Mitä tehdä kun

Anonyymi

minulla on Mies mutta tapaaminen ei onnistu täällä riehuva palstapirkon häirinnän takia? Ja nyt en tarkoita miehellä rakkauden kättä.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti et erehtynyt minua haukkuu palsta pirkoksi. Silloin ei hyvä heilu.

      • Anonyymi

        No en tietenkään tarkoittanut sinua 🍒kuka nyt kaikkien rakastamaa valtiatarta haukkuisi ja varsinkaan missään palstalla. 🤣🤗😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en tietenkään tarkoittanut sinua 🍒kuka nyt kaikkien rakastamaa valtiatarta haukkuisi ja varsinkaan missään palstalla. 🤣🤗😘

        No sitähän minäkin. Malja sille 🥂🥊


      • Anonyymi

        Vastaa kun sinulta kysytään. Ja varo sanojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa kun sinulta kysytään. Ja varo sanojasi.

        Ludem 🔫🔫🔫älä hauku mun kikeä horoksi 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa kun sinulta kysytään. Ja varo sanojasi.

        Sinua minä rakastan vaimoni. 😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem 🔫🔫🔫älä hauku mun kikeä horoksi 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠!!!!!!!!

        🍒🤔Kuka helvetti tää on, joka näin kirjoitti susta. Terveisin Sanna 🤔🤔🤔


    • Anonyymi

      Kaikenlaista😂😂😂😃😄😅

    • Anonyymi

      Senkus menet, kun niin kovin haluat mennä. Seuraukset kärsit sitte itse teoistasi. Meet liian pitkälle nimittelyissäsi. Päätä jo mitä haluat Penan vai Pirkon? Valinta on omasi. Teen siitä omat johtopäätökseni.

      • Anonyymi

        Mitä sinä täällä länkytät, Hä?! Etkö osaa lukea, aloittaja on nainen jota tuo kirsikkamikälie vainoaa eikä anna rauhassa tavata miehiä. Tuo kirsikkamikälie taitaa olla psykoottinen tapaus.


      • Anonyymi

        Kummallista keskustelua. Mitä johtopäätöksisiä siitä on tehtävissä jos toinen nainen häiritsee toisen naisen yksityiselämää? Eikö jokaisella ole oikeus elää omaa elämäänsä ilman ulkopuolisten häirintää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista keskustelua. Mitä johtopäätöksisiä siitä on tehtävissä jos toinen nainen häiritsee toisen naisen yksityiselämää? Eikö jokaisella ole oikeus elää omaa elämäänsä ilman ulkopuolisten häirintää?

        Tietenkin jokainen elää omaa elämäänsä. Täällä on keskusteluja jotka jatkuu toisessa ketjussa sieltä tulleesta aiheesta. Minulla on ollut vaikutelma, että aloittaja ja tuo nimimerkki olisivat yksi ja sama henkilö. Heidän kommentit menevät samassa tahdissa. Vaikutelma voi toki olla myös väärä.. Toisessa ketjussa kaivataan yhtä henkilöä ja sitten aletaan kaivata kaverin tutun luokse..henkilö ei osaa päättää kenet haluaa..aikuinen kantaa valintojensa päätökset itse. Löytää yleensä seuraamukset edestään aikanaan. Esim liitto hajoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin jokainen elää omaa elämäänsä. Täällä on keskusteluja jotka jatkuu toisessa ketjussa sieltä tulleesta aiheesta. Minulla on ollut vaikutelma, että aloittaja ja tuo nimimerkki olisivat yksi ja sama henkilö. Heidän kommentit menevät samassa tahdissa. Vaikutelma voi toki olla myös väärä.. Toisessa ketjussa kaivataan yhtä henkilöä ja sitten aletaan kaivata kaverin tutun luokse..henkilö ei osaa päättää kenet haluaa..aikuinen kantaa valintojensa päätökset itse. Löytää yleensä seuraamukset edestään aikanaan. Esim liitto hajoaa.

        Eivät ole. Aloittaja kysyi tosielämän kysymyksen johon kirsikkakirsikka nimimerkkinen vastasi koska tiesi kysymyksen kohdistuvan häneen. Kirsikkakirsikka on siis naishenkilö joka stalkkaa ja sekaantuu toisten naisten elämään. Vuosi kausia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole. Aloittaja kysyi tosielämän kysymyksen johon kirsikkakirsikka nimimerkkinen vastasi koska tiesi kysymyksen kohdistuvan häneen. Kirsikkakirsikka on siis naishenkilö joka stalkkaa ja sekaantuu toisten naisten elämään. Vuosi kausia.

        Eipäs mollata kikeä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Hän on auttanut useita pareja omilla kommenteillaan. Ihan vaan sivusta mennyt väliin kun joillakin menee avioliitossa huonommin. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin jokainen elää omaa elämäänsä. Täällä on keskusteluja jotka jatkuu toisessa ketjussa sieltä tulleesta aiheesta. Minulla on ollut vaikutelma, että aloittaja ja tuo nimimerkki olisivat yksi ja sama henkilö. Heidän kommentit menevät samassa tahdissa. Vaikutelma voi toki olla myös väärä.. Toisessa ketjussa kaivataan yhtä henkilöä ja sitten aletaan kaivata kaverin tutun luokse..henkilö ei osaa päättää kenet haluaa..aikuinen kantaa valintojensa päätökset itse. Löytää yleensä seuraamukset edestään aikanaan. Esim liitto hajoaa.

        Ludem olet selkeästi mustasukkainen siitä Lotasta. Kaikki täällä palstalla on huomannut että olet siitä asti käyttäytynyt erittäin omituisesti ja epäasiallisesti, kun mukamas "annoit" luvan hänelle mennä käymään hänen ystävän kotona ihan vaan sen ainoan yhden kerran annoit luvan kanssa mennä sinne, mutta yllätys yllätys siellä olikin se lotta käymässä, josta sitten tulit niin mustasukkaiseksi että unohdit sinä hetkenä täyttää palstan ketjuja. 🤣🤣🤣🤔Tais sinun aika ja keskittymien kulua stalkkauksen merkeissä. Ja juuri silloin kun hän oli ystävän kanssa viettää iltaa niin olit nii asiallinen omissa viesteissä etkä yrittäny kiusata niillä sun omilla seksi kokemuksilla muiden kanssa. Johtui tietenki siitä että jaksoit nippa nappa odottaa sun vihan ja raivon kanssa siihe asti kunnes hän palaa takaisin kotii ja sen jälkeen vasta aloit täyttää palstaa niillä sun tuhansilla kommenteilla ja suurin osa viesteistä sisälsi juurikin niitä sun seksi kokemuksia muiden kanssa. Taidat olla erittäin mustasukkainen siitä että hän viihtyi lotan seurassa mutta ei sitte uskaltanut silloin mennä jatkoille ja sen jälkee on omien viestien perusteella katunut ettei mennyt lotan kanssa jatkoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem olet selkeästi mustasukkainen siitä Lotasta. Kaikki täällä palstalla on huomannut että olet siitä asti käyttäytynyt erittäin omituisesti ja epäasiallisesti, kun mukamas "annoit" luvan hänelle mennä käymään hänen ystävän kotona ihan vaan sen ainoan yhden kerran annoit luvan kanssa mennä sinne, mutta yllätys yllätys siellä olikin se lotta käymässä, josta sitten tulit niin mustasukkaiseksi että unohdit sinä hetkenä täyttää palstan ketjuja. 🤣🤣🤣🤔Tais sinun aika ja keskittymien kulua stalkkauksen merkeissä. Ja juuri silloin kun hän oli ystävän kanssa viettää iltaa niin olit nii asiallinen omissa viesteissä etkä yrittäny kiusata niillä sun omilla seksi kokemuksilla muiden kanssa. Johtui tietenki siitä että jaksoit nippa nappa odottaa sun vihan ja raivon kanssa siihe asti kunnes hän palaa takaisin kotii ja sen jälkeen vasta aloit täyttää palstaa niillä sun tuhansilla kommenteilla ja suurin osa viesteistä sisälsi juurikin niitä sun seksi kokemuksia muiden kanssa. Taidat olla erittäin mustasukkainen siitä että hän viihtyi lotan seurassa mutta ei sitte uskaltanut silloin mennä jatkoille ja sen jälkee on omien viestien perusteella katunut ettei mennyt lotan kanssa jatkoille.

        Joo olen itsekin huomannu ja hihittänyt tuota aivan samaa kun huomasin sen yhden ketjun jonka ludem on ihan itse täyttänyt täyteen sen jälkeen ja aika useasti vetänyt sen oman aloituksen esille, jossa lukee KUINKAS SELVITÄ SIITÄ ETTÄ PUOLISO PETTI VAIKKA ITSE OLEN ANTANUT LUVAN MENNÄ. Ihan vaan asian vierestä ihmettelen vain että oliko se sinun mielestäsi pettämistä jos hän oli ystävän kanssa viettämässä iltaa eikä mitään sellaista ole tapahtunut 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole. Aloittaja kysyi tosielämän kysymyksen johon kirsikkakirsikka nimimerkkinen vastasi koska tiesi kysymyksen kohdistuvan häneen. Kirsikkakirsikka on siis naishenkilö joka stalkkaa ja sekaantuu toisten naisten elämään. Vuosi kausia.

        Nyt ludem tarkenna vähän tuota noin raskasta ja perätöntä väitettä minusta. 🤔🤔🤔🤔Mielestäni en ole puuttunut sinun tai muidenkaan naisten elämään. Erikseen on tietenkin Sanna ja Kaisa jotka ovat samaa pöytää kuin minäkin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      323
      3784
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      271
      2170
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1525
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1370
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1237
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      934
    Aihe