Siis no luulin ottaneeni eilen e pillerin mutta en ollu ottanut koska äiti löysi sen vessan lattialta ja olin saman päivän aikana harrastanut seksiä ja mies oli laennut sisälleni ja otin heti seuraavana päivänä tabletin mitä pitää tehdä
Ehkäisy unohdus
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu kierron vaiheesta. Jos sulla jo lähipäivinä on odotettavissa menkat tai on juuri äsken ollut, ei tarvii tehdä mitään. Mutta jos eilen oli tai tänään tai huomenna ovulaatio, jälkiehkäisy on paikallaan.
Mutta miten voi luulla syöneensä pillerin, vaikka on pudottanut sen lattialle? Et kai kuitenkaan ole kuuro, sokea ja tärisevä mummo, kun e-pillereitä tarvitset.- Anonyymi
Siis olin laittanu sen pillerin vessassa kasvoja pestessä jne nii pesukoneen päälle ja jotenkin se siitä on tippunut ja luulin ottaneeni sen mukaan keittiöön kun menin ottaa särkylääkettä ja luulin muistaneeni että olin ottanut sen vaikka nähtävästi en ollu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olin laittanu sen pillerin vessassa kasvoja pestessä jne nii pesukoneen päälle ja jotenkin se siitä on tippunut ja luulin ottaneeni sen mukaan keittiöön kun menin ottaa särkylääkettä ja luulin muistaneeni että olin ottanut sen vaikka nähtävästi en ollu
Ja kuukautiset alkoi eilen ja aloitin vasta eilen ekaa kertaa e pillerit
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213561- 162402
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3761990Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371884- 271601
- 311587
- 321559
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141167
- 121051