Kokemuksia Aino Rönnblad ?

Anonyymi

Minulle laitettu implantit, korjausleikkaus tulossa

18

10931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, minullekin hän laittanut ja myös menossa muualle korjaamaan

• Anonyymi

Mun rinnat nyt eri paria--molemmat erikokoiset, vielä tehnyt toiseen rinnan 10 cm ylimääräinen viilto josta ei ole sovittu. Valehtelee törkeästi Potilasvahinkokeskukseen että sovittu. Ylimielinen. Muuten ok

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun rinnat nyt eri paria--molemmat erikokoiset, vielä tehnyt toiseen rinnan 10 cm ylimääräinen viilto josta ei ole sovittu. Valehtelee törkeästi Potilasvahinkokeskukseen että sovittu. Ylimielinen. Muuten ok

Missä leikannut sinut?

• Anonyymi

Ei hänellä kokemusta, hyppää paikasta toiseen, ei pysyy missäkään

• Anonyymi

Hei!

Kuulisin mielelläni kokemuksianne. Missä leikkaus tehty ja milloin? Ja millä menetelmällä, implantti vai rasvansiirrolla? Saa laittaa facebookiin yv:tä asiasta, kalaya virtanen nimellä löytää

• Anonyymi

Mulla muokkas yläkroppaa ja en vois onnellisempi olla. Suosittelen todellakin!!!!

• Anonyymi

Plastiikkakirurgin titteli ei Suomessa ole sama kun esteettinen kirurgi.
      Sairaalassa ei leikata rintaimplantteja, kasvojenkohotuksia ym esteettisiä toimenpiteitä, vaan syöpää, palovammoja ym, siksi esteettinen koulutus on hankittava sitten ihan erikseen plastiikkakirugiksi valmistumisen jälkeen joko ulkomailla tai Suomessa kokeneen kirurgin opissa. Tämän takia kaikki plastiikkakirurgit eivät ole taitavia kauneuskirurgiassa.

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Aino haukuttu kilpailijoita ja kehuttu itseään, ja kova mustamaalaamaan muita

• Anonyymi

Aino Rönnblad rintojen suurennus, erikokoiset rinnat, erikokoiset nännit, täysin epäsymmetriset rinnat, ei ammattilainen, mielestäni on monia kaltaisiani.. epämuodostuneita rintoja😢

• Anonyymi

Laittoi mulle botoxia siveliusryppyihin ja tulos huono. Kulmat roikkuu. Aiemmin olen käynyt muualla ja näin ei ole koskaan ennen käynyt.

• Anonyymi

Joskus olisi vaan paras olla tyytyväinen siihen mitä on. Vanha viisaus: jos ei ole rikki, sitä ei pidä korjata.

• Anonyymi

Jos olisin nämä kommentit ennen operaatiota lukenut, niin olisi ehkä jäänyt käymättä, mutta enpä lukenut - enkä vielä ole katunut, joskin toipilas.
      Potilaskertomuksesta saa käsityksen, että tekijä on saanut myös konsultaatiota toimenpiteen aikana - onko sitten vielä erikoistumisvaiheessa, en osaa sanoa.
      Ihmisenä iloinen, reipas, miellyttävä ja ymmärsi, mitä halusin.

• Anonyymi

Todella törkeästi sai mustelmille tuttavani kasvot, oli 3kk kuin auto-onnettomuudessa ollut pienen pistoshoidon yhteydessä.

Ei korvauksia tai edes rahoja takaisin, tyly ja kömpelö lääkäri. 👎🏻 Ei ikinä hänelle!

• Anonyymi

Missä olette käyttäneet? Mehiläisellä? Ihmettelen vain, kun siellä suositteltu 9,9 niin ette ainakaan ole siellä jättänyt palautetta, jos nyt olette käyneet.

• Anonyymi

Oisko noin että vain negatiivinen kirjoitetaan tänne ?
        Katselen vielä muita.

• Anonyymi

Rönblad teki minulle lipliftin vuosi sitten. Operaation aikana erikoista höpöttämistä hoitajan kanssa:"kävin salilla tänään, onneksi ei kädet vapise" ym. No, hyvä etteivät kädet vapisseet mutta huolimaton tikkien laitto ja sen seurauksena erittäin ruma arpi. En mene uudelleen hänelle.

• Anonyymi

Minulle teki Antti Ryynänen 25 vuotta sitten. Arpi punoitti alkuaikoina lievästi. Itse en alkuaikojen jälkeen ole edes löytänyt arpea, täysin huomaamaton

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      75
      6455
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      146
      5972
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3816
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2281
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1489
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      411
      1408
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1235
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1064
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      127
      1009
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      990
    Aihe