Rasvaimu vatsaan

Anonyymi

Hei,
vielä vaihdevuosiin asti masu oli littana, nyt tullut kunnon vatsamakkara.
Onko kokemuksia rasvaimusta vatsan alueelle,
etenkin vaihdevuotisten kokemukset kiinnostavat.

7

677

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sen tehdään?

    • Anonyymi

      Sanotaan, että vaihdevuosien jälkeen rasva alkaa kertymään enemmän miesmäisesti sisäelimiin eli ei enää yhtä paljon ihon alle vatsalle ja lanteisiin kuin ennen. Ainakin kannattaa olla kriittinen lopputuloksen suhteen. Entistä nuorta itseäsi et saa takaisin. Vatsaontelorasvaa rasvaimu ei poista.

      Iho ei ole enää ikääntyessä yhtä elastinen kuin nuorena. Saattaa olla, että löysää ihoakin voi joutua poistamaan. Arvet parantuvat huonommin ja ainakin itselläni myös näkyvät enemmän kuin nuorena (siis yleensä arvet, en ole käynyt kauneusleikkauksissa).

      Sitten tietenkin veritulppariskit ja muut ovat korkeammat kuin nuorilla, mutta mitä nainen ei ottaisi riskejä kauneuden tähden.

      • Anonyymi

        Olen 60 ja omalla kohdallani leikkausarvet ovat parantuneet hyvin ,(esim. ylimääräisen löysän nahan leikkaus vatsasta). Olen kyllä ahkerasti suihkutellut ja rasvannutkin niitä vielä pitkän ajan jälkeenkin leikkauksesta. Iho ei ole kimmoisa niin kuin nuorena, joten rasvaimu esim. sisäreisissä näkyy epätasaisuuksina, "kuoppia".


    • Anonyymi

      onko lisää kokemuksia vatsan ja sisäreisien imusta? kun näitä kerran tehdään tosi paljon ympäri suomea ja silti koskaan ei trömää edes netissä esim ennen ja jälkeen kuviin, ei ole blogeja ei mitään.
      jääkö viiltoja? muhkuroita? minulla ei ole paljoa rasvaa mutta vatsassa kuiteskin pömppö

    • Anonyymi

      kuinka todennäköistä on vatsan ja sisäreisien rasvaimussa rasvakudoksen kuolio, viivat tai möykyt iholla tai pysyvää turvotusta?

    • Anonyymi

      Minulle tehtiin ensin vatsan alueelle rasvaimu, myöhemmin abdominoplastia. Löysää jäi rasvaimun jälkeen, tosin ei suurta riippuvatsaa mutta kuitenkin jonkin verran. Tästä on aikaa yli puoli vuotta. Olen erittäin tyytyväinen litteään uuteen vatsaani.

    • Anonyymi

      Minulle tehtiin 3 viikkoa sitten 4 alueen rasvaimu vatsaan. Olen 4-kymppinen ja aina muuten ollut hoikka, mutta vatsasta rasva ei ole lähtenyt treenaamalla eikä laihduttamalla. Tulos oli heti nähtävissä, olen tosi tyytyväinen nykyiseen pyykkilautavatsaan, joka tulee vielä turvotuksen laskemisen myötä kaventumaan. Vatsa on hieman muhkurainen, osittain tunnoton ja kosketusarka, mustelmia on edelleen reisissä asti, mutta parantumaan päin jo. Näytän silti edelleen alastomana pahasti murjotulta, ja siltä tuntuukin. Kaikkein vaikeinta on pitää koko ajan tiukkaa tukivyötä, etenkin iltaisin se todella ahdistaa. Sitä pitäisi pitää yhteensä 6 viikkoa yötä päivää. En olettanut toipumisen olevan näin hankalaa, mutta en silti kadu missään nimessä toimenpidettä. Mustelmat paranee ja lymfahoidoilla ja ajan kanssa varmasti myös iho taas tasoittuu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe