Mieshoitaja ehdotteli jatkuvasti seksiä naiskollegoilleen

Anonyymi

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla näitä valtakunnan tunnetuimpiampia naisten ja lasten raiskaajia, vielä ei ole saanut tuomiota: Mika Jukkala.

      • Anonyymi

        Valtakuntaa ei saa kiusata.


    • Mies saa ehdottaa, mutta vain kerran. Jos nainen sanoo ei, toista kertaa ei saa tulla. Jos nainen taas suostuu, useamminkin voi kysyä, mutta sitten kun nainen on sanonut selkeästi, että se on loppu nyt, ei saa enää edes ehdottaa.

      Sama pätee myös sukupuolet vaihtaen.

      • Anonyymi

        Nyt oli kyse työyhteisöstä eikä mistään vapaa-ajalla tapahtuvasta ehdottelusta! Olitko itse tuollainen limanuljaska työelämässä ollessasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli kyse työyhteisöstä eikä mistään vapaa-ajalla tapahtuvasta ehdottelusta! Olitko itse tuollainen limanuljaska työelämässä ollessasi?

        Olipa työssä tai vapaa-aikana, saa ehdottaa VAIN KERRAN. Ei on aina ei. Useampi ehdottelu on seksuaalista häirintää, hylättävää ja iljettävää. Mutta yksi kerta on sallittava, muuten kukaan ei voi tehdä mitään.

        Olin naimisissa jo työelämään tullessani, joten en ehdotellut ollenkaan. On myös olemassa niin korrekti tapa kieltäytyä tyttöjen tekemistä hienostuneista ehdotuksista, ettei väleihin syntynyt pienintäkään säröä. 🌹


    • Kumma, ettei työyhteisöt osaa ottaa selviä ongelmia oikein esille. Joskus tulee mieleen, mitä varten työnjohtajat joissain työyhteisöissä ovat... HE ovat vastuussa toisen työntekijän tekemisistä toiselle. Heidän pitää puuttua ja lopettaa vastaavanlainen ahdistelu ja käytös.

      Mutta näitä löytyy...🤷‍♂️

    • Itekki ehdottelen seksiä naiskollegoille. :D

      Nais-asiakkaat on ehdotellu seksiä ja mie oon kans ehdotellu seksiä niille.

      :D


      Tässä on vuosisadan Metoo jytkyn ainekset..

      • Anonyymi

        Ai kutsutaankos jossain tukikynttiläpajalla muita oikein kollegoiksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kutsutaankos jossain tukikynttiläpajalla muita oikein kollegoiksi?

        Työkavereiksi niitä kutsutaan...

        Täällä sinkkupalstalla on niin hienoa porukkaa että oli pakko käyttää hienompaa termiä.

        :D


    • Anonyymi

      Onko ätmi sana kielletty?

    • Anonyymi

      Odotan mielenkiinnolla sitä kommenttia, jossa nämä(kin) tapahtumat käännetään jotenkin noiden naispuolisten kolegoiden syyksi.

    • Anonyymi

      Varmaan tuollainen mies saa paljon pillua. Naiset tykkää jännämiehistä.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä tykkää jännämieheksi itseään nimittävän vain haluavat ajatella siten.


    • Anonyymi

      Miksei mies hoitajan ja sen pomon nimeä kerrota. Suomen vallitsee kulttuuri jossa salaillaan asioita ja silloin jännämiehet saa jatkaa naisten ahdisteluita.

    • Anonyymi

      Suunta oikea

    • Anonyymi

      hoiva_alan teräsmiehet liikkeellä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1919
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      470
      1034
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe