Turpa rullalle ja kärsikää sanoo ministeri Ohisalo:
https://mvlehti.net/2020/10/03/onko-turvapaikanhakijoiden-auttamisella-liian-kova-hinta-ministeri-ohisalo-ei-kykene-vastaamaan/
Taas saa Mughtar.Gyrbäh nauruunsa aihetta.
Maahanmuuttojen haitoilla ei ole hintaa vaan ne on kestettävä.
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ajatekaa sitä, että lähes kaikki " turvapaikanhakijat" ovat oikeasti juhlapaikanhakijoita!?
Kuten hyvin tiedetään ja tietävät mamuttajapoliitikotkin. Kunhan vain haalivat uusia äänestäjiä puolueilleen Suomen, suomalaisten ja suomalaisuuden kustannuksella. - Anonyymi
Tietysti hinta on liian kova, kun koko suomalainen Suomi ja suomalaisuus katoavat tätä mamutustahtia!
On todella käsittämätöntä, että joutuu näin ilmisellvää totuutta julistamaan? Huhhuh...- Anonyymi
Jos Oharin äijä ( mies ) saa hyvät kymmenykset jobatessaan Lähi-Idän öljyä niin mikään ei ole silloin LIIAN pyhää..Edes Suomalaisten veri..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195