Kokemuksia Aino Rönnblad ?

Anonyymi

Minulle laitettu implantit, korjausleikkaus tulossa

15

10099

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, minullekin hän laittanut ja myös menossa muualle korjaamaan

• Anonyymi

Mun rinnat nyt eri paria--molemmat erikokoiset, vielä tehnyt toiseen rinnan 10 cm ylimääräinen viilto josta ei ole sovittu. Valehtelee törkeästi Potilasvahinkokeskukseen että sovittu. Ylimielinen. Muuten ok

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun rinnat nyt eri paria--molemmat erikokoiset, vielä tehnyt toiseen rinnan 10 cm ylimääräinen viilto josta ei ole sovittu. Valehtelee törkeästi Potilasvahinkokeskukseen että sovittu. Ylimielinen. Muuten ok

Missä leikannut sinut?

• Anonyymi

Ei hänellä kokemusta, hyppää paikasta toiseen, ei pysyy missäkään

• Anonyymi

Hei!

Kuulisin mielelläni kokemuksianne. Missä leikkaus tehty ja milloin? Ja millä menetelmällä, implantti vai rasvansiirrolla? Saa laittaa facebookiin yv:tä asiasta, kalaya virtanen nimellä löytää

• Anonyymi

Mulla muokkas yläkroppaa ja en vois onnellisempi olla. Suosittelen todellakin!!!!

• Anonyymi

Plastiikkakirurgin titteli ei Suomessa ole sama kun esteettinen kirurgi.
      Sairaalassa ei leikata rintaimplantteja, kasvojenkohotuksia ym esteettisiä toimenpiteitä, vaan syöpää, palovammoja ym, siksi esteettinen koulutus on hankittava sitten ihan erikseen plastiikkakirugiksi valmistumisen jälkeen joko ulkomailla tai Suomessa kokeneen kirurgin opissa. Tämän takia kaikki plastiikkakirurgit eivät ole taitavia kauneuskirurgiassa.

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Aino haukuttu kilpailijoita ja kehuttu itseään, ja kova mustamaalaamaan muita

• Anonyymi

Aino Rönnblad rintojen suurennus, erikokoiset rinnat, erikokoiset nännit, täysin epäsymmetriset rinnat, ei ammattilainen, mielestäni on monia kaltaisiani.. epämuodostuneita rintoja😢

• Anonyymi

Laittoi mulle botoxia siveliusryppyihin ja tulos huono. Kulmat roikkuu. Aiemmin olen käynyt muualla ja näin ei ole koskaan ennen käynyt.

• Anonyymi

Joskus olisi vaan paras olla tyytyväinen siihen mitä on. Vanha viisaus: jos ei ole rikki, sitä ei pidä korjata.

• Anonyymi

Jos olisin nämä kommentit ennen operaatiota lukenut, niin olisi ehkä jäänyt käymättä, mutta enpä lukenut - enkä vielä ole katunut, joskin toipilas.
      Potilaskertomuksesta saa käsityksen, että tekijä on saanut myös konsultaatiota toimenpiteen aikana - onko sitten vielä erikoistumisvaiheessa, en osaa sanoa.
      Ihmisenä iloinen, reipas, miellyttävä ja ymmärsi, mitä halusin.

• Anonyymi

Todella törkeästi sai mustelmille tuttavani kasvot, oli 3kk kuin auto-onnettomuudessa ollut pienen pistoshoidon yhteydessä.

Ei korvauksia tai edes rahoja takaisin, tyly ja kömpelö lääkäri. 👎🏻 Ei ikinä hänelle!

• Anonyymi

Missä olette käyttäneet? Mehiläisellä? Ihmettelen vain, kun siellä suositteltu 9,9 niin ette ainakaan ole siellä jättänyt palautetta, jos nyt olette käyneet.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe