meneekö skini

lomalle etelään?

Alkoi oikein kovasti naurattamaan, kun ajattelin , että voi ressukat skini-nahkapäät, miten te esimerkiksi menette keskitalvella etelän lämpöön? Siis ettehän voi mennä, koska siellä on erinvärisiä,erirotuisia ihmisiä. Miten te siellä kestätte tummaihoisia,komeita, siististi ja tyylikkäästi pukeutuneita ja hohtavanvalkoiset hampaansa hoitaneita miehiä, sama pätee tietysti etelän kaunottariin, sekin vielä , että paljon esim. espanjan ja italian lomaparatiiseihin tulee afrikan puolelta ihmisiä lomanviettoon?? Pakkaatteko pesäpallomailat uikkarien yms. lisäksi matkalaukkuunne???Näin jäi miettimään suomalainen nainen

19

1350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei somaleita

ole.

• olisi?

Heips! No kuule taitaa ollakin, ihan itse olen heitä jututtanut, jopa somaliastakin olevia henkilöitä! Olen tavannut paljon afrikanmaista olevia näilläkin seuduilla! terv. antti

• Jorma.Kovanen

on siellä ainakin Brittinahkapäitä, joita ei varmasti voi olla huomaamatta.

Suomalainen mies jäi miettimään miksi moinen kysymys piti edes esittää...

• Kiiklanteri

pitäisi mennä etelään?

• Caso

Minä haluan xi/talvi etelän lämpöön. Jo monta vuotta näin on ollut.

• dildo

niin B reikiä ovat

• Skini-ressukoilla mihinkään etelän matkoihin varaa ole.Nehän ovat köyhiä joten ei niillä riitä siihen rahaa,etenkin kun on juoppoja kaikki. Kaljaan ja hakaristeihin se raha menee.
      Kaikkihan ton tietää.

• lot

Mitä ne hakaristit nykyään maksaa? Ovatko kalliita Mun varasto on ihan loppu, ne kuluu tosi nopeesti.

Vastaa pian. Olen pelokas, ettei jää rahaa Imatran reissuun eikä kaljaan..

• skinisti

Kreikan Iron Youth rulettaa!!!
      Ja siellä tosiaan on vähemmän mustaa populaa kuin täällä.

• kauheeta

että maailmassa on niin erivärisiä ihmisiä, tosi kauheeta!hah hah haaaa

• BLACKANDWHITE

no se on huomattu että olet rasisti ja skini.
        ei ole sullakan asiat kovin hyvin kun on tyhmä pää kärsii koko vartalo. mitä sä itsees kiusaat noilla ajatuksilla jos joku on musta niin on ja paskakin vielä niin anna olla, elä sä vaan elämääsi niin huomaat että on paljon mukavempaa
        keskittyä kivoihin asioihin,saat vielä itselles kivan tyttöystävän ja rauhoitut kun oot kasvanu isoks.inhoan skinejä, mutta antaa niiden olla
        jokainen taaplaa tyylillään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3528
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      102
      3409
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      84
      2938
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      61
      2683
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      92
      2495
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      66
      2465
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1414
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1328
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      384
      1252
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1105
    Aihe