Jos olette, miksi juuri hän?
Oletteko sitä mieltä, että Aleksi Salin oli Salkkareiden paskin hahmo?
15
289
Vastaukset
- Anonyymi
En ole sitä mieltä. Miksi pitäisi olla?
- Anonyymi
Joku Youtubessa on sitä mieltä.
- Anonyymi
Se Komero on paskin.
- Anonyymi
Akseli Stalin oli täysi p...a!
- Anonyymi
Oli ylivoimaisesti paskin hahmo. Ärsyttävä tissiposki mammanpoika lässyttäjä. Vitutti nähdä se uudelleen viime kesänä Pihlajasadussa. Ei ollut miehistynyt pätkääkään vuosien aikana.
- Anonyymi
Mun mielestä hän oli sympaattinen hahmo. Hänenlaisiaan saisi olla lisää sarjassa. Liian paljon Esko Komeroita yms.
- Anonyymi
Joo!
Salkkareissa Esko sais painua komeroon sarjaa pilaamasta!
Sieltä se vois rypeä itsesäälissään ja huudella naurettavia kommenttejaan.
- Anonyymi
Ei todellakaan ollut eikä näyttelijäkään. Surkein hahmo oli tää Liisa Salon tytär.
- Anonyymi
Surkein oli Kwanin laulaja Mariko Pajalahti joka näytteli Virpi Hurmea. Parikymppinen tyttö näytteli nuorta naista vaikka näytti itse nelikymppiseltä. Tosin Mariko näyttää edelleen nelikymppiseltä joten ei ole vanhentunut yhtään ja on hyvä laulaja. Veikkaan että kuuskymppisenä hän näyttää edelleen nelikymppisenä.
- Anonyymi
Kyllä se on Ismo Laitela jota näyttelee se Esko Komero. Vastenmielinen naama. Menis vaikka radioon.
- Anonyymi
Esko vois painua komeroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko vois painua komeroon.
Ja kaiverra sinä nimes Koveroon.
- Anonyymi
Ismo ja Lasse joutais kyllä jo pois koko sarjasta. Molemmat on niin hölmöjä ylinäyttelijöitä naamanvääntelyineen ja niin epäuskottavia, että jopa Ulla jää toiseksi. Ismon teatraalinen itsesääli on niin koomista, että ärsyttää vaikka kyse onkin vain Salkkareista.
- Anonyymi
Se Tommi Taurulaa tuurannut vara Kari oli yllättävän kova, vaikkei tietenkään Tommin näyttelemälle hahmolle vetänyt vertoja, mut odotin aikanaan paljon pahempaa.
- Anonyymi
Aleksin hahmolla kävi kyllä aina surkea tuuri kun muutaman kerran kun hän tuli kotiin, niin siellä oli joku pelehtimässä :D
ekana Jukka joka petti Maaritia Jaanan kanssa ja sitten Kari joka pelehti sohvalla Maaritin kanssa xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703