanssa sottaamista. Se tekee mun Koskenkorvastakin, jotain ällöttävää vaaleanpunaista samppanjaa.
- Anonyymi
Tekeekö? Mistä sait veren?
- Anonyymi
Kiitos Jeesukselle Johanneksesta!
- Anonyymi
Kieltämättä pakanoille hullutusta.
- Anonyymi
Kuinkahan sitten teille käy, kun tämä tulee toteutumaan kirjaimellisesti!
KR 1933/-38, Hebr. 10:29
kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan,
joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan
ja pitää epäpyhänä liiton veren,
jossa hänet on pyhitetty,
ja
pilkkaa
armon
Henkeä!
- Anonyymi
Johanneksen jälkeen kristityt kyllä valkaisivat vaatteensa "pakanakansojen" verellä
- Anonyymi
Ja tekevät edelleen niin...
Ristiretkien aikana söivät, ei laittomuus elä epäpyhällä hengellä...
http://www.katekismus.fi/sakramentit/37.html
Nykyisin tilanne on toisin, rahaa on millä rahoittaa kehitysmaihin suutautunutta laittomuutta vaikka siellä olisi tarvetta ruokaan ja lääkkeisiin niin kristittyjen lähetystyö vie sinne laittomuudellaan noitarovio kuolemaan syyttömiä ihmisiä, lapsiakin kiduttamalla tappaen.
Olette varmaan ylpeitä todellisen Herranne palvelijoina ja kustantajana varojen käytöstä.
Näin sitä laittomuuden tukijoille mainetta hankitaan...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
"Noitavainot nykyaikana
Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"
- Anonyymi
Ilmestyksistä en mene takuuseen mutta Jehovien uskonto on outo mitä järkeä on kehua pelastusta ja samalla odottaa maailmanloppua. Mihin ne ovien takana seilaavat hihittelevät naiset joutuu kun se maailmanloppu tulee jos tulee. Korona on ainakin poistanu ne oven takaa. Entä jos ne onkin matkalla puhumaan pelastuksesta Jahve tietää heti kuka on Jehova ja kuka ei mistä tietää ettei satu virhettä pelastaakin viime tipassa ei Jehovan ja mistä tietää että nyt on maailman loppu kun ei seuraa tiedotusvälineitä.
Kaada vähän viiniä vaatteillesi, niin huomaat, etteivät ne valkoisiksi muutu, vaan tahriintuvat.
- Anonyymi
Se veren kanssa läträäminen on pakanallisten kristittyjen syntinen himo:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
Ja kristittyjen Barjeesus:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesu - Anonyymi
KR 1933/-38, Profeetta Jesajan kautta teille kaikille tiedoitetaan 66:23-24
Joka kuukausi uudenkuun päivänä
ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua,
sanoo Herra.
Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita,
jotka ovat luopuneet minusta;
sillä heidän matonsa [synnin himo] ei kuole,
eikä heidän tulensa sammu,
ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.- Anonyymi
KR 1933/-38, Luuk. 10:13-16
Voi sinua, Korasin!
Voi sinua, Beetsaida!
Sillä jos ne voimalliset teot,
jotka teissä ovat tapahtuneet,
olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa,
niin nämä jo aikaa sitten olisivat säkissä
ja tuhassa istuen tehneet parannuksen.
Mutta Tyyron ja Siidonin on oleva tuomiolla helpompi kuin teidän.
Ja sinä, Kapernaum, korotetaankohan sinut hamaan taivaaseen?
Hamaan tuonelaan on sinun astuttava alas.
Joka kuulee teitä,
se kuulee minua,
ja joka hylkää teidät,
hylkää minut;
mutta joka minut hylkää,
hylkää hänet,
joka on minut lähettänyt."
Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten
ja sanoivat:
"Herra,
riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden."
Joka kuulee teitä,
se kuulee minua,
ja joka hylkää teidät,
hylkää minut;
mutta joka minut hylkää,
hylkää hänet,
joka on minut lähettänyt."
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982