Sain angiinaan kyseistä lääkettä sunnuntaina,nyt on ollut tiistai aamusta järkyttävä pahoinvointi,24h. ei pysty edes nukkumaan. Kokemuksia? Aikoinaan sain samaa lääkettä mutta 500mg eikä siitä tullut mitään..
Kefexin 750mg
4
3837
Vastaukset
- RealSerpico
Itselläni sama kuuri menossa, itellä ei oo ollu minkäänlaisia oireita, tosin syön siinä sivussa maitohappobakteereita nimeltään Idoform, osta apteekista jos jeesaa...
- Sara
Sain samaa angiinaan ja karmeat vesirakkulat ja ihottumat kasvoihin...nyt tiedän, että mainitsen lääkärille asiasta, jos yrittää samaa lääkettä. Ihottuma alkoi toiseksi viimeisen tabletin kohdalla ja kesti n. 5 pvää.
- ei mitään oireita
Sara kirjoitti:
Sain samaa angiinaan ja karmeat vesirakkulat ja ihottumat kasvoihin...nyt tiedän, että mainitsen lääkärille asiasta, jos yrittää samaa lääkettä. Ihottuma alkoi toiseksi viimeisen tabletin kohdalla ja kesti n. 5 pvää.
itse söin kerran tuo kefexin 750mg kuurin eikä minulle ei tullut siitä mitään oireita vaikka lääkäri sanoi että voi tulla , koska olen allerginen penisilliineille ja atsitromysiinille eli ei ollut paljon antibioottivaihtoehtoja kun minulta hoidettiin poskiontelontulehdusta. Kefexin on kefalosporiini ja ei kuulu penisilliineihin.Minulle ei tullut yhtään mitään oireita tuosta kuurista ja olin onnellinen sillä ennen minulle on tullut eri antibiooteista eri oireita kuten pahoinvointia, huimausta, ihottumaa, pyörtyilyä jne
- Kefexiniä
Sain hampaanpoiston yhteydessä Kefexin 500 mg. Muutama minuutti ensimmäisen tabletin jälkeen kasvot punoittivat ja kuumotus oli sietämätöntä. Sitten alkoi silmä- ja päänsärky, sanoinkuvaaton. En voinut olla hetkeäkään paikoillani, epäilin jo menehtyväni. Oksensin useamman kerran, suolisto oli kuralla ja epätoivo hellitti vasta noin 17 tunnin jälkeen.
Jos antibiotteihin voimakkaasti reagoiva löytää yhdenkin merkin, jota voi sietää, se kannattaa laittaa heti ylös. Yksityissairaalat eivät tunnu ottavan sitä riskiä, että leikkaisivat ilman antibiootteja, vaikka potilas hengenlähtöään pelkäisikin.
Uusia lääkkeitä kokeiltaessa on syytä olla hyvin varovainen. Ensimmäisen annoksen kohdalla tabletin puolitus tai sitäkin pienempi annos voi pelastaa monelta tuskalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841