Joillakin invatakseilla on tälläinen tapa että ovet jätetään auki kun haetaan tai viedään asiakasta sisälle. No nyt siis ei ole hirmu kylmät ilmat missään mutta eikä vain se kylmyyskään että pölyyntyyhän se autokin kun ovia pidetään auto. Kuitenkin siis laitoksista kuljetettavia potilaita näkee kuljetettavan toisinaan tuolla tavalla, keli kuin keli melkein niin kyyditettävä viedään kylmään autoon. Kun puhutaan sairaalassa olevista potilaista tai vastaavissa niin on paljon helpompaa lämmittää auto kuin pukea paksut vaatteet toisen päälle. Kyllä sen huomaa joskus henkilökunnassakin hoivaosastolla että ne tietää tämän että taksit on jääkaappeja, ilmankos pitää pukea hullunlailla vaatteeita ja hoitajalla menee tälläiseen aikaa tosi kauan.
Olen meinaan itse tehtyt aikoinaan paljon tuota inva-ajoa eikä meillä tullu kyseeseenkään että autoa pidettäisiin ovet auki jossain viedään sinne kyytiin sitten potilas yms ohuissa vaatteissaan. Kun ei olla varsinaisesti menossa minnekkään ulos, ulkona ollaan se 30s maksimissaan kun siirrytään ulko-ovelta autoon sisään, lämpimään autoon. Mitää järkeä pukea paksusti kun asiakas on menossa sairaaalaan tutkimuksiin niin sehän läkähtyy siellä sitten vaatteisiinsa.
Ei vaan kun kattelee mitä nykyään on invatakseja ja näiden kuljettajia niin en uskaltaisi vaan jättää sen varaan että homma toimii kun omaisella on jokin meno.
Olen aina mukana, onneksi olen ollut, milloin on tarvittu opastusta kuljettajalle, pitää kädellä pyörätuolia kiinni kun se ei ole kunnolla kiinni, turvavyökin jäänyt monta kertaa laittamatta. Eipä tästä ole kauaa kun osastolla toinen asukas kertoi että miten ole lentänyt pyörätuolistaan, ei ollut vyötä. Saa vaan ihmetellä sitäkin miten on ajettu sitten joutuu jarruttamaan niin kovaa että ei pyörätuolissa pysy.
Uskomatonta miten ikääntyneitäkin kuljetaan jääkaapeilla
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057