Sohvi ja Sohvin pellekalliit laukut. Blaa Blaa blaa!

Anonyymi

Jos ihminen luokittelee maisuutensa arvon, sillä kuinka monta naurettavan kallista ja suhteellisen rumaa, usein myös epäkäytännöllistä laukkua omistaa, niin vähissäpä on elämän arvot.

Laukuilla kun ei olejuuri mitään jälleenmyyntiarvoa ellei niitä pidä kaapin perukoilla suojattuna pölyltä, ilmalta, kosteudelta ja lämmövnvaihtelulta.
Mitä niillä silloin tekee?
Ovat sijoituskohteita kyllä, mutta muoti ei ole kovinkaan arvokas tai pysyvä sijoituskohde.

Jos lokilla olisi yhtä monta kulta- tai hopeaharkkoa kuin noita naurettavia veskoja, hänelle voisi jo olla hitusen kateellinenkin.

Mutta kuka kahdehtisi typeriä veskoja?
Mitä niillä retostaa jos suurin osa ihmisistä ei erota Birkiniä kirpparikassista?
Ja loput eivät vaan välitä erosta.

Mutta kultaharkon ja hopeaharkon tunnistaa hölmöläinenkin.

Hoh hoijaa.
Tyhmä lokki. Tyhmän lokin tymät tavarat.

141

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muumimamma on saanut uuden kassin. Isot perät ja mahtavat purjeet ja sillä sipuli.

      • Anonyymi

        Lyhentäs vero rästejä, miksi noita rumia laukkuja kerää koko ajan.Ei voi kauhalla ammentaa, kun on lusikalla annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhentäs vero rästejä, miksi noita rumia laukkuja kerää koko ajan.Ei voi kauhalla ammentaa, kun on lusikalla annettu.

        ” lyhentäisi verorästejä” on oikeanlaista kieltä, kiinnitäpä huomiosi tähän Dear: )


    • Anonyymi

      tymät ?

      • Anonyymi

        Vikszut ja viisaat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikszut ja viisaat !

        Ostais osakkeita,eikä noita alma kasseja.Tai laittais pankkiin, koska jos hunot ajat koittaa ei kassissa voi asua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostais osakkeita,eikä noita alma kasseja.Tai laittais pankkiin, koska jos hunot ajat koittaa ei kassissa voi asua.

        Trikoot jalkaan ja lenkkarit.10,000€-laukku käsivarteen ja menoksi. Onko mielestään vikzu yhdistelmä tai näky ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikszut ja viisaat !

        Ihana laukku 😍. Kyllä kelpaisi ainakin minulle. Älä nyt Mara, viitsi kateuteesi tukehtua 😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostais osakkeita,eikä noita alma kasseja.Tai laittais pankkiin, koska jos hunot ajat koittaa ei kassissa voi asua.

        Tää oli hyvä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana laukku 😍. Kyllä kelpaisi ainakin minulle. Älä nyt Mara, viitsi kateuteesi tukehtua 😉.

        Mara on housuissas !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana laukku 😍. Kyllä kelpaisi ainakin minulle. Älä nyt Mara, viitsi kateuteesi tukehtua 😉.

        Samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikszut ja viisaat !

        Näin on; viksut ja viisaat 😊!!!!


      • Anonyymi

        Yks onneton kirjoitusvirhe ja sun maailmas kaatuu?
        Penestä se on kiinni. Kriisiryhmä paikalle ja heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostais osakkeita,eikä noita alma kasseja.Tai laittais pankkiin, koska jos hunot ajat koittaa ei kassissa voi asua.

        Hunot ajat???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks onneton kirjoitusvirhe ja sun maailmas kaatuu?
        Penestä se on kiinni. Kriisiryhmä paikalle ja heti!

        Penestä kiinni😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana laukku 😍. Kyllä kelpaisi ainakin minulle. Älä nyt Mara, viitsi kateuteesi tukehtua 😉.

        Kun voitan lotossa niin ostan Martille samanlaisen laukun. Lähetän Novaan Eskolle ja ja pyydän Eskoo viemään sen martille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trikoot jalkaan ja lenkkarit.10,000€-laukku käsivarteen ja menoksi. Onko mielestään vikzu yhdistelmä tai näky ?

        Entä paitaminimekko lenkkarit ja veska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trikoot jalkaan ja lenkkarit.10,000€-laukku käsivarteen ja menoksi. Onko mielestään vikzu yhdistelmä tai näky ?

        Entä paitaminimekko lenkkarit ja veska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trikoot jalkaan ja lenkkarit.10,000€-laukku käsivarteen ja menoksi. Onko mielestään vikzu yhdistelmä tai näky ?

        Kyllä on hiano laukku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä paitaminimekko lenkkarit ja veska

        Voisin ostaa Martina lle tuollaisen laukun ilman lottovoittoakin. Lahjakortin voisin ostaa Häen haluamaansa liikkeeseen, riittaiskö 5000e. Tuskin mun vaatemaku sopis Marallle, vois ite ostaa mieleisensä vaatteet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana laukku 😍. Kyllä kelpaisi ainakin minulle. Älä nyt Mara, viitsi kateuteesi tukehtua 😉.

        Tuskin Kuule Mara täällä vinkuu... On nostanut huomattavasti statustaan viime aikoina.. On kaunis ja osaa puhua julkisuudessa fiksusti, niinkuin viimeksi Possessa. On muutakin sanottavaa kuin esim. Maizan esiintyminen samasisessa Showssa. Maralke vielä plussat urheilusaavutuksista! Itse en ainakaan lähtisi hänen kanssaan kisailemaan, ei riitäis rahkeet.. Kuinkas muilla kommentoijilla, joiden tähäkin ketjuun piti Mara vetää, vaikka ei ollut aloituksessa hänestä mitään mainintaa?


    • Anonyymi

      Kalliit laukut ovat kantajilleen statussymboleita joilla ilmennetään varakkuutta. Näin olen ymmärtänyt asian.

      • Anonyymi

        Mitäs varakkuutta Sohveella on. ukolta saadut typerät ja rumat kassit. Sama kuin olis kassi alama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs varakkuutta Sohveella on. ukolta saadut typerät ja rumat kassit. Sama kuin olis kassi alama.

        Sen ymmärrän jos on todella rikas henkilö, ei silti mikään sijoitus.Sofi ei omista mitään, kuin vaatteensa ja laukkunsa.Häpääsee van itsensä, kantamalla kallista laukkuaan. KASVA JO AIKUISEKSI IHMISEKSI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs varakkuutta Sohveella on. ukolta saadut typerät ja rumat kassit. Sama kuin olis kassi alama.

        Et taida laukuista tietää mitään. Toisaalta, jos olalla keikkuu max 29.90 keinonahka, niin onhan tuo kymppitonnin veska ihan toiselta planeetalta. Käsintehty upeus, vaikka onkin Birkinin halvimmasta päästä 😊. Hieno laukku. Birkin on myös sijoitus.


      • Anonyymi

        Kantajan varakkuutta? Perseaukinen lokki käsivarressa jonkun uuvelon ostama tyhmännäköinen kassi. Voiko typerämpää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida laukuista tietää mitään. Toisaalta, jos olalla keikkuu max 29.90 keinonahka, niin onhan tuo kymppitonnin veska ihan toiselta planeetalta. Käsintehty upeus, vaikka onkin Birkinin halvimmasta päästä 😊. Hieno laukku. Birkin on myös sijoitus.

        Onko Sofia saanu Birkinin laukun? Ostaakohan Martina samanlaisen? Ny meni jännäks ostaakohan Martina samanlaisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sofia saanu Birkinin laukun? Ostaakohan Martina samanlaisen? Ny meni jännäks ostaakohan Martina samanlaisen?

        Martina taas siellä ja täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina taas siellä ja täällä.

        On se siellä jossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sofia saanu Birkinin laukun? Ostaakohan Martina samanlaisen? Ny meni jännäks ostaakohan Martina samanlaisen?

        Kellä ostattaa?


      • Anonyymi

        Oikeasti varakkaat eivät esittele niitä esim. somessa tai muutenkaan tuo niitä esille korostetusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida laukuista tietää mitään. Toisaalta, jos olalla keikkuu max 29.90 keinonahka, niin onhan tuo kymppitonnin veska ihan toiselta planeetalta. Käsintehty upeus, vaikka onkin Birkinin halvimmasta päästä 😊. Hieno laukku. Birkin on myös sijoitus.

        Veska, mun äitini entimuinoin nuoruudessaan puhui veskasta. Oli mukamasten hienoo, ruattin kielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida laukuista tietää mitään. Toisaalta, jos olalla keikkuu max 29.90 keinonahka, niin onhan tuo kymppitonnin veska ihan toiselta planeetalta. Käsintehty upeus, vaikka onkin Birkinin halvimmasta päästä 😊. Hieno laukku. Birkin on myös sijoitus.

        Birkin on sijoitus vain silloin jos väsky pysyy priimakunnossa ajasta aikaan.
        Noi Soffan väskyt eivät sellaisena pysy. Birkin on muutenkin ruma malli.
        Chanel on sensijaan nätti.
        Mä kyllä huolisin paljon mieluummin sen kymppitonnin kultaharkon tai hopeeharkon kuin minkään merkisen väskyn. Olispahan kunnon sijoitus pahan päivän varalle.
        Kullan ja hopeeen arvo pysyy ja kasvaa, eikä niitä koit ja lämmönvaihtelu rasita.
        Bitcoin oilis kanssa mukava lahjus. Paaaljon mukavampi kuin kalleinkaan väsky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Birkin on sijoitus vain silloin jos väsky pysyy priimakunnossa ajasta aikaan.
        Noi Soffan väskyt eivät sellaisena pysy. Birkin on muutenkin ruma malli.
        Chanel on sensijaan nätti.
        Mä kyllä huolisin paljon mieluummin sen kymppitonnin kultaharkon tai hopeeharkon kuin minkään merkisen väskyn. Olispahan kunnon sijoitus pahan päivän varalle.
        Kullan ja hopeeen arvo pysyy ja kasvaa, eikä niitä koit ja lämmönvaihtelu rasita.
        Bitcoin oilis kanssa mukava lahjus. Paaaljon mukavampi kuin kalleinkaan väsky.

        Ei oikeasti rikkaat osta mitä vaan...voivat olla hyvin tarkkoja rahoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantajan varakkuutta? Perseaukinen lokki käsivarressa jonkun uuvelon ostama tyhmännäköinen kassi. Voiko typerämpää olla.

        👍👍👍👍🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä ostattaa?

        Hujanen ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Birkin on sijoitus vain silloin jos väsky pysyy priimakunnossa ajasta aikaan.
        Noi Soffan väskyt eivät sellaisena pysy. Birkin on muutenkin ruma malli.
        Chanel on sensijaan nätti.
        Mä kyllä huolisin paljon mieluummin sen kymppitonnin kultaharkon tai hopeeharkon kuin minkään merkisen väskyn. Olispahan kunnon sijoitus pahan päivän varalle.
        Kullan ja hopeeen arvo pysyy ja kasvaa, eikä niitä koit ja lämmönvaihtelu rasita.
        Bitcoin oilis kanssa mukava lahjus. Paaaljon mukavampi kuin kalleinkaan väsky.

        Ai Chanel on nätti. Jos et tiennyt, niin Chanelilla on valmistuksessa kymmeniä malleja, Chanel on tuotemerkki.
        Birkin on omaan tarkoitukseensa hyvä ja käytännöllinen laukku. Tietyt mallit saa heti uutena myytyä korkeampaan hintaan kuin mitä laukku liikkeessä maksaa, ja kaikkien Birkineitten arvo nousee sitä mukaa, kun Hermes hintoja ylös hilaa.

        Tuo Birkin saattaa olla ostos Soffan ja Steffin yhteiseltä Välimeren matkalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Birkin on sijoitus vain silloin jos väsky pysyy priimakunnossa ajasta aikaan.
        Noi Soffan väskyt eivät sellaisena pysy. Birkin on muutenkin ruma malli.
        Chanel on sensijaan nätti.
        Mä kyllä huolisin paljon mieluummin sen kymppitonnin kultaharkon tai hopeeharkon kuin minkään merkisen väskyn. Olispahan kunnon sijoitus pahan päivän varalle.
        Kullan ja hopeeen arvo pysyy ja kasvaa, eikä niitä koit ja lämmönvaihtelu rasita.
        Bitcoin oilis kanssa mukava lahjus. Paaaljon mukavampi kuin kalleinkaan väsky.

        Ei se Birkin kauan hyvänä pysy kun steppuli paiskoo sen pihalle,lähtee Hermes kuin nato ohjus bunkkerista ulkoruokintaan.perässä lentävät Gucci,Celine,Chanel,Balenciaca,lista on loputon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ymmärrän jos on todella rikas henkilö, ei silti mikään sijoitus.Sofi ei omista mitään, kuin vaatteensa ja laukkunsa.Häpääsee van itsensä, kantamalla kallista laukkuaan. KASVA JO AIKUISEKSI IHMISEKSI.

        Ja on velkaa meille kaikille eli yhteiskunnalle. Verovelat pitää maksaa ja sitten vasta esittää varakasta. Tyyppihän on ulosoton asiakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä ostattaa?

        Mitä veikkaatte meneekö kauan että Marttiinalla samanlainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ymmärrän jos on todella rikas henkilö, ei silti mikään sijoitus.Sofi ei omista mitään, kuin vaatteensa ja laukkunsa.Häpääsee van itsensä, kantamalla kallista laukkuaan. KASVA JO AIKUISEKSI IHMISEKSI.

        Haluaisit vissii samanlaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeasti rikkaat osta mitä vaan...voivat olla hyvin tarkkoja rahoistaan.

        Toi on niin totta. Et välttämättä erota rikasta taviksesta, henkilö voi olla miten rikas tahansa muttei haluu leveillä, toisella voi olla piha täynnä autoja, hienot talot sun muut mutta se kaikki on velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin totta. Et välttämättä erota rikasta taviksesta, henkilö voi olla miten rikas tahansa muttei haluu leveillä, toisella voi olla piha täynnä autoja, hienot talot sun muut mutta se kaikki on velkaa.

        Puhut muuten asiaa. Mun läheinen ystävä on miljonääri. Asuu vaimona kanssa tyytyväisinä vanhassa 70 luvulla rakennetussa omakotitalossa johon perusremtit tehty. Autokaan ei mitään luxuxta, pian 10 vuotta vanha nissan.. Eivat leveile ekvätkä esittele omaisuuttaan, mutta tyytyväisiltä elämäänsä tuntuvat olevan. Joskus tekevät ulkomaanreissuja ja käyvät ravintolassa pitkän kaavan kautta, silloin ei hilloo säästellä.. Ei oo noussu omaisuus nuppiin. Ovat ihan taviksia.. Peukut heille!


    • Anonyymi

      Kyllä niitä laukkuja on Marsullakin kun niitä on Stefu hälle vuosikausia kantanut. Sofi ja Marsu voisi perustaa yhdessä laukkukaupan.

      • Anonyymi

        Siinä oli tämän palstan paras idea, perustakaa laukkukauppa Mara ja Sofia, nimi vois olla jotain Marsun & Sohvan design hyvityslaukut, tunkua olisi satavarmasti !


    • Anonyymi

      Sevenin mukaan ostanut suurimman osan itse (kuolen nauruun)
      Ja sitten ne voi tiukan paikan tullen myydä...mikä
      se tiukka paikka on?

      • Anonyymi

        Mulle ei merkkaa yhtään mitään, luksus laukut. Rumia ja epäkäytännollisiä. Eikä merkkaa mitään muutkaan luksus hepeneet, eikä roinat. Kun lähden metsään, siellä on koko ajan luxusta. Linnut laulaa, aurinko paistaa, sitä ei voi rahalla ostaa. Eikä ole kiire mihinkään.


      • Anonyymi

        Niin oisko itse maksanut siipalta saadulla luottokortilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei merkkaa yhtään mitään, luksus laukut. Rumia ja epäkäytännollisiä. Eikä merkkaa mitään muutkaan luksus hepeneet, eikä roinat. Kun lähden metsään, siellä on koko ajan luxusta. Linnut laulaa, aurinko paistaa, sitä ei voi rahalla ostaa. Eikä ole kiire mihinkään.

        Sait multa pojon. Noin se on. Reppu selkään, maastokengät jalkaan ja jotkut lumput päälle ja menoksi. Se huikaseva tunne metsässä merkitsee ainakin mulle paljon enempi, kuin joku kallis veska. Enkä kyllä edes huolisi tuollaisia laukkuja.


      • Anonyymi

        Älkää nyt nauruun sentään tappako!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oisko itse maksanut siipalta saadulla luottokortilla?

        Käättä miehen luottokorttii ja sannoo Stefan osti taas mulle uuden laukun 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei merkkaa yhtään mitään, luksus laukut. Rumia ja epäkäytännollisiä. Eikä merkkaa mitään muutkaan luksus hepeneet, eikä roinat. Kun lähden metsään, siellä on koko ajan luxusta. Linnut laulaa, aurinko paistaa, sitä ei voi rahalla ostaa. Eikä ole kiire mihinkään.

        Mene sinne metsään.


      • Anonyymi

        Jos on ostanut itse niin sitten tiedetään minne ne verorahat käytettiin... Tätäkään ei olis kannattanut sanoa..


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Sait multa pojon. Noin se on. Reppu selkään, maastokengät jalkaan ja jotkut lumput päälle ja menoksi. Se huikaseva tunne metsässä merkitsee ainakin mulle paljon enempi, kuin joku kallis veska. Enkä kyllä edes huolisi tuollaisia laukkuja.

        Ja puolitietä ei tässäkään ole, vai? Mä viihdyn niin metsässä kuin se merkkilaukku olalla kaupungissa. Onneks ei teidänlaisten vouhaajien pisteet merkkaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei merkkaa yhtään mitään, luksus laukut. Rumia ja epäkäytännollisiä. Eikä merkkaa mitään muutkaan luksus hepeneet, eikä roinat. Kun lähden metsään, siellä on koko ajan luxusta. Linnut laulaa, aurinko paistaa, sitä ei voi rahalla ostaa. Eikä ole kiire mihinkään.

        Maajussille morsian ohjelmassa oli erähenkinen nainen nättikin vielä, paljon mielenkiintoisempi mitä Martina. Satuitteko kattoo.


    • Anonyymi

      Laukut ovat nousukkaiden hommaa. Toki oikeasti rikkaillakin
      niitä on, mutta niistä ei tarvi pitää melua...

      • Anonyymi

        Eipä Soffa melua pitänytkään. Seiska sen jutun teki.


    • Anonyymi

      Seven vei pullon Sofialle, joka siitä heti ilahtui.
      Kertoilee, että täytyy korkata.....

    • Anonyymi

      Ei ihminen muutu miksikään, vaikka omistas sata luxus laukkua. Myytiinkö nikodemuksen sofelle ostamat luksus laukut. paljonko niistä maksettiin. Kukaan ei maksa käytetystä tavarasta täyttä hintaa. Onneksi ihmis arvoa ei mitata luxus laukuilla, eikä millään muulla krääsällä.

      • Anonyymi

        Laukuista ei saa läheskään ostohintaa ja varsinkin jos niistä löytyy kolhuja esim.heittämisen takia.


      • Anonyymi

        Ei ole rakkaus minkään arvoinen jos se mitataan lauluissa.Normaalit ihmiset ei välitä hönkäsen pöläystä minkälaista laukkua mikin kantaa. Voi elämä tuota ihmisen yksinkertaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rakkaus minkään arvoinen jos se mitataan lauluissa.Normaalit ihmiset ei välitä hönkäsen pöläystä minkälaista laukkua mikin kantaa. Voi elämä tuota ihmisen yksinkertaisuutta.

        Kyllä pännii ihmisiä paljon kalliit laukut😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rakkaus minkään arvoinen jos se mitataan lauluissa.Normaalit ihmiset ei välitä hönkäsen pöläystä minkälaista laukkua mikin kantaa. Voi elämä tuota ihmisen yksinkertaisuutta.

        Voi Martina, nyt oivalsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukuista ei saa läheskään ostohintaa ja varsinkin jos niistä löytyy kolhuja esim.heittämisen takia.

        Olen seurannut tätä sarjaa jossa myydään myös merkkilaukkuja joiden jälleenmyyntiarvo laskee jos niissä on kulumia tai likaa esim. meikeistä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rikkaiden_panttilainaamo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pännii ihmisiä paljon kalliit laukut😂

        Luulet vaan.


      • Anonyymi

        Kyllä kateelliset kälättää 🗣🗣🗣🗣😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukuista ei saa läheskään ostohintaa ja varsinkin jos niistä löytyy kolhuja esim.heittämisen takia.

        Birkin on sijoitus. Etkö tuon vertaa ottanut selvää, ennenkuin lähdit kateellisena mollaamaan. Luksuslaukussa on säilytyspussit, juurikin sitä varten, ettei tule kolhuja. Vakuutus on myös tuollaisessa ihanuudessa oltava 🤗.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pännii ihmisiä paljon kalliit laukut😂

        Niin näyttää pännivän 🤣🤣🤣.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen seurannut tätä sarjaa jossa myydään myös merkkilaukkuja joiden jälleenmyyntiarvo laskee jos niissä on kulumia tai likaa esim. meikeistä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rikkaiden_panttilainaamo

        Kyllä kulumia tulee, kun Stefan ottaa vauhtia ja heittää ilmaveivin kautta asvalttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Birkin on sijoitus. Etkö tuon vertaa ottanut selvää, ennenkuin lähdit kateellisena mollaamaan. Luksuslaukussa on säilytyspussit, juurikin sitä varten, ettei tule kolhuja. Vakuutus on myös tuollaisessa ihanuudessa oltava 🤗.

        Jos laukkua käytetään arkielämässä se kuluu käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Birkin on sijoitus. Etkö tuon vertaa ottanut selvää, ennenkuin lähdit kateellisena mollaamaan. Luksuslaukussa on säilytyspussit, juurikin sitä varten, ettei tule kolhuja. Vakuutus on myös tuollaisessa ihanuudessa oltava 🤗.

        Mikä vakuutus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kateelliset kälättää 🗣🗣🗣🗣😂.

        Suruksesi voin ilmoittaa, että en ole Valtakunnan Perseaukiselle Ykköspummille lainkaan kateellinen siitä että tuon ikäinen ihminen ei omista. muuta kuin muiden ostamia naurettavia kasseja. Jatkan elelyäni itse ostamassani asunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kulumia tulee, kun Stefan ottaa vauhtia ja heittää ilmaveivin kautta asvalttiin.

        Nyt meni överiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näyttää pännivän 🤣🤣🤣.

        Tyhmyys pännii, ei laukut. Ääretön pinnallisuus ja kanamaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Birkin on sijoitus. Etkö tuon vertaa ottanut selvää, ennenkuin lähdit kateellisena mollaamaan. Luksuslaukussa on säilytyspussit, juurikin sitä varten, ettei tule kolhuja. Vakuutus on myös tuollaisessa ihanuudessa oltava 🤗.

        Onkos Marsulla Birkin laukku ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pännii ihmisiä paljon kalliit laukut😂

        Kiitos en laukkuja ainakaan tuollaista ja kallista.Sofikin räkäläbupiin menee tuollaisen laukun kans,hoi hoi missä vähäinenkin järjen jäänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pännii ihmisiä paljon kalliit laukut😂

        Minua ihmetyttää kalliit laukut ja miksi ihmiset haluaa ostaa niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos Marsulla Birkin laukku ???

        Een usko että ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pännii ihmisiä paljon kalliit laukut😂

        Huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kateelliset kälättää 🗣🗣🗣🗣😂.

        Kateelliset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kulumia tulee, kun Stefan ottaa vauhtia ja heittää ilmaveivin kautta asvalttiin.

        Päivän urheilu-uutinen. Espoon Blues on kiinnittänyt Stefan Thermannin ensi kaudelle vasemman laitahyökkääjän tehtävään. Erikoisosaamisenaan muijanheitto yön selkään ja viiden vuittonin kierteinen ilmaveivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän urheilu-uutinen. Espoon Blues on kiinnittänyt Stefan Thermannin ensi kaudelle vasemman laitahyökkääjän tehtävään. Erikoisosaamisenaan muijanheitto yön selkään ja viiden vuittonin kierteinen ilmaveivi.

        Apua hyvä kommentti, laitahyökkääjä ja ilmaveivi 😂😂😭👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suruksesi voin ilmoittaa, että en ole Valtakunnan Perseaukiselle Ykköspummille lainkaan kateellinen siitä että tuon ikäinen ihminen ei omista. muuta kuin muiden ostamia naurettavia kasseja. Jatkan elelyäni itse ostamassani asunnossa.

        Noin juuri olipa hyvä kirjoitus ykköspummista se on just noin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos en laukkuja ainakaan tuollaista ja kallista.Sofikin räkäläbupiin menee tuollaisen laukun kans,hoi hoi missä vähäinenkin järjen jäänne.

        Totta laukku ja bubi eivät tyyliltään istu. Näytti paikalliselta kaljakuppilalta, meilläpäin sitä kutsuttaisiin paikalliseksi räkäläksi. Tyylikästä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Birkin on sijoitus. Etkö tuon vertaa ottanut selvää, ennenkuin lähdit kateellisena mollaamaan. Luksuslaukussa on säilytyspussit, juurikin sitä varten, ettei tule kolhuja. Vakuutus on myös tuollaisessa ihanuudessa oltava 🤗.

        Laukku on hyvin harvoin sijoitus, ellei tosissaan arvo nouse vuosien myötä. Se, että siitä saa omansa takaisin, ei ole sijoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Martina, nyt oivalsit.

        Iglussa netti laulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vakuutus?

        Vakuutus, niin kuin kaikille arvoesineille yleensä otetaan. Vahingoittumisen tai varkauden varalta. Kannattaa tutustua konseptiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos Marsulla Birkin laukku ???

        Ei. Maralla tulee kiire vaatia työnantajaltaan *eiku* poikaystävältään samanlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen seurannut tätä sarjaa jossa myydään myös merkkilaukkuja joiden jälleenmyyntiarvo laskee jos niissä on kulumia tai likaa esim. meikeistä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rikkaiden_panttilainaamo

        Jos et tiennyt, niin mm. Hermesillä on bag spa, jonne voi laukkunsa lähettää huoltoon. Tahrat poistetaan sisältä ja ulkoa, kuluneet osat uusitaan, purkautuneet tikit korjataan, kulumat peitetään/poistetaan/maalataan jne. Myös Chanelilla ja muutamalla muulla luksusmerkillä on bag spa-palvelut olemassa.
        Tämä on yks niistä asioista, joka merkkilaukuissa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ihmetyttää kalliit laukut ja miksi ihmiset haluaa ostaa niitä.

        Mua taas ihmetyttää, miks ihmiset käyttää rahaa autoihin sun muuhun turhaan. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos Marsulla Birkin laukku ???

        Sohvalla kaverin lainalaukku!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän urheilu-uutinen. Espoon Blues on kiinnittänyt Stefan Thermannin ensi kaudelle vasemman laitahyökkääjän tehtävään. Erikoisosaamisenaan muijanheitto yön selkään ja viiden vuittonin kierteinen ilmaveivi.

        Vähänkö 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣😂😂😂😂😂😂🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua taas ihmetyttää, miks ihmiset käyttää rahaa autoihin sun muuhun turhaan. 🤣

        Eihän tuo pariskunta voi käyttää rahoja autoihin, kun ei ole edes ajokortteja! Tai siis ei kannata..
        Muistan kyllä Marbellan kuvista, että Sohvi kuvasi itseään hienojen autojen vierellä tai sisällä, mutta harvemmin kylppärissä tai makkarissa. Luulin hänellä olevan kortin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Birkin on sijoitus. Etkö tuon vertaa ottanut selvää, ennenkuin lähdit kateellisena mollaamaan. Luksuslaukussa on säilytyspussit, juurikin sitä varten, ettei tule kolhuja. Vakuutus on myös tuollaisessa ihanuudessa oltava 🤗.

        Pitäisköhän mun pyytää puolisolta aito birkin.. Kyllä varmaan ostsis, mutta mua ei kiinnosta käyttää eikä säilytellä tommosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakuutus, niin kuin kaikille arvoesineille yleensä otetaan. Vahingoittumisen tai varkauden varalta. Kannattaa tutustua konseptiin.

        Mun tytär otti vakuutuksen vihkisormukseena.... 🤔


    • Anonyymi

      Vihreeltä taas näyttää ketju:)
      Ps. mun tavaroiden täytyy mahtua taskuihin, mitään pussukoita en pidä mukana roiikkumassa. Vain hautajaisissa pidän olkalaukkua.

    • Anonyymi

      KESKIVIIKO OTETAAKO 🍾🍾SOFI 🍷🍷 OTETAAN VAAN STEFAN.💃🕺🐩.

      • Anonyymi

        Sen jälkeen kotona tanssitaan ulko tasanteelle.🐿️🦅🦇👜👢💼📦🗃️🐩😵


      • Anonyymi

        Siis yhteen!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen kotona tanssitaan ulko tasanteelle.🐿️🦅🦇👜👢💼📦🗃️🐩😵

        Ja tiedossa laukkukuuro taivaalta.


      • Anonyymi

        Kateus kateus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus kateus

        Miten voi olla kateellinen ihmiselle joka odottaa tuomiota tulevaksi.


    • Anonyymi

      Mulla on Buberryn pieni feikkikäsveska jonka ostin vuonna 1999 Rhodokselta mutta tuolla se on komeronpohjalla eli ostin kun halvalla sain.

      • Anonyymi

        Burberryn


      • Anonyymi

        No, feikkilaukku on feikkilaukku ja yleensä huonoa keinonahkaa. Muovia tai heikkolaatuista kangasta. Feikkilaukku...no se vaan on feikki, eikä minkään arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, feikkilaukku on feikkilaukku ja yleensä huonoa keinonahkaa. Muovia tai heikkolaatuista kangasta. Feikkilaukku...no se vaan on feikki, eikä minkään arvoinen.

        En muuta luullutkaan kun sen ostin aikoinaan.


    • Anonyymi

      Pahan päivän varalta? ei ole tainnut seurata markkinoita ja vuotta 2020. Noista laukuista saa muutaman satasen korkeintaan.

      • Anonyymi

        Mummo laukkun näköinen, ei kiitos!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummo laukkun näköinen, ei kiitos!!!

        Osa tosiaan muistuttaa vanhan mummon kirkkokassia. Sinne vaan virsikirja ja menoksi!


      • Anonyymi

        Birkinit pitävät hintansa hyvin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa tosiaan muistuttaa vanhan mummon kirkkokassia. Sinne vaan virsikirja ja menoksi!

        Virsikirjant ja menoksi, voi ei apua teidän kans.💃🍷🕺


    • Anonyymi

      Kalliit merkkilaukut ovat kantajilleen osoitusta heidän varakkuudestaan ja siksi niistä tehdään feikkikopioita köyhemmille. Sama homma myös kaikissa muissa kalliissa brändeissä.

      • Anonyymi

        Ehkä lokille riittäisi se kopio.


    • Anonyymi

      Hienot laukut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Elämänarvot ovat erilaisia, toisille ne ovat merkkilaukut no1, toisille koulutus, toisille perhe/terveys, toisille lapset, toisille työ, toisille oma asunto, toisille oma auto jne. Annetaan hänen nauttia laukuistaan, tuovat lohtua ja "nostavat statusta" . Jokaisella meillä on tarve päteä, jollekin ne ovat kalliit merkkilaukut. Tyylikäs laukku vaatii tyylikkään asukokonaisuuden, jotta on vakuuttava.

      • Anonyymi

        Kyllä Sofia yhden Birkinin arvoinen on ja rennon tyylikkäästi laukkunsa kantaa sekä myös Ikean kassin, ei hän itse Ikean kassia väheksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sofia yhden Birkinin arvoinen on ja rennon tyylikkäästi laukkunsa kantaa sekä myös Ikean kassin, ei hän itse Ikean kassia väheksy.

        Näinpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sofia yhden Birkinin arvoinen on ja rennon tyylikkäästi laukkunsa kantaa sekä myös Ikean kassin, ei hän itse Ikean kassia väheksy.

        Niin että henkilö on jonkun laukun arvoinen?


      • Anonyymi

        Kyllä hyvinkoulutetut ostavat myös kalliita laukkuja 😊.


    • Anonyymi

      Mulla on K-kaupan kestokassi jossa Vallilan painokuva. Tais maksaa jotain 2,5 euroo. Hyvin kulkee mukana. Tavaraa mahtuu ja kassi kestää kolhut ja vesisateenkin. Ihan on koreee silmään ja naapurin akat ja ukot ovat hiljaa kun ei tarvi kadehdita.
      Pankissa korkeintaan tonni, mutta plakkarissa pari bitcoinia. Lisää hankitaan, kunhan saan säästettyä niihin pätäkkää. Siinä on kunnon sijoitus.

    • Anonyymi

      Näyttääpä noilla oikeilla Hermes Birkin laukuilla olevan kova hinta, ja niissä on vuosikausien jonotus. Kuin kauan Sofia jonotti saadakseen Hermes Birkin laukun, vai eikö se olekaan aito. ?
      Jos olisin vaikka Europarlamentaarikko tai advokaatti niin kyllä ostaisin jonkun merkkilaukun jossa olisi tilaa kantaa asiakirjoja ym. Vaan silloin kyllä olisi myös vaatetuskin aivan eriluokkaa.

      • Anonyymi

        Aivan! Tuollaiseen laukkuun ( joka on ruma ja epäkäytännöllinen) vaaditaan muutakin tyyliä pukeutumiseen! Trikoot jalassa ja kallis laukku käsipuolessa. Nostaakohan se statusta?
        Aivan pähkähullua tuota näytellä ja niin kovin ylpeänä. Tyhmän ylpeänä!

        Mutta mistä sen kuvasta saa selville jos onkin halpa jäljennös?
        Säälittävä tuo lapsiparka joka luulee olevansa maailman napa. Mikä saa tavallisen ihmisen pään noin sekaisin?
        Outo tapaus myös siksi, että ei osaa yhtään hävetä tuota kämpästä kadulle lentoaan. Normaali nainen ei antaisi tuollaista koskaan anteeksi eikä todellakaan menisi takaisin kerjäämään verta nenästään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Tuollaiseen laukkuun ( joka on ruma ja epäkäytännöllinen) vaaditaan muutakin tyyliä pukeutumiseen! Trikoot jalassa ja kallis laukku käsipuolessa. Nostaakohan se statusta?
        Aivan pähkähullua tuota näytellä ja niin kovin ylpeänä. Tyhmän ylpeänä!

        Mutta mistä sen kuvasta saa selville jos onkin halpa jäljennös?
        Säälittävä tuo lapsiparka joka luulee olevansa maailman napa. Mikä saa tavallisen ihmisen pään noin sekaisin?
        Outo tapaus myös siksi, että ei osaa yhtään hävetä tuota kämpästä kadulle lentoaan. Normaali nainen ei antaisi tuollaista koskaan anteeksi eikä todellakaan menisi takaisin kerjäämään verta nenästään!!

        Melkoisella varmuudella kopio. Tuskin tuo legginssitavarainen maalaismuija Birkinjonon ohi on kiilannut. Hyvä puoli tuossa oikeasti tosirumassa kauppakassissa on. Sen sisään voi seuraavaa riitaa varten pakata kaikki pikkulaukut, meikit, hiuslisäkkeet ja laminaattien valkaisuaineet. [ HUOM! Täydellinen jokanaisen varuste, uutuus.Tehoaa vanhalle kaakillekin. Nyt tarjouksessa Sofia Bee 39,9%! Osta yksi, maksa kaksi!]

        Näin koko omaisuus lentää yöhön yhdellä ilmaveivillä. 👜🐴😬Sano.


      • Anonyymi

        Joitain tuotteita (vaatteita, koruja yms) voi myös vuokrata tiettyyn tilaisuuteen (vakuutukset pitää tietysti olla kunnossa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoisella varmuudella kopio. Tuskin tuo legginssitavarainen maalaismuija Birkinjonon ohi on kiilannut. Hyvä puoli tuossa oikeasti tosirumassa kauppakassissa on. Sen sisään voi seuraavaa riitaa varten pakata kaikki pikkulaukut, meikit, hiuslisäkkeet ja laminaattien valkaisuaineet. [ HUOM! Täydellinen jokanaisen varuste, uutuus.Tehoaa vanhalle kaakillekin. Nyt tarjouksessa Sofia Bee 39,9%! Osta yksi, maksa kaksi!]

        Näin koko omaisuus lentää yöhön yhdellä ilmaveivillä. 👜🐴😬Sano.

        Korona on muuttanut Birkin-markkinoita aika lailla.

        Kun myyjä soittaa asiakkaalle, että hänen tilaamansa laukku on saapunut liikkeeseen, sitä veskaa ei siellä viikkokausia pidetä, vaan se täytyy hakea heti. Jos ei onnistu, laukku menee jonossa seuraavalle. Korona on tehnyt näistä pikanoudoista hankalia asiakkaille, ja ajoittain varattua laukkua ei ehditä noutamaan.

        Poikkeuksiakin on. Laukut joissa on vähemmän halutut värit, koot ja metallihilujen värit ovat helpommin ostettavissa suoraan jonottamatta. Jos sattuu oikeaan aikaan liikkeeseen, nykyään on mahdollista saada Birkin heti mukaansa.
        35-koon mustaa Togo-nahkaista Birkiniä hopeahiluilla liikkeestä et taatusti saa jonottamatta, mutta ruskea saattaa kyllä sieltä mukaan lähteä aika helpolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitain tuotteita (vaatteita, koruja yms) voi myös vuokrata tiettyyn tilaisuuteen (vakuutukset pitää tietysti olla kunnossa).

        Esim. Nizzassa on paljon second hand merkkilaukkukauppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoisella varmuudella kopio. Tuskin tuo legginssitavarainen maalaismuija Birkinjonon ohi on kiilannut. Hyvä puoli tuossa oikeasti tosirumassa kauppakassissa on. Sen sisään voi seuraavaa riitaa varten pakata kaikki pikkulaukut, meikit, hiuslisäkkeet ja laminaattien valkaisuaineet. [ HUOM! Täydellinen jokanaisen varuste, uutuus.Tehoaa vanhalle kaakillekin. Nyt tarjouksessa Sofia Bee 39,9%! Osta yksi, maksa kaksi!]

        Näin koko omaisuus lentää yöhön yhdellä ilmaveivillä. 👜🐴😬Sano.

        Eikääää 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣paha😂😂😂😂😂😂🤣😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Tuollaiseen laukkuun ( joka on ruma ja epäkäytännöllinen) vaaditaan muutakin tyyliä pukeutumiseen! Trikoot jalassa ja kallis laukku käsipuolessa. Nostaakohan se statusta?
        Aivan pähkähullua tuota näytellä ja niin kovin ylpeänä. Tyhmän ylpeänä!

        Mutta mistä sen kuvasta saa selville jos onkin halpa jäljennös?
        Säälittävä tuo lapsiparka joka luulee olevansa maailman napa. Mikä saa tavallisen ihmisen pään noin sekaisin?
        Outo tapaus myös siksi, että ei osaa yhtään hävetä tuota kämpästä kadulle lentoaan. Normaali nainen ei antaisi tuollaista koskaan anteeksi eikä todellakaan menisi takaisin kerjäämään verta nenästään!!

        Voisin uskoa esim. Kardashienin naisilla olevan aidot bikinit... Ei pääse edes kalkkiviivoille tämä Sohvi noiden naisten kanssa trikoineen ja feikkilaukkuineen..


    • Anonyymi

      Ja siis jos jonotusaika on noin pitkä, niin kuka tuon veskan
      oikeasti maksoi? N....

      • Anonyymi

        On vielä maksamatta, menee ulosottoon 💃🍾🕺.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vielä maksamatta, menee ulosottoon 💃🍾🕺.

        Kylläpä on ihmisillä hirveä hätä jonkun toisen laukun hinnasta, kuka maksoi, milloin osti, paljon sillä saa käytettynä jne. jne. Samanlaista pölinääkö pidätte, jos naapuri auton vaikka vaihtaa, kuka maksoi, paljon maksoi, millä maksoi, onko velkaa miten paljon jne.jne. Voi kristus teidän kateutta ja hölmöyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on ihmisillä hirveä hätä jonkun toisen laukun hinnasta, kuka maksoi, milloin osti, paljon sillä saa käytettynä jne. jne. Samanlaista pölinääkö pidätte, jos naapuri auton vaikka vaihtaa, kuka maksoi, paljon maksoi, millä maksoi, onko velkaa miten paljon jne.jne. Voi kristus teidän kateutta ja hölmöyttä.

        Joo, mut asian pointti on muualla, johon moni meinaa nauruun kuolla ja aiheuttaa tämän hilpeyden hädän. Onhan ihmisillä kasseja, autoja, taloja ja vaikka mitä, joka ihan normaalia. Mut kun Sofia elämän työnään (jossain mainosti esittelevänsä vain luxusta mikä sekin aivan käsittämätöntä) on niin voitonriemuisena perä ja muovinenä pystyssä ja ankkahuulia irvistäen esitellyt näitä muiden omaisuuksia.


    • Ja lopuksi voitaneen todeta, että Stefun kassit on haluttuja, jos niitä on hoidettu hyvin.

      • Anonyymi

        Stefu putsaa ja puunaa kassejaan säännöllisesti.Sofia pyynnöstään jelppii. Jolloin Ruusila vuorostaan tienaa Birkinin.


    • Anonyymi

      Ihmettelin pitkään miksi Sofia kulkee Balenciagan kaupan paperikassin kanssa. Salilla, oikeudessa jne. Ja miten kassi kestää muutossa jne. Mielessäni mietin että hyvä kun kierrättää.

      Mutta se olikin B:n laukku 😬 Toivottavasti ei ollut kovin kallis. Koska ei sekään kovin tyylikäs, let's be honest.

    • Anonyymi

      No voe, voe... väskä luultavammin oli kaverin, ei sohvan! Jos olisi, niin varmasti olisi fotonut väskaa yötä päivää kainalossa siellä sun täällä koiran pissityslenkillä ym. paikoissa. Seveliuksen väska oli!!

    • Anonyymi

      Feikkilaukkuja..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1736
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1357
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1262
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1225
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1126
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1101
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      924
    Aihe