Kokemuksia Aino Rönnblad ?

Anonyymi

Minulle laitettu implantit, korjausleikkaus tulossa

14

8698

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, minullekin hän laittanut ja myös menossa muualle korjaamaan

      • Anonyymi

        Mun rinnat nyt eri paria--molemmat erikokoiset, vielä tehnyt toiseen rinnan 10 cm ylimääräinen viilto josta ei ole sovittu. Valehtelee törkeästi Potilasvahinkokeskukseen että sovittu. Ylimielinen. Muuten ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun rinnat nyt eri paria--molemmat erikokoiset, vielä tehnyt toiseen rinnan 10 cm ylimääräinen viilto josta ei ole sovittu. Valehtelee törkeästi Potilasvahinkokeskukseen että sovittu. Ylimielinen. Muuten ok

        Missä leikannut sinut?


    • Anonyymi

      Ei hänellä kokemusta, hyppää paikasta toiseen, ei pysyy missäkään

    • Anonyymi

      Hei!

      Kuulisin mielelläni kokemuksianne. Missä leikkaus tehty ja milloin? Ja millä menetelmällä, implantti vai rasvansiirrolla? Saa laittaa facebookiin yv:tä asiasta, kalaya virtanen nimellä löytää

    • Anonyymi

      Mulla muokkas yläkroppaa ja en vois onnellisempi olla. Suosittelen todellakin!!!!

    • Anonyymi

      Plastiikkakirurgin titteli ei Suomessa ole sama kun esteettinen kirurgi.
      Sairaalassa ei leikata rintaimplantteja, kasvojenkohotuksia ym esteettisiä toimenpiteitä, vaan syöpää, palovammoja ym, siksi esteettinen koulutus on hankittava sitten ihan erikseen plastiikkakirugiksi valmistumisen jälkeen joko ulkomailla tai Suomessa kokeneen kirurgin opissa. Tämän takia kaikki plastiikkakirurgit eivät ole taitavia kauneuskirurgiassa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Aino haukuttu kilpailijoita ja kehuttu itseään, ja kova mustamaalaamaan muita

    • Anonyymi

      Aino Rönnblad rintojen suurennus, erikokoiset rinnat, erikokoiset nännit, täysin epäsymmetriset rinnat, ei ammattilainen, mielestäni on monia kaltaisiani.. epämuodostuneita rintoja😢

    • Anonyymi

      Laittoi mulle botoxia siveliusryppyihin ja tulos huono. Kulmat roikkuu. Aiemmin olen käynyt muualla ja näin ei ole koskaan ennen käynyt.

    • Anonyymi

      Joskus olisi vaan paras olla tyytyväinen siihen mitä on. Vanha viisaus: jos ei ole rikki, sitä ei pidä korjata.

    • Anonyymi

      Jos olisin nämä kommentit ennen operaatiota lukenut, niin olisi ehkä jäänyt käymättä, mutta enpä lukenut - enkä vielä ole katunut, joskin toipilas.
      Potilaskertomuksesta saa käsityksen, että tekijä on saanut myös konsultaatiota toimenpiteen aikana - onko sitten vielä erikoistumisvaiheessa, en osaa sanoa.
      Ihmisenä iloinen, reipas, miellyttävä ja ymmärsi, mitä halusin.

    • Anonyymi

      Todella törkeästi sai mustelmille tuttavani kasvot, oli 3kk kuin auto-onnettomuudessa ollut pienen pistoshoidon yhteydessä.

      Ei korvauksia tai edes rahoja takaisin, tyly ja kömpelö lääkäri. 👎🏻 Ei ikinä hänelle!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe