töissä ilman krapulaa? Mitä syöt töissä jos Kankkunen iskee?
Työläinen, koska viimeksi olet ollut
14
241
Vastaukset
- Anonyymi
Töissä joka päivä on nenäpunaisia. Siel on hyvä oitee, kukaan ei häiritse, saa levätä rauhassa, kotona joutus kuunteleen lasten huutamista ja tekeen töitä. Töissö on hyvä krapulateerata.
- Anonyymi
Pimeissä töissä olin ilman krapulaa kesällä.
- Anonyymi
Työläinen?Mikä se on ???
- Anonyymi
Lorviva vetelys
- Anonyymi
Jossain toimistossa pystyy ihan hyvin oleen krapuloissa ja käy sitten lounaalla jossain.Alkoholisteista suuri osa käy töissä.Jos joku äijä on ni ihan hyvin 12olusta pystyy juomaan viikolla kun ei tosta kummostakaan krapulaa kun kroppa tottuu.
- Anonyymi
Kaksi kertaa oli 90-luvulla työssä krapula. Sen jälkeen ei ole ollut.
- Anonyymi
Ei kai työläinen krapulassa mitään ruokaa tarvi vaan kunnon ryypyn. No, ei töissä kovin vahvaa paukkua voi ottaa mutta esim 2dl leijonaa tai kossua ja 2 desiä jaffaa on ok paukku ensiavuksi jotta jaksaa sinnitellä työajan loppumiseen asti.
- Anonyymi
Oli mulla työkaveri, jolla oli verhon takana aina jaffapullo, mutta oli siellä myös
se Koskenkorva. Molemmat tyhjenivät siinä päivän aikana ja tulos oli se, että
tuo kaveri lähti lähes jokaisena päivänä melkoisessä kännissä kotiin autolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mulla työkaveri, jolla oli verhon takana aina jaffapullo, mutta oli siellä myös
se Koskenkorva. Molemmat tyhjenivät siinä päivän aikana ja tulos oli se, että
tuo kaveri lähti lähes jokaisena päivänä melkoisessä kännissä kotiin autolla.Asiaa. Amatöörin touhua juoda krapulaan olutta tms. Vahvemmalla tavaralla tasoittelut ennenkuin voi siirtyä miedompiin litkuihin.
- Anonyymi
Mielummin ei krapulaa työpäivän aamusta kun ei mikään nautinnollinen päivä.Asfalttihommiin krapuloissa ja sattuukin oleen 12tunnin päivän.Raskasta toi on holistin käydä töissä jos niitä krapulapäiviä useita.Sössinnäksi voi mennä joillakin ja tulee prokulipäiviä.
- Anonyymi
En koskaan krapulassa. Eikä ole tarvinnut syödä kankkusessa.
- Anonyymi
Mutta kankkuseen paras lääke on kebab-mättö. Sillä olo oikenee !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kankkuseen paras lääke on kebab-mättö. Sillä olo oikenee !
Harhaluulo. Popsi suolakurkkuja ryyppäämisen ohessa niin aamulla olo ei niin paha.en muista enää mihin perustuu mutta ryssien tapa jotka ovat viinan litkimisen ammattilaisia.
- Anonyymi
Pöh, köyhien tauti tosiaan, mulle ei ehdi tulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3932010Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121839Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411358Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77999Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33765- 56749
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713