Joillakin invatakseilla on tälläinen tapa että ovet jätetään auki kun haetaan tai viedään asiakasta sisälle. No nyt siis ei ole hirmu kylmät ilmat missään mutta eikä vain se kylmyyskään että pölyyntyyhän se autokin kun ovia pidetään auto. Kuitenkin siis laitoksista kuljetettavia potilaita näkee kuljetettavan toisinaan tuolla tavalla, keli kuin keli melkein niin kyyditettävä viedään kylmään autoon. Kun puhutaan sairaalassa olevista potilaista tai vastaavissa niin on paljon helpompaa lämmittää auto kuin pukea paksut vaatteet toisen päälle. Kyllä sen huomaa joskus henkilökunnassakin hoivaosastolla että ne tietää tämän että taksit on jääkaappeja, ilmankos pitää pukea hullunlailla vaatteeita ja hoitajalla menee tälläiseen aikaa tosi kauan.
Olen meinaan itse tehtyt aikoinaan paljon tuota inva-ajoa eikä meillä tullu kyseeseenkään että autoa pidettäisiin ovet auki jossain viedään sinne kyytiin sitten potilas yms ohuissa vaatteissaan. Kun ei olla varsinaisesti menossa minnekkään ulos, ulkona ollaan se 30s maksimissaan kun siirrytään ulko-ovelta autoon sisään, lämpimään autoon. Mitää järkeä pukea paksusti kun asiakas on menossa sairaaalaan tutkimuksiin niin sehän läkähtyy siellä sitten vaatteisiinsa.
Ei vaan kun kattelee mitä nykyään on invatakseja ja näiden kuljettajia niin en uskaltaisi vaan jättää sen varaan että homma toimii kun omaisella on jokin meno.
Olen aina mukana, onneksi olen ollut, milloin on tarvittu opastusta kuljettajalle, pitää kädellä pyörätuolia kiinni kun se ei ole kunnolla kiinni, turvavyökin jäänyt monta kertaa laittamatta. Eipä tästä ole kauaa kun osastolla toinen asukas kertoi että miten ole lentänyt pyörätuolistaan, ei ollut vyötä. Saa vaan ihmetellä sitäkin miten on ajettu sitten joutuu jarruttamaan niin kovaa että ei pyörätuolissa pysy.
Uskomatonta miten ikääntyneitäkin kuljetaan jääkaapeilla
Anonyymi
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354309Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151599Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481556Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2191414- 371317
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881088Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321072Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481062Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631000