Jokaisella sunilaisella, nykyisin exsunilaisella on yhteinen yhdistävä muisto, valaistumisen kokemus.
Hetki jolloin tajusin että Teuvo on valehtelija
Tämä muisto joka jokaiselle tuli eri aikaan ,yhdistää exsunilaisia.
Seuraavaksi Teuvo kunnioittaakin hänen valheen paljastaa tuomalla hänen nimensä näkyviin.
Oleppa hyvä Teuvo
Hetki jolloin tajusin lahkojohtajan valehtelevan
41
54
Vastaukset
- Anonyymi
Se on Jumalan armoa, että pääsee pahan eksytyksiä pakoon.
- Anonyymi
Eikös siinä mennyt hidashoksaisimmalla peräti 14 vuotta, enenkuin tajusi olevansa eksyksissä?
- Anonyymi
Se on tärkeintä, että lopputilanne on hyvä! 😊
Ikuisuuden rinnalla muutama vuosi ei tunnu missään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tärkeintä, että lopputilanne on hyvä! 😊
Ikuisuuden rinnalla muutama vuosi ei tunnu missään.Antaa se vaan tyypistä omanlaisensa vaikutelman, siis täällä ajassa.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa se vaan tyypistä omanlaisensa vaikutelman, siis täällä ajassa.😂
Jos sinä et tunne Jeesusta Kristusta omana Vapahtajanasi, olet vieläkin eksyksissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä et tunne Jeesusta Kristusta omana Vapahtajanasi, olet vieläkin eksyksissä.
En tunne miestä, sanoi Ketola jeesuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne miestä, sanoi Ketola jeesuksesta.
Otan syvästi osaa.
- Anonyymi
Milloin sinun hoksottimesi hänen suhteensa toimii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin sinun hoksottimesi hänen suhteensa toimii?
Ei riitä pokka vastaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minulta kysyt niin minulle selvisi jo ala-asteella ,että raamattu on satukirja. Mitä taas oppi-isääsi tulee, niin ikävä kyllä häntä minulla ei ole kunnia tuntea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli joku ei vastaa kommenttiisi se tarkoittaa, ettää kommenttisi on niin typerä, ettei siihen kannata vastata.
- Anonyymi
No voe tokkiisa! Hyväne aeka kuitennii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa se vaan tyypistä omanlaisensa vaikutelman, siis täällä ajassa.😂
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, tiedän tyypin johon viittaat. Se juuri todistaakin ettei sunilaisuuden kaataja ollut vähäpätöisimmistä vähäpätoisin Jari vaan itse Herra Jeesus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, tiedän tyypin johon viittaat. Se juuri todistaakin ettei sunilaisuuden kaataja ollut vähäpätöisimmistä vähäpätoisin Jari vaan itse Herra Jeesus.
Olen samaa mieltä Markun kanssa, se kurja kutale ei olisi voinut mahtavaa Teuvoa nujertaa ilman Jumalan voimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä Markun kanssa, se kurja kutale ei olisi voinut mahtavaa Teuvoa nujertaa ilman Jumalan voimaa.
Kukas tämä Markku sitten on? Ex-teuvolainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas tämä Markku sitten on? Ex-teuvolainen?
Joo vissiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä
- Anonyymi
Totuus totuus totuus, loputtomiin hän hokee ja kuitenkin valehtelee.
- Anonyymi
Valheen isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheen isä.
On perkele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On perkele.
Sittenhän on piru sanoi Rannanjärvi, jos minä miestä pelkään.
- Anonyymi
Tämä lahkojohtaja raivoaa menetystään, mutta eipä se luottamusta palauta.
- Anonyymi
Ei ainakaan röyhkeyttä puutu kun yrittää mitätöidä Raamatun.
- Anonyymi
Ensin hokee että sai näyn Raamattu on totta ja sitten käyttää loppuelämänsä sen totuuden lokaan polkemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin hokee että sai näyn Raamattu on totta ja sitten käyttää loppuelämänsä sen totuuden lokaan polkemiseen.
Niinpä! Wanha mies on sotkenut itsensä suohon.
Luulin jo hetken että tarkoitit Teuvo Hakkaraista.
- Anonyymi
Hakkarainen on rehellinen kansanmies ja kansan edustaja ja edelläkävijä käsidesin käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkarainen on rehellinen kansanmies ja kansan edustaja ja edelläkävijä käsidesin käytössä.
Toinen Teuvo sitten onkin epärehellisyyden ruumiillistuma, täällä palstalla huseeraava saatanan kanssa liiton tehnyt Teuvo.
- Anonyymi
Voe tokkiisa! Hyväne aeka kuitennii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen Teuvo sitten onkin epärehellisyyden ruumiillistuma, täällä palstalla huseeraava saatanan kanssa liiton tehnyt Teuvo.
Vanha mies on tehnyt elämänsä suurimman virheen ja synnin, kun alkoi solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä mm. Saatanan vereksi yms!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha mies on tehnyt elämänsä suurimman virheen ja synnin, kun alkoi solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä mm. Saatanan vereksi yms!
Se on totta!
"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."
- Anonyymi
Miksi Teuvo et uskalla kirjoittaa omalla nimelläsi?
Nimimerkkisi on todella rienaava tietäen millainen valehtelija olet. - Anonyymi
Nyt annoit Teuvo kyllä itsestäsi totuudellisen kuvauksen! Vahinko?
- Anonyymi
Näin urheilutermein kysen, Miltä nyt tuntuu olla valheesta kiinni jäänyt entinen lahkojohtaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin urheilutermein kysen, Miltä nyt tuntuu olla valheesta kiinni jäänyt entinen lahkojohtaja?
Suoraan sanottuna: ketuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraan sanottuna: ketuttaa.
Harmittaa niin maan perusteellisesti. Olen Teuvo Suuri ja kukaan ei noteeraa sanomaani. itkettää.
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Lahkoni huhuu, missä piileskelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkoni huhuu, missä piileskelet?
Lahko kutistui niin paljon, että sitä piti alkaa kutsua siivuksi. 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702950Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli331841- 601627
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181609- 351575
- 591526
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151430