Onko Pro Alajärvi-liikkeellä tietoa onko maamme kaikki tartunnat peräisin pesäpallo peleistä?
Alajärvellähän pelit loppu jo varhain keväällä ja koronaa ei ole!
Onko kaikki tartunnat pesäpallo peleistä?
8
74
Vastaukset
- Anonyymi
On vain erään tpm/merkonomin provoilua ei poro Alajärvi-liikettä
- Anonyymi
Alajärvellähän pelit loppu jo varhain keväällä ja koronaa ei ole. Se johtuu siitä vimpelin tartunnat tuli viimeisestä pelistä, turvavälejä ei ollut ollenkaan yskivät koko ajan joilla osalla oli korona tauti. Ruskaretkeläiset vaan laitettiin syylliseksi. Pelaajista altistui siitä se korona rypäs nellussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alajärvellähän pelit loppu jo varhain keväällä ja koronaa ei ole. Se johtuu siitä vimpelin tartunnat tuli viimeisestä pelistä, turvavälejä ei ollut ollenkaan yskivät koko ajan joilla osalla oli korona tauti. Ruskaretkeläiset vaan laitettiin syylliseksi. Pelaajista altistui siitä se korona rypäs nellussa
Äkkiä Hoorebin vuoren piuhat Möttösestä Vimpelin kunnantalolle. Sillä se Corona nitistyy!!Kyllä ja tartuttajille rupusakille jalkapannat ja uhkana vankeus jos levittävät koronaa josta pahimmillaan saa 2 vuotta vankeutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äkkiä Hoorebin vuoren piuhat Möttösestä Vimpelin kunnantalolle. Sillä se Corona nitistyy!!Kyllä ja tartuttajille rupusakille jalkapannat ja uhkana vankeus jos levittävät koronaa josta pahimmillaan saa 2 vuotta vankeutta
Kyllä näin juuri olen josku ollut itsekkin ruskaretkellä eikä siellä ole koskaan ollut mitään viruksia puhdasta happea, eipä näkynyt mitään ihmisjoukkioita itsekkin epäilen sitä että korona tulee edes avonaisesta maastosta kyllä se virus on tullut valitettavasti pesäpallopeleistä sopii hyvin siihen ajan kohtaan millloin tautia alkoi ilmestymään, sattui vaan pahasti samoihin aikoihin, kyllähän siitä annettiin varoituksia turvaväleistä ennen ottelua moniin eri asioihin, mutta tähän otteluun kun viitattiin turvaväleistä ei ollut tietoakaan, vaikka olisi voinut hajaantua paremmin. Mutta pesäpallo ottelukiima voitti koronan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin juuri olen josku ollut itsekkin ruskaretkellä eikä siellä ole koskaan ollut mitään viruksia puhdasta happea, eipä näkynyt mitään ihmisjoukkioita itsekkin epäilen sitä että korona tulee edes avonaisesta maastosta kyllä se virus on tullut valitettavasti pesäpallopeleistä sopii hyvin siihen ajan kohtaan millloin tautia alkoi ilmestymään, sattui vaan pahasti samoihin aikoihin, kyllähän siitä annettiin varoituksia turvaväleistä ennen ottelua moniin eri asioihin, mutta tähän otteluun kun viitattiin turvaväleistä ei ollut tietoakaan, vaikka olisi voinut hajaantua paremmin. Mutta pesäpallo ottelukiima voitti koronan
Nyt saa unohtaa pesäpallon,Korona ei ole heistä lähtöisin vaan ikävä kyllä se paikantuu Ylläkselle ja siellä baareihin ym Kukaan ei tieten tahtoen kyseisistä tautia hakenut/halunnnut ,joten kaikkien syyllistämisen oli lopettaa Itse taudissakin on tekemistä
Otetaan rauhallisesti ,kauppaan maskit naamalla ja käsineet käsissä ,pestään kädet usein ja yskimään/aivastetaan vaikka paidan sisään
Pidetään huoli itsestämme ja myös toisista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpihan tässä valehteloo THL vai TMPmerkonomi? THL kertoo koronan tulleen ruskaretkeäisten mukana ja TMP merkonomi väittää koronan siementen juurtuneen Vimpeliin pp-otteluissa Saarikentälllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpihan tässä valehteloo THL vai TMPmerkonomi? THL kertoo koronan tulleen ruskaretkeäisten mukana ja TMP merkonomi väittää koronan siementen juurtuneen Vimpeliin pp-otteluissa Saarikentälllä.
Kyllä minä uskon ainakin oman kylän tietäjään arvaa silloin kumpi valehtelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä uskon ainakin oman kylän tietäjään arvaa silloin kumpi valehtelee
Tmp/merkonomi leikkii tietäjää korona-asioissakin . "Mahtava n suuruuden hullun voima" todettiin jo Linnnan Tuntemattomassakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166163- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan891877En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1881037- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708