mä oon 12v tyttö, ja oon kattonut ihan hirveesti kauhu elokuvii, mutta mitään elokuvaa en oo kunnolla pelännyt.. Voisitteko sanoo jonkun tosi kauheen elokuvan jota pelkäisin kuollakseni? :)
Kauhuelokuvat
10
2471
Vastaukset
- Elokuvatarkastaja
Et sinä saa katsoa k-15 ja k-18 elokuvia, mitkä luokitellaan kunnon kauhuksi, joten en voi auttaa sinua tässä asiassa. Tule kolmen vuoden päästä kysymään niin sitten voin kertoa muutaman k-15 elokuvan mikä saattaisi olla hyvä.
- ^^Shutter^^
Otan osaa että ukkisi kuoli mutta ei sinun tarvitse ilmaista sitä... usko pois...
- A86
kauna, manaaja tai ring
Noissa ei ollut mitään pelottavaa. Itse pelkäsin joskus ihan sairaasti Halloween leffoja kun nuorempana katsoin. Nykyään kaikki on sellaista tehostepelleilyä eikä niitä nyt lähes täysi-ikäisenä jaksa uskoa.
- eieieiee
Katso vaikka Nekromantik.
- kaituli93
ehkä kauna,ring 2,kekkaa nyt jotain täs hädäs
- Nasu
Itekkään en oo mones elokuvas peljänny/säikkyny hirveesti paitsi kaunassa ja texasinmoottorisahamurhaajas(uusi versio)
- Tämmöne
Wolf creek hullu psykopaatti nappaa muutaman nuoren austraalian takamailla ja nauttii niiden kiduttamisesta.
Mutta minusta leffa ei oikein tuntunut sopivan edes 18vee oli sen verran kauhee.
- jeeess
no ainakin tuo kuolleiden aamunkoitto (dawn of the dead) on hyvä ja olihan joskus tuo halloween H20 aika pelottava
- tytsy.
nii ite katoin wolf creekin 12v. kyl sen jälkee jäi vähä kauhee olo mut ei se mitenkää pelottava leffa ollu -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.704915Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2854504Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903468Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1183315Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie383240Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271888- 1051630
- 1721291
Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."401205Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA921179