Mihin kannattaisi viedä vanha auto katsastettavaksi Seinäjoella?
Mikä olisi paras katsastusasema?
Puuttuvatko joka paikassa nykyään kaikkiin mahdollisiin olemattomiin pikkuvikoihinkin?
Katsastus Seinäjoella
16
567
Vastaukset
- Anonyymi
Me katsastetaan meidän 25vuotias auto aina siinä katsastusaemassa joka on niiden ikivanhojen viljasiilojen vieressä lähellä Prismaa. Me tiedetään, että kummatkin etujouset poikki, mutta ei ole ikinä valitettu. Jouset olleet 5vuotta poikki😃
- Anonyymi
Ei pirä paikkaansa valehtelia
- Anonyymi
Auto kannattaa pitää sellaases kunnos että sen voi viedä koska vaan ja mihinkä vaan katsastuskonttoriin
- Anonyymi
Länteen.
- Anonyymi
Pakkoko sun sitä autoa on yrittää katsastaa seinäjoella? Itse kävin Kauhavan Pernaalla Harrin-katsastus konttorilla. Vähän kalliimpi se oli kuin S-joella, mutta siellä asian osaavat katsurit! - ei siis puututa pikku vikoihin. Liikenneturvallisuus pääasia täällä - eikä niin ku ollut S-joella monasti jokin särö tuulilasissa tmv. "pilkunviilausta".
- Anonyymi
En ole ennemmin tuollaisesta paikasta kuullutkaan. Siellä Kauhavan Perunallako ei siis merkitä ollenkaan mitään turhia korjauskehotuksia olemattomista pikkuvioista? Tuntuu siltä että Seinäjoella noita korjauskehotuksia merkitään ainakin yhdellä asemalla nykyään kaikista mahdollisista pienistäkin vioista.
Pitääkin varmaan koittaa käydä seuraavan kerran katsastuksessa tuolla Kauhavalla, jos siellä kerran niin hyvä paikka on olemassa. - Anonyymi
Ai harrin katsastuksessako päästetään läpi vialliset autot.
Alottajalle, olet iso riski liikenteessä rikkinäisen autosi kanssa, ellei sulla ole rahaa laittaa autoa kuntoon laita se seisontaan ja kulje polkupyörällä tai kävellen.
Haluatko että sinä itse tai joku muu menettää henkensä sun autonromusi vuoksi, mitä et viitsi kuntoon laittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai harrin katsastuksessako päästetään läpi vialliset autot.
Alottajalle, olet iso riski liikenteessä rikkinäisen autosi kanssa, ellei sulla ole rahaa laittaa autoa kuntoon laita se seisontaan ja kulje polkupyörällä tai kävellen.
Haluatko että sinä itse tai joku muu menettää henkensä sun autonromusi vuoksi, mitä et viitsi kuntoon laittaa.Juuri niin
- Anonyymi
Mites sais myös nuo kuljettajat katsastettua:
https://www.poliisi.fi/pohjanmaa/tiedotteet/1/0/paivatiedote_etela-pohjanmaa_10_10_2020_93924 - Anonyymi
Ei ne vikaraportit oo konttorin keksimiä trafi vaatii autojen on oltava kunnossa ja viat on merkittävä ja korjatava määräaikaan mennessä
- Anonyymi
kuinas kävi paukunkatsastukselle lapualla oli liian vähä vikoja autoissa ja taitaa sama jatkua seinäjoella
- Anonyymi
Mitä sille paukun katsastukselle oikein tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sille paukun katsastukselle oikein tapahtui?
Veikkaasin että menetti luvat
- Anonyymi
Traficomin pitäisi valvoa katsastustoimintaa tasapuolisesti ja ottaa toimiluvat pois kokonaan sellaisilta yrityksiltä joissa ei noudateta lakeja ja sääntöjä. Katsastusalan kova kilpailu on vääristänyt tilanteen Suomessa ja varsinkin Seinäjoella siihen malliin, että on olemassa paljon sellaisia asemia joissa korjauskehoituksia, hylkäykseen johtavia vikoja ja jopa ajokieltoja jätetään tarkoituksella merkitsemättä täysin selvistä vioista ja muutenkin toimitaan tietoisesti ja tarkoituksella väärin vain bisneksen pönkitys mielessä.
Tämä virheellinen ja säännöistä piittaamaton toiminta on tietenkin joidenkin täysin säännöistä piittaamattomien autoilijoiden mielestä varmasti okeinkin hyvä asia. Joidenkin autoilijoiden mielestä katsastaja on heti vittumainen ja tekee muka kiusaa, jos toimii työskennellessään lakejen, sääntöjen ja Traficomin arvosteluperusteiden mukaisesti. Mutta täytyy muistaa, että lait ja säännöt ovat täysin samat kaikille, ja auton omistaja on tietenkin itse myös vastuussa autonsa tieliikennekelpoisuudesta.
Jokaisella katsastajalla on myös nykyisen lainsäädännön mukaisesti henkilökohtainen vastuu tekemistään katsastuspäätöksistä. - Anonyymi
Olen miettinyt, että miten toimitaan tilanteessa, jossa auto hajoaa katsastuksessa? Tätähän ei pysty maallikko ainakaan toteamaan, mutta ihmetellä aina voi, kun kunnossa olevasta autosta löytyy outoja vikoja katsastuksen jälkeen (esim. jumissa olevia käsijarruja). Toimitaanko katsastusasemilla rehellisesti tällaisissa tilanteissa? Jos siis sattuu "hoitovirhe"?
- Anonyymi
Ei varmasti toimita rehellisesti tuskin myöntävät rikkoneensa kenenkään asiakkaan autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316