Uusiosanat ovat ihanoita!

Kai huomasitte kirjoitusvihreen otsikossa?
Ihan sama mutta paneutukaamme uusiosanastoon. Niitä on osattava käyttää taitavasti tai muuten teidät haastetaan oikeuteen ja voitte joutua vuosiksi linnaan ja joutua maksamaan satojen tuhansien eurojen vahingonkorvauksia ja oikeudenkäyntikuluja.

Viittaan tässä tapaukseen Jessikka Aro vs. ihan kuka hyvänsä.
Yleisradio Oy on maksanut Aron nyt jo n. 500 000:een euroon nousevat oikeudenkäyntikulut mikä on merkillistä mutta totta.
Näiden pitäisi olla Arolle henkilökohtaista tuloa joten odottelemme ilmoittaako Aro näitä verottajalle?

Ai niin se uusiosana.....
Olen aina ollut vilkas ja rakastan naisten perämuotojen katselua; niistä en saa kyllikseni koska ne ovat useimmiten estettisesti hyvin kauniita kaaria.
Terassilla istuimme serkkuni kanssa ja ohi käveli eräänlainen pallotyttö. En mitään tuota kommentoinut mutta serkkupoika heitti että siinä meni sellainen kehopositiivinen......

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On olemassa sellaisia jotka osaavat aloittaa aloituksia ja sitten sellaisia jotka osaavat vain kommentoida tai vastata aloituksiin. Minusta tämä oli hyvä aloitus vaikkei siinä pahemmin mitään uusiosanoja ollutkaan. Kehopositiivinen oli se uusiosana. Millainen on sitten kehonegatiivinen. Riippurinnat ja roikkopersekö. Aletaanko kehopositiivisuutta arvostelemaan numeroin asteikolla 4 - 10, niin silloin ei tarvitsisi kenenkään käyttää tollaisia sanoja kuin roikkoperse. Voi koskea myös miehiä. Tulee vaan mieleen se Puustisen maan mainio video läskiperse jätkästä, joka sensuroidaan täältä aina kun näen sen ilmestyvän tänne. Onko Puustinen kuollut? Läskiperse vihdoin tappoi sen.

      https://www.youtube.com/watch?v=f-7FAMz_gB0

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/8887568/onhan-se-viela-hengis

      • Kiitos hauskasta pohdiskelustasi.

        Nykyinen maailmanmeno on mennyt hieman sanoisinko merkilliseksi. Kaikista asioista pitää osata vääntää kaikenlaisia kiertoilmaisuja käyttäen sanoja jotka eivät ennen suomen kieleen kuuluneet.

        Kehopositiivisuuden vastakohta on todellakin kehonegatiivinen mutta tätä sanontaa en kyllä uskaltaisi ikinä missään reaalitilanteessa käyttää.
        Pyrimme toki säilyttämään naisvartalomielikuvamme aina positiivisena vaikka käytäntö on tietenkin aivan jotain muuta.

        Minulla on kuitenkin heittää tähän yksi linkki kehopositiivisesta ihmisestä. Hän on ihonvärinsä takia saanut itselleen Vihreässä liitossa huippuaseman sekä nyt myös kalliin sähköpolkupyöreän.
        https://mvlehti.net/2020/08/22/diarra-kuuluu-uhrihierarkian-teflon-luokkaan-han-on-tummaihoinen-nainen-kansanedustaja-tynkkynen-mielipide/

        Toivomme toki paljon polkukilometreja ilman sähköä.
        Näin kehopositiivisuutensa saattaisi muuttua negatiiviseksi mikä näin kerrottuna saattaa tuntua kummalliselta tavoitteelta.


    • Anonyymi

      otsikko oli oikein

      • Anonyymi

        paapoloinen paholainen ovat tnkeutuneet maahamme


    • Anonyymi

      Kuka on Jessikka Aro?

      • Anonyymi

        Se on naistoimittaja, joka paljasteli Johan Backmanin ja Ilja Jäni... eiku Janitskinin venäjäkytkökset, ja sen miten MV-lehti on Kremlin asialla. Backman ja Janitskin veti herneen nenään ja suuttuivat kovasti kun Aro meni heistä totta kirjoittamaan, he kun eivät itse ole ikina totta kirjoittaneet. Kaikki SKE ja ääripersut ovat myös Aroa vastaan, he kun eivät tahdo uskoa, että heitä ohjaillaan Kremlistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on naistoimittaja, joka paljasteli Johan Backmanin ja Ilja Jäni... eiku Janitskinin venäjäkytkökset, ja sen miten MV-lehti on Kremlin asialla. Backman ja Janitskin veti herneen nenään ja suuttuivat kovasti kun Aro meni heistä totta kirjoittamaan, he kun eivät itse ole ikina totta kirjoittaneet. Kaikki SKE ja ääripersut ovat myös Aroa vastaan, he kun eivät tahdo uskoa, että heitä ohjaillaan Kremlistä.

        Muistuu mieleen vuosia sitten eräs kommentti Anneli Auerista. Eli näin haasteli eräs Taina:kun Anneli Auer puhuu totta, niin hän valehtelee.
        Mutta itse minä kärsin tästä muistosta enemmän kuin Anneli tai Taina, luulisin

        Olen tyhmä koska muistan vääriä asioita. Korvissa vinkuu. Se on oma syy kun muistan niitä asioita joita ei pidä muistaa jos haluaa olla fiksu tämän maailman aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistuu mieleen vuosia sitten eräs kommentti Anneli Auerista. Eli näin haasteli eräs Taina:kun Anneli Auer puhuu totta, niin hän valehtelee.
        Mutta itse minä kärsin tästä muistosta enemmän kuin Anneli tai Taina, luulisin

        Olen tyhmä koska muistan vääriä asioita. Korvissa vinkuu. Se on oma syy kun muistan niitä asioita joita ei pidä muistaa jos haluaa olla fiksu tämän maailman aikaan.

        Kaksi vuotta paukkuu linnaa jos on vähänkin julkisuuden ihminen ja lausuu maahanmuuttajista pahasti.
        Kansanryhmä siitä kovin kiihottuu ja tuo kansanryhmä on kommunistit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi vuotta paukkuu linnaa jos on vähänkin julkisuuden ihminen ja lausuu maahanmuuttajista pahasti.
        Kansanryhmä siitä kovin kiihottuu ja tuo kansanryhmä on kommunistit.

        Näin on twitterikommunistit aloittaa loiskiehuntansa


    • Anonyymi

      Onks sulla aiheet lopussa kun taas tää terassijuttu.

      Tuleeko seuraavana viittaava Mikko vai vesi-jalkapallo?

      Voitais alkaa lyömään vetoa siitä mikä toisto-aloituksista tulee seuraavana.

      • Anonyymi

        Kävisikö tuo "loiskiehunta"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisikö tuo "loiskiehunta"?

        Miksi täällä on helvetillinen meteli?
        Missä on tapahtunut? Komentokeskus vallattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täällä on helvetillinen meteli?
        Missä on tapahtunut? Komentokeskus vallattu?

        1) kehopositiivinen. Rata on vapaa.
        2)loiskiehunta. Aika haastava aloitus.
        3) vapaavalintainen. Minä valitsen vastustajani merensinisyyden.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe