Ennemmin kuolen Koronaan kun laitan maskia naamani.

Anonyymi

Ennemmin kuolen Koronaan kun laitan maskia naamani.

102

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turhaa vouhotusta, maski miljoonat on kääritty taskuihin, kuumeeseen vain Buranaa jo vain jalka vipattaa taas!😂😭😅🤣

      • Anonyymi

        Nyt on hyvä aika tehdä bisnestä ihmisten korona pelolla.


    • Anonyymi

      Ei siihen kuole mutta jää karmiat jäläkitaudit

    • Anonyymi

      Eihän tuon nyt niin vaikeaa luulisi olevan ettet saisi koronaa! Siitä vain hankkimaan niin ei tarvitse uhota täällä! 🙄

      • Anonyymi

        On mulla taskussa maski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla taskussa maski.

        Visiiriä voi myös käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Visiiriä voi myös käyttää

        Ei mahdu taskuun


    • Anonyymi

      Estävätkö maskit koronan leviämistä, ei se siltä vaikuta? Ulkomailla tartunnat leviävät huimaa vauhtia, maskeista huolimatta. Korona tarttuu, koska sairaat eivät pysy kotona. Menevät juhliin, tapahtumiin, baareihin, peleihin, kouluihin jne. sairaina, poislukien oireettomat kantajat. Pysykää sairaat kotona, se 7-10 päivää.

    • Anonyymi

      En pysty pitämään maskia kun mulla on Astma.

      • Anonyymi

        hyvin pieni prosentti kuolee ja jälkitauditkin on suhteellisen lieviä normaalikuntoisella


      • Anonyymi

        Astmaatikko kuolee että heilahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astmaatikko kuolee että heilahtaa.

        siihen kun ei saa happea maski naamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siihen kun ei saa happea maski naamalla.

        Kuinkas nämä diabetekset varmaan lisää vaikeusasteita


    • Anonyymi

      Siitä sitten vain hankkimaan niin loppuu kitinä! 🙄

    • Anonyymi

      No kuole pois ihan vapaasti. Ei liikuta pätkääkään.

      • Anonyymi

        *muks*
        taas kuali yks!


    • Anonyymi

      Jos joku koronan kantaja aivastaa, niin siinä lähellä leijailee pitkän aikaa aerosolipilvi, jossa on miljoonia viruksia. No, maski auttaa ettei mene hengitysteihin. Mutta kun se virus leijailee esim silmämunaan, niin se tarttuu kyllä siitäkin. Lisäksi nuo hengityssuojat estää vain tietyn prosentin, mikään 100% suoja se ei ole. Pitäisi olla periaattees jokin avaruuspuku päällä, ettei virus tarttuisi. Kokeilkaapa vaikka maski päässä haistella eri tuoksuja, esim jos joku tupakoi, niin kyllä se tupakan haju tulee maskin läpi. Näin myös hajupartikkelien kokoiset virukset tulee siitä läpi, suurin osa.

      • Anonyymi

        Jatka vaan omia tutkimuksiasi!


      • Anonyymi

        Siis, oletko luullut, että kasvomaskista olisi 100 % suoja? Sun ei kannatta lukea/kuunnella mitään suosituksia tm, koska et vain pysty niitä ymmärtämään! 100 % suoja? Älä sinä pidä maskia, mutta älä vain tule lähelle minua aivastelemaan! Muiden maskin käyttöön sinä et voi puuttua?


      • Anonyymi

        Kasvimaskilla tuleekin suojata juuri muita! Eli laita se maski naamalle, ettet aivastele muiden silmamämuniin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, oletko luullut, että kasvomaskista olisi 100 % suoja? Sun ei kannatta lukea/kuunnella mitään suosituksia tm, koska et vain pysty niitä ymmärtämään! 100 % suoja? Älä sinä pidä maskia, mutta älä vain tule lähelle minua aivastelemaan! Muiden maskin käyttöön sinä et voi puuttua?

        Sehän tässä maskiasiassakin on että juuri maskittomat koronan kantajat levittävät tautia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvimaskilla tuleekin suojata juuri muita! Eli laita se maski naamalle, ettet aivastele muiden silmamämuniin?

        paperimaski ei suojaa käyttäjää itseään tartunnalta vaan muita. tämän voitte tarkistaa maskien valmistajilta tai sairaanhoitopiiristä. siksi en terveeksi todettuna käytä maskia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paperimaski ei suojaa käyttäjää itseään tartunnalta vaan muita. tämän voitte tarkistaa maskien valmistajilta tai sairaanhoitopiiristä. siksi en terveeksi todettuna käytä maskia

        Miten sut terveeksi TODETAAN? Käytkö päivittäin testeissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sut terveeksi TODETAAN? Käytkö päivittäin testeissä?

        Ei ole myöskään oireettomia kantajia. Kaikki eivät vain tunnista oireitaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sut terveeksi TODETAAN? Käytkö päivittäin testeissä?

        Joo, tuskin siinä toivossa aletaan koko ajan testaamaan, ettei tarvitsisi maskia pitää!


    • Anonyymi

      Tupakinsavun partikkelikoko on 0,2-0,5 mikrometriä.
      Koronaviruksen partikkelikoko on 0,1 mikrometriä.

      Haistelkaapa hengityssuojain kasvoilla, kun joku polttelee tupakkia. Haistatte sen kyllä, ne 0,2-0,5 mikrometrin kokoiset savupartikkelit tulevat oikeinkin hyvin siitä maskin läpi kiduksiinne.

      Mitäs luulette, tuleeko 0,1 mikrometrin kokoinen, eli savupartikkelia vielä hieman pienempi virus siitä maskin läpi kiduksiinne, kun niitä tuolla nyt leijailee vähän siellä ja täällä.

      Järki nyt kätehen ja valoja päälle.

      • Anonyymi

        Älä käytä maskia! Se on tullut jo selväksi! Älä myöskään puutu muiden maskin käyttöön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä käytä maskia! Se on tullut jo selväksi! Älä myöskään puutu muiden maskin käyttöön!

        Sirkus lähti mutta pellet jäivät maskeineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirkus lähti mutta pellet jäivät maskeineen.

        Onko tänä kesänä ollut paljonkin kierteleviä sirkuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tänä kesänä ollut paljonkin kierteleviä sirkuksia?

        Ei kyllä nämä maskipellet on nyt Arkadian mäeltä tulleet.


    • Anonyymi

      "Ei siihen kuole mutta jää karmiat jäläkitaudit"
      Varmoja kuolemia on maailmassa jo yli miljoona. Tilastoimattomia varmaan toinen mokoma.

      "En pysty pitämään maskia kun mulla on Astma."
      Hommaa kangasmaski. Niiden kanssa helpompi hengittää kuin paperisten kirurginmaskien. Lidlissä ainakin 3e kipale kangasmaskit.

      Paperinen ehkä tehokkaampi mutta hengittäminen hankalampaa jos astma ja jos lasit niin ne huurtuu.

    • Anonyymi

      Kauppaketjut suosittaa vahvasti asiakkaitaan käyttämään maskia mutta hlökunta ei käytä ja voi tartuttaa asiakkaatkin. R-kiskalla sentään oli myyjällä maski.

      Grilleillä ja ruokapaikoissakaan ei ole maskeja näkynyt ja tappavan tartunna voi saada vaikka grillin autoluukulla sen annoksen mukana.

      Korona voi säilyä pinnoilla jopa 4 viikkoa:
      https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/e4e53dc6-28a4-418f-9689-1c09153a610b

      • Anonyymi

        En tiedä sitten, missä kauppaketjuissa käyt, kun niissä missä itse käyn suurimmalla osalls henkilökuntaa ne on!


    • Anonyymi

      Ei ainakaan Lidlissä eikä S-marketissa ole myyjillä näkynyt maskeja.

      • Anonyymi

        No olen kyllä S-marketeissa ainakin nähnyt eli ei voi sanoa monikossa eli kauppaketjuissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen kyllä S-marketeissa ainakin nähnyt eli ei voi sanoa monikossa eli kauppaketjuissa

        Kivistön S-marketissa ei ainakaan ole hlökunnalla maskeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivistön S-marketissa ei ainakaan ole hlökunnalla maskeja.

        Ok 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivistön S-marketissa ei ainakaan ole hlökunnalla maskeja.

        Tänään oli kaikilla työntekijöillä maski Kivistön S-Marketissa, kassallakin. Usealla asiakkaallakin oli maski.


    • Anonyymi

      Nuos puffetiis kun käyttä, niin pitäkääpä turpanna eres sen aikaa kiinni, kun noolitta sitä ruokaa lautasillenne. Monella on paha tapa puhua päläpättää ja sylkeä lentää sinne ruokiin, ja pöpöt siinä mukana. Juutuupesta kun kattotta, niin näette miten puhuessa nuo pöpöt leviää aivan samaan tapaan kuin tupakansavu. Sellainen metrin pituinen usvapasuuna tulee puhujan suusta, ja jos oikein kovaa pulputtaa, niin parikin metriä. Notta turvat kiinni sielä puhvetissa. Ja maskit suun eteen muutenkin. Mikä on niin vaikiaa olla hiliaa, eres hetken aikaa. Turvat tukkohon vaan.

    • Anonyymi

      Kuole ihan varmuudeksi, ettei tarvitse maskeja naamansa laittaa! Kyllä tuohon konsteja löytyy ja lopeta uhma täällä!

      • Anonyymi

        Kerkiän monelle vielä tartuttamaan koronan ennen lähtöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkiän monelle vielä tartuttamaan koronan ennen lähtöä.

        No kuules! Rikoslain mukaan voit saada siitä jopa 10 vuoden vankilatuomion. Mitäs jos lopettaisit ensin trollaamisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuules! Rikoslain mukaan voit saada siitä jopa 10 vuoden vankilatuomion. Mitäs jos lopettaisit ensin trollaamisen?

        Alkaa vankilat olemaan pian täynnä näistä koronan levittäjistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkiän monelle vielä tartuttamaan koronan ennen lähtöä.

        Huonoa huumoria mielenterveysongelmaiset ottavat vielä tosissaan sun kirjoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa vankilat olemaan pian täynnä näistä koronan levittäjistä.

        Toivottavasti! Mihin trollaajat laitetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoa huumoria mielenterveysongelmaiset ottavat vielä tosissaan sun kirjoitukset.

        Veikkaan, että teillä molemmilla on hyvin paha mielisairaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti! Mihin trollaajat laitetaan?

        sun työ tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun työ tietysti

        Väärin! Olen jumala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin! Olen jumala!

        Mä oon Jeesus takaapäin.


    • Anonyymi

      Hyvää matkaa!

    • Anonyymi

      Maski päässä on vaikeata pusutella tuntemattomia miehiä yökerhoissa joten jätän käyttämättä.

      • Anonyymi

        Höpö, höpö! Et ole edes nainen vaan mies ja harrastuksesi on trollaus! 😂


    • Anonyymi

      Vaasa ja Helsinki koronalinkojen kaupungit.Ihmekkään kun rantabörjet levittävät.
      kaasunaamarit päähän ja aita ympärille

      • Anonyymi

        Kaikki me täältä joskus lähdetää jotkut lähtee nyt ja jotkut taas myöhemmin.


      • Anonyymi

        Kummasti ”rantabörjet” baareissa, yökerhoissa, urheilu- ym joukkotapaamisissa pyörivät 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki me täältä joskus lähdetää jotkut lähtee nyt ja jotkut taas myöhemmin.

        En halua vielä ”lähteä”. Minkäs sille voi jos joku paskapää onnistuu tartuttamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua vielä ”lähteä”. Minkäs sille voi jos joku paskapää onnistuu tartuttamaan!

        Ei kai tänne maanpäälliseen helvettiin nyt kukaan enään halua jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua vielä ”lähteä”. Minkäs sille voi jos joku paskapää onnistuu tartuttamaan!

        Haluat elää kuoleman pelossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tänne maanpäälliseen helvettiin nyt kukaan enään halua jäädä.

        Mistä sinä tiedät minun ”halujani” ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat elää kuoleman pelossa.

        Sinä et tiedä, minun elämisen haluistani ja peloistani mitään, joten pidä huoli vain omasta elämästäsi/kuolemastasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä, minun elämisen haluistani ja peloistani mitään, joten pidä huoli vain omasta elämästäsi/kuolemastasi!

        En mäkään halua tänään vielä lähtiä pitää vielä käydä paskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään halua tänään vielä lähtiä pitää vielä käydä paskalla.

        Käyppä, jos se sinun elämäsi sisältöön kuuluu!


      • Anonyymi

        Jotkut Ruskamatkailaiset hakivat koronan Lapista tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä, minun elämisen haluistani ja peloistani mitään, joten pidä huoli vain omasta elämästäsi/kuolemastasi!

        Sinä elät kuolemanpelossa. Se on varmaa. Että palat helvetintulessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä elät kuolemanpelossa. Se on varmaa. Että palat helvetintulessa

        Ai jaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään halua tänään vielä lähtiä pitää vielä käydä paskalla.

        Sulla tuo kakka pyörii aina vain mielessä. Harrastus vallan?


    • Anonyymi

      Se päivä kun maskittomat tullaan hakkaamaan, on lähellä.

      • Anonyymi

        Olen hankkinut jo rynnäkkökiväärin ja odotan milloin pääsen lahtaamaan! 😁


      • Anonyymi

        Sä oo vielä kovempi uhoamaan kun tämän keskustelun aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oo vielä kovempi uhoamaan kun tämän keskustelun aloittaja.

        Ja tosissani! 😁


    • Anonyymi

      Ei maskia oo kenenkään pakko käyttää sitä vain suositellaan käyttämään.

      • Anonyymi

        Aloittajalla on jäänyt uhmaikä päälle. Siihen vielä tarve trollaamiseen, työttömyys ja vähä-älyisyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on jäänyt uhmaikä päälle. Siihen vielä tarve trollaamiseen, työttömyys ja vähä-älyisyys

        Se just eronnut duunari jolla tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se just eronnut duunari jolla tylsää.

        Se on just eronnut duunari jolla tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on jäänyt uhmaikä päälle. Siihen vielä tarve trollaamiseen, työttömyys ja vähä-älyisyys

        Mikään muu ei oo pakko kun kuolla ja sekin vain kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se just eronnut duunari jolla tylsää.

        Ei sillä ole mitään koulutusta. Erityiskoulu ja sekin jäi kesken 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään koulutusta. Erityiskoulu ja sekin jäi kesken 😂

        Taitaa olla linnanmiehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään muu ei oo pakko kun kuolla ja sekin vain kerran

        Siitä sitten vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään muu ei oo pakko kun kuolla ja sekin vain kerran

        Älä uhoa! Tee se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla linnanmiehiä

        Sekin vielä! 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä uhoa! Tee se!

        Kuinka sanontaa voi uhota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sanontaa voi uhota.

        Anonyymi kirjoitti:
        Mikään muu ei oo pakko kun kuolla ja sekin vain kerran

        Älä uhoa! Tee se!

        Kuinka sanontaa voi uhota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on jäänyt uhmaikä päälle. Siihen vielä tarve trollaamiseen, työttömyys ja vähä-älyisyys

        Kyllä vittu mä nauran kun nämä työttömistä pilkkaa tekevät saavat työkavereiltaan koronan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vittu mä nauran kun nämä työttömistä pilkkaa tekevät saavat työkavereiltaan koronan.

        Mä sain viimmeviikolla.Töissä arvotaan joka perjantaina sixbäkki Corona extraolutta.
        Huokaa viinaa kun.se tappaa korona.
        Niinhän helmikuussa Eun ja USAn tutkijat sanoivat.Lähden hakemaan Camelia kaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vittu mä nauran kun nämä työttömistä pilkkaa tekevät saavat työkavereiltaan koronan.

        Sattuiko? Itse teen etätöitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain viimmeviikolla.Töissä arvotaan joka perjantaina sixbäkki Corona extraolutta.
        Huokaa viinaa kun.se tappaa korona.
        Niinhän helmikuussa Eun ja USAn tutkijat sanoivat.Lähden hakemaan Camelia kaupasta.

        Ai sun työpaikalla jaettiin, kun olit vielä töissä....kertoo paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vittu mä nauran kun nämä työttömistä pilkkaa tekevät saavat työkavereiltaan koronan.

        Pian on suurin osa töissä käyvistä sossun luukulla. Korona hoitaa homman.


    • Anonyymi

      Sama pikkasen mulla.Jos laitan maskin saatan hyvin kuolla astmaan kun en saa henkeä.Että valitse siitä sitten nopeampi vaihtoehto ..eli esim astmakohtaukseen meno..Nämö maskiterroristit maskin pito pakkoineen ovat natseja!jos haluaisin käydä teatterissa en voi mennä sinne ilman maskia ilmeisesti eli pakko pitää ilm silloin ffp2 tai ffp3 maskia koska sillä ilmeisesti pystyykö myös astmaatikko hengittämään?.Ja miksi pitäis pitää maskia kun ei se kovinkaan paljon suojaa koronalta että virus menee kyl läpi..!?

    • Anonyymi

      Maskia sitten napaloorahan paskaasilla käsillä, ja kaikki pöpöt siitä sitten jää siihen maskiin. Monet pitää vielä jotain kangasmaskia, kestona, kokoaijjan samaa maskia. Välillä se otetahan paskaasilla käsillä pois, laitetahan paskaasehen taskuhun, ja taas paskaasilla käsillä naamalle. Ei hyvää päivää.

      Ainoa oikea tapa on kertakäyttömaski, sekin resinfiooruulla käsillä, ja aina käytön jälkeen roskikseen, eikä mihinkään taskuhun paskaantumahan. Eikä napaloora sitä maskia, vaan pannahan kerralla kunnolla, eikä napaloora sitä. Sitten heti roskiksehen, kun ei enää tartteta. Uusia pitää olla paketillinen, aina puhurasta tilalle. Ei mitään kestomaskeja, siinä vaan sairastuttaa ittensä, kun samat pöpöt koko aijjan suun eres.

      Voi r1stuksen iriootit teitä, kun ootta tyhymiä, oikeeta pässiä oikehen. HA!

      • Anonyymi

        Mä tapaan pyyhkiä maskilla ensin persettä sen jälkeen vasta laitan sen naamaani.
        Ei tuu porukka liian lähelle kun paska haisee pysyy hyvin turvavälit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tapaan pyyhkiä maskilla ensin persettä sen jälkeen vasta laitan sen naamaani.
        Ei tuu porukka liian lähelle kun paska haisee pysyy hyvin turvavälit.

        ihan näin maalaisjärjellä ajatellen..hmmm...jos sulla on kangas tai paperi maski naamalla ja hengität siihen lämmintä höyryä,vastaan tuleen kantaja ilman maskia ja yskäisee sun maskiin mikä on todenäisyys läpäisyyn? epäilen 90% no kadunmiehen epäily. olen tehnyt sellaista duunia koko korona ajan että pääsin sulun aikana myös helsingin viereenkin. maskia en ole käyttänyt kuin töissä ja se on ihan toisellainen maski. ei oireita,muuten kuin sunnuntai aamuisin silloin kun on vapaaviikkoja...krapulasta johtuen. pelko on yksi tekiä joka saa ihmisen toimimaan usein väärin,elimistö reagoi myös hengityksen ja sydämmen osalta näin koronaa ajatellen ihan väärin...siis pelko pois


    • Anonyymi

      Siinäpä niitä faktoja oheisessa linkissä kun täällä vilisee niitä "musta tuntuu"- tyyppejä suoltamasssa sontaa suustaan ilman mitään tosiasioita. Että jos ketjun alittaja kuolis sitten pois niin kuin lupaa, ja me muut aletaan käyttää niitä maskeja, niin päästään joskus normaaliin elämään. Lukekaa linkki.

      https://www.is.fi/tiede/art-2000006667818.html

    • Anonyymi

      "Onko tänä kesänä ollut paljonkin kierteleviä sirkuksia?"

      Turkkilaisten Sirkus Tähti oli juuri Seinäjoella levittämässä koronan ilosanomaa ja jakaa sitä edelleen suomalaisille rajoituksista välittämättä:

      http://sirkustahti.fi/esitykset/4594740603

      • Anonyymi

        No montako tapausta sjoelle tuli sirkuksen takia? Kerro! Meidän koronapoliisi täällä taas ja pää höyryää :D


    • Anonyymi

      Älä ole itsepäinen. Et halua tätä tautia. Nytkin kova yskä päällä. Juon teetä hunajalla, jos se auttaisi. Huomenna testiin. Taitaa olla korona, koska maanantaina meni hajuaisti.

      Olen vetänyt kaikkia vitamiineja ja luontaistuotteita, siksi ehkä mieto tauti.

      Monelle nuorellekin ja terveelle ollut kohtalokas. Vielä ei osata sanoa, miksi joku sairastuu vakavammin.

      Ei maski nyt niin epämiellyttävä ole. Olen 3 kertaa pitänyt tapaamisissa. Ja niiden ansiosta kenties välttänyt tartuttamasta uusia ihmisiä. Viime keskiviikkona taisin saada taudin, kun kaupan kassat yski kohdallani. Lauantaina alkoivat oireet. Koronatautinen tartuttaa 2 päivää ennen oireiden alkamista eniten virusta. Eli siis oireettomana.

      Jos olet terve ei sinulla ole mitään syytä olla käyttämättä maskia.

      • Anonyymi

        Tahallansa yskii päälle olisit ottanut kuvan poliisille todistusaineeksi tahallisesta tartuttamisesta.


      • Anonyymi

        Oliko sulla korona?


    • Anonyymi

      Jollakin on periaate ettei laita maskia vaikka kuolis koronaan.

      • Anonyymi

        seuratkaa muutakin kun naapuria,,emeritus professori joka on alusta ollut mukana taudin tutkimuksissa. heitti faktat pöytään. ei brasliassakaan vaikka ei maskia ,turvaväliä,hoitoa ollut tarttunut tauti 2o% suurempaan ihmismäärään,suomessa on nyt jo kantajia sama määrä tietämättään...turha julkistaa lukuja jotka eivät pidä paikkansa,ne jotka ovat sairaalassa ovat oikeita lukuja.myös sanoi etäisyys ei maski


    • Anonyymi

      Nyt on sitten tullut muotiin nää kankaiset kestomaskit, jollain muotilogolla varustettuna. Näitä sitten porukka pitää monta päivää kasvoillaan, sitä samaa likaista, ennen kuin tajuaa pestä. Lisäksi nuo kestomaskit tarttis pestä 90 astees, jota monikaan ei hoksaa. Jokaisella 90 asteen pesukerralla, maskin teho heikkenee tuntuvasti, koska pesu kuluttaa ja harventaa.

      Mutta kun on trendikästä, niin ei ajatella. Likainen kangasmaski on jopa haitallisempi, kuin ei maskia ollenkaan. Ja monella kangasmaskin käyttäjällä on vain 1 tai 2 kangasmaskia, jota sitten ei jakseta pestä tarpeeksi usein.

      Muutenkaan mitään maskia ei tulisi käyttää tuntia kauempaa. Sen jälkeen pitää vaihtaa puhdas tilalle.

      Näin ollen kertakäyttömaskit on parhaimpia. Suodatusteho on muutenkin parempi, verrattuna kangasmaskiin. Ja kun ostaa paljon, niin on varaa vaihdella aina uuteen.

      Eräskin tuttu, nainen, käyttää samaa kestomaskia, kuulemm monta päivää, ennen kuin pesee. Ja senkin pesun tekee muun pyykin seassa 40-60 asteessa, mikä ei riitä alkuunkaan tuhoamaan virusta.

      Notta näin. Käyttäkääpä kertakäyttömaskia. Vaihtakaa tarpeeksi usein. Älkää menkö tuohon kestomaski villitykseen, se on huono juttu, sairastuu vaan helpommin kaikkiin muihinkin tauteihin.

      • Anonyymi

        On kyllä aina niin mahtavaa tulla lukemaan tänne suoli24:ää kun täältä löytyy aina nämä kaikkien alojen asiantuntijat mielipiteineen. Kiitos! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä aina niin mahtavaa tulla lukemaan tänne suoli24:ää kun täältä löytyy aina nämä kaikkien alojen asiantuntijat mielipiteineen. Kiitos! :)

        Pienellä vittuilulla lisättynä,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe