Näin minun turvallisuuteni koronan suhteen paranee liikkuessani julkisissa tiloissa ja kaupungilla. Itse en käytä maskia, koska siitä ei THL:n keväisen tutkimuksen mukaan ole käyttäjälleen mitään hyötyä. Mutta käyttäkää te maskia!
Käyttäkää maskia, hyvät ihmiset!
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä enemmän maskeja muille naamaan.
- Anonyymi
Palstapersut eivät maskia käytä ja syy on hallitksen piste!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstapersut eivät maskia käytä ja syy on hallitksen piste!
Jokainen maskia käyttävä on vihervasuri tai vielä pahempaa demari.
- Anonyymi
Paikallinen kauppias puhuu ilmanputsareista ja toivoo, että jos sellainen naamallaan tulee hänen liikkeeseensä, ilmanputsarin tulee olla uusi ja puhdas.
- Anonyymi
Kaupassa tänään kassalla oli maski päällä jäi silti pieni huoli sainko Koronan kaupassa oli myös yksi tummapoika ilman maskia pitäiskö mennä Korona testeihin?
- Anonyymi
Ei tarvita maskia!
Maailman terveysjärjestö on vahvistanut sen, mitä me ja monet asiantuntijat olemme sanoneet kuukausien ajan, sekä tutkimukset ovat osoittaneet – koronavirus ei ole tappavampi tai vaarallisempi kuin kausiluonteinen flunssa.
WHO:n puheenjohtaja teki ilmoituksen 34-jäsenisen johtokunnan erityisistunnossa maanantaina 5. lokakuuta. Kukaan ei vain näyttänyt ymmärtävän sitä.- Anonyymi
Onneksi sinä ymmärsit. Anna meidän muiden suojella itseämme ja rakkaitamme. Eiks niin.
- Anonyymi
Meille on opetettu koko kevään ettei naamarista ole hyötyä vaan jopa haittaa. Siis miksi käyttäisimme?
- Anonyymi
En käytä maskia, kun ei siitä ole Mika Salmisen (THL) mukaan mitään hyötyä käyttäjälleen.
Onko todella? Mikä taho sinulle näin on opettanut? Laitatko vaikka ihan linkin, jos vielä löydät.
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Onko todella? Mikä taho sinulle näin on opettanut? Laitatko vaikka ihan linkin, jos vielä löydät.
Muisteleppa mitä kansliapäällikkö Kirsi Varhila kertoi kesäkuussa viitaten teettämäänsä kirjallisuustutkimukseen maskien hyödyllisyydestä. Taisi olla jopa niin päin, että maskista voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä.
Maskit ovat vain joku hallituksen halpa koukku, jotta maskituotantoon sijoitetut rahat saadaan nopeasti takaisin typeriltä veronmaksajilta. Anonyymi kirjoitti:
Muisteleppa mitä kansliapäällikkö Kirsi Varhila kertoi kesäkuussa viitaten teettämäänsä kirjallisuustutkimukseen maskien hyödyllisyydestä. Taisi olla jopa niin päin, että maskista voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä.
Maskit ovat vain joku hallituksen halpa koukku, jotta maskituotantoon sijoitetut rahat saadaan nopeasti takaisin typeriltä veronmaksajilta.Mieluummin en luota muistiin vaan katson, jos sitä linkkiä löytyy. Ilmeisesti ei nyt kuitenkaan löydy. Ymmärrettävää, onhan siitä aikaa.
Mutta jos nyt hataraa muistia tässä kaivelee, niin kyllä, minäkin muistan kuulleeni, että väärin käytettynä maskista voi olla jopa haittaa. Siis väärin käytettynä. Se on ihan eri asia, kuin että maskista itsessään olisi haittaa. Se on vain peruste sille, että sitä kannattaa opetella käyttämään oikein.
Vielä ei siis ole löytynyt viittausta siihen väitetyn kaltaiseen opetukseen. Se minua kiinnostaisi, ei aiheen vierestä menevät muistelut.- Anonyymi
Esmes tästä löytyy vallan tohtoreitten tekemä testi joka osoittaa suht empiirisesti et kangas ja kirurgisten maskien köyttö ei ehkäse hevon vi...mitään, ainoastaan hieman pienentää koronavirusmäärää.
https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-1342
Yllättävää, ettet itse osannut googlata? :) - Anonyymi
Mieluummin en luota muistiin vaan katson, jos sitä linkkiä löytyy. Ilmeisesti ei nyt kuitenkaan löydy. Ymmärrettävää, onhan siitä aikaa.
Mutta jos nyt hataraa muistia tässä kaivelee, niin kyllä, minäkin muistan kuulleeni, että väärin käytettynä maskista voi olla jopa haittaa. Siis väärin käytettynä. Se on ihan eri asia, kuin että maskista itsessään olisi haittaa. Se on vain peruste sille, että sitä kannattaa opetella käyttämään oikein.
Vielä ei siis ole löytynyt viittausta siihen väitetyn kaltaiseen opetukseen. Se minua kiinnostaisi, ei aiheen vierestä menevät muistelut.On siitä haittaa.
Kestää pari sekuntia löytää esim. jenkkiläisiä tutkimuksia joissa noista haitoista puhutaan.
KVG? :) Anonyymi kirjoitti:
Esmes tästä löytyy vallan tohtoreitten tekemä testi joka osoittaa suht empiirisesti et kangas ja kirurgisten maskien köyttö ei ehkäse hevon vi...mitään, ainoastaan hieman pienentää koronavirusmäärää.
https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-1342
Yllättävää, ettet itse osannut googlata? :)Kysehän ei nyt ollut siitä, kuka osaa tai ei osaa omaehtoisesti etsiä ja ymmärtää tutkimustietoa. Kyse oli siitä, että joku taho olisi meille koko kevään opettanut, että maskeista ei ole hyötyä, ja tästä kyselin kun en itse koe moista tapahtuneen.
- Anonyymi
Mika Salminen (THL) on yleensä ollut ulostuloissaan kuin lumiukko... yhtä pihalla!
- Anonyymi
Maskia aletaan käyttämään sitten vasta kun totuuden ja oikeuden mukainen uusi hallitus niin sanoo tai pyytää. Tämän nyky hallituksen sanomiset ovat niin epäluotettavia ja vääristelyä ei niihin voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskia aletaan käyttämään sitten vasta kun totuuden ja oikeuden mukainen uusi hallitus niin sanoo tai pyytää. Tämän nyky hallituksen sanomiset ovat niin epäluotettavia ja vääristelyä ei niihin voi luottaa.
Onko tämä poliittista?
IPU, Odinin pojat ( aka Odinin tytöt), Suomen Kansa Ensin yms äänekäs pienpuolue? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä poliittista?
IPU, Odinin pojat ( aka Odinin tytöt), Suomen Kansa Ensin yms äänekäs pienpuolue?Eli sit olisit täpinöissä, jos hallituksen muodostais anarkistit, antifa ja keloapinat? :)
Olkinukke se vasta onkin kiva nukke! :) Paljon kivempi kuin Barbi! Ja EKOLOGISEMPIKIN!
- Anonyymi
Itse laitoin pipon päähän niin se hämäs mummoja kaupassa.
- Anonyymi
Akkukäyttöinen lehtipuhallin on tehokkaampi kuin maski
- Anonyymi
Suodattimena toimii haisiehame
- Anonyymi
Maski ehkäpä suojaa myös muilta flunssapöpöiltä, eli ei turha kapine ollenkaan.
- Anonyymi
Kasvit tarvitsevat yhteyttämiseen hiilidioksidia. Onko biologian tunnilla oltu hereillä? Ihmiset tarvitsevat happea elääkseen. Järjestelmä toimii. Mutta joku haluaa riistää ihmisiltä hapen. Maailmalla kuulema joissain paikoin täysdiktatuuri tyrannia, mielivalta, jossa ei saa mennä ilman maskia edes kodin ulkopuolelle. Mikä taho hakee tuota? Mikä taho myöskin pitkällä puikolla tuikkii nenät rikki? Miksi?
- Anonyymi
Maskittomat ovat suurimmassa vaarassa 1. saada virusken ja 2. levittää sitä eteen päin, koska
1. Kaikki sisäänhengitetyn ilman sisältämät partikkelit, kuten virukset ja bakteerit, menevät heillä ilmavirtauksen mukana suoraan ja esteettömästi hengitysteihin.
2. Kaikki heidän uloshengityksen mukana hengitysteistä tulevat virukset leviävät suoraan ja esteettä ilmoille ja sylkipisaroiden ja roiskeiden mukana tulee virusta vielä enemmän. Kaikki heidän lähellä olevat ovat suuressa vaarassa saada tartunnan, erityisesti, jos maskia pitämätön luulee olevansa terve ja käyttäytyy rehvakkaasti ja muista piittaamatta. Nämä ovat taudinvähättelijöitä ja taudinlevittäjiä. Pysykää heistä etäällä, koska he itse ovat liiian tyhmiä ymmärtääkseen tehdä sen omatoimisesti.
Pitäkää aina turvavälit, vaikka käyttäisitte maskia, koska tartunnan saamisen riski pienenee sitä enemmän, mitä pitempi välimatka ihmisten välillä on.
Tämä kaikki on normaalille ihmiselle hyvin loogista ja yksinkertaista, aivan itsestäänselvästi tajuttavissa. Maskittomat olkoon hiljaa, koska suusta ei tule kuin viruksia ja vähättelevää asennetta. Niiden, joilla on aito ja todellinen lääketieteellinen syy olla pitämättä maskia, sallittakoon kulkea ilman maskia muiden urputtamatta.- Anonyymi
Kyllä pitää uskoa lukeneinpia... osaavampi kun keväällä kertoivat ettei maski anna suojaa ainakaan käyttäjälle...ehkä oikein käytettynä mahdollisesti sylki ja pärskeet tippuvat lähemmäksi.
Komm sii...komm saa.. - Anonyymi
Ja kun ette näprää sormin niitä kasvoillanne olevia maskeja, niistä on paljon HYÖTYÄ. Sen sijaan, että hengitätte virukset nenänieluun ja keuhkojen ilmanvaihtoputkiston eri osiin, niistä jää iso osa maskin kuituihin. Onnittelen kaikkia järkeviä maskia käyttäviä, joilla ei äly ja viisaus ole vielä täysin surkastunut idioottimaisesssa some-aivopesussa!
- Anonyymi
MASKILLISET ovat VIELÄ suuremmassa vaarassa!
Koska:
1. Maskilliset kuvittelee, ettei maskillinen saa koronaa!?
Jollonka maskillinen sit käyttäytyy ihan normaalisti. Välittämättä esmes turvaväleistä, jotka ihan oikeasti auttaa.
2. Maskillinen kierrättää maskissaan omaa koronaista ilmaansa, jollon saattaa sairastua entistä pahemmin koronaansa.
- Anonyymi
Maskeista on se hyöty että vähemmän ärsyttää kaupungilla kulkiessa kun noilta muutamilta pysyy edes kumihuulet piilossa.
- Anonyymi
Käyttäkää maskeja tollot, niin meidän fiksumpien ei tarvitse pelätä koronaa!
- Anonyymi
Käytin toisen kerran maskia. Nyt oli kangasmaski.
Ei maskia voi käyttää, silmälasit huurrettuvat. - Anonyymi
Se riittää mainiosti minulle, että te käytättä maskia. Minä en sitä aio tehdä, koska siitä ei ole todistetusti mitään hyötyä. Maskin käyttö antaa vain valheellisen turvallisuuden tunteen.
- Anonyymi
Tuo maskisekoilu kertoo havainnollisesti, kuinka osaamaton hallitus meillä onkaan. Vain tissikuvia osataan antaa. Peruskouluikäinen tyttökin pystyy hoitamaan pääministerin tehtäviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005