Elektroninen häirintä, gang stalking

Anonyymi

Youtubessa on jo monia gang stalkingin ja elektronisen häirinnän whistleblowereita, jotka ovat ammattinsa vuoksi tietoisia tekniikoista ja paljastavat ne. Luulisi olevan jo aika selkeätä. Miksi asiaa ei paljasteta mediassa ja koko hommaa saada loppumaan?

189

4301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten on elektroninen häirintä ilmennyt viime aikoina sinun kohdallasi?

      • Anonyymi

        Kiitos, se on loppunut kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, se on loppunut kokonaan.

        Korvat sirisee tai sihisee tai kihisee. Alkoi kesällä 2015.

        Unihäirintä: herätyksiä ohjelman mukaan puolen tunnin tai tunnin välein. Sihinäiskut korviin tai metallikihinäpommi päähän. Stalkkeri voi valita ohjelman illalla ja nukkua yönsä.

        Päivisin on sellainen häirintä kotona, että se väsyttää ja lamaa toimintakykyä. Juuri oli sellainen ohjelma päällä, etten pysynyt hereillä sisätiloissa.

        muun muassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvat sirisee tai sihisee tai kihisee. Alkoi kesällä 2015.

        Unihäirintä: herätyksiä ohjelman mukaan puolen tunnin tai tunnin välein. Sihinäiskut korviin tai metallikihinäpommi päähän. Stalkkeri voi valita ohjelman illalla ja nukkua yönsä.

        Päivisin on sellainen häirintä kotona, että se väsyttää ja lamaa toimintakykyä. Juuri oli sellainen ohjelma päällä, etten pysynyt hereillä sisätiloissa.

        muun muassa

        Mukava kuulla että kelpaa.

        Koskas taas uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla että kelpaa.

        Koskas taas uudestaan?

        Huhtikuussa e-häirintä paheni. Arvelen, että on tullut uusia toteuttajia. Onneksi minulta pätkivät alapään hermot. "Orgasmia" ei saa aikaiseksi, mutta grillata voi tulipunaiseksi koko alapään. Ja nyt on saatu turpoamaan niin, että on vaikeaa istua,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhtikuussa e-häirintä paheni. Arvelen, että on tullut uusia toteuttajia. Onneksi minulta pätkivät alapään hermot. "Orgasmia" ei saa aikaiseksi, mutta grillata voi tulipunaiseksi koko alapään. Ja nyt on saatu turpoamaan niin, että on vaikeaa istua,

        Hieno homma.

        Jokos pian taas uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma.

        Jokos pian taas uudestaan?

        Jaaha tämä stalkkerotrolli tuli täällä vastaan pitkästä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvat sirisee tai sihisee tai kihisee. Alkoi kesällä 2015.

        Unihäirintä: herätyksiä ohjelman mukaan puolen tunnin tai tunnin välein. Sihinäiskut korviin tai metallikihinäpommi päähän. Stalkkeri voi valita ohjelman illalla ja nukkua yönsä.

        Päivisin on sellainen häirintä kotona, että se väsyttää ja lamaa toimintakykyä. Juuri oli sellainen ohjelma päällä, etten pysynyt hereillä sisätiloissa.

        muun muassa

        Miten siitä pääsee eroon kos tietää että ystävätär kärsii siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma.

        Jokos pian taas uudestaan?

        Mikä on uusi toeuttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on uusi toeuttaja

        jos kerron, kostetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kerron, kostetaan

        Kyllä me kostetaan vaikket kerro.

        :D

        Sopiiko jo tänään?


    • Anonyymi

      voisitko antaa linkkejä muutamaan youtube-videoon

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykää tutustamassa tähän ketjuun. Suosittelen.

        Toisaalta itse ketjussa ehdotetaan, että jo 30 vuotta älytietokone on hoidellut kohteiden kiusaamisen 24/7. Sellaiset ihmiset. jotka vainnossaan ovat vähän tekemisissä stalkkereiden kanssa, helpommin uskovat tällaiseen. Toisaalta myös sellaiset, jotka pelkäävät syyttää ketään suomessa asuvaa stalkkeriksi, esittävät mielellään asian näin.

        Minulla on niin paljon stalkkereita, jotka olen ihan livenä tavannut tai nimeltä ja asemalta tiedän, että jos tietokone antaa rungon, niin ihmiset toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta itse ketjussa ehdotetaan, että jo 30 vuotta älytietokone on hoidellut kohteiden kiusaamisen 24/7. Sellaiset ihmiset. jotka vainnossaan ovat vähän tekemisissä stalkkereiden kanssa, helpommin uskovat tällaiseen. Toisaalta myös sellaiset, jotka pelkäävät syyttää ketään suomessa asuvaa stalkkeriksi, esittävät mielellään asian näin.

        Minulla on niin paljon stalkkereita, jotka olen ihan livenä tavannut tai nimeltä ja asemalta tiedän, että jos tietokone antaa rungon, niin ihmiset toteuttaa.

        Ja stalkkeritkin tällaisesta tietokone hoitaa kaiken -ajattelusta. Ja tykkäävät siitä, että kohteet tuntevat avuttomuutta ja toivottomuutta mindcontrollin suhteen. Siitä vaan meidät ehdollistetaan ja hypnotisoidaan ja aivopestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja stalkkeritkin tällaisesta tietokone hoitaa kaiken -ajattelusta. Ja tykkäävät siitä, että kohteet tuntevat avuttomuutta ja toivottomuutta mindcontrollin suhteen. Siitä vaan meidät ehdollistetaan ja hypnotisoidaan ja aivopestään.

        Minä alan olla melkoinen robotti. Mindcontrol toimiiturhan vahvasti, etänä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        toiminta kuuluu turvallisuusorganisaatioiden salaiseen voimankäyttöön
        nyt se on hiljalleen muuttumassa kaupalliseksi toiminnaksi, joten lainsäätäjäkin on herännyt busineksen mahdollisuuksiin - jos eivät puutu jää iso määrä veroeuroja tuloutumatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toiminta kuuluu turvallisuusorganisaatioiden salaiseen voimankäyttöön
        nyt se on hiljalleen muuttumassa kaupalliseksi toiminnaksi, joten lainsäätäjäkin on herännyt busineksen mahdollisuuksiin - jos eivät puutu jää iso määrä veroeuroja tuloutumatta

        en näe mitään syytä, etteikö toimintaa voisi harjoittaa avoimesti; vähän kuin poliisi pippurisumutti aktivisteja Kaisaniemessä lauantaina, väitän, että vaikutus esim. terroristiin olisi kertaluokkaa voimakkaampi ja samalla voitaisiin nostaa eettisen pohdinnan piiriin ne kymmenet tuhannet EU:n tasolla vääristä syistä (usein henkilökohtaisista) salaa poliisin toimesta maalitetut yksilöt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en näe mitään syytä, etteikö toimintaa voisi harjoittaa avoimesti; vähän kuin poliisi pippurisumutti aktivisteja Kaisaniemessä lauantaina, väitän, että vaikutus esim. terroristiin olisi kertaluokkaa voimakkaampi ja samalla voitaisiin nostaa eettisen pohdinnan piiriin ne kymmenet tuhannet EU:n tasolla vääristä syistä (usein henkilökohtaisista) salaa poliisin toimesta maalitetut yksilöt...

        ei ne todellakaan ole salaa maalitettuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ne todellakaan ole salaa maalitettuja

        ainakin kohteille annetaan ymmärtää, että kukaan ei tiedä mitään, minkähän vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en näe mitään syytä, etteikö toimintaa voisi harjoittaa avoimesti; vähän kuin poliisi pippurisumutti aktivisteja Kaisaniemessä lauantaina, väitän, että vaikutus esim. terroristiin olisi kertaluokkaa voimakkaampi ja samalla voitaisiin nostaa eettisen pohdinnan piiriin ne kymmenet tuhannet EU:n tasolla vääristä syistä (usein henkilökohtaisista) salaa poliisin toimesta maalitetut yksilöt...

        GSuomi

        VAPAAMUURARIEN RIKOKSET:
        https://www.
        youtube.com/watch?v=Rwi4VnPXGwE


        utgtf380ygh4+9äat3gyp09yu4iu yi743ye08tg29ptou3frt5ewj8yfj3reih4reåt9+y6if e´9+7g ¨+0hpietïru4gfh


    • Anonyymi

      On kyllä jännä tuo gang stalking. Pidetään jotain luuseria elossa ja kidutetaan henkisesti päivästä toiseen. Mikähän pointti siinä on?

      • Anonyymi

        plausible deniability, voidaan väittää elävämme 'oikeusvaltiossa'


    • Anonyymi

      huomionhakuisia nörttejä, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä elektronisesta häirinnästä, saatikka omakohtaista kokemusta, kuten minullakaan

      • Olen pitänyt lättyni kiinni tästä aiheesta koska minulla ei ole siitä mitään omakohtaisia kokemuksia.

        Haarpista on moni varmasti kuullut mutta eivät mitään siitä tiedä kuten en minäkään.
        Jos se on olemassa niin tässä esitän todellista elektronista häirintää jolla aiheutettiin kymmenille tuhansille ihmisille hirvittäviä taloudellisia menetyksiä aivan vain koemielessä.
        Yksi mummukin taisi kuolla.
        Raportti tapahtuneesta:
        https://www.youtube.com/watch?v=IzWCmpuD30Y

        Kuva ja selostus Haarpin värittämästä taivaasta alkaa videon kohdassa n. 1:20.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Olen pitänyt lättyni kiinni tästä aiheesta koska minulla ei ole siitä mitään omakohtaisia kokemuksia.

        Haarpista on moni varmasti kuullut mutta eivät mitään siitä tiedä kuten en minäkään.
        Jos se on olemassa niin tässä esitän todellista elektronista häirintää jolla aiheutettiin kymmenille tuhansille ihmisille hirvittäviä taloudellisia menetyksiä aivan vain koemielessä.
        Yksi mummukin taisi kuolla.
        Raportti tapahtuneesta:
        https://www.youtube.com/watch?v=IzWCmpuD30Y

        Kuva ja selostus Haarpin värittämästä taivaasta alkaa videon kohdassa n. 1:20.

        Suomessa on Sodankylän paikkeilla työn alla pidempiaikainen HAARP: projekti, EISCAT 3D ;) Kuulostaa kovin saksalaisrahoitteiselta.
        https://www.kaleva.fi/tutkahankkeelle-myonnettiin-miljoonia-merkittava-a/1847191


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on Sodankylän paikkeilla työn alla pidempiaikainen HAARP: projekti, EISCAT 3D ;) Kuulostaa kovin saksalaisrahoitteiselta.
        https://www.kaleva.fi/tutkahankkeelle-myonnettiin-miljoonia-merkittava-a/1847191

        Mielestäni on merkittävää että tälle ja vastaaville tutkimus- ja kehittämishankkeille ei ole tarvinnut hakea eduskunnan hyväksyntää?

        Tässäkin puhutaan 13 000 000:n euron rahoituksesta aivan tuosta vain. Voidellut virkamiehemmekö näistä saavat päättää?
        Olen varma että hyvin harva kansanedustajamme ei ole kuullut tästä höykäsen pöläystä.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Olen pitänyt lättyni kiinni tästä aiheesta koska minulla ei ole siitä mitään omakohtaisia kokemuksia.

        Haarpista on moni varmasti kuullut mutta eivät mitään siitä tiedä kuten en minäkään.
        Jos se on olemassa niin tässä esitän todellista elektronista häirintää jolla aiheutettiin kymmenille tuhansille ihmisille hirvittäviä taloudellisia menetyksiä aivan vain koemielessä.
        Yksi mummukin taisi kuolla.
        Raportti tapahtuneesta:
        https://www.youtube.com/watch?v=IzWCmpuD30Y

        Kuva ja selostus Haarpin värittämästä taivaasta alkaa videon kohdassa n. 1:20.

        Voisivat loihtia Suomeen sellaisen ilmaston ettei tartteis talvella hytistä ainakaan täällä eteläisemmässä päässä. Pohjoiseen voiskin sitten luoda sen joulumaan turisteja varten.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Mielestäni on merkittävää että tälle ja vastaaville tutkimus- ja kehittämishankkeille ei ole tarvinnut hakea eduskunnan hyväksyntää?

        Tässäkin puhutaan 13 000 000:n euron rahoituksesta aivan tuosta vain. Voidellut virkamiehemmekö näistä saavat päättää?
        Olen varma että hyvin harva kansanedustajamme ei ole kuullut tästä höykäsen pöläystä.

        projektin tutkimusvaihe kestää vähintään 30 vuotta, veikkaan, että kiinalaiset ovat kiinnostuneita osallistumaan juurikin siinä vaiheessa parin tutkijan voimin, jos Suomi maksaa heidän liksat ja matkat, sekä siirtää, datan tietoturvallisesti massamuisteilla ja diplomaattipostin ja kattaa datansiirrosta aiheutuvat kustannukset Kiinan valtiolle ... Suomi on hieno maa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        projektin tutkimusvaihe kestää vähintään 30 vuotta, veikkaan, että kiinalaiset ovat kiinnostuneita osallistumaan juurikin siinä vaiheessa parin tutkijan voimin, jos Suomi maksaa heidän liksat ja matkat, sekä siirtää, datan tietoturvallisesti massamuisteilla ja diplomaattipostin ja kattaa datansiirrosta aiheutuvat kustannukset Kiinan valtiolle ... Suomi on hieno maa!

        Luonnollisesti toisessa vaakakupissa painaa tiettyjen valtioiden hiljainen uhkaus tuhota tutka taktisin ydinasein, ellei sitä pureta.


    • Anonyymi

      otetaan ylös tämä ketjun pätkä ihan otsikonkin taki

      mitenkäs elektroninen häirintä hämeenlinnassa, nykyään

    • Anonyymi

      cyber - torture

      tietokonevälitteinen elektroninen kidutus

      YK:n mies (titteli monimutkainen) puhuin siitä YK:n ylseiskokouksessa 15.10.2020. Odottelen, että naamakirjassa joku julkaisisi , mitä puhui.

    • Anonyymi

      Elektronista häirintää on sellaistakin, johon kuka tahansa saa välineet ja voi tehdä ihan kiusantenoakin.
      Esim. kännykään voi ladata sovelluksen, jolla siitä aukosta, johon yleensätyönnetään kaapelinpää lataamista varten, voi saada tulemaan ulos mikroaaltoa, jolla voi lähietäisyydeltä aiheuttaa voimakasta kutinaa iholla tai kun sen kohdistaa kaulaan etupuolle, hengittämisvaikeuksia, nielemisen pysähtymisen ja henkensä edestä yskimistä.
      Minulle tehtiin vainon osana. Enimmäkseen kahviloissa esim. juuri, kunolin hakannut pullaa ja vetäissyt kahvia suuhun ja lasti oli jo nielussa. Näytössä näkyi ruudukko. jossa oli numero kussakin.

      Hommaa itsellesi ja kokeile.

      • Anonyymi

        Pistätkö linkin mistä tuollainen sovellus on saatavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistätkö linkin mistä tuollainen sovellus on saatavana.

        Tää on väärä palsta kysellä, mieti, missä kännykkäasioista tiedetään.

        minuun on kohdistettu sitä, sain netissä vastauksen, mistä kyse

        olen netissä ei-vainoon liittyvästä paikasta lukenut siitä

        ei ole linkkiä minulla tiedossa

        on tosiasia, kysele muualta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on väärä palsta kysellä, mieti, missä kännykkäasioista tiedetään.

        minuun on kohdistettu sitä, sain netissä vastauksen, mistä kyse

        olen netissä ei-vainoon liittyvästä paikasta lukenut siitä

        ei ole linkkiä minulla tiedossa

        on tosiasia, kysele muualta

        itse luulin ensin, että on vain kännykän kuoret ja sisusta muuta, minun luuloani oikaistiin

        kirjoitin asiasta ketjun, voin antaa siihen linkin, jos löydän kopion itseltäni - ketjun nimen, että voit hakea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse luulin ensin, että on vain kännykän kuoret ja sisusta muuta, minun luuloani oikaistiin

        kirjoitin asiasta ketjun, voin antaa siihen linkin, jos löydän kopion itseltäni - ketjun nimen, että voit hakea

        Löysin kopion. Ketjussa lukee, että 0 viestiä on poistettu. Sitten on viestejä siivottu, koska olin kirjoittanut, että kaikki tekijät olivat muualta tulleita, mutta ei tummaihoisia, siis ei-suomalaisia. Ihmettelin tuolloin, että tämmöinen annettiin julkaista. Kauhistelin vielä, että onko vainoamistani myyty matuille. - Nyt näitä kirjoituksia ei enää ollut.

        Olen maininnut tästä asiasta muissakin ketjuissa ja varmaan silloin saanut tuon sovellus-vastauksen. Voi olla disinfoa. Itse olen ehdottanut, että on vain kännykän kuoret, jonne tuo pikkuase on piilotettu.

        Tapahtui kesällä 2018.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin kopion. Ketjussa lukee, että 0 viestiä on poistettu. Sitten on viestejä siivottu, koska olin kirjoittanut, että kaikki tekijät olivat muualta tulleita, mutta ei tummaihoisia, siis ei-suomalaisia. Ihmettelin tuolloin, että tämmöinen annettiin julkaista. Kauhistelin vielä, että onko vainoamistani myyty matuille. - Nyt näitä kirjoituksia ei enää ollut.

        Olen maininnut tästä asiasta muissakin ketjuissa ja varmaan silloin saanut tuon sovellus-vastauksen. Voi olla disinfoa. Itse olen ehdottanut, että on vain kännykän kuoret, jonne tuo pikkuase on piilotettu.

        Tapahtui kesällä 2018.

        Avasin ketjun, koska rupesin olemaan pulassa asian kanssa. Se ei ollut vain häirintää, vaan sillä aiheutettiin vaaratilanne. Tapaukselle oli todistajia.

        Tästä tapauksesta kirjoittamisen jälkeen,häirintä loppui siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on väärä palsta kysellä, mieti, missä kännykkäasioista tiedetään.

        minuun on kohdistettu sitä, sain netissä vastauksen, mistä kyse

        olen netissä ei-vainoon liittyvästä paikasta lukenut siitä

        ei ole linkkiä minulla tiedossa

        on tosiasia, kysele muualta

        Tänään klo 10-11.45 stalkkerit varastivat kännykkäni kirjoituspöydältäni.


    • Anonyymi

      Eli jos sulla ei ole laittaa linkkiä mistä sellaisen sovelluksen saa, sellaista sovellusta ei ole olemassa. Turha piipitellä tekosyitä.

      Harhoja kun ei voi todistaa.

      Tämä ei ole yllätys, teknisesti tuollainen kun ei ole edes melkein mahdollista.

      • Anonyymi

        Joo, tuskin on sovellusta olemassa, mutta häirintä ei ollut harhaa, en piipittele mitään enkä sinunlaiselle todistele mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuskin on sovellusta olemassa, mutta häirintä ei ollut harhaa, en piipittele mitään enkä sinunlaiselle todistele mitään

        Yksi mahdollisuus (teoriassa) on se, minulle pidettiin esitys kännykällä, että päättelisin sen olleen häirintäase ja kiinnittäisin huomion siihen. Silloin joku olisi voinut ammuskella oikealla aseella rauhassa huomaamatta.


    • Anonyymi

      menkää uskontohullujen palstoille tai apua hakemaan Uskontojen uhrit.ry

      • Anonyymi

        niin siis minä, kohde, kirjoitin tuon yllä olevan kehotuksen,

        Elektroninen häirintä ei ole uskon asia, vaikutukset ovat harvinaisen konkreettisia ja fyysisiä, jos kohta siitä kidutuksesta mielikin kärsii.


      • Anonyymi

        Tämä sama kirjoittaja "keskustelee" ittensä kanssa. Näkee mm. tekstistä, koska ei hallitse edes isoja kirjaimia. Aika paksua kun tietokone antaa "rungon". Voi näitä "magneettituulia"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sama kirjoittaja "keskustelee" ittensä kanssa. Näkee mm. tekstistä, koska ei hallitse edes isoja kirjaimia. Aika paksua kun tietokone antaa "rungon". Voi näitä "magneettituulia"!

        Olen korkeasti koulutettu, mutta humanisti. Olen nyt pakosta joutunut tutustumaan muihin tieteen aloihin. En hallitse termejä. Ja olen myös kolarivaurioitunut. Pystyn kirjoittamaan vain oikean käden keskisormella, Vältän turhia liikkeitä, joita isojen kirjaimien aikaan saaminen tarvitsisi.


    • Anonyymi

      On vahinko, ettei tälle salaliittopalstalle saa enää kirjoittaa elektronisesta häirinnästä lainkaan.

      • Anonyymi

        Onneksi on ketjuja edellisen omistajan ajoilta, Nyt on nostettu ylös Gang Stalking teoria . Tiede Gang Stalkingista.

        Kannattaa kopioida ketju. Saatetaan poistaa koska vaan. Ja on vähän vaikeasti luettavissa/ymmärrettävissä. Sujuu pätkittäin silloin tällöin.

        Siellä on sivukaupalla luetteloa, mitä kaikkea voidaan saada aikaiseksi e-häirinnällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on ketjuja edellisen omistajan ajoilta, Nyt on nostettu ylös Gang Stalking teoria . Tiede Gang Stalkingista.

        Kannattaa kopioida ketju. Saatetaan poistaa koska vaan. Ja on vähän vaikeasti luettavissa/ymmärrettävissä. Sujuu pätkittäin silloin tällöin.

        Siellä on sivukaupalla luetteloa, mitä kaikkea voidaan saada aikaiseksi e-häirinnällä.

        Turhaa teorioita Gang stalkingjutuista nostaa esiin. Puuroutuminen ja ajatusten häirintä nousee pinnalle ihan kotikonsteillakin.
        Minulle riittää kun mietin Aro Molari-käräjöinnin lopputulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa teorioita Gang stalkingjutuista nostaa esiin. Puuroutuminen ja ajatusten häirintä nousee pinnalle ihan kotikonsteillakin.
        Minulle riittää kun mietin Aro Molari-käräjöinnin lopputulosta.

        Hups.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hups.

        kaikenlaista valtio touhuilee ja nyt CIA suomessakin...


    • Anonyymi

      MITÄ ELEKTROMAGNEETTISEN SPEKTRIN OSAA ON KÄYTETTY JA MINKÄLAISELLA ASEELLA KOHDISTETTU

      kotona, olohuoneessa hyvin tavanomaiseksi tullut kohta. Ikkunan kautta rivarista ta i miksi yläpuolen asunnostakin.

      Ensin hämmennyin ,kun ylävaratalon ja käsivarsien iho alkoi kutista, ehkä alempaakin, Sitten rupesi päänahka kutiamaan "rouheasti". Voimakas väsymys valtasi. Nopeasti sängyn päälle. Tulin tajuihin joskus tunnin päästä,

      Sitten peilistä huomasin, että hiukset ovat auvan pystyssä (lyhyt malli, ehkä 10 cm pisimmät päälaella. Joka karva pystysuorassa. -Kun myöhemmin kokeilin, käsin niitä ei saanut pystyssä pysymään.

      • Anonyymi

        Tässä noudatettiin sellaista kaavaa, että jo aikaisemmin olin ihmetellyt, mitä tämä pinnallinen ihon kutina on.( Ei ollut jatkuvaa.) Ja päivällä sängyn päälle menneenä ihmettelin, miksi nyt väsyttää. Ja millähän pesuaineella olen lakanat pessyt, kun niin kutisee.

        Vrt ketjussa Herääminen olevaa stalkkauskaavan huomaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä noudatettiin sellaista kaavaa, että jo aikaisemmin olin ihmetellyt, mitä tämä pinnallinen ihon kutina on.( Ei ollut jatkuvaa.) Ja päivällä sängyn päälle menneenä ihmettelin, miksi nyt väsyttää. Ja millähän pesuaineella olen lakanat pessyt, kun niin kutisee.

        Vrt ketjussa Herääminen olevaa stalkkauskaavan huomaamista.

        Välttämätön digiloikka tuo mukanaan monenmoista kutinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttämätön digiloikka tuo mukanaan monenmoista kutinaa.

        Hiukset nousee pystyyn kauhusta.

        Olisiko minulle e-häirinnällä aiheutettu kauhua vastaava tila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukset nousee pystyyn kauhusta.

        Olisiko minulle e-häirinnällä aiheutettu kauhua vastaava tila.

        Hiukset nousee pystyyn stattisen sähkön takia.

        Sut vain ladattiin täyteen.


      • Anonyymi

        Ehkä se oli japanilainen mind-control robotti mikä googlen keräämän datan avulla lähetti elektromagneettisen pulssin sinua päin.

        Voitko todistaa ettei ollut? Niinpä. Eli foliohattu syvemmälle päähän niin se suodattaa sähkömagneettisia vaikutusyrityksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se oli japanilainen mind-control robotti mikä googlen keräämän datan avulla lähetti elektromagneettisen pulssin sinua päin.

        Voitko todistaa ettei ollut? Niinpä. Eli foliohattu syvemmälle päähän niin se suodattaa sähkömagneettisia vaikutusyrityksiä

        Lähdin sängystä tukka pystyssä parvekkeelle sytyttämään kynttilöitä. Steariinikynttilöitä tulitikkuja raapimalla liekkiin.

        Oliko tarkoitus, että leimahtaisiin liekkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdin sängystä tukka pystyssä parvekkeelle sytyttämään kynttilöitä. Steariinikynttilöitä tulitikkuja raapimalla liekkiin.

        Oliko tarkoitus, että leimahtaisiin liekkeihin.

        Tämän tukka-pystyyn häirinnän kohde eli minä olen ollut gang stalking vainon kohteena reilut 20 v. Viimeiset 5 v. jatkuvan, joka päiväisen ja varsinkin öisen elektronisen häirinnän kohteena.
        Nuo kirjoittelut tuolla edellä ovat gaslightingiä ja kun nyt noin monisanainen oli tarpeen, stakkereille tuli huoli kirjoittelustani. - Paikkakunnan palstalle kirjoitin ensin. Viesti häipyi jälkiä jättämättä, . Sitten myhemmin huomattuani sen, kirjoitin uuden "sensuroidun" viestin. En saanut lähetettyä sitä. Tuli ilmoitus: IP osoitteesi on nyt jäähyllä, Ota yhtyettä ylläpitoon.

        Joskus parin tunnin päästä viestit taas lähti. Kostoksi kirjoitin moneen ketjuun.


    • Anonyymi

      Voisko ihmiset, jotka eivät ole gang stalking häirinnässä kuvata ympäristöään, kun esim. kävelevät ostoskeskuksessa tai kaupungilla kaduilla, niin nähtäisiin mikä on normaali.

      • Anonyymi

        Hyvä idea. Tehdään näin.
        Saattaa joillekin kuvaajille ehkä paljastua, että ovatkin stalkattuja eli tapahtuu HERÄÄMINEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea. Tehdään näin.
        Saattaa joillekin kuvaajille ehkä paljastua, että ovatkin stalkattuja eli tapahtuu HERÄÄMINEN.

        herääminen -ketjussa on joitakin vinkkejä, miten verrata häirittyä tilannetta ja normaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        herääminen -ketjussa on joitakin vinkkejä, miten verrata häirittyä tilannetta ja normaalia

        STALKKERIT EIVÄT SIEDÄ, ETTÄ HEITÄ KUVATAAN, Saavat sätkyn raivarin, käyvät kimppuun tai lähtevät karkuun. kun joku lähestyy/tähtäilee kameran kanssa.

        Tavalliset ihmiset käyttätyvät tavallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        STALKKERIT EIVÄT SIEDÄ, ETTÄ HEITÄ KUVATAAN, Saavat sätkyn raivarin, käyvät kimppuun tai lähtevät karkuun. kun joku lähestyy/tähtäilee kameran kanssa.

        Tavalliset ihmiset käyttätyvät tavallisesti.

        Noin mielenkiinnosta, mitenkä sinä reagoit jos joku alkaa sinua kuvaamaan julkisella paikalla?

        1. poseeraat kohteliaasti
        2. saat raivarin kun sinua kuulemma stalkataan kuvaajan toimesta
        3. hyökkäät kuvaajan kimppuun koska hän on stalkeri
        4. lähdet pakoon koska sinua stalkataan
        5. käyttäydyt kuin mitään ei tapahtuisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin mielenkiinnosta, mitenkä sinä reagoit jos joku alkaa sinua kuvaamaan julkisella paikalla?

        1. poseeraat kohteliaasti
        2. saat raivarin kun sinua kuulemma stalkataan kuvaajan toimesta
        3. hyökkäät kuvaajan kimppuun koska hän on stalkeri
        4. lähdet pakoon koska sinua stalkataan
        5. käyttäydyt kuin mitään ei tapahtuisi

        OLen kuvaillut yleisillä paikoilla, joissa on ollut ihmisiä monikossa, esim. juhannuskokolla, lintulammikolla, puistoissa, ulkoilureiteillä. Kuvaan maisemia, luontoa, lintuja,jne,

        En ole stalkannut, en ole stalkkeri, olen vanha ryppyinen mummu pikkuinen digikamera kädessä. Gang stalkingin kohde. - Mistä tiedän, että ovat olleet stalkkereita. En kerro, mutta demari- ja hellaristalkkereita ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLen kuvaillut yleisillä paikoilla, joissa on ollut ihmisiä monikossa, esim. juhannuskokolla, lintulammikolla, puistoissa, ulkoilureiteillä. Kuvaan maisemia, luontoa, lintuja,jne,

        En ole stalkannut, en ole stalkkeri, olen vanha ryppyinen mummu pikkuinen digikamera kädessä. Gang stalkingin kohde. - Mistä tiedän, että ovat olleet stalkkereita. En kerro, mutta demari- ja hellaristalkkereita ainakin.

        Siis nämä kameralle allergiset tietävät, että olen vainon kohde, eivät halua joutua kuvaani, kun itse ovat niitä vainoajiani.

        Minulla vähän erilaisempi vaino verrattuna muihin tietämiini kohteisiin, meinaan siinä suhteessa stalkkereita ja heidän käskyläisiään on paljon. On paljon aivan avointa stalkkaamista ihan livenä, myös face to face.

        Tuo sinun kommenttisi oli tyypillinen stalkkerin tuotos: syyttävät uhria siitä, mitä itse tekevät ja ovat viattomia uhreja. Ei siis kuvaamisesta, vaan käyttäytymisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nämä kameralle allergiset tietävät, että olen vainon kohde, eivät halua joutua kuvaani, kun itse ovat niitä vainoajiani.

        Minulla vähän erilaisempi vaino verrattuna muihin tietämiini kohteisiin, meinaan siinä suhteessa stalkkereita ja heidän käskyläisiään on paljon. On paljon aivan avointa stalkkaamista ihan livenä, myös face to face.

        Tuo sinun kommenttisi oli tyypillinen stalkkerin tuotos: syyttävät uhria siitä, mitä itse tekevät ja ovat viattomia uhreja. Ei siis kuvaamisesta, vaan käyttäytymisesta.

        Et sitten vastannut kysymykseen, jossa en syyttänyt mistään, osoitatko missä kohtaa kysymystäni syytin mielestäsi.

        Kysymyshän kuului:

        Miten sinä kokisit sen jos sinua aletaan kuvaamaan julkisella paikalla. Kerro ihan omin sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten vastannut kysymykseen, jossa en syyttänyt mistään, osoitatko missä kohtaa kysymystäni syytin mielestäsi.

        Kysymyshän kuului:

        Miten sinä kokisit sen jos sinua aletaan kuvaamaan julkisella paikalla. Kerro ihan omin sanoin.

        Sitä on tehty. On vähän häirinnyt rauhaani sillä hetkellä. Kun on ollut ohi, olen unohtanut samantien. On NIIN pikku juttu verrattuna muuhun vainooni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on tehty. On vähän häirinnyt rauhaani sillä hetkellä. Kun on ollut ohi, olen unohtanut samantien. On NIIN pikku juttu verrattuna muuhun vainooni.

        Oletko ajatellut, että kun menet markettiin ostoksille, tallentava valvontakamera kuvaa sinua koko ajan.


    • Anonyymi

      Mainokset on häirintää, käy päälle kuin pistiäiset ja aina epä sopivalla hetkellä. Ilmankos monista tulee pisipäitä, Räkävihreet vaikenee moisesta saasteesta ja mettää kaatuu pilvin pimein.
      Happi loppuu, huumeita tilalle ja horo podellia, ei kokkareet häiritse.

    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu whistle blowereista.

      Missä on linkit?

      • Anonyymi

        Whistle blowereilla hän tarkoittaa harhaisia jotka lukee patenttirekisteriä ja sen perusteella että joku on saanut jotain toimimaan laboratioriossa (kenties) ovat vakuuttuneita että heidän naapurillaan on juuri tuollainen laite käytössä.

        Tilanne on vähän sama kuin se kun minä luin wikia ja ymmärsin mitenkä ydinase toimii; olen nyt vakuuttut että minulla on sellainen. Ja uhkasin tämän takia naapuriani että muuttaa talostaan ja antaa minulle avaimet tai tulee taktinen isku vessaan.

        Tähän päivään mennessä ei edelleenkään ole ollut Edward Snowdenin tapaista uskottavaa pillinpuhaltajaa mistään vainoista. Kunnes saamme tämän ne ovat mielikuvituksen tuotetta, eikä mikään mielisairaiden vakuuttelu tilannetta toiseksi tule muuttamaan.


    • Anonyymi

      Liittyykö QAnon elektroniseen häirintään?

    • Anonyymi

      näitä itse asiassa paljastettiin mediassa aikanaan, mutta se loppui syystä kun oli ihmisiä jotka sitten alkoivat tekemään näitä samoja asioita koska 'ohjeet' lehdissä olivat aika yksityiskohtaiset...

      • Anonyymi

        Milloin sellaisia yksityiskohtaisia neuvoja elektronisesta häirinnästä on mediassa saanut lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sellaisia yksityiskohtaisia neuvoja elektronisesta häirinnästä on mediassa saanut lukea?

        tehdään ihan vaan sellaista kiusaa, että nostan tämän ketjun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tehdään ihan vaan sellaista kiusaa, että nostan tämän ketjun

        vastaus: 2015-16 rupesin ottamaan selvää elektroniseen häirintään liittyvistä asioista. Minulle tuli vastaan neuvoja, miten ultraäänellä ja mikroaalloilla voi kiusata.


    • Anonyymi

      Nyt lopultakin alkaa tapahtua YK:n ja EU-coalition toimesta.

      YK ALOITTAA TUTKIMUKSEN BANNATAKSEEN CYBERTORTUREN.
      Se pyrkii tavoittamaan Target Individuaaleja maailmanlaajuisesti.

      Edistynyttä kyberteknolgiaa käytetään ympäri maailmaa etänä(remotely) yksilöihin pelotteluun, häirintään ja julkiseen häpäisemiseen.
      Elektro magneettinen säteily, tutkat ja vakoiluteknologia pystyvät kuljettamaan ääniä ja ajatuksia ihmisen aivoihin. YK on luomassa uutta kansainvälistä kehikkoa peittämään kyberteknologiat, joita käytetään ihmisten kiduttamiseen ja jotka ovat olleet aikaisemmin vaikeita todistaa näkymättömyyden, salaamisen ja petollisuuden takia.

      lisää tietoa linkistä
      https://cyber-torture.com/

      • Anonyymi

        nostetaan foliohatun seuraksi


      • Anonyymi

        No niitten pitäisi tavoittaa ennemmin ne vakoiluorganisaatiot ja pakottaa heidät kertomaan mitä tekniikoita käytetään ja millaista se on kohde henkilöille. Sen jälkeen voisi tavoittaa TI:t ja kysyä puuttuuko niistä paljastuksista jotain ja onko jotain vähätelty. Nämä tekniikat menevät alitajuntaan, joten kuka TI niitä pystyy täydellisesti selittämään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niitten pitäisi tavoittaa ennemmin ne vakoiluorganisaatiot ja pakottaa heidät kertomaan mitä tekniikoita käytetään ja millaista se on kohde henkilöille. Sen jälkeen voisi tavoittaa TI:t ja kysyä puuttuuko niistä paljastuksista jotain ja onko jotain vähätelty. Nämä tekniikat menevät alitajuntaan, joten kuka TI niitä pystyy täydellisesti selittämään...

        Nyt sentään asia myönnetään VIRALLISESTI YK:n ja EU COALITION taholta.

        Ja tutkitaan. Ei haukuta hulluiksi kohteita.

        Luitko koko litanian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sentään asia myönnetään VIRALLISESTI YK:n ja EU COALITION taholta.

        Ja tutkitaan. Ei haukuta hulluiksi kohteita.

        Luitko koko litanian?

        "Jotkut" ei tykkää siitäkään, että asia on nyt netissä julkistettu ja että minä eilen jaoin tietoa puoleen tusinaan ketjuun. Joihinkin ihan lyhyesti. Silti meni koko päivä ja iltakin vielä. Niin paljon haitattiin ja estettiin kirjoittamista.
        - En viitsi selittää, mitä kaikkea tehtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jotkut" ei tykkää siitäkään, että asia on nyt netissä julkistettu ja että minä eilen jaoin tietoa puoleen tusinaan ketjuun. Joihinkin ihan lyhyesti. Silti meni koko päivä ja iltakin vielä. Niin paljon haitattiin ja estettiin kirjoittamista.
        - En viitsi selittää, mitä kaikkea tehtiin.

        Mukava että kelpasi, tänään taas uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sentään asia myönnetään VIRALLISESTI YK:n ja EU COALITION taholta.

        Ja tutkitaan. Ei haukuta hulluiksi kohteita.

        Luitko koko litanian?

        Kyllä ne jotka mielisairautensa takia luulevat olevansa elektronisen häirinnän kohteita ovat edelleen pelkästään meisairaita.

        Ei se miksikään siitä muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne jotka mielisairautensa takia luulevat olevansa elektronisen häirinnän kohteita ovat edelleen pelkästään meisairaita.

        Ei se miksikään siitä muutu.

        Mitä tiedät mielisairauksista?

        Mitä tiedä elektronisesta häirinnästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tiedät mielisairauksista?

        Mitä tiedä elektronisesta häirinnästä.

        Tiedän mielisairauksista sen että on ihmisiä joilla on mielisairaus.

        Yksi mielisairauden ilmenemismuoto on se että luulee olevansa vainon kohde. Tautiin kuuluu se ettei ole halukas keskustelemaan vaihtoehdosta että kyseesesä olisi vain mielisairaus. Ja myös se että sairas ei kykene sairauden takia arvioimaan tilannetta objektiivisesti.

        Ja mitä tulee elektroniseen häirintään, tiedän sen ettei suinkaan kaikki jotka sellaisen kohteena itseään pitävät ole sellaisen kohteena, vaan osa heistä on vain mielisairaita. Ylivoimaisesti suurin osa on vain mielisairaita.

        Se että YK jotain tuollaista kenties tutkii ei automaattisesti tee kaikista vainoa kokevista tuollaisen uhria; samalla tapaa kuin se ei tee heistä kaikista myöskään mielisairaita. Kummasta sitten onkaan kyse on tapauskohtaista, joka selviää vain ulkopuolisella (objektiivisella) tutkinnalla.

        Huomaa että en yksilöi ketään mielisairaaksi ylläolevalla; puhun yleisellä tasolla. Jos koet tuon henkilökohtaisesti kannattaa miettiä miksi näin voisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mielisairauksista sen että on ihmisiä joilla on mielisairaus.

        Yksi mielisairauden ilmenemismuoto on se että luulee olevansa vainon kohde. Tautiin kuuluu se ettei ole halukas keskustelemaan vaihtoehdosta että kyseesesä olisi vain mielisairaus. Ja myös se että sairas ei kykene sairauden takia arvioimaan tilannetta objektiivisesti.

        Ja mitä tulee elektroniseen häirintään, tiedän sen ettei suinkaan kaikki jotka sellaisen kohteena itseään pitävät ole sellaisen kohteena, vaan osa heistä on vain mielisairaita. Ylivoimaisesti suurin osa on vain mielisairaita.

        Se että YK jotain tuollaista kenties tutkii ei automaattisesti tee kaikista vainoa kokevista tuollaisen uhria; samalla tapaa kuin se ei tee heistä kaikista myöskään mielisairaita. Kummasta sitten onkaan kyse on tapauskohtaista, joka selviää vain ulkopuolisella (objektiivisella) tutkinnalla.

        Huomaa että en yksilöi ketään mielisairaaksi ylläolevalla; puhun yleisellä tasolla. Jos koet tuon henkilökohtaisesti kannattaa miettiä miksi näin voisi olla.

        Avasitko linkin? Riittikö englanninkielen taitosi sen lukemiseen? Kysyn, kun miein kannattaisiko minun suomenella sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avasitko linkin? Riittikö englanninkielen taitosi sen lukemiseen? Kysyn, kun miein kannattaisiko minun suomenella sitä?

        palautan mieleen, mistä keskustellaan


        UN STARTS INVESTIGATION TO BAN CYBERTORTURE
        YK aloittaa tutkimuksen bannatakseen cyberkidituksen

        EU -Coalition Against Cybertorture

        https://cyber-torture.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palautan mieleen, mistä keskustellaan


        UN STARTS INVESTIGATION TO BAN CYBERTORTURE
        YK aloittaa tutkimuksen bannatakseen cyberkidituksen

        EU -Coalition Against Cybertorture

        https://cyber-torture.com/

        suomennan pätkän

        NEURO WEAPON EFFECTS - hermostoon vaikuttavien aseiden vaikutuksia

        Linkistä löytyy kehon kaavio, johon on merkitty JOITAKIN vaikutuksia. Luettelen tässä listana.

        - ajatusten lukeminen ja niiden levittäminen radiolähetyksessä

        . mikroaalto kuuleminen , laaja asiakokonaisuus, (mikrowavehearing)

        - pakolla aiheutetut näyt, jotkut yhdistettyinä kehon liikkeisiin

        - villinä sykkivä sydän ilman syytä

        - voimakas yleinen kipu tai tuntemukset, että kuumia neuloja työnnetään syvälle kudoksiin

        - erityishuomiota genitaalialueelle aiheuttaen kutinoita, pakotetun orgasmin, voimakasta kipua

        - pakolla aiheutettuja muistiaukkoja

        - kontrolloituja unia

        - pakotettuja näkyjä herätessä

        - keinotekoinen tinnitus

        - pakotettuja lihasten nykimisiä

        - sensation of tapping

        - sähköshokin tuntemuksia

        - unideprivaatio eli - vaje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomennan pätkän

        NEURO WEAPON EFFECTS - hermostoon vaikuttavien aseiden vaikutuksia

        Linkistä löytyy kehon kaavio, johon on merkitty JOITAKIN vaikutuksia. Luettelen tässä listana.

        - ajatusten lukeminen ja niiden levittäminen radiolähetyksessä

        . mikroaalto kuuleminen , laaja asiakokonaisuus, (mikrowavehearing)

        - pakolla aiheutetut näyt, jotkut yhdistettyinä kehon liikkeisiin

        - villinä sykkivä sydän ilman syytä

        - voimakas yleinen kipu tai tuntemukset, että kuumia neuloja työnnetään syvälle kudoksiin

        - erityishuomiota genitaalialueelle aiheuttaen kutinoita, pakotetun orgasmin, voimakasta kipua

        - pakolla aiheutettuja muistiaukkoja

        - kontrolloituja unia

        - pakotettuja näkyjä herätessä

        - keinotekoinen tinnitus

        - pakotettuja lihasten nykimisiä

        - sensation of tapping

        - sähköshokin tuntemuksia

        - unideprivaatio eli - vaje.

        Niin, tutkivat tuollaista.

        Se ei edelleen tee jokaisesta joka kokee olevansa tuollaisen kohteena automaattisesti tuollaisen kohdetta. Kuten ylempänä totesin.

        Edelleen tuon jälkeen suurin osa niistä jotka mielestään ovat tuollaisen kohteita ovat ainoastaan mielisairaita.

        Ei pikata YK:n hyvää työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tutkivat tuollaista.

        Se ei edelleen tee jokaisesta joka kokee olevansa tuollaisen kohteena automaattisesti tuollaisen kohdetta. Kuten ylempänä totesin.

        Edelleen tuon jälkeen suurin osa niistä jotka mielestään ovat tuollaisen kohteita ovat ainoastaan mielisairaita.

        Ei pikata YK:n hyvää työtä.

        Olen ainoastaan suomentanut yhden alaotsikon alta, en väittänyt mitään.

        https;//cybet-torture.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ainoastaan suomentanut yhden alaotsikon alta, en väittänyt mitään.

        https;//cybet-torture.com/

        tulipas virheitä

        https://cyber-torture.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulipas virheitä

        https://cyber-torture.com/

        Suosittelen kopion ottamista. Tuli 37 sivua asiaa. Voi sitten vähitellen silloin tällöin selailla.
        Minulle tuli jo huomautus siitä, että olin käynyt sivustolla niin monta kertaa, että seuraavaksi vaaditaam hyväksymään cookies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen kopion ottamista. Tuli 37 sivua asiaa. Voi sitten vähitellen silloin tällöin selailla.
        Minulle tuli jo huomautus siitä, että olin käynyt sivustolla niin monta kertaa, että seuraavaksi vaaditaam hyväksymään cookies.

        EU -COALITION AGAINST CYBERTORTURE

        Mite me teemme sen

        - Nostetaan tietoisuutta levittämällä tietoa ja mobilisoimalla yleistä mielipidettä aihetta kohtaan eli peitettyä CYBER teknologioita ja tekniikoita vastaan, koska nämä mahdollistavat ihmisolentojen manipuloinnin.

        - Varustamalla asiantuntijakonsutaatioita avainasemassa oleville päättäjille heidän valmistellessaan EU-lainsäädäntöä suojaamaan peitetyiltä cyberrikoksilta.

        - Organisoimalla verkostostoitumistapahtumia (työpajoja, seminaareja. confrensseja), joihin sisältyvät kaikki tekijät, joita tarvitaan vaihtamaan kokemuksia ja parhaita käytäntöjä , kun perustetaan selkeät eettiset rajat tiukasti säännellylle sellaisille cybersysteemeille, jotka mahdollistavat ihmisen manipuloinnin ja kontrolloinnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU -COALITION AGAINST CYBERTORTURE

        Mite me teemme sen

        - Nostetaan tietoisuutta levittämällä tietoa ja mobilisoimalla yleistä mielipidettä aihetta kohtaan eli peitettyä CYBER teknologioita ja tekniikoita vastaan, koska nämä mahdollistavat ihmisolentojen manipuloinnin.

        - Varustamalla asiantuntijakonsutaatioita avainasemassa oleville päättäjille heidän valmistellessaan EU-lainsäädäntöä suojaamaan peitetyiltä cyberrikoksilta.

        - Organisoimalla verkostostoitumistapahtumia (työpajoja, seminaareja. confrensseja), joihin sisältyvät kaikki tekijät, joita tarvitaan vaihtamaan kokemuksia ja parhaita käytäntöjä , kun perustetaan selkeät eettiset rajat tiukasti säännellylle sellaisille cybersysteemeille, jotka mahdollistavat ihmisen manipuloinnin ja kontrolloinnin.

        tämä linkki on siitä hyvä, että sen avulla pääsee lukemaan jonkinlaista kokonaisuutta. https://cyber-torture.com/

        cyber torture hakusanaa googlaamalla löytyy useita otsikoita aiheesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä linkki on siitä hyvä, että sen avulla pääsee lukemaan jonkinlaista kokonaisuutta. https://cyber-torture.com/

        cyber torture hakusanaa googlaamalla löytyy useita otsikoita aiheesta

        OHOHOH, HUHUHUH

        Nythän on ruvennut tapahtumaan. Soleimavitsiltä , peacepinkin perustajalta, tuli sähköpostia. On virkakieltä ja lakikieltä, saa nähdä riittääkö sanakirjani suomentamiseen.

        MUTTA

        ICATOR CLASS ACTION LAWSUIT !!!
        Olemme saaneet äskettäin tiedon , että Melanie Uritschan, presidentti seuraavalle organisaatiolle THE INTERNATIONAL COALITION AGAINST ELECTRONIC AND ROBOTISATION OF LIVING BEING------------
        joo, siis ovat saaneet asianajajan ja ovat valmistelemassa "class action lawsuit".-----

        Kirjoitan lisää, kun saa suomennettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OHOHOH, HUHUHUH

        Nythän on ruvennut tapahtumaan. Soleimavitsiltä , peacepinkin perustajalta, tuli sähköpostia. On virkakieltä ja lakikieltä, saa nähdä riittääkö sanakirjani suomentamiseen.

        MUTTA

        ICATOR CLASS ACTION LAWSUIT !!!
        Olemme saaneet äskettäin tiedon , että Melanie Uritschan, presidentti seuraavalle organisaatiolle THE INTERNATIONAL COALITION AGAINST ELECTRONIC AND ROBOTISATION OF LIVING BEING------------
        joo, siis ovat saaneet asianajajan ja ovat valmistelemassa "class action lawsuit".-----

        Kirjoitan lisää, kun saa suomennettua.

        Juu, jatkoa
        tuohon isoon järjestöön kuuluu Kansainvälinen kybertorture ihmisoikeusryhmä. Se on saanut hankittua asianajajan. Tämä jo aktiivisesti tekee työtä haastaakseen oikeuteen( (a class-action lawsuit) enimmäkseen Euroopan hallituksia. Ne ovat allekirjoittaneet Euroopan Tuomioistuimen Ihmisoikeudet (European Court of Human Rights eli ECHR).

        Asianajaja on järjestämässä maksupuoltakin niin, että asianajajan etumaksu , jonka eurooppalaiset rahastoivat lähitulevaisuudessa.

        Ne , jotka ovat ECHR:n ulkopuolella ovat erilaisessa asemassa.

        Lähiaikoina on luvassa lisätietoa.


    • Anonyymi

      Täällä jatkuu juoksulenkkeilyn estäminen. Jo 6 vuoden ajan yritän, jospa estäminen olisi poistettu ja voisin taas lenkkeillä, kuten ennen TI:ksi joutumista. Ne poistaa asiat elämästä joita rakastaa.. rakastin lenkkeilyä, ja ne vei sen. N. 7 min liikkeelle lähdöstä ne aloittaa mind torturin ja vaihtaa olotilan.

      • Anonyymi

        Oletko kokeillut nappeja korviin ja mielimusiikkia päähän. Näinhän monet muutenkin tekevät.


    • Anonyymi

      Naapuriin muutti äskettäin tyyppi ja illalla tai yötä se jo oli, kun alkoi korkeaääninen sihinämäinen ääni. Mitä tuo tyyppi toi mahdollisesti mukanaan? Yöllä kun toinen meistä meni nukkumaan, niin tää naapuri alkoi touhuta jotain käveli ja sitten kolisteli. Sitä ennen oli ollut hiljaa pitkään. Mitä kannattaa tehdä?

      • Anonyymi

        lopeta trollaaminen, kun et tuon paremmin osaa


      • Anonyymi

        No, itselle on annettu unessa tieto, kuka mun puolella on, joten en pelkää. Mutta noille säteilyttäjille tulee kotiin se, joka heidän työn teettäjänsä on. Näin koen ja tuntuu intuitiivisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, itselle on annettu unessa tieto, kuka mun puolella on, joten en pelkää. Mutta noille säteilyttäjille tulee kotiin se, joka heidän työn teettäjänsä on. Näin koen ja tuntuu intuitiivisesti.

        Joko muuten mainitsin että TyränRytkäyttimellä pystytään muuttamaan unien sisältöä halutunlaiseksi? Siis sellaiseksi kuin ME haluamme, ei sellaiseksi kuin SINÄ haluat.

        Mukava että kelpasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko muuten mainitsin että TyränRytkäyttimellä pystytään muuttamaan unien sisältöä halutunlaiseksi? Siis sellaiseksi kuin ME haluamme, ei sellaiseksi kuin SINÄ haluat.

        Mukava että kelpasi.

        Tuo siritys onkin kauttaaltaan muuallakin kuin kämpillä. jos kävelee ulkona ilman kännykkää, ole vastaavaa havaittavissa. Ehkä maapallon taajuudet menivät jo tuolle mallille, mitä lie tulossa Muttei Mutta se tuli tuolloin, kun naapuriin muutti tyyppi. Epäilen, että joku seurantajuttu.

        Unestani on jo jonkun aikaa/vuosia aikaa, joten ei tähän saumaan tullut.

        Jokin uusi säteilytys, sirityssäteilytys on maapallolle tullut. Varmaan kuolemia alkaa olemaan kohta enemmän. Kaikkien verisuonet eivät tuota tule kestämään ja eipä noille säteilyn kehittäjillekään helppoa jaksoa ole luvassa, nimittäin osuu omaan nilkkaan. Sama homma vaarallisen rokotteen kanssa. Älkää unohtako tuota rokotteen vaarallisuutta tämän uuden säteilytyksen myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo siritys onkin kauttaaltaan muuallakin kuin kämpillä. jos kävelee ulkona ilman kännykkää, ole vastaavaa havaittavissa. Ehkä maapallon taajuudet menivät jo tuolle mallille, mitä lie tulossa Muttei Mutta se tuli tuolloin, kun naapuriin muutti tyyppi. Epäilen, että joku seurantajuttu.

        Unestani on jo jonkun aikaa/vuosia aikaa, joten ei tähän saumaan tullut.

        Jokin uusi säteilytys, sirityssäteilytys on maapallolle tullut. Varmaan kuolemia alkaa olemaan kohta enemmän. Kaikkien verisuonet eivät tuota tule kestämään ja eipä noille säteilyn kehittäjillekään helppoa jaksoa ole luvassa, nimittäin osuu omaan nilkkaan. Sama homma vaarallisen rokotteen kanssa. Älkää unohtako tuota rokotteen vaarallisuutta tämän uuden säteilytyksen myötä.

        Lisäystä... siis oletan, että joku/jotkut ihminen ohjelmoi tuon säteilyn ja käyttää erilaisia verkkoja siihen. Mutta en usko, että kauan nuo enää toimii... jotain tulee tapahtumaan luultavasti pian.

        En tietenkään ole varma täsmällisesti, mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo siritys onkin kauttaaltaan muuallakin kuin kämpillä. jos kävelee ulkona ilman kännykkää, ole vastaavaa havaittavissa. Ehkä maapallon taajuudet menivät jo tuolle mallille, mitä lie tulossa Muttei Mutta se tuli tuolloin, kun naapuriin muutti tyyppi. Epäilen, että joku seurantajuttu.

        Unestani on jo jonkun aikaa/vuosia aikaa, joten ei tähän saumaan tullut.

        Jokin uusi säteilytys, sirityssäteilytys on maapallolle tullut. Varmaan kuolemia alkaa olemaan kohta enemmän. Kaikkien verisuonet eivät tuota tule kestämään ja eipä noille säteilyn kehittäjillekään helppoa jaksoa ole luvassa, nimittäin osuu omaan nilkkaan. Sama homma vaarallisen rokotteen kanssa. Älkää unohtako tuota rokotteen vaarallisuutta tämän uuden säteilytyksen myötä.

        Galaksin keskusauringosta tulee voimakasta taajuutta ja se näkyy myös Shumanin resonansissa. Maan taajuus oli ennen tasainen 7,82 Hz, mutta nyt menee välillä yli asteikon 40 Hz:n ja se alkaa vaikuttaa kaikkeen elolliseen kaikkialla kaikilla planeetoilla ja koko galaksissa, myös ihmisiin ja kaikki eivät kestä niin voimakasta taajuuden nousua, vaan heille tulee vaikka mitä oireita ja jopa kuolemia. Maan resonanssia voi seurata livenä, jossa näkyy taajuuspiikit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Galaksin keskusauringosta tulee voimakasta taajuutta ja se näkyy myös Shumanin resonansissa. Maan taajuus oli ennen tasainen 7,82 Hz, mutta nyt menee välillä yli asteikon 40 Hz:n ja se alkaa vaikuttaa kaikkeen elolliseen kaikkialla kaikilla planeetoilla ja koko galaksissa, myös ihmisiin ja kaikki eivät kestä niin voimakasta taajuuden nousua, vaan heille tulee vaikka mitä oireita ja jopa kuolemia. Maan resonanssia voi seurata livenä, jossa näkyy taajuuspiikit.

        Linkki aiheeseen unohtui. http://luxonia.com/viestit/109-michelle-walling/7193-9112018-et-ole-kuolemassa-kyse-on-schumannin-resonanssista


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Henkilön tietojen väärentäminen on elektronista tietojenkäsittelyllistä häirintää, henkilöä koskevat päätökset, ja myös maine, perustuvat pitkälti elektroniseen tietoon.

      Oletko tarkistanut rekisteritietosi. Luuletko että pystyt korjaamaan väärät tiedot? Et pysty. Voit tietenkin lähettää valituksen johonkin, EU:n tietosuojavaltuutetulle, mutta lähetätkö ja levitätkö arkaluonteisia väärennettyjä tietoja mihinkään, viranomaisilla kun ei ole mitään käsitystä salassapitosäännöistä, eivätkä väärät tiedot todennäköisesti muutu mihinkään, ne vain leviävät laajemmalle.

      EU:n tietosuoja-asetus, kuten muu lainsäädäntö, on ihmisen oikeuksien kannalta lähinnä huono vitsi.

      Totuutta hakevassa maailman tarkastelussa on syytä ottaa huomioon kaiken, ei ehdottoman objektiivisen, subjektiivisuutta sisältävän tiedon, mukaan lukien tiedon kirjaamisen subjektiivinen luonne, virheellisyyden mahdollisuuden ulottuvuus.

      • Anonyymi

        Tämä ei ole edes teoriaa, vaan käytäntöä.


      • Anonyymi

        Taidat elää harhoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat elää harhoissa.

        Elät harhoissa.


    • Anonyymi

      Ei Gang Stalkingia tapahdu.

      • Anonyymi

        Ei kun sitä toteutetaan ihan suunnitelmallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sitä toteutetaan ihan suunnitelmallisesti.

        Mutta ei sinun kohdallasi, kohteiksi valitaan diplomaatteja ja muita arvokkaita kohteita.

        Ei jotain lähiön kyttääjä-juoppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sitä toteutetaan ihan suunnitelmallisesti.

        Tietämättömyys on tyhmyydestä aiheutuvaa harhaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei sinun kohdallasi, kohteiksi valitaan diplomaatteja ja muita arvokkaita kohteita.

        Ei jotain lähiön kyttääjä-juoppoa.

        mitä sinä täällä kyttäät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä sinä täällä kyttäät

        Sinua tietenkin.

        Ja illalla pistän vähän pärinää koska tiedän että nautit siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua tietenkin.

        Ja illalla pistän vähän pärinää koska tiedän että nautit siitä.

        onko nimim. Hellariystäväsi kirjoittanut edellisen viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko nimim. Hellariystäväsi kirjoittanut edellisen viestin.

        Jostain syystä vastaukseni poistettiin.

        Jotenka joudun toistamaan itseäni etten ole, emme asu edes samassa valtiossa, emmekä ole koskaan tavanneet, sen takaan.


    • Anonyymi

      Kaksi elektronisen häirinnän kohteena olevaa TI:ä tekivät poliiseille rikosilmoituksen. Poliisit eivät ruvenneet tutkimaan. TI:t tekivät eduskunnan oikeusasiamiehelle kantelun. Saivat eilen vastauksensa. Ei ole tapahtunut laiminlyöntiä tai virkavelvollisuuden rikkomista.

      • Anonyymi

        Uutisissa: poliisilla on tällä hetkellä 1500 rikosilmoitusta ollut yli vuoden odottamassa tutkintaa.

        Elektroninen häirintä ei ole krimininalisoitu laissa. Ei sitä isossa maailmassakaan tutkita, paitsi ne diplomaatit. Ja Saksassa on otettu 70 tapausta tutkintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisissa: poliisilla on tällä hetkellä 1500 rikosilmoitusta ollut yli vuoden odottamassa tutkintaa.

        Elektroninen häirintä ei ole krimininalisoitu laissa. Ei sitä isossa maailmassakaan tutkita, paitsi ne diplomaatit. Ja Saksassa on otettu 70 tapausta tutkintaan.

        Jos poliisi alkaisi tutkimaan jokaisen lähiön juoppohullun / mielisairaan harhoja eivät ne ehtisi oikeaa työtä koskaan tekemään ja yhteiskunta kaatuisi rikoksiin.

        Valitettavasti Suomesta ajettiin 30v sitten mielisairaanhoito niin alas ettei lähes kukaan saa tarvitsemaansa hoitoa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos poliisi alkaisi tutkimaan jokaisen lähiön juoppohullun / mielisairaan harhoja eivät ne ehtisi oikeaa työtä koskaan tekemään ja yhteiskunta kaatuisi rikoksiin.

        Valitettavasti Suomesta ajettiin 30v sitten mielisairaanhoito niin alas ettei lähes kukaan saa tarvitsemaansa hoitoa enää.

        jaaha, minun viestini poistettiin.

        otin kantaa sinun todennäköiseen tietämättömyyteen mielisairaanhoidosta.


        Suomi on Euroopan ainoa maa, jossa vielä on pakkohoito, vaikka on kaiken lisäksi Suomen perustuslain vastainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        jaaha, minun viestini poistettiin.

        otin kantaa sinun todennäköiseen tietämättömyyteen mielisairaanhoidosta.


        Suomi on Euroopan ainoa maa, jossa vielä on pakkohoito, vaikka on kaiken lisäksi Suomen perustuslain vastainen

        Virheellinen tieto: Suomi ei ole ainoa maa Euroopassa, jossa on pakkohoito. Suomessa on enemmän pakkohoitopäätöksiä suhteessa väkilukuun, kuin monessa muussa Euroopan maassa. Tässä tulee huomioida. että Suomessa rekisteröidään myös jokainen lyhytaikainen pakkohoitokeino, kuten sairaaloissa lepositeiden käyttö, väkivaltaisten ja/tai psykoottisten potilaiden kohdalla.

        Huomioitavaa on se, että hyvin monessa maassa vakavasti psyykkisesti sairaat ovat asunnottomia ja ilman hoitokontaktia, vaikka heille pitäisi järjestää apua muodossa jos toisessa. He ovat usein putkan/vankilan vakioasiakkaita, mutta näennäisesti eivät pakkohoidossa.

        Pakkohoito ei ole perustuslain vastainen. Henkilö voidaan laittaa pakkohoitoon, jos hän on itselleen ja muille vaarallinen olettaen, ettei vankila/putka ole hänelle oikea paikka. En usko kenenkään haluavan putkaan harhoissaan liikkuvaa henkilöä, joka uhkaa muita tappamisella, ollen veitsen/puukon/aseen kanssa liikkeellä.


      • Anonyymi
        Markku.Lahtinen kirjoitti:

        Virheellinen tieto: Suomi ei ole ainoa maa Euroopassa, jossa on pakkohoito. Suomessa on enemmän pakkohoitopäätöksiä suhteessa väkilukuun, kuin monessa muussa Euroopan maassa. Tässä tulee huomioida. että Suomessa rekisteröidään myös jokainen lyhytaikainen pakkohoitokeino, kuten sairaaloissa lepositeiden käyttö, väkivaltaisten ja/tai psykoottisten potilaiden kohdalla.

        Huomioitavaa on se, että hyvin monessa maassa vakavasti psyykkisesti sairaat ovat asunnottomia ja ilman hoitokontaktia, vaikka heille pitäisi järjestää apua muodossa jos toisessa. He ovat usein putkan/vankilan vakioasiakkaita, mutta näennäisesti eivät pakkohoidossa.

        Pakkohoito ei ole perustuslain vastainen. Henkilö voidaan laittaa pakkohoitoon, jos hän on itselleen ja muille vaarallinen olettaen, ettei vankila/putka ole hänelle oikea paikka. En usko kenenkään haluavan putkaan harhoissaan liikkuvaa henkilöä, joka uhkaa muita tappamisella, ollen veitsen/puukon/aseen kanssa liikkeellä.

        Olen aikoinaan seurannut Yleistä mielenterveydestä -palstalla psykiatrisen hoitoon muutoksia halunneiden "aktivistien " keskusteluja. He olivat ottaneet asioista selvää. Lääkkeet olivat yksi tärkeä aihe. Kaikenlainen pakko toinen. Sain sellaisen käsityksen, että pakkohoito on ristiriidassa perustuslain kanssa ja että muissa Euroopan sitä ei enää ole.

        Minua kiinnostaa asia kapeammin eli vainon kohteiden kuskaaminen pakkohoitoon. Se kuuluu vainoon. Halutaan diagnoosi TI:lle. - He eivät ole yleensä ole itselleen tai muille vaarallisia. Itsemurha on lakiin perustuen luvallinen.Se ei ole peruste viedä sairaalaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aikoinaan seurannut Yleistä mielenterveydestä -palstalla psykiatrisen hoitoon muutoksia halunneiden "aktivistien " keskusteluja. He olivat ottaneet asioista selvää. Lääkkeet olivat yksi tärkeä aihe. Kaikenlainen pakko toinen. Sain sellaisen käsityksen, että pakkohoito on ristiriidassa perustuslain kanssa ja että muissa Euroopan sitä ei enää ole.

        Minua kiinnostaa asia kapeammin eli vainon kohteiden kuskaaminen pakkohoitoon. Se kuuluu vainoon. Halutaan diagnoosi TI:lle. - He eivät ole yleensä ole itselleen tai muille vaarallisia. Itsemurha on lakiin perustuen luvallinen.Se ei ole peruste viedä sairaalaan.

        Henkilön itsemurhapuhe on aina otettava todesta ja ryhdyttävä tarpeellisiin toimiin. Tarvitaanko pakkohoitoa on ammattilaisten päätettävissä, heillekin tilanne on huomattavan vaikea.

        Siitä ei pidä lähteä, että itsemurha on ns. luvallinen. Minä en ainakaan halua yhtään lisää itsemurhatapauksia, niitä on tullut eteen riittävästi. Jokaista on pystyttävä auttamaan, aivan liian usein ei ehditä.

        Tulee myös huomioida se, että tyypillisesti pitempää pakkohoitoon joutuneet eivät ole sairauden tuntoisia. Heidän mielestään pakkohoito oli väärin, vaikka todentaisi henkilön käytöksen olleen täysin epärelevanttia ja psykoottista.

        Totean suoraan, etten tiedä Suomessa todennetun ainoatakaan organisaation (valtio, kunta, illuminaatit?) TI -tapausta. Väitteitä on, mutta todentamiset puuttuvat. Psyykkiset syyt ovat aina olleet ratkaisevana tekijänä oletukselle TI:stä.

        Yllä oleva kappale koskee nimen omaan mainittua TI.tä, ei heitä, joita kiusataan todennettavasti koulussa tai töissä.


      • Anonyymi
        Markku.Lahtinen kirjoitti:

        Henkilön itsemurhapuhe on aina otettava todesta ja ryhdyttävä tarpeellisiin toimiin. Tarvitaanko pakkohoitoa on ammattilaisten päätettävissä, heillekin tilanne on huomattavan vaikea.

        Siitä ei pidä lähteä, että itsemurha on ns. luvallinen. Minä en ainakaan halua yhtään lisää itsemurhatapauksia, niitä on tullut eteen riittävästi. Jokaista on pystyttävä auttamaan, aivan liian usein ei ehditä.

        Tulee myös huomioida se, että tyypillisesti pitempää pakkohoitoon joutuneet eivät ole sairauden tuntoisia. Heidän mielestään pakkohoito oli väärin, vaikka todentaisi henkilön käytöksen olleen täysin epärelevanttia ja psykoottista.

        Totean suoraan, etten tiedä Suomessa todennetun ainoatakaan organisaation (valtio, kunta, illuminaatit?) TI -tapausta. Väitteitä on, mutta todentamiset puuttuvat. Psyykkiset syyt ovat aina olleet ratkaisevana tekijänä oletukselle TI:stä.

        Yllä oleva kappale koskee nimen omaan mainittua TI.tä, ei heitä, joita kiusataan todennettavasti koulussa tai töissä.

        Ehtisitte varmaan paremmin jos ette pelailisi aikaa ja miettisi pidemmän kaavan mukaan lääkefirmojen, psykiatrien ja lääkäreiden yhteistä rahakasta etua. Teidän työnne on parantaa ja auttaa. Tämänhetkisten tietojen mukaan diagnooseja arvotaan hatusta. Esiintymiskammokin on kuulemma masennus. Selitä Markku miten esiintymiskammo voi olla masennus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehtisitte varmaan paremmin jos ette pelailisi aikaa ja miettisi pidemmän kaavan mukaan lääkefirmojen, psykiatrien ja lääkäreiden yhteistä rahakasta etua. Teidän työnne on parantaa ja auttaa. Tämänhetkisten tietojen mukaan diagnooseja arvotaan hatusta. Esiintymiskammokin on kuulemma masennus. Selitä Markku miten esiintymiskammo voi olla masennus.

        Diagnooseihin en ota kantaa, ne eivät kuulu tänne. Lisäksi täällä kuuluu vain yhden osapuolen lausuma, joka voi olla totta, peruste voi olla väärä, ei haluta ymmärtää saatua tietoa. Ymmärtänet tämän.


    • Anonyymi

      Ehkä tutustut siihen lakiin, tai keskustelet asiasta vaikkapa juristin kanssa.

      • Anonyymi

        niin siis kenen pitäisi tutustua???


    • Anonyymi

      Suomen korkeat pakkohoitoluvut ja mielisairaudet selittyy myös sillä että Suomen geenipooli oli varsinkin aiempina aikoina hyvin kapea; kumppani jonka kanssa lapset tehtiin oli käytännössä aina omalta kylältä, ts. jonkinasteinen sukulainen.

      Tämä näkyy maaseudun mielenterveyslukemissä edelleen.

      Karjalaisten evakkojen asuttaminen korjasi tilannetta joltain osin, ja sekoitti geenistöä.

      Mutta on tunnettu tosiasia että suppea geenipooli lisää pidemmällä ajalla mielentervedellisiä ongelmia jälkeläisissä.

      Maailmassa on muitakin alueita joilla tämän näkee.

      • Anonyymi

        Suomessa eliitillä on suojamuuri ympärillään ja lisääntyvät vain keskenään. Ihan virallinen tieto on, että geeniperimä ei enää ole terve.

        Olen elämäni aikana tavannut useita sisäsiittoisuden takia osittain epämuodostuneita ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa eliitillä on suojamuuri ympärillään ja lisääntyvät vain keskenään. Ihan virallinen tieto on, että geeniperimä ei enää ole terve.

        Olen elämäni aikana tavannut useita sisäsiittoisuden takia osittain epämuodostuneita ihmisiä

        Ei toi ole ollut mikään Eliitin juttu, tallukat maalla meni lähes poikkeuksetta aina naimisiin kotikylän kesken.

        Kenties ei oltu ihan edes serkkuja, mutta pikkuserkkuja tai 3./4. serkkuja on pakosta. Ja tuota jatkui sukupolvia.

        Kyllä se näkyy.

        Aikanaan mielisairaalassa työssä ollessani kiinnitin huomiota siihen että potilaat olivat paljon samoilta pieniltä paikkakunnilta kyseiseltä alueelta; ja mulle kerrottiin silloin että johtuu juurikin tuosta jatkuvasta sisäsiittoisuudesta.

        Suomen geenistön onneksi tuli se Karjalaisten asuttaminen, ja suurissä ikäluokissa paljon nähtiinkin sitä missä toinen vanhemmista on Karjalainen ja toinen jostain muualta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei toi ole ollut mikään Eliitin juttu, tallukat maalla meni lähes poikkeuksetta aina naimisiin kotikylän kesken.

        Kenties ei oltu ihan edes serkkuja, mutta pikkuserkkuja tai 3./4. serkkuja on pakosta. Ja tuota jatkui sukupolvia.

        Kyllä se näkyy.

        Aikanaan mielisairaalassa työssä ollessani kiinnitin huomiota siihen että potilaat olivat paljon samoilta pieniltä paikkakunnilta kyseiseltä alueelta; ja mulle kerrottiin silloin että johtuu juurikin tuosta jatkuvasta sisäsiittoisuudesta.

        Suomen geenistön onneksi tuli se Karjalaisten asuttaminen, ja suurissä ikäluokissa paljon nähtiinkin sitä missä toinen vanhemmista on Karjalainen ja toinen jostain muualta.

        Pitää paikkansa Suomessa ja muilla vastaavilla alueilla, joissa väestöpohja on kapea.

        Sivuhuomautuksena, että kaiken takana on aina eliitti/illuminaatit/kloonit, niinpä!
        Tuo eliittiasia on täysin absurdia vääntämistä, joka ei lopu koskaan. Jo muinaiset Ateenalaiset valittivat samasta asiasta, joten jatkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toi ole ollut mikään Eliitin juttu, tallukat maalla meni lähes poikkeuksetta aina naimisiin kotikylän kesken.

        Kenties ei oltu ihan edes serkkuja, mutta pikkuserkkuja tai 3./4. serkkuja on pakosta. Ja tuota jatkui sukupolvia.

        Kyllä se näkyy.

        Aikanaan mielisairaalassa työssä ollessani kiinnitin huomiota siihen että potilaat olivat paljon samoilta pieniltä paikkakunnilta kyseiseltä alueelta; ja mulle kerrottiin silloin että johtuu juurikin tuosta jatkuvasta sisäsiittoisuudesta.

        Suomen geenistön onneksi tuli se Karjalaisten asuttaminen, ja suurissä ikäluokissa paljon nähtiinkin sitä missä toinen vanhemmista on Karjalainen ja toinen jostain muualta.

        Aika nerokasta että jos mielisairaala on tietyllä paikkakunnalla niin asiakkaatkin löytyy siitä läheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nerokasta että jos mielisairaala on tietyllä paikkakunnalla niin asiakkaatkin löytyy siitä läheltä.

        Niin, eivätkä ole erakkoja , vaan sukulaisiakin asuu siellä.


      • Heti ensimmäiseksi en ole trolli, en myöskään mielestäni esiinny kaikkitietävänä.

        Tuon esille vain toisenlaisen näkemyksen - ja tiedoksi kaikki kirjoittamani perustuvat mm. Duodecimin julkaisuihin, Käypä-hoitosuosituksiin ja ammatillisiin kokemuksiin.

        Loppututkinto yliopistosta ei ole vaikutuksellinen asia ajatellen mielenterveyttä - kaikki olemme samassa junassa.

        Edelleenkin eliitistä ovat kirjoittaneet jo muinaiset ateenalaiset - mikään ei muutu. Kannattaa pohtia kuinka paljon vuosittain on, ja on ollut, valmistuneita AMK:sta, yliopistoista ja teknisistä korkeakouluista - olisi melkoinen tilanne, jos he kaikki ovat eliittiä!

        Mikäli sinulle haetaan jotain diagnoosia, siihen en ota kantaa, eikä asia tänne kuulu laisinkaan. Yleisellä tasolla voi käydä keskustelua, muutoin ei täällä.

        Laitoin jo aiemmin, etten ole missään kohdannut todenperäistä vainoa jonkin suomalaisen valtiollisen organisation taholta. Erilaiset uskonnolliset järjestöt voivat vainota entisiä jäseniään ja ex-puoliso samoin. (esimerkkejä). Lisäksi on mielenterveydeltään huomattavan sairaita henkilöitä, jotka vainoavat uhriaan aivan käsittämättömistä syistä. Näissä tilanteissa oikea tie on rikosilmoitus - toteen näyttäminen on silti aina ongelmallista.


      • Anonyymi
        Markku.Lahtinen kirjoitti:

        Heti ensimmäiseksi en ole trolli, en myöskään mielestäni esiinny kaikkitietävänä.

        Tuon esille vain toisenlaisen näkemyksen - ja tiedoksi kaikki kirjoittamani perustuvat mm. Duodecimin julkaisuihin, Käypä-hoitosuosituksiin ja ammatillisiin kokemuksiin.

        Loppututkinto yliopistosta ei ole vaikutuksellinen asia ajatellen mielenterveyttä - kaikki olemme samassa junassa.

        Edelleenkin eliitistä ovat kirjoittaneet jo muinaiset ateenalaiset - mikään ei muutu. Kannattaa pohtia kuinka paljon vuosittain on, ja on ollut, valmistuneita AMK:sta, yliopistoista ja teknisistä korkeakouluista - olisi melkoinen tilanne, jos he kaikki ovat eliittiä!

        Mikäli sinulle haetaan jotain diagnoosia, siihen en ota kantaa, eikä asia tänne kuulu laisinkaan. Yleisellä tasolla voi käydä keskustelua, muutoin ei täällä.

        Laitoin jo aiemmin, etten ole missään kohdannut todenperäistä vainoa jonkin suomalaisen valtiollisen organisation taholta. Erilaiset uskonnolliset järjestöt voivat vainota entisiä jäseniään ja ex-puoliso samoin. (esimerkkejä). Lisäksi on mielenterveydeltään huomattavan sairaita henkilöitä, jotka vainoavat uhriaan aivan käsittämättömistä syistä. Näissä tilanteissa oikea tie on rikosilmoitus - toteen näyttäminen on silti aina ongelmallista.

        Ei ne ole niin tyhmiä. että joku markku lahtinen VOISI HAVAITA. Deepstate on suomessakin olemassa eli virallisten organisoiden toiminnassa on pimeä puoli, jossa vainonta sujuvasti sujuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ole niin tyhmiä. että joku markku lahtinen VOISI HAVAITA. Deepstate on suomessakin olemassa eli virallisten organisoiden toiminnassa on pimeä puoli, jossa vainonta sujuvasti sujuu.

        Viralliset ja epäviralliset organisaatiot on tosi. Ihan sama miten niitä nimitetään - kuppikuntia, hyvä veli, rekisteröityjä yhdistyksiä ja monenlainen verkostoituminen.


    • Anonyymi

      Vapaamuurarit mukana mm. Lar.ot, Laak.onen

    • Anonyymi

      Vain idiootti käyttää älypuhelinta, on jo moneen kertaan todettu.

    • Anonyymi

      Katsokaa utube elektroninen häirintä Suomessa.

    • Anonyymi

      Aloittaja on muuten väärässä.

      Whistleblower olisi henkilö joka on suorittanut vainoa, ei henkilö joka tietää mahdollisia tekniikoita joilla kenties sellaista voisi suorittaa.

      Esimerkkinä Edward Snowden, häntä ennen oli väkeä jotka sanoi että näin meitä voisi vakoilla; he eivät olleen pilliinpuhaltajia, vasta Eddie kertoessaan "Juuri näin teitä vakoillaan, tässä on ne välineet joilla se tehtiin" oli sellainen.

      Jotenka, missä on vastaavat vainoamisesta? Koskaan ei ole tullut vastaan videota jossa joku kertoo "minä olin vainoaja, tässä on se sädetyskanuuna ja näin se toimii naapurin seinän läpi". Ja sitten videolla setä rytkäyttää jonkun kaverinsa tyrää ihan konkreettisesti kaikkien nähden.

      Ainoat videot on väkeä jotka kitisevät mitenkä seinän takaa tulee ties mitä ja sitten koittavat vakuuttaa että se on totta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        klikkaa seuraavaa linkkiä

        https://targetedindividualsFinland.wordpress.com

        asian totuutta ei ratkaista keskustelupalstoilla

        Ensin tarjoat linkkiä.

        Sitten toteat ettei asiaa ratkaista keskustelupalstalla.

        Tuossa saitissa, kuten niissä muissakaan, ei ole YHTÄÄN IHMISTÄ JOKA KERTOO OLLEENSA VAINOAJA.

        Ainoastaan niitä jotka kokevat olleensa sellaisen kohteena. Ei ole siis mitään syytä siihen kajota.

        Pilliinpuhaltajia odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin tarjoat linkkiä.

        Sitten toteat ettei asiaa ratkaista keskustelupalstalla.

        Tuossa saitissa, kuten niissä muissakaan, ei ole YHTÄÄN IHMISTÄ JOKA KERTOO OLLEENSA VAINOAJA.

        Ainoastaan niitä jotka kokevat olleensa sellaisen kohteena. Ei ole siis mitään syytä siihen kajota.

        Pilliinpuhaltajia odotellessa.

        sinä olet ihan yhdentekevä tässä asiassa

        koeta keksiä joku muu tapa kohennella itsetuntoasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä olet ihan yhdentekevä tässä asiassa

        koeta keksiä joku muu tapa kohennella itsetuntoasi

        Eksä koskaan ihmettele miksei kukaan ole koskaan julistanut olleensa vainoaja?

        Meillä on vain sellaisen uhreja.

        Aika ihmeellinen juttu.

        Missä on vainoajat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksä koskaan ihmettele miksei kukaan ole koskaan julistanut olleensa vainoaja?

        Meillä on vain sellaisen uhreja.

        Aika ihmeellinen juttu.

        Missä on vainoajat?

        Olet aika yksitoikkoinen trolli. Kyllä monet ihmiset tietävät vainojiaan. Kun stalkkaus tapahtuu livenä, väkisinkin näkee kuka siinä touhuaa.

        Minulle monet vainoajat ovat ilmoittaneet lopettaneensa vainoamiseni. On ollut muusta vainoamisesta kyse, kuin organisoidusta gang stalkingista. Siitä ei voi erota.

        KUKAAN EI RUPEA SINULLE AVAUTUMAAN ASIASTA. Että lopeta tuo häirintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika yksitoikkoinen trolli. Kyllä monet ihmiset tietävät vainojiaan. Kun stalkkaus tapahtuu livenä, väkisinkin näkee kuka siinä touhuaa.

        Minulle monet vainoajat ovat ilmoittaneet lopettaneensa vainoamiseni. On ollut muusta vainoamisesta kyse, kuin organisoidusta gang stalkingista. Siitä ei voi erota.

        KUKAAN EI RUPEA SINULLE AVAUTUMAAN ASIASTA. Että lopeta tuo häirintä.

        Vittu, poistivat.

        En halua sun avautuvat mistään; et selvästi ymmärtänyt mitä edes kirjoitan.

        Sen sijaan mietin miksi meillä on entisiä keskitysleirivartijoita, murhaajia, pankkiryöstäjiä, huumeidenkäyttäjiä yms.

        Mutta koskaan ei ole kukaan ilmoittautunut olevansa entinen vainoaja. Missä on kaikki vainoajat?

        Muistetaan Edward Snowden, ennen häntä oli väkeä jotka kertoi että meitä vakoillaan. Eddie tuli varjoista ja näytti täsmälleen MITÄ siinä käytetään, ja kertoi kaiken. Vastaavaa ei ole tapahtunut "vainomaailmassa" vielä koskaan.

        Sitä siis odotellessa; ja toistan, en odota sun avautumista tai ole kiinnostunut millään tasolla mitä sulla on sanottavana. Olen kiinnostunut VAIN ja AINOASTAAN mitä sellaisella ihmisellä, joka on omin käsin naapuria säteilyttänyt ja muilla tavoilla vainonnut, on sanottavana.

        Tajuatko viimein?


    • Anonyymi

      AIHEESEEN ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ. LINKKI.

      Se on paikkakunnan palstalla, jonne olen tänään kirjoittanut.

      Elektronista häirintää on yksityisen ihmisen vaikea mitata niin, että voisi todistaa jotakin.

      Aiheena nyt unihäirintä. Meillähän se tapahtuu e-häirinnällä. Ei tarvitse todistaa sitä.
      Riittää, että tallentaa unigrafiikan. Minä tein sitä aktiivirannekkeella, lähinnä sykkeen seurannalla. Nyt on myynnissä isossa, halvassa elektroniikkaa myyvässä liikkeessä puolellatoistatonnilla nimenomaan unenseurantaan tarkoitettu kello.

      Tähänkin ketjuun yksi esimerkki. Minulla herätykset tapahtuu läväyttämällä korviin sihinäpommi ja/tai päähän pommi. Syke on ollut tasaisesti alle 60 uneni aikana. Pomppaa pommin vaikutuksesta satasen tienoilla. Automaattihäirintäohjelmassa esim. tunnin välein. - Ei voi olla luonnollista huonounisenheräilyä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuo korvissa "kuuluva" sihinäpommi on tunnettu ilmiö.

        Kärsin siitä itsekin.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome

        Kun aikanaan paniikkihäiriöön söin muutaman vuoden SSRI lääkettä huomasin että noita tulee enemmän; vähenivät takaisin "normaaliin" määrään jonkin aikaa lopettamisen jälkeen.

        Ei, ilmiöön ei liity naapuri, säteily saatika vaino. Ja olen oppinut elämään sen kanssa aok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo korvissa "kuuluva" sihinäpommi on tunnettu ilmiö.

        Kärsin siitä itsekin.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome

        Kun aikanaan paniikkihäiriöön söin muutaman vuoden SSRI lääkettä huomasin että noita tulee enemmän; vähenivät takaisin "normaaliin" määrään jonkin aikaa lopettamisen jälkeen.

        Ei, ilmiöön ei liity naapuri, säteily saatika vaino. Ja olen oppinut elämään sen kanssa aok.

        Tämä erivahvuinen sihinäläimäys korviin on vain yksi juttu, esimerkiksi kerroin. Minulla on ihan varmasti pitkä rankka vaino ja elektronista häirintää on käytetty monipuolisesti päivisinkin. -Öisin häirintä on monipuolista.

        Olen kyllä lukenut tuosta kuvaamastasi ilmiöstä. SeKIN on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä erivahvuinen sihinäläimäys korviin on vain yksi juttu, esimerkiksi kerroin. Minulla on ihan varmasti pitkä rankka vaino ja elektronista häirintää on käytetty monipuolisesti päivisinkin. -Öisin häirintä on monipuolista.

        Olen kyllä lukenut tuosta kuvaamastasi ilmiöstä. SeKIN on totta.

        Erona tässä kuitenkin on että ei ole olemassa laitetta jolla voi toimittaa toisen ihmisen päähän sihinöitä.

        Kunnes joku asettaa sellaisen eteeni pöydälle ja voin sillä itseäni sihistellä en muuta kantaani, sanoit mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erona tässä kuitenkin on että ei ole olemassa laitetta jolla voi toimittaa toisen ihmisen päähän sihinöitä.

        Kunnes joku asettaa sellaisen eteeni pöydälle ja voin sillä itseäni sihistellä en muuta kantaani, sanoit mitä tahansa.

        Käy ostamassa eläinkaupasta koirapilli, ultraäänipilli.


    • Anonyymi

      Olen kirjoittanut aktiivirannekkeesta. KEHON TOIMINTOJA MITTAAVAT ÄLYKELLOT OVAT PAREMPIA. Niitä on nykyään tosi monipuolisia ja hyviä. Hinnatkin sen mukaisia.

      Kun ihminen joutuu e-häirinnän kohteeksi, se vaikuttaa kehon toimintoihin.Tämä näkyy älykellon seuranta/mittaustuloksissa. Lääkäri ei poikkeamia ja muutoksia pystyisi selittämään. -Asiakas voi kertoa.mihin ne liittyvät.

      Jos en olisi ihan finaaliin tuhottu, hankkisin sellaisen. Kun monet TI:t hankkisivat, olisi tuloksilla jotakin voimaa. Jos ei e-häirintä selitä, niin mikä sitten.

      • Anonyymi

        Taidat olla joku desantti?

        Älykellostahan lähtee säteilyä ja sitä voidaan komentaa etänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla joku desantti?

        Älykellostahan lähtee säteilyä ja sitä voidaan komentaa etänä.

        En ole desantti, vaan loppuunrääkätty vanhus, joka vielä yrittää vähän näperrellä vainottujen, siis kohtalotovereitteni auttamiseksi.

        Onko jotakin, mistä ei lähde säteilyä ja jota ei voi komentaa etänä. Itse olen luopunut kännykästä. Autostani en luovu, vaikka se nyt täynnä vaikka mitä. Lisäksi olen kyborgi nk. monet TI:t.
        Kuulemma kamerallani on luettu ajatuksiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole desantti, vaan loppuunrääkätty vanhus, joka vielä yrittää vähän näperrellä vainottujen, siis kohtalotovereitteni auttamiseksi.

        Onko jotakin, mistä ei lähde säteilyä ja jota ei voi komentaa etänä. Itse olen luopunut kännykästä. Autostani en luovu, vaikka se nyt täynnä vaikka mitä. Lisäksi olen kyborgi nk. monet TI:t.
        Kuulemma kamerallani on luettu ajatuksiani.

        Onko jotain mistä ei lähde säteilyä?

        No esimerkiksi mikä tahansa asia, vaikkapa kahvikuppi, jossa ei ole radiolähetintä.

        Pointtini oli että pelkäät e-häirintää, mutta samalla suositat tuollaista pelkäävien käyttävän laitetta joka on varustettu RADIOLÄHETTIMELLÄ, ja joka on langattomasti kiinni tietoverkossa, sallien sen RADIOLÄHETTIMEN ETÄOHJAUKSEN ilman että käyttäjä on tästä mitenkään tietoinen, tai kykenevä sen estämiseen.

        Huomaatko mitenkä ristiriitainen ohjeesi on?

        En äkkiä keksi mitään toista e-häirinnän helpoimmin toteuttavaa laitetta kuin kyseinen älykello.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain mistä ei lähde säteilyä?

        No esimerkiksi mikä tahansa asia, vaikkapa kahvikuppi, jossa ei ole radiolähetintä.

        Pointtini oli että pelkäät e-häirintää, mutta samalla suositat tuollaista pelkäävien käyttävän laitetta joka on varustettu RADIOLÄHETTIMELLÄ, ja joka on langattomasti kiinni tietoverkossa, sallien sen RADIOLÄHETTIMEN ETÄOHJAUKSEN ilman että käyttäjä on tästä mitenkään tietoinen, tai kykenevä sen estämiseen.

        Huomaatko mitenkä ristiriitainen ohjeesi on?

        En äkkiä keksi mitään toista e-häirinnän helpoimmin toteuttavaa laitetta kuin kyseinen älykello.

        KIITOS TIEDOSTA, paska juttu.

        Entäs semmoinen aktiiviranneke. Jos ei yhdistä kännykkään tai tietokoneeseen ja näkee esim. sykkeen vain rannekkeen näytöltä. Ja käyttää vain yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS TIEDOSTA, paska juttu.

        Entäs semmoinen aktiiviranneke. Jos ei yhdistä kännykkään tai tietokoneeseen ja näkee esim. sykkeen vain rannekkeen näytöltä. Ja käyttää vain yöllä.

        Siitäkin saa mitattavissa olevan, vähäisen, mutta mitattavissa olevan, määrän sähkömagneettista säteilyä.

        Tosin se ei ole etähallittavissa.

        Parhaat unet, jos e-häirintää pelkää, tarjoaa FARADAYN HÄKKI.

        Sen sisälle ei mikään e-säteily pääse.

        Sittenkin jännät paikat edessä jos oireita saa myös faradayn sisällä.


    • Anonyymi

      KUKIN ÄLYKELLOSTA KIINNOSTUNUT OTTAA ITSE SELVÄÄ ASIASTA.

    • Anonyymi

      Koska TAVALLAAN kaikella on hintansa. (Viidakon vanha sananlasku mutta selvää huuhaata)

      Koska se mikä ei tapa, vahvistaa. (Viidakon vanha viisaus mutta täyttä soopaa). Radiossa suosittu.

      Koska sääli on sairautta. (Viidakon vanha lause mutta täyttä tuubaa).

      • Anonyymi

        trollin kirjoittamia sanontoja


    • Anonyymi

      Katsokaa Jenkkien johtaman salaliiton painostusta. 20 vuotta ovat vaatineet seksiä radion kautta. Oikeammin ovat yrittäneet pakottaa naisten perään yksinpuhelemaan heidän radion soittamien kappaleiden kanssa. Pokan he valitsivat itse - jopa kuusi kertaa kymmenen vuoden ajalla.

      https://www.youtube.com/watch?v=J9gKyRmic20

      Stalkkereita ovat. Kiistattomasti. "Licence to kill" - laulavat myös radiossa.

      • Anonyymi

        Ei nyt ihan auennut mitä koitat sanoa.

        Saisiko saman koherentilla ilmaisulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan auennut mitä koitat sanoa.

        Saisiko saman koherentilla ilmaisulla?

        Jotakin trollihäirintää meneillään?

        KOHERENTTI ILMAISU

        Olin peacepinkin jäsenä Suomi-sivulla. Sen piti olla suljettu. Sinne pääsi uudeksi jäseneksi vain nykyisen jäsenen suosituksella. Sinne ilmestyi nainen, joka herätti epäluuloja. Kyseltiin, kuka on suositellut. TiFi ilmoitti suositelleensa. Nainen oli ottanut häneen yhteyttä. Hetken tutustuttuaan sivuun, nainen stalkkasi minua rankasti. Minä tietty sain sain sätkyn. Nainen erosi jäsenyydestä. Sitten TiFi lähetti terveisiä ryhmälle tältä naiselta. Eronsa jälkeen oli ollut yhteyksissä TiFi:n. Minulta romahti luottamus TiFi:n. Ihmettelin, mikä on. Some oli uusi asia minulle. Tein listan erilaisista someilmiöistä. Ex-ammattini takia listaan panin myös mielenterveyden häiriön. Kävin koko listan läpi, olisko tästä kyse. Mt-häiriön kohdalla totesin, ettei ole pää sekaisin, kun kirjoittaa noin KOHERENTISTI. Nopeasti yritin keksiä jonkin plusmerkkisen lievän ilmaisun. TiFi ei todellakaan kirjoita koherentisti. Tästä alkoi vuosia kestänyt rääpiminen hänen ja Vehkalan taholta.- Joku näköjään jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin trollihäirintää meneillään?

        KOHERENTTI ILMAISU

        Olin peacepinkin jäsenä Suomi-sivulla. Sen piti olla suljettu. Sinne pääsi uudeksi jäseneksi vain nykyisen jäsenen suosituksella. Sinne ilmestyi nainen, joka herätti epäluuloja. Kyseltiin, kuka on suositellut. TiFi ilmoitti suositelleensa. Nainen oli ottanut häneen yhteyttä. Hetken tutustuttuaan sivuun, nainen stalkkasi minua rankasti. Minä tietty sain sain sätkyn. Nainen erosi jäsenyydestä. Sitten TiFi lähetti terveisiä ryhmälle tältä naiselta. Eronsa jälkeen oli ollut yhteyksissä TiFi:n. Minulta romahti luottamus TiFi:n. Ihmettelin, mikä on. Some oli uusi asia minulle. Tein listan erilaisista someilmiöistä. Ex-ammattini takia listaan panin myös mielenterveyden häiriön. Kävin koko listan läpi, olisko tästä kyse. Mt-häiriön kohdalla totesin, ettei ole pää sekaisin, kun kirjoittaa noin KOHERENTISTI. Nopeasti yritin keksiä jonkin plusmerkkisen lievän ilmaisun. TiFi ei todellakaan kirjoita koherentisti. Tästä alkoi vuosia kestänyt rääpiminen hänen ja Vehkalan taholta.- Joku näköjään jatkaa.

        Niin ja seurasi hirveä raivo TiFi:n taholta. Olin kuulemma syyttänyt häntä vainoharhaiseksi skitsofreenikoksi. Olin sanonut, että ainoa mt-häiriö, mikä ei sekoita kirjoittamista, on vainoharhaisuus. Yritin vaan nopeasti päästä sen kohdan ohi (Eihän se niinkään ole. Kyllä ihan seinähullutkin pystyy kirjoittamaan loogisesti.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja seurasi hirveä raivo TiFi:n taholta. Olin kuulemma syyttänyt häntä vainoharhaiseksi skitsofreenikoksi. Olin sanonut, että ainoa mt-häiriö, mikä ei sekoita kirjoittamista, on vainoharhaisuus. Yritin vaan nopeasti päästä sen kohdan ohi (Eihän se niinkään ole. Kyllä ihan seinähullutkin pystyy kirjoittamaan loogisesti.)

        Miten nää sun kaksi vastausta liittyy mitenkään tuohon että kysyin tuolta "Katsokaa Jenkkien..." selventämään mitä hän sanoi?

        Sä tunnut puhuvan aivan muusta.

        Onks vaikeuksia pysyä asiassa vai mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nää sun kaksi vastausta liittyy mitenkään tuohon että kysyin tuolta "Katsokaa Jenkkien..." selventämään mitä hän sanoi?

        Sä tunnut puhuvan aivan muusta.

        Onks vaikeuksia pysyä asiassa vai mistä on kyse?

        LIITTYY SANAAN KOHERENTTI

        tuli kuvaamani tapauksen jälkeen käyttöön TiFi:n ja Vehkalan rääpiminä, joskus ihan suoraan osoitettuna. - Otin sen taustat tässä esille.

        "Saisiko saman koherentilla ilmaisulla" , ei siinä ole kyse sisällön kanssa, vaan kirjallisen ilmaisukyvyn kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan auennut mitä koitat sanoa.

        Saisiko saman koherentilla ilmaisulla?

        No salaliitto on asentanut elekronista valvontaa kotiini. Sitten he radion musiikkikappaleita käyttäen yrittävät saada ajatustenkin hallintaa aikaiseksi. Eivät koskaan lähetä siis sähköpostiin viestejä, mutta piileskelevät radion kappaleiden takana.

        Laulavat siis runoillen, eivät selväsanaisesti. Jokainen artisti on jokin etuyhmä, kuten esim. Apulanta kuvaa ateisteja, Ellinoora kuvaa muslimeita, Jannika B hinduja, Popeda kuvaa sosiaalidemokraatteja, Ressu Redford tiedemiehiä, Teflon brothers evoluutioon uskovia ja JVG poliiseja.

        Omasta mielestään radiosta ei voi tulla paskaa kun ne on lyriikoita, mutta oikeasti "paskaa" tulee näin entistä enemmän koska laulut ovat täysin epärehellisiä eikä ne kunnioita mitään, ei edes suomen lakeja.

        Minulla esim on tyttöystäviä, vaikkei ole koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No salaliitto on asentanut elekronista valvontaa kotiini. Sitten he radion musiikkikappaleita käyttäen yrittävät saada ajatustenkin hallintaa aikaiseksi. Eivät koskaan lähetä siis sähköpostiin viestejä, mutta piileskelevät radion kappaleiden takana.

        Laulavat siis runoillen, eivät selväsanaisesti. Jokainen artisti on jokin etuyhmä, kuten esim. Apulanta kuvaa ateisteja, Ellinoora kuvaa muslimeita, Jannika B hinduja, Popeda kuvaa sosiaalidemokraatteja, Ressu Redford tiedemiehiä, Teflon brothers evoluutioon uskovia ja JVG poliiseja.

        Omasta mielestään radiosta ei voi tulla paskaa kun ne on lyriikoita, mutta oikeasti "paskaa" tulee näin entistä enemmän koska laulut ovat täysin epärehellisiä eikä ne kunnioita mitään, ei edes suomen lakeja.

        Minulla esim on tyttöystäviä, vaikkei ole koskaan ollut.

        googlaa: satan is real

        Tuleeko tätä musiikkia tai videon pätkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        googlaa: satan is real

        Tuleeko tätä musiikkia tai videon pätkiä?

        Olen kyllä lukenut näistä kuuluisista laulajista, että heidän laulunsa ovat aivopesua tiettyihin aatteisiin. Ovat itse manipuloituja.


        Että kun ovat kuuluisia ja musisointinsa. laulamisensa arvostettu korkealle, ei sanoilla niin väliä. Eihän niitä kukaan kumminkaan ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No salaliitto on asentanut elekronista valvontaa kotiini. Sitten he radion musiikkikappaleita käyttäen yrittävät saada ajatustenkin hallintaa aikaiseksi. Eivät koskaan lähetä siis sähköpostiin viestejä, mutta piileskelevät radion kappaleiden takana.

        Laulavat siis runoillen, eivät selväsanaisesti. Jokainen artisti on jokin etuyhmä, kuten esim. Apulanta kuvaa ateisteja, Ellinoora kuvaa muslimeita, Jannika B hinduja, Popeda kuvaa sosiaalidemokraatteja, Ressu Redford tiedemiehiä, Teflon brothers evoluutioon uskovia ja JVG poliiseja.

        Omasta mielestään radiosta ei voi tulla paskaa kun ne on lyriikoita, mutta oikeasti "paskaa" tulee näin entistä enemmän koska laulut ovat täysin epärehellisiä eikä ne kunnioita mitään, ei edes suomen lakeja.

        Minulla esim on tyttöystäviä, vaikkei ole koskaan ollut.

        Ahaa.

        Että tällainen tapaus.

        Selvä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yllä oleva linkki ei toimi,

        googlaa:satanismi suomalaisessa viihteessä koko laajuudessaan

        tulee otsikko: SATANISMI SUOMALAISESSA VIIHTEESSÄ- koko laajuudessaan

        sillä pääsee ketjuun

        pitää ottaa pieni a pois (joka alunperin oli)

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17689486/satanismi--suomalaisessa--viihteessa-koko-laajuudessaan


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minulla ainakin e-häirintää joka yö. Mites teillä muilla.

      • Anonyymi

        Mukava että kelpaa.

        Mihis aikaan tällä kertaa laitetaan?


    • Anonyymi

      Israel näytti taas maailmalle mitenkä todellinen elektroninen häirintä toimii.

      Nerokas temppu.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe