Ehkäisy unohdus

Anonyymi

Siis no luulin ottaneeni eilen e pillerin mutta en ollu ottanut koska äiti löysi sen vessan lattialta ja olin saman päivän aikana harrastanut seksiä ja mies oli laennut sisälleni ja otin heti seuraavana päivänä tabletin mitä pitää tehdä

3

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu kierron vaiheesta. Jos sulla jo lähipäivinä on odotettavissa menkat tai on juuri äsken ollut, ei tarvii tehdä mitään. Mutta jos eilen oli tai tänään tai huomenna ovulaatio, jälkiehkäisy on paikallaan.

Mutta miten voi luulla syöneensä pillerin, vaikka on pudottanut sen lattialle? Et kai kuitenkaan ole kuuro, sokea ja tärisevä mummo, kun e-pillereitä tarvitset.

• Anonyymi

Siis olin laittanu sen pillerin vessassa kasvoja pestessä jne nii pesukoneen päälle ja jotenkin se siitä on tippunut ja luulin ottaneeni sen mukaan keittiöön kun menin ottaa särkylääkettä ja luulin muistaneeni että olin ottanut sen vaikka nähtävästi en ollu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis olin laittanu sen pillerin vessassa kasvoja pestessä jne nii pesukoneen päälle ja jotenkin se siitä on tippunut ja luulin ottaneeni sen mukaan keittiöön kun menin ottaa särkylääkettä ja luulin muistaneeni että olin ottanut sen vaikka nähtävästi en ollu

Ja kuukautiset alkoi eilen ja aloitin vasta eilen ekaa kertaa e pillerit

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      173
      6684
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3680
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      119
      3592
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      76
      2888
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2440
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      71
      2292
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      126
      1852
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1318
    9. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      376
      1303
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      55
      1159
    Aihe