Voiko se olla sitä, että Jumala pelasti kuolemalta?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Miksi ihmeessä? Kuoleman jälkeenhän pääsee taivaalliseen paratiisiin!
- Anonyymi
Kaikkiko?
- Anonyymi
Kyllä varmasti.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa Jumala antaa kaiken anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa Jumala antaa kaiken anteeksi.
Nyljin naapurini, mutta onneksi jumala antaa tekoni anteeksi🤣
- Anonyymi
Uniapnea.
- Anonyymi
> Voiko se olla sitä, että Jumala pelasti kuolemalta?
Voi. Itse uskon, että on aina Jumalan ansiota, jos on elossa. Joka päivä on syytä olla kiitollinen Jumalalle. :)- Anonyymi
Miksi ihmeessä paratiisiin pääsyn estymisestä pitäisi olla kiitollinen?
- Anonyymi
Minä en ole kiitollinen niiden loukkaantuneiden ja kuolleiden puolesta, joita vajakit jeesus kuskit aiheuttaa liikenteessä.😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kiitollinen niiden loukkaantuneiden ja kuolleiden puolesta, joita vajakit jeesus kuskit aiheuttaa liikenteessä.😠
Pitää myös muistaa, Raamatullisessa mielessä tämä "elämä" on vähän kuin Matrix, todellinen elämä on Jumalan luonna, eikä ruumiin kuolema ole ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921355- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57727- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34567
- 48547