Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?

137

12370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Häpeä kirjoitustasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä kirjoitustasi!

        Mustasukkaisuus? Kolmiodraama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuus? Kolmiodraama?

        Luultavasti juurikin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti juurikin näin.

        Juuri ei juurikin, please!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ei juurikin, please!

        Tappaja oli evolutionisti. Ei kristitty.



        EIkö tämä nyt ole aivan selvä asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä kirjoitustasi!

        Evokkejahan nuo olivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappaja oli evolutionisti. Ei kristitty.



        EIkö tämä nyt ole aivan selvä asia!

        Joo, ei krisse toimi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä kirjoitustasi!

        Oliko syy rotumellakoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko syy rotumellakoissa

        Kyse oli rikoksesta eli ei ollut onnettomuuden uhreja-

        vaan mahd. murha/itsemurha-

        olisiko kokoomuspersu-psykiatria sekottanut päät?


    • Anonyymi

      Olipa tyhmä kysymys, poliisi tietenkin tietää.

      • Anonyymi

        Laukauksia kuului naapuriin.


    • Anonyymi

      Mitäpä se meille kuuluu.

      • Itseäni kiinnostaa ehkäistä tämmöisiä asioita ja puuttua asiaan, ettei näitä tule. Kumminkin olen ymmärtänyt näiden Seinäjoen Sirkan kujalla asia eri, lapset olisi aikuisia.


        Esim Siniin tehty aviomiehen perhesurma oli jo erittäin kamala joka odotti kolmatta lasta, väsymys varmaan suurin syy Sinin miehellä, en tiedä. On vaikea ymmärtää asioita joita haluisi ehkäistä Mutta tämä ei kohdistunut itseensä.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6fc53feb-f075-4cef-8417-88d0d22a927f


        Itsekin olen aikoina sanonut miehelle kun ollut erittäin masentunut että vie minut sitten mukana, minua et jätä yksin ja haluan ehkäistä tämmöiset tapahtumat.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Itseäni kiinnostaa ehkäistä tämmöisiä asioita ja puuttua asiaan, ettei näitä tule. Kumminkin olen ymmärtänyt näiden Seinäjoen Sirkan kujalla asia eri, lapset olisi aikuisia.


        Esim Siniin tehty aviomiehen perhesurma oli jo erittäin kamala joka odotti kolmatta lasta, väsymys varmaan suurin syy Sinin miehellä, en tiedä. On vaikea ymmärtää asioita joita haluisi ehkäistä Mutta tämä ei kohdistunut itseensä.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6fc53feb-f075-4cef-8417-88d0d22a927f


        Itsekin olen aikoina sanonut miehelle kun ollut erittäin masentunut että vie minut sitten mukana, minua et jätä yksin ja haluan ehkäistä tämmöiset tapahtumat.

        "Vie minut sitten mukana, minua et jätä yksin".
        Sitten haluat ehkäistä tällaiset tapahtumat.
        Mieti vähän mitä kirjoitat! Todella ristiriitaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vie minut sitten mukana, minua et jätä yksin".
        Sitten haluat ehkäistä tällaiset tapahtumat.
        Mieti vähän mitä kirjoitat! Todella ristiriitaista.

        Joo kyllä minä elää miehen haluan🙄
        Että kun en halu itsekää sitten kuolla on hyvä miettiä miten pystyn pidennyttää elämää ja tapahtuman estää kumminkin olen sitten viimeinen oljenkorsi mutta en minä jaksaisi ilman sitä elää.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Joo kyllä minä elää miehen haluan🙄
        Että kun en halu itsekää sitten kuolla on hyvä miettiä miten pystyn pidennyttää elämää ja tapahtuman estää kumminkin olen sitten viimeinen oljenkorsi mutta en minä jaksaisi ilman sitä elää.

        Jos tiedostaa omat ongelmat, olisiko syytä hakea apua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tiedostaa omat ongelmat, olisiko syytä hakea apua?

        Ne vaan hoitaa oireita ei syytä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Itseäni kiinnostaa ehkäistä tämmöisiä asioita ja puuttua asiaan, ettei näitä tule. Kumminkin olen ymmärtänyt näiden Seinäjoen Sirkan kujalla asia eri, lapset olisi aikuisia.


        Esim Siniin tehty aviomiehen perhesurma oli jo erittäin kamala joka odotti kolmatta lasta, väsymys varmaan suurin syy Sinin miehellä, en tiedä. On vaikea ymmärtää asioita joita haluisi ehkäistä Mutta tämä ei kohdistunut itseensä.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6fc53feb-f075-4cef-8417-88d0d22a927f


        Itsekin olen aikoina sanonut miehelle kun ollut erittäin masentunut että vie minut sitten mukana, minua et jätä yksin ja haluan ehkäistä tämmöiset tapahtumat.

        " Siniin tehty aviomiehen perhesurma". Erikoista suomen kieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tiedostaa omat ongelmat, olisiko syytä hakea apua?

        Älä nyt naurata. Sosiaalitoimessa Femakko joka usuttaa kimppuusi Poliisi jolla vahto valuu kun kilvan nuolevat persettä. Tämä on todistettavissa lasten huoltajuuksista. Yhteiskunta käy rasistiseti isää vastaan ulkomaiset ei rasimia suvaitse siksi surmattiin lapsi leikkikentälle. Rasistiset toimiat poliisi oikeustoimi lastenhuolto ovat niiden tapahtumien takana nauttivat rasismista ja saavat oikeudelta poliisilta täyttä suojaa. Mediaan syötetään emäpaska ja media ei tutki tekijoiden rasistista taustaa!


      • Aloitukset ei olekkaa sellaisille, jotka ei ymmärrä mitään.


      • Älykkyys saa olla sen verta korkea ettei tarvitse jäädä kiinni kirjoitus asuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Siniin tehty aviomiehen perhesurma". Erikoista suomen kieltä.

        Sehän oli oikeastaa aika hyvin ilmaistu. Kieli ei vaan kaikille avaudu yhtä helposti, yritä oppia.


      • Anonyymi

        Kun elämä päättyy niin se on havainnoitsijolle mietittimisen paikka.
        Siis mikä meni pieleen?
        Luterilaisiahan nuo olivat mutta jäikö Raamattu lukematta?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Itseäni kiinnostaa ehkäistä tämmöisiä asioita ja puuttua asiaan, ettei näitä tule. Kumminkin olen ymmärtänyt näiden Seinäjoen Sirkan kujalla asia eri, lapset olisi aikuisia.


        Esim Siniin tehty aviomiehen perhesurma oli jo erittäin kamala joka odotti kolmatta lasta, väsymys varmaan suurin syy Sinin miehellä, en tiedä. On vaikea ymmärtää asioita joita haluisi ehkäistä Mutta tämä ei kohdistunut itseensä.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6fc53feb-f075-4cef-8417-88d0d22a927f


        Itsekin olen aikoina sanonut miehelle kun ollut erittäin masentunut että vie minut sitten mukana, minua et jätä yksin ja haluan ehkäistä tämmöiset tapahtumat.

        Evokit ovat onnettomia.

        Kannattaisikohan vähän googlata onnellisuus- teemaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Joo kyllä minä elää miehen haluan🙄
        Että kun en halu itsekää sitten kuolla on hyvä miettiä miten pystyn pidennyttää elämää ja tapahtuman estää kumminkin olen sitten viimeinen oljenkorsi mutta en minä jaksaisi ilman sitä elää.

        Älä otaa enää pliis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt naurata. Sosiaalitoimessa Femakko joka usuttaa kimppuusi Poliisi jolla vahto valuu kun kilvan nuolevat persettä. Tämä on todistettavissa lasten huoltajuuksista. Yhteiskunta käy rasistiseti isää vastaan ulkomaiset ei rasimia suvaitse siksi surmattiin lapsi leikkikentälle. Rasistiset toimiat poliisi oikeustoimi lastenhuolto ovat niiden tapahtumien takana nauttivat rasismista ja saavat oikeudelta poliisilta täyttä suojaa. Mediaan syötetään emäpaska ja media ei tutki tekijoiden rasistista taustaa!

        Opettele Suomen kieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele Suomen kieli.

        Heh- kirjoitetaan suomen kieli. Eli opettelua molemmin puolin.


    • Anonyymi

      Surullinen tapaus. Voimia läheisille. Tämän tragedian yksityiskohdat eivät kuulu uteleville ihmisille, turhia kysymyksiä.

      • Kysymykset eivät ole turhia.


    • Anonyymi

      noita tapahtuu aina silloin tällöin.ja tämä on surullista.mutta taustoista kun en tiedä,mut oma mielipiteeni on että tästä huomaa kuinka voi hyvin kantaväestö ja mikä on suomalaisten henkinen hyvinvointi.kihnöllä sylivauva murhattii jne jne onhan näitä ollut tänä vuonna, yks sukupolvi tappeli verispäin rajalla ,niin eiköhän seuraava sukupolvi saa suomen tähän kuntoon missä nyt ollaan,muualle on rahaa mutta ei suomalaisten terveyden hoitoon sun muuhun.herätkää nyt jo ihmiset tähän päivään.ja voin kertoa et tämäkin tapahtuma on vain jäävuoren huippu.näintä ja saman kaltaisia tapahtumia tulee olemaa lähivuosina paljon!!niin surullista kun se vaan on!!

      • Kyllä olisi hyvä tietää mikä ajaa ihmiset tuollaiseen epätoivoon.


      • Anonyymi

        Siis lukekaa "Herätkää" lehteä. Se on ällistyttävän viisas.


      • Anonyymi

        Kiitti sanoistasi. Niin se vai n on että Herätkää lehti on yhä ajankohtaisin.


    • Anonyymi

      Aloittaja ihmettelee, miksi joku tietää perhesurmista.
      Voisi kysyä myös, miksi jonkun tarvitsisi tietää niistä.

      • Ehkäiseminen on hyvin tärkeätä, eli syiden hoito on parempi kuin oireiden hoito ja hoito kestää kun perus ongelman syy jää hoitamatta ja oireet tässäkin tapauksessa seurausta kertonut, miksi on lopullinen loppu kun niitä oireita ei kestä lopun elämän .


      • Anonyymi

        Aivan...vain pikavippifirmojen tulee tietää kun eivät saa rahojaan enää.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ehkäiseminen on hyvin tärkeätä, eli syiden hoito on parempi kuin oireiden hoito ja hoito kestää kun perus ongelman syy jää hoitamatta ja oireet tässäkin tapauksessa seurausta kertonut, miksi on lopullinen loppu kun niitä oireita ei kestä lopun elämän .

        Tuon "valtakunnan" kirjoitukset on kyllä sitä luokkaa, että niistä ei ota erkkikään selvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon "valtakunnan" kirjoitukset on kyllä sitä luokkaa, että niistä ei ota erkkikään selvää.

        Esim Syy(parisuhde ongelma) seurauksena on oireet (Vakava masennus tai päihteen käyttäminen tai paniikkihäiriön)
        Jos ei SYYTÄ hoideta oireet pysyy.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Esim Syy(parisuhde ongelma) seurauksena on oireet (Vakava masennus tai päihteen käyttäminen tai paniikkihäiriön)
        Jos ei SYYTÄ hoideta oireet pysyy.

        Kyllä tähän on vain syynä naapureiden ja asiaankuulumattomien loputon mielenkiinto ja kyttääminen Seinäjokelaisia pariskuntia kohtaan. Hävetkää kyttääjät, tiedonhimoanne ja siitä mässäilyänne. Kyllä voi se sama naapureiden uudishimo teidänkin kohdalle sattua! Sitten tapatte henkisesti suhteenne itse, mutta toivottavasti ette kuitenkaan toisianne niin
        että emme saisi nauttia täällä suomi24.fi:ssä , tästä häväistystä pohojaalaasesta kansanosasta pitkään, pitkään, pitkään....!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tähän on vain syynä naapureiden ja asiaankuulumattomien loputon mielenkiinto ja kyttääminen Seinäjokelaisia pariskuntia kohtaan. Hävetkää kyttääjät, tiedonhimoanne ja siitä mässäilyänne. Kyllä voi se sama naapureiden uudishimo teidänkin kohdalle sattua! Sitten tapatte henkisesti suhteenne itse, mutta toivottavasti ette kuitenkaan toisianne niin
        että emme saisi nauttia täällä suomi24.fi:ssä , tästä häväistystä pohojaalaasesta kansanosasta pitkään, pitkään, pitkään....!

        Eipähän ne ihmiset yleisesti kiinnosta muuta kun asiat kun alkaa menee huonoon suuntaa, että tietää mitä pitää välttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tähän on vain syynä naapureiden ja asiaankuulumattomien loputon mielenkiinto ja kyttääminen Seinäjokelaisia pariskuntia kohtaan. Hävetkää kyttääjät, tiedonhimoanne ja siitä mässäilyänne. Kyllä voi se sama naapureiden uudishimo teidänkin kohdalle sattua! Sitten tapatte henkisesti suhteenne itse, mutta toivottavasti ette kuitenkaan toisianne niin
        että emme saisi nauttia täällä suomi24.fi:ssä , tästä häväistystä pohojaalaasesta kansanosasta pitkään, pitkään, pitkään....!

        Apua minusta ei ole paljoa vain henkinen tuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon "valtakunnan" kirjoitukset on kyllä sitä luokkaa, että niistä ei ota erkkikään selvää.

        Harmi että Herätkää -lehti ilmaantuu vain harvoin. Moni tykkää siitä tosi paljon. Evot ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi että Herätkää -lehti ilmaantuu vain harvoin. Moni tykkää siitä tosi paljon. Evot ei.

        Vartiotorni on parempi lehti. Siinä on parempia kuvia.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Esim Syy(parisuhde ongelma) seurauksena on oireet (Vakava masennus tai päihteen käyttäminen tai paniikkihäiriön)
        Jos ei SYYTÄ hoideta oireet pysyy.

        Valtakunta paljasti olevansa psykiatriaan uskova seko-

        joten ei ihme ettei sanoista saa selvää.

        Psykiatria on valetiede ja sen harjoittajat ovat ympäristölleen vaarallisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta paljasti olevansa psykiatriaan uskova seko-

        joten ei ihme ettei sanoista saa selvää.

        Psykiatria on valetiede ja sen harjoittajat ovat ympäristölleen vaarallisia?

        onpahan sekin tilastoitu että

        Mitä enemmän psykiatriaa- sitä enemmän rikoksia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta paljasti olevansa psykiatriaan uskova seko-

        joten ei ihme ettei sanoista saa selvää.

        Psykiatria on valetiede ja sen harjoittajat ovat ympäristölleen vaarallisia?

        Tiedätkö mitä parisuhdeongelmat ovat lapsuudesta kantoisia asioita miksi asiat ei luonnistu.
        Pariterapia on vain keinoa avata syytä, ei hoitaa seurausta mielenterveys ongelmia oiretta lääkkeillä eli syy jää hoitamatta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta paljasti olevansa psykiatriaan uskova seko-

        joten ei ihme ettei sanoista saa selvää.

        Psykiatria on valetiede ja sen harjoittajat ovat ympäristölleen vaarallisia?

        Kannattaisi sitä syytä hoitaa ensisijaisesti eikä katsoa vain painolastia kun mielenterveys on oire kun ei hoideta syytä eli estetä oiretta. Teidän kanssa keskustelu on turhaa kertoo miten ette ymmärrä mitään syy seurauksista.
        Että menkää vaan niiden valheiden kanssa muualle.


    • Anonyymi

      En tiedä mitään. Ois kiva tietää. Olen käynyt jokaisella tiedossa olevalla seinäjoen talolla jossa saattaa kummitella ja olis kiva tietää jääkö tämä talo autioksi . Taitaapi teinisurmatalo olla autio.

      • En asu Seinäjoella, joten en tiedä.


    • Anonyymi

      Mikä miehiä vaivaa? Poikia samoin kuin vanhempiakin miehiä. Kaikki rikosuutiset liittyvät juurikin miesten tekemiin rikkeisiin tai rikoksiin. Mopopojat (häiriköinti, ilkivalta, eläinrääkkäykset?), koulukiusaaminen, ilkivalta, tuhopoltot, tapot ja murhat? Mitä vielä? Huh, ei ehkä kannata kysyä.

      • Koulu laiminlyö kasvatuksen ja suurin osa sitten lukutaidottomina koulusta pääsee ja myös sosiaaliset taidot on heikommat koska taas toiset on kiusattuja ja toiset on kiusaajia.
        taas naiset taas on korkeammin koulutettuja koska heidän lasten ohjelmatkin on sosiaalisempi kun poikien on väkivaltaisempia kuin myös pelitkin(K18k ja kun siihen lyömiseen ei sitten puututa ja myös tunne se toiselle” kosto on suloinen” on kirjaimellisesti käytännössä osa on jäänyt kehittymättä kuin jollain ritariajalla olisi, eikä ole kehittynyt tunteet ja muut taidot.

        https://areena.yle.fi/1-50489624

        Myös lapsivaltuutto kertoo lyhyesti toistot jää harjoittelematta ja lasta tukematta.
        Noin 32.30 Kerrotaan.
        https://areena.yle.fi/1-50330961


      • Ja sitten juurikin taas vielä enemmän traumaattisia miehiä tuli sotaan pakoon pakolaisia tulee ja köyhimmässä maassa kun ei ole tasa-arvoa sitä myöten siten ovat raaempia entisestään.


      • Joten sitten toisilla heikompi kykyä oppia empatiaa jos on nyrkein aina oppinut puolustamaan ja samaan haluansa. Mutta tämä ei tarkoita kaikki. Joillakin kotikasvatus vaikuttaa vahvasti vaikka taas jää oppimatta koulussa voi taas olla fiksukin ihan ominaisuuksistaan oppinut näkemällä kaikilla ei ole näkemisen oppimis kykyä.
        Itsemurhat lisääntyy jatkuvan epäonnistumisen kautta kun eivät ymmärrä mistä puutteelisuus puuttuu.




      • Ja mikä vielä sijaisvanhemmatkin valittaa ettei Peruskoulu tue.



      • Lasten ja vanhemman välinen vuorovaikutus katkaistaa kun lapsi varhaisessa vaiheessa päiväkotiin.
        Ja vanhempi on pitkään töissä.


      • Vaikka ei ole pitkään töissä tuntuu että lapsi tulee erittäin levottomana , vihaisena ,stressaantunut myös kiroilevana kotio vaikka kotona olen vastassa.
        Myös meilläkin isomman lapsen kohdalla näkyy koulussa tuen puutos ja jatkuvasti sitten kotona tuen sitä ja kesäsin vielä saan kunnolla kitkettyä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ja sitten juurikin taas vielä enemmän traumaattisia miehiä tuli sotaan pakoon pakolaisia tulee ja köyhimmässä maassa kun ei ole tasa-arvoa sitä myöten siten ovat raaempia entisestään.

        Eikä evot osaa kasvattaa lapsiaan rauhan tielle.

        Terv, Sivari.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hyvät jutut lukea! Kiitos Valtakunta.

        Ole hyvä. Itse kun seuraan lapsia lähempään kehitystä ja pystyn tukemaan paremmin.
        Vaikka minäkin olen koulusta päässyt lukutaidottamana se että koin kovat tunnon tuskat kun ei pärjännyt koulussa. Visuaaliset taidot taas mene korkeimpien älykkyyden joukkoon.

        koulussa taso oli minulle sen verta korkea ja siinä tulee itsetuhoisia ajatuksia. Itse joutunut oppimaan kantapään kautta asiat ja henkinen kapasiteetti ollut sen vuoksi erittäin mutta minun opiskelu myös puhumisen harjoitteluun mennyt lapsuus ja 10 vuotiaana erittäin vaikea ymmärtämisen(puhumisen) taso. Joten yritän estää lapsieni kohdalla samoja.

        Itse yllätyin huomattuaan kuuntelemisen harjoittelun ymmärtämistä saa tehdä yhden lapsen kohdalla, ettei se pelkkä lukeminen korjaa sitä.
        Minä perehdyn syihin neurologian eli syvempiin ongelmiin oireet on vain itsetunnon menetystä.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hyvät jutut lukea! Kiitos Valtakunta.

        Kohta 11.27 löytyy


    • Anonyymi

      Tavallinen perhe.

      • Kyllä se näyttää kodin ja harrastusten osalta siltä.


    • Anonyymi

      Perhesurmaajia yhdistää usein narsismi.

      • Anonyymi

        Mies joutuu työttömäksi ja nainen on töissä.
        Miehen osa on jäädä lapsipuolen asemaan ja ottaa ylpeyden päälle.Nainen haluaa eron.
        Tässä kävi juuri näin.Se klassinen tapahtuma.
        Lisää tulee näitä jos eläkeputki poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies joutuu työttömäksi ja nainen on töissä.
        Miehen osa on jäädä lapsipuolen asemaan ja ottaa ylpeyden päälle.Nainen haluaa eron.
        Tässä kävi juuri näin.Se klassinen tapahtuma.
        Lisää tulee näitä jos eläkeputki poistetaan.

        Onko faktatieto vai arvailua?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko faktatieto vai arvailua?!

        Kolmiodraamasta on kylläkin puhuttu joten mistä tuo työtönjuttu tähän saatiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko faktatieto vai arvailua?!

        Tää on ihan faktatietoa.Kolmiodraamasta en tiedä mutta sehän yleensä myös tulee tässä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmiodraamasta on kylläkin puhuttu joten mistä tuo työtönjuttu tähän saatiin...

        Ei todellakaan ole ollut kyse mistään kolmiodraamasta eikä työjutuistakaan. Antakaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole ollut kyse mistään kolmiodraamasta eikä työjutuistakaan. Antakaa olla.

        Vaimo oli hautonut eroa jo kauan. Mies oli työtön jo pitkän ajan. Eli älä höpötä kun et tiedä.


    • Anonyymi

      On ihmisillä huolet toisten kotiasioista. Eikö jokaisella ole omassa elämässään pohdittavaa, kun pitää tuollaista pohdiskella.

      Mutta, olihan tuo nainen Alakylänkoulun musiikin opettaja.

      Olisikohan nyt siinäkin jollakin lisää pohdittavaa ja spekuloimista?

      • Anonyymi

        Kun työ lähtee mieheltä niin usein myös eukko on lähdössä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun työ lähtee mieheltä niin usein myös eukko on lähdössä.

        Eikai se noin mene.


    • Anonyymi

      Tiedän nimet kuten kaikki muutkin naapurit. En vaan juorua tällaisia.


      • Anonyymi

        Tiedämme me kaikki. Ja syytäkin on tuotu esille


    • Anonyymi

      poliisi tietää kysy siltä



      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Yleisemmät ovat nämä
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Perhesurma

        Joo tosi yleistä olla Nepalin kuningas. Tuossa linkissä ei ole yhtäkään syytä edes esitetty, vai esimerkkejä, ja nekin huonoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tosi yleistä olla Nepalin kuningas. Tuossa linkissä ei ole yhtäkään syytä edes esitetty, vai esimerkkejä, ja nekin huonoja.

        ” Vuosina 2003–2011 perhesurmat olivat yhtä lukuuottamatta miesten tekemiä.[2] Keskeisiä tekijöitä perhesurmien taustalla olivat taloudelliset vaikeudet, parisuhteen ongelmat sekä eroaikeet. Monet perhesurmien tekijöistä kärsivät mielenterveysongelmista kuten masennuksesta, psykoosista tai henkisestä väsymyksestä, ja puolet oli käyttänyt mielenterveyspalveluja surmaa edeltäneen vuoden aikana.[3]”

        Sillä kysyisinkin miksi? Ettei oleteta kaikkien


    • Anonyymi

      Erohan näissä lähes poikkeuksetta on taustalla. Mieluummin poltetaan talo, kun päästetään sukulaisia tonkimaan tavaroita. Erittäin tyypillinen henkirikos.

      • Anonyymi

        Vaimo oli hautonut eroa jo kauan.
        Mies oli työtön jo pitkän ajan.
        Miehille se on kova paikka kun on totuttu että mies tuo ne suurimmat setelit töistä.
        Samoin nuoret pojat.miehet on saatava töihin ja 60 v työntekijät joilla 40vuotta työuraa eläkeputkeen.Kuka meille tulevaisuudessa verorahoja tuo kun alle 40 vuotiaita on 190 000 työttömänä.Nyt vain vanhuksille annetaan keppiä ja parhaassa iässä olevat makoilevat kotona.
        Miehet jätetään aina yksin ja keskitytään vain naisiin kun ongelmia tulee eteen.
        Samoin se on huoltajuuskiistoissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo oli hautonut eroa jo kauan.
        Mies oli työtön jo pitkän ajan.
        Miehille se on kova paikka kun on totuttu että mies tuo ne suurimmat setelit töistä.
        Samoin nuoret pojat.miehet on saatava töihin ja 60 v työntekijät joilla 40vuotta työuraa eläkeputkeen.Kuka meille tulevaisuudessa verorahoja tuo kun alle 40 vuotiaita on 190 000 työttömänä.Nyt vain vanhuksille annetaan keppiä ja parhaassa iässä olevat makoilevat kotona.
        Miehet jätetään aina yksin ja keskitytään vain naisiin kun ongelmia tulee eteen.
        Samoin se on huoltajuuskiistoissakin.

        Mistä vitusta sä päättelet että on hautonut eroa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä vitusta sä päättelet että on hautonut eroa??

        Eipä ollut yllätys et noin tapahtui tai mittakaava oli toki raju .Ero tässä oli se suurin vaikuttaja sekä tekijän pitkään jatkunut työttömyys.
        Luultavasti jotain kolmiodraamakin oli sekä mustasukkaisuutta.90 % aviomihien ja ex puolisoiden tekemistä murhista on juuri näitä.
        Lapset eivät olleet motiivi koska molemmat ovat jo kaksikymppisiä ja aikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo oli hautonut eroa jo kauan.
        Mies oli työtön jo pitkän ajan.
        Miehille se on kova paikka kun on totuttu että mies tuo ne suurimmat setelit töistä.
        Samoin nuoret pojat.miehet on saatava töihin ja 60 v työntekijät joilla 40vuotta työuraa eläkeputkeen.Kuka meille tulevaisuudessa verorahoja tuo kun alle 40 vuotiaita on 190 000 työttömänä.Nyt vain vanhuksille annetaan keppiä ja parhaassa iässä olevat makoilevat kotona.
        Miehet jätetään aina yksin ja keskitytään vain naisiin kun ongelmia tulee eteen.
        Samoin se on huoltajuuskiistoissakin.

        Suomessa on päätetty että vain nuorille naisille riittää töitä lähinnä suojatyöpaikoissa, "työpaikoissa" joiden tuottavuus on nolla. Nuorille miehille sitten onkin tiedossa vain joko työttömyyttä tai harvoille ja valituille aidosti tuottavia töitä vientisektorialalla, jossa jokainen penni revittään kovan kilpailun keskellä ja jota työtä ei ymmärretä arvostaa. Työtä, jonka tuottavuus on jotain ihan toista kuin maleksiminen facebookissa naisvaltaisilla aloilla.

        Perintöverolla rikastutaan toteavat järkensä menettäneet suomalaiset naiivit poliitikot kuin yhteen ääneen. Ei tästä mitään tule. Suomen tila tällä hetkellä on kuin terminaalivaiheen syöpäpotilaalla saattohoidossa. Lähellä vääjäämätöntä loppua, kipujen keskellä. Viimeinen sammuttaa valot.


    • Anonyymi

      Miten tuo huume/lääkkeiden käyttö onko tietoa

    • Anonyymi

      mie tiijän

    • Anonyymi

      Jeesuksen nimessä ja veressä synnit teille anteeksi

    • Anonyymi

      On ihmisillä vähän tekemistä ja kiintopisteitä omassa elämässään , kun on aikaa loputtomasti jonkun vieraan ihmisen asioista juoruta ja olla kiinnostunut.

      Tälläistä täytyy olla vain kaupunki elämässä.

      • ihmisillä on omat kiistopisteet.
        minulla ihmisten auttaminen ja sivistäminen kun kaikki on onnellisia niin minäkin olen.


      • valtakunta kirjoitti:

        ihmisillä on omat kiistopisteet.
        minulla ihmisten auttaminen ja sivistäminen kun kaikki on onnellisia niin minäkin olen.

        Kiistopisteet on siis kiintopisteet.


    • Anonyymi

      Onko nimikirjaimia tiedossa?

    • Anonyymi

      Näyttää siltä, että naapurit tietää toistenasiat paremmin kuin omansa ; D

      • Anonyymi

        Pitääkö kaikki asiat udella. Antakaa jo olla hyvät ihmiset.


    • Anonyymi

      Olisi pitänyt Sirkankujan naisen lähteä ja erota jo aikaa sitten. Tämä mies oli näyttänyt väkivaltaisia piirteitä monta kertaa aiemmin. Miksi jäi??? Jälleen turha YKSI kuolema!!

      • Tuskin mikään ratkaisu olisi ollut vaan selvittä mikä herraa vaivaa.


      • Anonyymi

        Just'olipa kommentti, etkö parempaan pystynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just'olipa kommentti, etkö parempaan pystynyt.

        Viimeinen niitti oli kun nainen halusi eron.
        Toki mies olisi hänet varmaan teilannut vaikka ero olisi tapahtunutkin.Monihan on etsinyt ex puolison vaikka olisi muuttanut toiselle puolelle Suomea.Nyt oli hyvä ettälapset olivat jo täysikäisiä eivätkä pieniä muutaman vuoden ikäisiä.Se olisi tosi julmaa kun pienten lasten äiti lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinen niitti oli kun nainen halusi eron.
        Toki mies olisi hänet varmaan teilannut vaikka ero olisi tapahtunutkin.Monihan on etsinyt ex puolison vaikka olisi muuttanut toiselle puolelle Suomea.Nyt oli hyvä ettälapset olivat jo täysikäisiä eivätkä pieniä muutaman vuoden ikäisiä.Se olisi tosi julmaa kun pienten lasten äiti lähtee.

        Kasvojen menettäminen taitaa olla joillekin liikaa tai ainakin kuviteltu sellainen vaikka kukaan ei piittaisikaan


    • Anonyymi

      Ei kannata kopioida juttua murha.infon sivuilta! Siellä on enemmän hakuammuntaa kuin suomi24 palstoilla! Parasta lopettaa utelias käyttäytyminen!


      • Anonyymi

        Menevän sinäkin pois täältä jos ei ole mitään oikeaa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevän sinäkin pois täältä jos ei ole mitään oikeaa asiaa.

        Niin Törkeetä märehtiä suru-uutisilla. 😪


    • Anonyymi

      Mitä tapahtui?

      • Anonyymi

        Koronan syy?


    • Anonyymi

      Mitä se sinulle kuuluu. Pidä vain omista asioistasi huoli, juoruakka tai ukko, kumpi oletkin.

    • Anonyymi

      Ei tainnu peukalo kaasu toimia

    • Anonyymi

      Niin, mikäköhän olisi syynä? Ei tarvitse muuta kuin katsoa päivittäistä ympärillämme olevaa hulluutta ja helvettiä, niin ymmärtää miksi jotkut sekoaa. WELCOME TO HELL. Sielujen villi länsi.

    Ketjusta on poistettu 154 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe