Eli ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta en ole varma onko kyse ohimenevästä ilmiöstä (alun haittavaikutukset?) vai otanko väärin pillerit?
Eli minulle määrättiin pari kk sitten tuo Gestinyl merkki, sitä ennen en ole syönyt mitään pillereitä.
Ensimmäisen liuskan aloitin silloin, kun viimeiset "luonnolliset" menkat loppuivat, ohjeen mukaan.
Tämä eka kuukausi meni hyvin.
Yhdessä vaiheessa tuntui joitakin päiviä kesken liuskan siltä, kuin menkat alkaisivat, mutta yhtään välivuoto ei tullut.
Pidin liuskan loputtua tyhjennystauon, enkä ole varma teinkö sen väärin?
Ohjeessa lukee toisaalta, että uusi liuska aloitetaan 8 päivän kuluttua tabletti tauon päättymisesta ja toisessa kohtaa että uusi liuska aloitetaan samana viikonpäivänä kuin tabletti tauko alkoi?
No, minulla alkoi ensimmäinen tabletti tauko maanantaina ja aloitin uuden liuskan tiistaina, en tiedä olisiko pitänyt aloittaa uusi liuska maanantaina?
Tämän toisen kuukauden aikana sain kesken liuskan kunnon menkat, söin kuitenkin liuskan loppuun ja nyt taas tabletti tauolla.
Nyt kesti edellistä useamman päivän, ennen kuin menkat alkoi.
Onko kyse alun haittavaikutuksista/meneekö ohi?
Ja miten aloitan uuden liuskan, eli mokasinko viimeksi?
Jos toinen tabletti tauko alkoi niin, että viimeinen pilleri otettu viime torstaina, aloitanko siis uuden liuskan torstaina vai perjantaina?
Kiitos, jos joku jaksaa vastata:)
Gestinyl e-pillereiden otto?
Anonyymi
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174